eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier een lekker dagje gekeuveld. Kussens voor de schommelstoel gehaald, winterbanden gewisseld met de zomerbandjes, staat schoongemaakt en ingespoten met antialg. Kleine is ookbweer helemaal terug van weggeweest. Heerlijk actief naarveen paar dagen matig gevoeld te hebben.
    Wel te actief geweest want buikpijn is ook hier weer terug gekomen.

Schoonmaak: zei t toevallig nog tegen mijn vent vanmiddag om bijv van die studenten in t huren voor t klotige schoonmaakwerk. Masr hij keek me wat wazig aan. Tja, nuemand mag zich er ooit mee bemoeien. Wil t altijd zelf doen! Mijn moeder heeft t ook al aangeboden maar winpel het steeds af. T is ook eigenlijk zo gebeurt als je jezelf ff een weekendje kwaad maakt. Hou toch al van schoon dus zo vies is t ook weer niet :D Krijgt t toch de kans niet voor.

2. Nicci1982

Ff gekeken op de site vd lidl. Niet echt mooie spullen zo te zien maar die tops kunnen geen kwaad. Lekker basis onder een vestje ofzo. En misschien vallen die broeken in t echt ook wel mee. Kan t allicht thuis ff proberen en anders weer terugbrengen. Of gebruiken voorvt klussen enzo in en rond huis.

3. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik loop thuis alleen maar in die broeken, zitten heerlijk!

Zelfs mijn man begon er gister over dat we na de verbouwing nog wel even een grote schoonmaak moesten houden, koelkast, keukenkastjes, ramen lappen, ik was helemaal verbaasd! Waarschijnlijk komt mijn schoonmoeder helpen soppen.

Carma hoe gaat het?

4. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat gelukkig iets beter, thanks
    Vandaag nog maar even rustig aan doen

Fijne dag allemaal
    Hoop dat de zon zo doorkomt

5. Nicci1982

Echt mir? Is t wat dan? T ziet er in de folder zo flodderig uit namelijk.
    Misschien ff in t echt bekijken dan.

6. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ja maar daarom zitten ze ook zo lekker :). M'n spijkerpositiebroeken met zo'n katoenenband erboven heb ik buitenshuis wel aan, maar zitten toch echt een stuk minder comfortabel. Het thuis maakt het me echt geen zier uit hoe ik er bij loop.

7. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    hahaha dat ken ik!! Ik heb 2 positie joggingbroeken. Zodra ik thuis kom trek ik ze gelijk aan haha. Buitenshuis heb ik of de spijkerbroeken aan of de 2 pantalons vanwege het werk. Die zitten overigens wel wat lekkerder. Spijkerbroeken zakken af nu de buik groter is.

Fijn dat het weer ietsje beter gaat carma! Het iets is al beter als niets toch? En anders gewoon bellen. Ze zijn er voor en zoals je zelf al aangaf: met ons verleden liever te vaak dan te weinig.

De fotoshoot is net zo mooi geworden!!! Een paar foto's moeten even bewerkt worden en ik hou nog graag even mijn identiteit voor mezelf, maar ik zal er wat posten als ze af zijn!

8. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    de 2 foto's die we wel leuk vinden om hier te plaatsen.

9. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Dasz reclame maken littha!!! Sorry flauw grapje.... leuke foto's!!!!

Ik probeer al een paar dagen een mooie buik foto te maken maar t wil niet echt.
    Eerst was de foto niet goed, toen had manlief geen zin om een foto te maken en toen hij eindelijk wel zin had gemaakt, was de baterij leeg van de camera hahahaha.
    Morgen proberen we t opnieuw ghihi

10. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    aaahhh lieve foto littha

ik zal er ook weer eens een plaatsen
    heb het idee dat mijn buik niet heeel veel groter is geworden maar wel van vorm is veranderd
    hij is wat lager en puntiger
    heb trouwens ook weer meer last van mijn borsten (lang niet meer gehad)

vandaag lekker bij vrienden geweest, in de tuin gezeten
    Wilde eigenlijk behangen met hubby maar dat was echt zonde van het weer
    Nu kon onze dochter lekker met vriendjes en vriendinnetje buiten spelen

11. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    haha missmama, ik kan geen enkel merk lezen, dus je kent het vast ;) Hopen dat er snel een mooie foto komt!

Indd zonde carma! Fijn dat je dochter lekker heeft kunnen spelen.

Mijn buik maakt momenteel een groeispurt. Hoop dat het dan toch nog een echte dikke buik wordt, zo voor de laatste keer...

12. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    vind ik zelf echt t mooiste aan mn zwangerschap... Die mooie, dikke, ronde buik...
    Zou leuk voor je zijn littha, als jij dat ook nog krijgt... (al vind ik dat je al een mooi buikje hebt hoor)

Zo de laatste dingen heb ik achteraan gebeld... eind deze week is als het goe dis alles geregeld... eens kijken of ik nu wel weer kan slapen :p

13. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook niet z'n mega buik hoor littha
    maar mooi genoeg vind ik
    vorige keer bij carlijn had ik bijna helemaal niks in het zicht

Missmama ik hoop ook dat je weer kan slapen nu
    Maar meestal vinden wij vrouwen wel weer iets anders ok over te piekeren ;);)

Bijgevoegde bestanden:

14. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Mooie buik!!!
    Hoe is het nu met jou???

We zullen zien...
    Denk ook wel dat ik nu wel weer wat anders vind om wakker van te liggen...
    T zal in ieder geval niet zijn over vieze wc's, trappen, verwarmingen en weet ik t wat nog meer...
    Weer flink aan de poets geweest, lichaam geeft nu aan dat ik moet stoppen... moeilijk hmmmm
    Ik stop wel, maar wil niet ghihihi

15. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Zo! ik heb na de 30e poging ook een buikfoto :p

Bijgevoegde bestanden:

16. Nicci1982

Mooie foto's dames. Zal er ook nog eentje proberen erop te zetten. Is van 33 weken.

Mir: heb die broeken gezien. Ze hadden hier bijna niets. Geen gangbare maten in ieder geval. Ze zagen er niet uit maar wel comfortabel. Zijn idd net joggingbroeken. Maar oas mijn gewone joghingbroeken ook nog prima dus geen man overboord.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,4 KB
      Weergaven:
      6
  17. Nicci1982

Zucht plaatst hij ze weer op zijn kop. Zo irritant! Maar jullie snappen t idee vast wel.

18. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Mooie buik Nicci!!!
    Grappig dat je nog echt een navel hebt!!
    Die van mij is verdwenen ghihihi

19. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff flinke buiken
    Maar jullie zijn dan ook iets dunner
    Mooi hoor
    Hier nog een heel mooi beschaaft naveltje gelukkig

20. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Pffff lig je in 1keer zonder piekeren te slapen... dan lig je gwoon om half 4 wakker van t maagzuur... zo ist wel altijd wat :p

Deel Deze Pagina