Oh jongens, wat heb ik een pijn van die gekneusde ribben!! Het hoesten wordt gelukkig wel iets beter, maar nu kan ik bijna nog niks. Ik hoop wel dat het verbeterd voor de bevalling, want dat kan zo niet. Iemand ervaring mee?
Sparks wat vervelend Maar als het goed is gaat de kleine zo indalen en dan ben je daar van af Dan heeft het wat tijd om te helen En bevallen lukt wel hoor, oergevoel dat overneemt sterkte
Ken wel gebroken ribben icm zware kneuzingen in nek en rug. Moet eerlijk bekennen dat ik daar totaal geen last van had. T is dat artsen t beweerden maar kon t niet geloven toen. Hier altijd warm. Ben nog nooit een koukleum geweest. Ook in de winter staat t raam heerlijk open s nachts. Loop t liefst op blote voeten in huis. Verwarming laat ik t liefst uit. Maar heb niet t gevoel dat t bu erger is dan daarvoor. Voel me verder ook fitter dan fit. Sinds die kleine ingedaald is gaat t echt super goed. Alle klachten die er waren zijn weg en ik stuiter t leven door. Mijn buik zit me ook niet in se weg dus helemaal top. Enige minpunt is dat mijn verlof nadert. Had liever nog een paar weekjes langer gewerkt. Maar helaas! Dan maar genieten van de laatste week en daarna snikkend naar huis. Zie echt tegen t verlof op
sparks: carma heeft gelijk! Je hebt op dat moment echt nergens last van en ondanks dat je energie op is, komt er een oergevoel! Geloof ons maar waaaaah mn telefoon doet de enter niet... Nicci, fijn dat je je zo goed voelt nu! Houden zo! Sterkte met het afscheid straks. Ik moet nog 2wk en een dag en ga er dan uit met 34wk vanwege de bekken...
He jakkes Vanaf half 4 vanmorgen heb ik irritante buikkrampen .voelt als ongi kramp en trekt door naar me onderkant en deel bovenbenen en onderrug . Heel irri . Duurt ongeveer 20 sec en zakt weer af. Het tijdsverschil ertussen varieert , heel vreemd . Heb maar een warme kruik gepakt.
Klinkt als indalingsweeen suus Als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen hoor Hier zoooo kl..te geslapen, ben wel 10 x wakker geweest en heb veel gedroomd Ook 2x wakker door dochter, die ligt nu bij mij in bed en slaapt natuurlijk nog Hubby is vanavond weer thuis
voor t eerst sinds lange tijd weer goed geslapen, en in mn eigen bed... afgelopen tijd een paar keer op de bank beland om dat dat beter ging... maar vannacht gewoon geslapen aan 1 stuk door, zonder maagzuur en zonder plaspauzes... Hoop dat er voor de slecht slapers onder ons ook snel goede nachten aan komen...
Ook hier weer een waardeloze nacht achter de rug, alle uren gezien en de wekker ging om 5u... Ben zo blij als ik veilig en zonder schade thuis ben vanavond... Gelukkig vandaag niet alleen op de sluis, heb een inwerker die al een tijdje meeloopt dus zich heel goed red, kan ik even rustig aan doen. Nicci wat fijn dat je je zo goed voelt! Spannend Suus! Hoe gaat het nu, nog steeds kramp? Sparks kneuzen is erger als breken... Sterkte!!!
Ben met kruik en al toch weer ff in slaap gevallen en kramp is nu weg. Heel vreemd. Maar gelukkig is het weg. Vanmiddag worden de bedklossen gebracht tussen half 1 en half 4. Lekkere rottijd, maar ja. Nu maar ff gauw wat boodschapjes halen.
@suus: in slaap vallen is een heel goed teken heb ik geleerd van mijn vk! Fijn dat de kramp nu weg is. Misschien toch wat Carma zei: indalingsweeën. Wij hebben hier geen bedklossen. Ons bed heeft een plank als hoofd en voeteneinde, dus heeft meer ondersteuning nodig. Lang leve het feit dat er familie in de supermarkt werkt en wij tegen het statiegeld 9 bierkratten mogen huren haha. Nu nog even wachten tot ze ze verzameld hebben.
Hier ook geen poten maar planken. Hebben nog een heleboel balken etc liggen dus manlief gaat zelf wat in elkaar klussen.
Ons bed heeft ook een plank als hoofdeind welke op de grond staat. Heb daarom ook 10 klossen besteld. Ons bed heeft 6 poten en dan een plank als hoofdeind welke op de grond staat. Die laten we dan rusten op de klossen. Hopelijk werkt het. Anders gaat manlief iets maken. Wilde eerst een extra matras erop leggen, maar hoorde van paar mensen dat het niet lekker ligt.
oh dan heb je mazzel, wij mochten er maar max 6 huren. Ik moet van de kraamzorg een ondersteek lenen, maar heb dat bij mn zoontje ook niet gedaan toen. Wie van jullie leent er één?
indalen: jahoor hier ook 1! en daardoor zijn mijn nachten juist 3 keer niks als ik me om wil draaien in bed heb ik heel veel last van mijn schaambeen. ook lopen is een stuk minder, ik waggel er op los en ik heb ook een hele gevoelige blaas kan niks meer ophouden nu. Klossen: hier geen gedoe mee. Ben toen ik nog zwanger wa van Collin een keer door het oude bed gezakt en toen hebben we gelijk maar besloten om een hoge boxspring te kopen. Het ligt lekker, alleen niet handig als je hoogzwanger bent en jezelf er in moet krijgen haha woensdag naar de bvinfo avond geweest. veel herkenning en vooral wat er bij zoonlief niet goed is gegaan, dus hopelijk lukt het deze keer wel!
hier mogen we 8 klossen lenen 4 per set, heb er nu 2 over maar ja beter teveel als te weinig Een po is hier niet verplicht, niet naar gevraagd ook zo ga nu even op bed liggen, dvd voor de kleine meid op en ik ff de ogen dicht gaat prima