eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Voor wie het kennen, babyboom is weer begonnen!! Via uitzending gemist ned kun je het terug kijken...

2. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    klopt,ik ken het
    wij hebben alleen zo lang in het medisch traject gelopen met al dat iui en icsi gedoe dat ik er even klaar mee ben
    kan er niet zo goed naar kijken.

3. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Leuk leuk! Hier ook 3 kikaknuffels gehad van schoonmoeder. Ze zijn best lelijk maar t goeie doel telt natuurlijk! Ze staan ook met zijn drieen op de commode in een mand!
    Vind thema's ook leuk. Hou wel van een afgestemd geheel.

4. Nicci1982

Vind t een beetje een naar programma. Ben niet zo van t babygeneuzel en al die drama's die er bij horen. Vriendlief al helemaal niet dus t komt dan zeker niet op :D

5. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeoeoeoedemorgen

geen nieuws hier maar ik vind het leuk te zien dat mijn banner weer verder is hahahaha
    fijne dag allemaal
    xxx

6. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Leuk is anders, interessant vind ik het wel. Heb de aflevering lopen mee janken. Nooit geweten dat bijv geslacht een impact kan hebben op een ziekte. Vandaar hetgeen interessant.

Hier verder ook geen nieuws. En Carma: nog 44 dagen!! ;)

7. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Leuk al die stickers/muurschilderingen. Heb er ook nog naar gekeken maar past niet bij ons behang. Zitten vlinders en hondjes op het behang.

Ben zelf ook nieuwsgierig hoe ze eruit zou zien en of ik het allemaal wel aankan. Af en toe schiet ik wel is in de stress als ik er aan denk.
    En dan de bevalling nog. Pff. Heb er altijd heel nuchter over gedaan en gezegt dat komt goed dat doe ik wel ff. Dit zal ik wel gezegt hebben om positief te blijven ;). Maar nu het dichterbij komt krijg ik het toch een beetje benauwd. Ik heb het idee dat het niet past van onderen zeg maar :).

Manlief heeft zaterdag nog wat dingen geklust op de babykamer en het kamertje is zo goed als af. Alleen 1 stopcontact werkt niet. Waarschijnlijk iets misgegaan met stroomkabels trekken. Er staat wel spanning op als je hem meet, maar hij doet niks. Dus daar nog even naar kijken.

Gisteravond hebben we het geboortekaartje uitgezocht en de tekst. Dus kan mooi een proefdruk gaan opvragen.

We hebben de knoop doorgehakt over de auto en we gaan hem toch inruilen op de auto die we gezien hebben. Gelukkig krijgen we het volledige aankoopbedrag terug als inruil op een andere. Moet nog wel geld bij omdat de auto die we gezien hebben duurder is. Maar is niet anders. Hopelijk krijgen we met die auto meer schik. Vertrouwen is helemaal 0 in de auto die we nu hebben. Heb garage gebeld en degene die hem meehad van het weekend merkte er niks vreemds meer aan. Ze zijn nu aan het zoeken waar het vandaan gekomen is want dat willen ze toch weten. Ze kunnen nu niet garanderen dat dit niet meer gebeurt. Kan niet hebben dat ik straks met de kleine ergens op een kruising stil sta omdat die auto weer eens dienst weigert.

8. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Haha er is geen enkele baby blijven zitten, dus die van jou komt er ook, hoe dan ook, uit! Fijn zeg dat het kamertje zo goed als af is! Nu dat stopcontact nog dus... En duimen dat de nieuwe auto het plezier geeft dat een auto zou moeten geven!

9. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    *klaagmodus aan* pffff voel me zo moe vandaag en moet zo gaan werken tot 23 u vanaaf.....
    Woensdag,donderdag en vrijdag een hele dag en dan start mijn verlof *klaagmodus uit*

Behalve de moeheid voel ik me prima, uk laat duidelijk van zich horen (of eigenlijk voelen), het zonnetje schijnt, gister al heerlijk achterom gezeten. Mn verlof start bijna!

We zijn nu allemaal in de laatste tien weken van onze zwangerschap beland. Binnen niet al te lange tijd mogen we allemaal ons wondertje gaan ontmoeten, er is zoveel om dankbaar voor te zijn!!

10. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Nog 50 dagen te gaan!!! Mooi rond getal ghihihi

Kom zo langzamerhand wel dichtbij :D

11. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker komt het nu dichterbij, hier nog 45 dagen! Ongelooflijk zo snel gaat het.
    Geen idee wat me te wachten staat straks.
    We werken gewoon nog maar even door en dan gaat het nog sneller.
    Voorlopig nog 3 weken in het stof ivm last minute verbouwing. Niet echt handig, we weten het, maar na de komst van de baby gebeurt het ook voorlopig niet meer, dus ze MOET gewoon blijven zitten die 45 dagen :D

12. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    yeah... hier vandaag ook voor t eerst de hik herkent... kleine gulzige meid...

