Jootje, je slijmprop verliezen zegt gelukkig weinig Kan nog weken duren voor de bevalling Zolang je niet de hele dag harde buiken hebt is het goed toch En die steekjes kan het indalen zijn, maar dan ligt het nog niet vast hoor Ik hoop voor je dat de kleine nog draait. Zo mir idd een kleine reus Maar is ook een mannetje die kunnen iets harder gaan op het eind Ik kan weer eens niet slapen
In een ander topic heeft iemand elke nacht weeen die niet doorzetten en ook iets ontsluiting. Is bekend met vroeggeboortes maar loopt nog steeds door. Ze heeft inmiddels de 36 al gehaald en ws duurt t nog wel even. T kan soms zo raar lopen. Ben nu wel nieuwsgierig hoe zwaar de mijne is. Ze hebben niet meer gemeten de laatste keer. Is ook geen reden toe. Misschien nog als ik de liggingsecho krijg. Denk over 3 weken bij de controle. Steken kunnen idd indalen zijn. Mijne ligt al in het bekken maar kan nog op en neer. Volgens de vk kun je daar heel verl pijn van krijgen maar dat is niet erg. Had t over steken en ongesteldheidspijn en last van je schaambot.
Afgelopen zondagmiddag een zwangerschapsfotoshoot gehad hier thuis. Was superleuk en gezellig, ben erg blij met het resultaat.
Mooi hoor la vita, de kleine is al aardig aan het zakken bij jou of niet Hier weer lekker liggen dromen vannacht Ik lag in bed te slapen en werd wakker, was niet meer zwanger en lag in een grote plas bloed Het lijkt wel hoe dichter het eind in zicht komt hoe banger ik word dat het alsnog fout gaat Komt misschien dooordat een familielid van mijn man de kleine op het eind verloren is doordat hij alsnog draaide met 39 wkn en daardoor zich ophing aan de navelstreng Dag van inleiding werd begravenis Sorry maar het is gewoon een angst We gaan er maar vanuit dat dit bij ons allemaal niet gebeurt
mooie fotos lavitta!! @carma: indd een horrorscenario... Ik heb het bij de vorige zwangerschap op het forum gelezen. Meisje had ook nergens last van en een perfecte zwangerschap gehad, maar bij de geboorte ging het mis. Dus tja, helaas, het kan gebeuren, maar we gaan er maar niet vanuit... Gelukkig zijn het bij jou nu dromen en hoop dat ze snel voorbij gaan! Heb de slijmprop nog niet verloren, maar zegt indd helemaal niets... Indalen gaat indd gebeuren tussen de 30 en 35 weken, is mij verteld dan. Iedereen de vluchtkoffer al klaar? Ik nog niet haha. Ik wil wel, maar kan steeds de dingen niet vinden. Wil nog een big-shirt en die mini's shampoo enzo. Maar helaas is dat laatste nog niet in de aanbieding en dat eerste kan ik maar niet vinden. Ach ja, ik heb nog eventjes... Verder de nacht weer goed doorgekomen. Ik slaap nog steeds door van 11 tot 7, dus dat scheelt. Ik wordt wel steeds wakker half op mn buik. Zal wel goed zitten, anders lig ik niet zo. Ik heb ook nog steeds zo'n buik dat als ik sta dat je het goed ziet, maar als ik zit of lig issie bijna helemaal verdwenen. Ze zit gewoon goed verstopt haha.
Mooie foto's LaVittaBella! Vooral die met dat witte vest, heel mooi! Carma als je zoiets meegemaakt hebt snap ik jouw angst heel goed hoor! Jootje, ik heb sinds een week ook af en toe onderin m'n buik wat menstrusatieachtige krampen, maar geen harde buik oid. Kleine is ook heel druk dus er wordt behoorlijk wat gevraagd van m'n baarmoeder volgens mij. Gister zo gelachen met de echo, hij was met z'n voeten aan het spelen en probeerde z'n teen in z'n mond te stoppen! Heb bagger geslapen vannacht, lig alleen maar te draaien en kom niet in slaap, ben nog moeier als ik gister was toen ik m'n bed in ging... Zo maar ff douche straks naar therapie en dan vanmiddag de wcmuur schilderen, dat moet gebeuren want morgen komen ze installeren. Maar dan is het wel klaar en kunnen we weer naar de wc! Zaterdag gaan ze beginnen met muurtjes bouwen voor de badkamer en kozijn plaatsen voor de deur, dan is het echt geen overloop meer maar een kamer. Leuk leuk! Maar ik ben blij dat ik moet werken, zit ik in ieder geval niet in de zooi...
