eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Fijn dat meer mensen de pijnklachten aan de onderkant en het zware gevoel herkennen.

Suus wat fijn dat het zo goed gaat met jullie kleine meid!

Nicci balen, het gind zo goed! Hoop dat het meevalt!!

Klaagmodus aan
    Wat een kl*te nacht!!! :( Ik had het zo warm, en maar draaien... En om 5.15 ging de wekker :(... Morgen ook weer, dan zondag om 8.15 en dan verlof!!! Ik ben blij dat het de komende dagen wat koeler wordt!
    Klaagmodus uit

2. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    klaag maar ff lekker hoor
    hier zijn de nachten ook ruk
    maar ja hoort erbij
    nu ff aankleden en kijken of ik ff naar de c&a kan ofzo voor mijn dochter

36 en 2 alweer woehoe
    vanaf woensdag mag ze komen van mij

3. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier wel een super nacht gehad. Vroeg naar bed dus vanaf 23.30 tot 5.30 aan 1 stuk geslapen. Vooral dat aan 1 stuk is echt heel fijn voor de verandering. Daarna wel klaarwakker maar moest toch werken.
    Nog een aantal uren en dan verlof. Wel gek idee hoor.
    Nu lekker naar de andere locatie voor lunch met collega en een overleg. Voordat ik terug ben zit de dag er bijna op.

4. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren 4 uur stilgestaan op de snelweg in Belgie wegens een mega groot ongeluk en ik kan jullie vertellen dat is geen pretje met 36 weken zwanger en continue het gevoel hebben te moeten plassen door ingedaalde beeb :( Was echt terror. Zodra we eraf moesten de eerste beste hotel gepakt en overnacht in Belgie. Ik kon echt niet meer. Ik hoop echt dat jullie dat nooit hoeven mee te maken. Nu net thuis en vandaag lekker de hele dag in bed bijkomen/bijslapen.
    Ik was echt als de dood als straks de weeen zouden beginnen in dat stilstaande verkeer. en ik was niet met mijn man en hij kon er dan ook niet komen.. pff gelukkig is dat allemaal niet gebeurd..Ik blijf voor nu maar in de buurt haha niet meer richting Belgie.

5. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Carma, ja het hoort erbij, maar is wel slopend, ben blij dat het regent *zoekt dekking*

Nicci fijn dat je zo goed geslapen hebt!

shk Jeetje dat is echt verschrikkelijk, wat een nachtmerrie! Ik hou het nog maar max een uurtje vol in de auto, dan verga ik van de pijn in m'n rug... 4 uur is echt mega lang! Slim dat je meteen een hotel gepakt hebt om uit te rusten! Doe lekker kalm aan vandaag!

6. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    klagen mag hier altijd!

hopelijk iets leuks gevonden voor je dochter carma!

nicci, fijn hoor een tijd aan één stuk slapen.

shk wat schrikken zeg!! Weet niet precies waar je woont, maar in de buurt blijven is altijd verstandig! En als je zou gaan bevallen is er zo een ambu in de buurt hoor.
    Mbt 4 uur in de auto... Ik moet nog 4 diensten draaien van 4.5 uur, dus ik kan moeilijk anders. Gelukkig krijg ik nu wel vaak de toyota avensis uit 2012 mee, daar kun je practisch alles instellen...

7. Nicci1982

Shk: verschrikkelijk zeg. Gelijk heb je van dat hotelletje. Lekker ff bijkomen.

Ik ga ook echt niet heel ver meer weg zonder iemand erbij. Lijkt me vreselijk als ee dan wat zou gebeuren. Maar ben ook weer niet van plan aan huis gekluisterd te gaan zitten.

8. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@shk. Idd geen pretje om zo lang stil te staan. Maar je bent gelukkig heelhuids thuis gekomen en niet bevallen:)
    Ik wil eigenlijk nog een dagje naar me zus die woont in het noorden van het land. Is voor mij bijna 2 uur heen tuffen met de auto en dan 2 uur terug. Openbaar vervoer is ook geen optie. Want de treinen staan meer stil als dat ze rijden:p

Ik ben plots strontverkouden aan het worden. Kreeg woensdagmiddag toen ik op een verjaardag zat keelpijn en begon 's avonds te snotteren. Nu nog steeds:x. En slaap er zo slecht door. Als ik ga liggen krijg ik pijn in me voorhoofd en me wangen. En dan zit je neus helemaal dicht maar loopt dan wel leeg. Heel irritant. Nu maar regelmatig ff stomen onder de douche en veel fruit eten en proberen te rusten. Dan is het wel gauw over.

9. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @suus84 heel veel beterschap gewenst! Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent.
    Misschien met je man samen naar je zus gaan, dan is die er sowieso bij. Of ze kan naar jou toe komen?

10. Nicci1982

Suus: irritant zeg. Had t laatst ook. Ben blij dat t weer weg is. Dacht nog; je zal zo moeten bevallen. Blij dat t dus weer voorbij is b

11. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Wat een rust weer... stilte voor de storm ofzo ;)

Hier vanavond de tweede super mooie fotoshoot gehad! Ik heb de foto's nog niet in bezit, maar kan al wel zeggen dat er een bijzonder buikfoto bij zit hahaha... Op twee manieren zelfs, de ene houd ik nog even geheim, maar de andere is dat de kleine steeds rechts in mijn buik zit en dat zie je zo goed op die foto! Heel gaaf!

Wilde het eff kwijt haha. Trusten dames!

12. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Goeiemorgen!

Suus vervelend! Ui naast je bed! Beterschap!

Littha, wat leuk!!!

Zo eindelijk weer eens een beetje geslapen geloof ik. Maar 1 keer geplast om 2u en wakker geworden van de wekker (die dan wel om 5.15 al ging...). Maar ik klaag niet :).

Ik vind het wel opmerkelijk dat hij de laatste dagen rustiger word. Eerder voelde ik hem eigenlijk de hele dag, zeker als ik moest werken en de hele dag op m'n stoel zit. Maandag weer controle dus dat toch maar even bespreken. Heb ook steeds vaker een vervelende buik, beetje spierpijn, kramp onderin, beetje hard enzo. Ach zal er wel bijhoren... Herkenbaar?

13. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor mir heel herkenbaar
    Hier ook een rustiger kind, gelukkig kan ik af en toe luisteren met de angelsound
    misschien ben je wat drukker geweest of anders bezig geweest de laatste dagen
    Als je het echt niet vertrouwd gewoon even bellen met de vk

Suus beterschap meis

littha ik ben benieuwd naar de foto's

hier z'n gangetje
    gister even weg geweest maar na een half uur lopen was het alweer klaar
    Word dus toch via internet shoppen voor onze grote kleine meid
    nu ff aankleden en dan wachten op het dekbedovertrek en de canvas foto's die vandaag geleverd worden
    dan is onze kamer ook zo goed al netjes (op het bed en de schappen na dan)
    vanmiddag komt mijn lieve vriendin nog even op visite, ze wil me nog even zien voor HET gaat gebeuren hahahaha
    fijne dag allemaal xxx

14. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    We hebben t er laatst nog over gehad maar weet nou niet meer precies hoe t zat...
    Hier vanaf vandaag ineens een erg drukkend gevoel bij mn doos... dasz de kleine die aan het indalen is/ingedaald is...

15. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja een van 2en missmama
    kan alle 2 de klachten geven

16. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Keey dan...
    Hoop dat t snel dragelijk word... verga echt van de pijn.
    Ook heb ik last van steken tijdens de kleine en grote boodschap (grote boodschap lukt nu ook echt niet meer)

17. Nicci1982

Heb hier niets gemerkt van t indalen. Maar ben geloof ik sowieso gezegend wat pijntjes betreft. Of zo'n hoge pijngrens dat ik t niet merk??? Vind t echt bizar want vraag me regelmatig af of mijn lichaam uberhaupt door heeft dat ik zwanger ben. Geen harde buiken niets. Wordt een beetje bang dat t kind echt nog eeuwen blijft zitten...
    Heb liever af en toe wat klachten waardoor ik weet dat mijn Lichaam zich voorbereid.

18. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bij de eerste ook nergens last van nicci
    Maar bij nr 2 nu is alles al een keer opgerekt geweest
    Elke zwangerschap is anders zeggen ze, nou dat klopt dus.

Btw lig weer lekker wakker te wezen hier
    Hopen dat ik zo weer kan slapen
    Doei doei

19. Nicci1982

Mooi, dat is wel een geruststelling. Hoor iedereen hier zijn klachten spuwen omdat t niet fijn is en ik zit juist te hopen dat ik t eindelijk eens krijg. Omgekeerde wereld :D

20. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    haha, nicci: wacht maar tot het zover is, dan wens je wel anders hoor! Hier gister een uurtje in de stad gelopen, maar kon vervolgens de rest van de dag niets meer... Heerlijk die bekkeninstabiliteit!! Stomme was dat er een aanbieding was waarvoor ik bij openingstijd aanwezig wilde zijn, dus heb ook echt niets meer gedaan. Momenteel gaat het weer, dus hopelijk vandaag het resterende doen.

Deel Deze Pagina