eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Hier zijn de VK en het echobureau ook gescheiden. Ach het is niet anders. Ik vind het niet heel vervelend.

2. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    #262 Missmama2be, 25 okt 2012
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
    @chihuahuatwins.. Al 5 echo's??? :$
    Ik ben 2 dagen korter zwanger als jou en ik krijg volgende week pas mn eerste (als ik geluk heb en terecht kan bij t echobureau)

Ben een beetje jaloers :) ik wil ook graag mn kindje zien en zeker weten dat alles goed gaat met de kleine....

Uiteraard gun ik t jou ook hoor :) geniet ervan!!!

3. ilana

ilana Actief lid

23 sep 2012
    130
    0
    0
    mooie echo foto shk !

En wat een mooie buikjes al zeg ! leuk om te zien !

Ik mag vanaf vandaag meteen beginnen met mvm en ik heb ookal een armband gekregen en krijg nog een mooie wikkeldoek echt heel leuk :) ..

4. chihuahuatwins

chihuahuatwins Actief lid

28 aug 2012
    292
    1
    0
    nederland
    ja heb eerder een bbz gehad. vandaar de eerste twee voor locatie bepaling toen voor de zekerheid naar de gynaecoloog. daarna de normale echo bij de verloskundige en gister als verrassing een echo omdat ik er toevallig toch was.. echt leuk..
    snap dat jij ook graag je kindje willt zien.. verloskundige waar ik bij loop maken trouwens ook echo s ook als je bij andere praktijk zit. en bij jan koning kun je ook gewoon terecht.. (snel) hoop dat je snel je kindje kunt bewonderen!

5. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Das leuk ilana, dat heb je bij ons niet.

Ik moet volgende week dinsdag weer naar de verloskundige. Naar mijn weten krijg ik dan weer een echo. Ben benieuwd of de baby al gegroeid is.

Gelukkig dat het met iedereen goed gaat.

Lithha hoe is het met de zenuwen?

6. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    @ilana, super joh! we lopen vrijwel gelijk. Ga je ook tot 31dec?

@myladyw: het gaat af en aan... Meeste van de dag ben ik toch moe en heb ik bij vlagen last van misselijkheid. Echter de misselijkheid en de hoofdpijn komen steeds vaker en heftiger terug. Dat stelt me om één of andere reden toch gerust. Ook het verhaal van die vrouw van mvm stelde me wel gerust. Toch als mijn tepels minder zeer doen of andere klachten een tijdje uitblijven schiet ik nog eens in de stress. Nog een weekje en dan de echo! Dus ook ik ben jaloers op chihuahuatwins!

Ik heb het vandaag op mijn werk verteld! Naja mijn baas en roostermaker weten het. Nu kan ik tenminste wat aangepaste diensten krijgen (korter en evt een kwartiertje extra pauze). Ze reageerden heel erg fijn! Allebei blij en enthousiast! Ik rij namelijk de taxi en dat is best zwaar met een dienst van 9u wat uit kan lopen naar 10u, waarvan je dus de hele dag maar 1 uurtje pauze hebt. Als ik mn broeken niet meer pas, mag ik dus gewoon positiebroeken dragen :D. Voordeel voor hun is dat in juni, juli en augustus het aardig rustig is omdat de schoolkinderen dan vakantie hebben. Dus helemaal happy wat dat betreft!

Hoe is het met de rest?

7. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Gisteren bij de verloskundige geweest, vooral veel aan ons gevraagd en mn bloeddruk opgemeten en mn gewicht, alels was in orde :) Volgende week donderdag (1 november) mag ik al voor de eerste echo. Super spannend!

8. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    @ Littha wat fijn dat ze zo reageren op je werk! Ik heb het ook aan de planner verteld zodat ik vanaf december alleen nog maar late en nacht diensten hoef te draaien, die vroege breken zo op met dat slechte slapen. Bij mij is juni juist alles behalve handig, midden in het hoogseizoen, ik werk op sluzien en bruggen. Maar ja het is niet anders, ik ben er blij mee, hopen op mooi weer dan kunnen we veel in de tuin liggen met de kleine!

Vandaag echt weer een hele slechte nacht gehad, misselijk, om 2 u plassen en toen weer misselijk wakker gelegen met een emmer naast me bed. Vanmorgen voor het eerst gespuugd... Ik geloof dat ik me niet zo fit voel. Nog 1 dagje volhouden, vanaf morgen 1,5 wk vrij!

9. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Heb ik weer t geluk dat ik huisvrouw ben (en straks huismoeder :D)
    en dan neemt mijn vriend ook nog eens t grootste deel van de huishoudelijke taken van me over...

Gisteren een heel erg eenzame dag gehad... kan er zooo slecht tegen om alleen te zijn... (normaal gesproken kan ik heel goed tegen alleen zijn)
    Eind van de middag is mn vriend er gelukkig weer... dan weet mijn vriend ook zn rooster voor volgende week en kan ik EINDELIJK een afspraak maken voor de echo...

10. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    mir81: haha wij hebben sinds 1.5 jaar een tuin en sinds dit jaar is hij af (moesten hem compleet restylen wegens verwaarlozing). Wat balen dat je zo slecht slaapt! Blij dat je zo 1.5wk vrij bent, kun je even op adem komen. Beterschap! En ach het komt altijd wel ergens niet mee uit. Werk, financiën, enz... mijn uitgerekende datum is op dit moment op de verjaardag van mijn oom. Ach mijn zoontje zou komen op de verjaardag van mijn vriend haha.

Ik meen me te herinneren dat er iemand was die zaken moest regelen met hypotheek e.d. Hoe gaat het daarmee?? Al minder stress?