Gisteravond weer bij de dokterswacht beland vanwege het hoesten. Vriendlief begon zich nu echt zorgen te maken. Gelukkig waren alle waardes goed en hij kon ook niet echt wat in mijn longen horen. Heb nu een hoestdrankje gekregen voor de prikkelhoest. Voel ik echt nog ziek hoor. Mijn laatste beetje conditie is nu helemaal wel en ik heb echt moeite om de dagen door te komen. @lavitta, mooie foto' s hoor! @ carma, die enge dromen kan ik me wel voorstellen. Ik zie ook steeds hele horrorscenario's voor me We gaan de laatste loodjes door, dames, we moeten gewoon nog ff volhouden.
Leuk lavitabella. Ben er zelf niet zo van maar wel een leuk aandenken. En goeie buik zeg. Zeggen ze wat van mij... Valt dus best mee Hou van doe mooie dikke ronde buiken. Is t geen kinkhoest sparks? Dat sluimert vaak heel lang. En t heerst enorm. Carma; ben ik ook bang voor hoor. Heb t liefst de kleine er zo snel mogelijk uit. Iedere keer als ik m minder voel raak ik in paniek. Voel m best veel maar soms is ie net wat rustiger als de andere keer en dat vind ik dan wel eng. Gelukkig is hier t dromen weer gestopt. Werd er gek van.
Mooie foto's Lavittabella!!!!! Vind t jammer dat wij het geld er niet voor hebben, anders had ik dat ook heel graag willen doen Hier al een paar dagen achter elkaar iedere avond flinke harde buik, echt heeeeel pijnlijk... Gisteren bij de vk geweest (gewoon controle) en doordat ik snel harde buiken krijg kon ze niet voelen hoe de kleine ligt maar het vermoeden is dat ze ook in stuit ligt. Het hartje is namelijk niet te horen onderaan mn buik, we vonden t hartje pas boven aan mn buik. 22 april had ik al een echo staan dus dan zullen ze gelijk ff kijken... ligt ze in stuit kunnen ze dr dan nog proberen te draaien... Gisteren weer een flinke hormonsters crisis gehad, ben dat zo zat he...
Ja meiden het word er niet makkelijker op Ik hoop stiekum dat ze zich over 2 wkn komt melden Fijn dat ik niet de enige ben met die angst
Van mij mag ze ook wel over 3 a 4 weken komen ghihihi Ben t echt wel goed zat, en ik weet t mag niet zeuren en doe t voor een goed doel en t hoort er allemaal bij... Echt krijg inmiddels moordneigingen als iemand 1 van die uitspraken tegen mij doet
Hahahaha hormooncrush missmama hahaha Hier is het meer omdat ik zo nieuwsgierig word naar ons meisje Ik wil haar levend gezond en ademend in mijn armen en lekker knuffelen Dan kan het gewone leven weer beginnen, kan ik weer lopen en mijn ding doen zonder toto te zijn met 5 min Hubby gaat zatedag onze slaapkamer opleuken, ik heb er zin in
Hier ook de angst dat het steeds misgaat vooral als ze wat rustiger is. Denk dat ik pas gerust ben als ze eruit is. Denk er wel is aan dat het misgaat bij de bevalling, maar las ergens dat die kans wel erg klein is. Heb sinds vannacht rare steken in me schaambot en net er boven. Nog nooit gehad. Ook weer vaker harde pijnlijke buiken en dan voornamelijk 's nachts. En die moeheid komt weer terug net als in het begin. Kan hele dag wel slapen. Maandag moet ik weer op controle en manlief is maandag ook vrij. Dus lekker een dagje extra saampies. Maandag moeten we bij de VK ook het bevallingsplan doornemen. Vind het lastig om deze in te vullen. Heb nooit een bevalling meegemaakt en kan dus niet aangeven wat ik prettig vind tijdens mijn bevalling aan pijnstilling en manieren om de weeen op te vangen. Wat ik gelezen heb over pijnstilling wil ik eigenlijk alleen een ruggenprik. Van de rest word je grotendeels suf en maak je het niet bewust mee. Ze beschreven het als een soort roes. Heb ik 1 keer gehad voor onderzoek in zhuis, maar noooit meer. De roes werkte averechts bij mij. Was toen helemaal aan het flippen toen ik hem kreeg. Ze hebben me met 2 man moeten vasthouden . Ik weet er overigens weinig van. Maar het onderzoek was niet gelukt. @lavitabella. Mooie foto's.