13. Nicci1982

Hier nog 52 dagen te gaan maar ik hoop minder. Ben zooo nieuwsgierig naar de kleine! Tegen de bevalling zie ik nog niet op maar ben vooral nieuwsgierig hoe het is. Maak me ook echt geen zorgen of ik t wel kan.

14. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog 44 dgn maar ook ik hoop wel op eerder
    PFFFFFFFFF wat doet die onderkant zeer zeg
    Zoooo niet grappig!!!
    Gelukkig is het af en aan dus maar hopen dat het morgen weer beter gaat

morgen middag heeft mijn kleine grote meid haar katheter onderzoek
    Zie er wel tegen op
    Vind het ook moeilijk haar er op voor te bereiden
    De röntgenfoto vind ze niet eng maar ja dat slangetje dat in haar plasbuis moet
    Nou ja we zien morgen wel hoe het loopt
    ik ga wel mee maar mag alleen niet bij de röntgen zijn natuurlijk ivm de kleine buik baby
    voor de rest duwt hubby mij in de rolstoel naar de afdeling, het Radboud in Nijmegen is zoooo groot.

Nu eerst maar weer eens plat op mijn bedje
    trusten meiden

15. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ja rust nog maar even goed... zal een zwaar beladen dag worden voor je morgen... Succes!!! X

16. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    succes en sterkte carma!! Beterschap voor je meisje...

17. Nicci1982

Succes morgen! T komt vast goed. Kinderen zijn zo flexibel. Als ze weer thuis is zal ze t zo vergeten zijn! Hoop dat er iets uitkomt waar jullie mee verder kunnen. Of natuurlijk nog beter: niets en dat ze ook geen last meer krijgt.

18. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Sterkte met je meisje morgen Carma...

19. glimworm

glimworm Niet meer actief

@Suus welk auto hebben jullie dan dat hij ineens stilvalt?

Wij hebben een paar jaar terug een Seat Altea gehad, niets anders dan ellende en idd ook dat de motor zomaar kon afslaan als je op de snelweg rijdt. levensgevaarlijk! gelukkig hebben we dat onbetrouwbare koekblik, hetzij met verlies, kunnen inruilen.
    Het is echt niks zo, in een auto rijden die je niet vertrouwt en zeker niet als je een kleintje mee hebt.

Hier ook nog in de zolderverbouwing, maar het eind is gelukkg al in zicht. Mijn vader is nu begonnen met de laminaatvloer te leggen in Collin's volgende kamer en het washok moet nog afgeschilderd worden dan kan hij de vloer daar doortrekken en is het klaar!

@Carma veel succes met je meisje!

20. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Sterkte straks carma!

De kleine van ons heeft vaak de hik. Heeft ze van haar vader denk ik. Die kan ook gulzig zijn :p .

@glimworm . Ik heb een peugeot 308 sw. Heb hem 4 maanden terug gekocht en alleen maar ellende. Heb dan nog wel garantie en alles wordt gemaakt maar doordat ie stil is komen te staan is vertrouwen helemaal weg. Mocht hem gisteren eind van de dag weer ophalen. Ze konden niet vinden waarom hij zijn software kwijt raakte. De computer gaf gisteren geen fouten aan dus er werd grofweg gezegd dat ik maar moest afwachten wanneer hij er weer mee stopt :$ . Dan wordt ie weer opgesleept naar de dealer. Ze vermoeiden dat er wat mis is met computer en kabelboom. Maar dit is kostbaar om te vervangen zeiden ze en ze willen het wel zeker weten. Heeft al meer aan dat hok gemankeerd en zijn geen kleine reparaties.laatst koelvloeistoflek. Auto heeft tijdje zonder koeling gereden. Is niet goed. Kosten 1200 euro . Raak nu weer vloeistof kwijt maar is geen lek te vinden dus hij verbruikt. Is ook niet goed. Abs systeem defect kosten bijna 4000 euro.
    Maar hij gaat eruit. Manlief belt straks met dealer dat we die andere auto willen kopen die we gezien hebben.we krijgen dan ons aankoopbedrag als inruil. Dus is netjes. Moet wel weer geld bij want hij is duurder als de peugeot.is alleen geen peugeot maar een toyota. De peugeotdealer had de toyota zelf nieuw afgeleverd paar jaar terug en altijd in onderhoud gehad dus dat scheelt. Manlief rijdt dezelfde en is er zeer over te spreken .
    Me eerste auto was een seat ibiza. Die had dat ook. Die sloeg gewoon af op de snelweg. Was eng. Onder het doorrollen opnieuw starten . Was ook elektronica probleem .

Deel Deze Pagina