Missmama2be: laat die vriend zn rooster smsen of emailen! Dan kun je sneller een afspraak maken haha. Laten we hopen dat je niet een al te lange wachtlijst hebt!

Hier verder alles goed. Voordeel van mvm is dat je de flessen ook mee kunt nemen naar de douche! Ik heb uitgevonden dat ik dan 's nachts niet de trap af hoef om te plassen hahaha. Scheelt weer gezien ik niet zoveel zie in het donker haha.

11. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ik ben uit gerekend 1 dag na de verjaardag van mn zusje en mn oom... tisz bij ons traditie om te bevallen op iemands verjaardag, trouwdag enzo...
    Dus ik ben benieuwd of ik die traditie voort ga zetten :p

12. nona2000

nona2000 Lid

12 okt 2012
    22
    0
    0
    hier weer een update...

heb in de nacht zoveel last van mijn buik..en moet er wel 2 keer uit om te plassen...dat is best wel vermoeiend...

heb aankomende woensdag me eerste echo..ben echt benieuwd..heeft best wel lang geduurd..voor mij gevoel dan...hahahaha

na de echo willen we het eingelijk gaan vertellen aan de familie ben echt benieuwd naar hun reacties..

13. Olivier27

Olivier27 Lid

6 okt 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    #273 Olivier27, 26 okt 2012
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
    Hoi,

Ik mag me ook bij jullie voegen!
    Vanmorgen ben ik bij de vk geweest omdat ik me zorgen maakte, ik had wat rose verlies en ik in juli een MK heb gehad.
    Ik kreeg een inwendige echo en in het begin zag de vk er een en die zag er mooi uit, na even zegt ze, ik zie nog iets, even kijken en zegt gefeliciteerd het zijn er twee! Het eerste wat ik dacht was "hoe kan dat nou"? haha!
    We zijn er heel blij mee dat er twee op komst zijn al hadden we er niet op gerekend!
    Ik voel ook al duidelijk een bobbel, net boven mijn schaamstreek en dat kon nog niet als ik net 7 weken was zei ze maar met twee kan het wel kloppen. Ik ben nog steeds een beetje overdonderd!
    Ik hoop ook mijn buik foto's te plaatsen al heb ik nu alleen nog maar een darmen buik.

Liefs

14. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    @ Olivier, wat spannend twee!!! Ik zou er wel van schrikken, ons huis is heel klein, dus zou niet weten waar ik ze laten moet, hahahaha! :) Maar bijzonder is het! Gefeliciteerd!

15. nona2000

nona2000 Lid

12 okt 2012
    22
    0
    0
    @oliver......welkom..en wat spannend twee!!!Gefeliciteerd

Soms denk ik ook dat zwanger ben van een tweeling..heb namelijk meer last van vermoeidheid dan bij al die andere en heb ook spontaan een bloeding gehad maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was...dat was namelijk de innesteling...dat was ook rond de 5de week...maar heb woensdag eerste echo en ga ervan uit dat het er 1 is:)...heb namelijk al 5 kids rond lopen...hihihihi

16. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    He dames,

Gelukkig tot nu toe (los van lichamelijke ongemakken) goed nieuws!

Ik zal de komende week wat minder reageren dan anders. Mijn vader ligt helaas sinds gister in het ziekenhuis en hij heeft mijn laptop in gebruik de komende tijd.

Het werkt niet echt mee om zonder stress de eerste maanden door te komen dit :x maar ja kunnen er weinig aan veranderen.

Dames veel succes bij de eerste echo's etc!

ps. Ik kan het wel vrij makkelijk lezen op mijn telefoon alleen reageren is wat lastiger.

17. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Welkom olivier! Dus je voegt je niet met zn tweeën toe, maar met zn drieën! ;)

Nonna: ook met een tweeling kom je er wel hoor! Tis alleen even passen en meten (hoor ik van anderen die onverwachts een tweeling kregen).

Nijntjenijn: beterschap aan je vader! In eerste instantie las ik: ik zal helaas minder reageren, want mijn vader heeft mijn laptop haha, maar nu ik begrijp waarom vind ik het erg lief van je dat je dat doet! Hoop dat hij snel weer beter is!

Ik zal in december waarschijnlijk minder reageren. Mijn moeder krijgt dan een voet operatie en mag de eerste 14 dagen niet lopen of staan, dus alleen op bed. Heerlijk deze maand! Sint op bed, kerst en oud&nieuw in de rolstoel hahaha. Naja ze hoeft voor het eerst sinds 20 jaar geen oliebollen te bakken... Zie het al voor me... in bed met een boormachine de deeg draaien hahahahaha.

Ze zeggen dat als je zwanger bent van een tweeling, je meer last hebt van boeren laten! Sommige zeggen bouwvakkers te lijken! OEPS. Gelukkig niet zo hard, maar hier ook last van boeren... Denk alleen geen tweeling.

18. chihuahuatwins

chihuahuatwins Actief lid

28 aug 2012
    292
    1
    0
    nederland
    wat een super nieuws gefeliciteerd meid!

19. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Gefeliciteerd Olivier!

Lithha dat was ik. De hypotheek kunnen we krijgen, maar het is niet handig om het huis van mijn vriend uit te breiden. Nu zetten we zijn huis te koop die was helaas net af. Ik zelf woon in een huur huisje. Dus helaas zijn de plannen weer gewijzigd.

20. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Hè jeetje wat balen! Hopelijk kunnen jullie zijn huis snel verkopen! In elk geval iets aan zorg minder dan.

Deel Deze Pagina