Pfffff programma een nieuw begin aan het kijken. Vrouw kindje verloren met de bevalling Ooo die rot hormonen hup janken Hier ook alleen een ruggenprik, maar het liefst niks net als vorige keer
Hier mag de kleine man ook wel komen over een week of 3-4. En ik heb nog niet eens wat te klagen. Hou alleen niet van wachten haha
die van mij mag nog 5 weken blijven zitten hoor haha. Nog 3 weken werken (verlof is 2 weken vooruit gezet vanwege die ene ziektedag) en dan nog even 2 weken alle puntjes op de i zetten .
jaaaa gevonden op pagina 255 hahahaha. meisje 5x jongen 11x verrassing 3x Uitgerekende datum: 22-05-2013 carma73 - 2e kindje = meisje 23-05-2013 shk - 1e kindje = een verrassing! 24-05-2013 nijntjenijn - 1e kindje = jongen 26-05-2013 myladyw - 1e kindje = jongen 27-05-2013 Marcy26 - 2e/3e = tweeling jongens 28-05-2013 missmama2be - 1e kindje = meisje 28-05-2013 chihuahuatwins, 3e kindje = jongen 30-05-2013 nicci1982 - 1e kindje = jongen 31-05-2013 lavitabella - 1e kindje = jongen 31-05-2013 suus84 - 1e kindje = meisje 04-06-2013 corry - 1e kindje = een verrassing! 05-06-2013 Mir81 - 1e kindje = jongen 06-06-2013 glimworm - 2e kindje = een verrassing! 06-06-2013 imrw - 1e kindje = jongen 09-06-2013 Larissa259 - 3e kindje = jongen 14-06-2013 littha - 2e kindje = meisje 17-06-2013 sparks - 2e kindje = meisje Geboren: 05-03-2013 kornasia - Igor Aankomende afspraken: 15-04: Littha: Kraamzorg bezoek 18-04: Glimworm: controle vk 22-04: Missmama2be: Groeiecho Verlof datum: 27-04: Nicci 01-05: Mir81 04-05: Littha Heeft al verlof: Carma
meisje 5x jongen 11x verrassing 3x Uitgerekende datum: 22-05-2013 carma73 - 2e kindje = meisje 23-05-2013 shk - 1e kindje = een verrassing! 24-05-2013 nijntjenijn - 1e kindje = jongen 26-05-2013 myladyw - 1e kindje = jongen 27-05-2013 Marcy26 - 2e/3e = tweeling jongens 28-05-2013 missmama2be - 1e kindje = meisje 28-05-2013 chihuahuatwins, 3e kindje = jongen 30-05-2013 nicci1982 - 1e kindje = jongen 31-05-2013 lavitabella - 1e kindje = jongen 31-05-2013 suus84 - 1e kindje = meisje 04-06-2013 corry - 1e kindje = een verrassing! 05-06-2013 Mir81 - 1e kindje = jongen 06-06-2013 glimworm - 2e kindje = een verrassing! 06-06-2013 imrw - 1e kindje = jongen 09-06-2013 Larissa259 - 3e kindje = jongen 14-06-2013 littha - 2e kindje = meisje 17-06-2013 sparks - 2e kindje = meisje Geboren: 05-03-2013 kornasia - Igor Aankomende afspraken: 15-04: Littha: Kraamzorg bezoek 17-04: Carma: controle vk ziekenhuis 35 wkn 18-04: Glimworm: controle vk 22-04: Missmama2be: Groeiecho Verlof datum: 27-04: Nicci 01-05: Mir81 04-05: Littha Heeft al verlof: Carma
dames een vraagje. Heb sinds vanmorgen een uur of 5 vreselijk buikpijn tussen me navel en borstbeen. Het trekt door naar de rechterkant. Ademen doet al pijn en kan amper rechtop staan. Als ik beweeg doet het al pijn. Heb al paracetamol op en kruik gebruikt maar werkt niet. Als ik stil zit gaan er af en toe gemene steken doorheen. Weet iemand wat dit kan zijn?