Ja misschien wel. Maar zou er wel geruster op zijn als ik merk dat mijn lichaam zich voorbereid. Dan maar wat meer pijn. Op zich zie ik daar niet tegenop. Al is t wel lekker dat ik nog redelijk mobiel ben. Al werkt hier t bekken ook al tijden niet echt meer mee. Maar net als indalingweeen en de pijn die er bij hoort. T is wel gelukt maar niets gemerkt wat betreft pijn. Harde buiken hebben toch ook een functie om alles te weken en voor te bereiden ?!
nicci hier bij de eerste geen teken gehad geen harde buiken enz vliezen braken totaal onverwachts het hoeft dus echt niet, ik zou zeggen ben er blij mee dat je zo weinig voeld
Goeiemorgen meiden! Zo ik ben helemaal vrolijk, gister mee uit eten genomen door manlief, heb weer een redelijke nacht gehad en vandaag m'n laatste werkdag en dan nog zulk mooi weer ook! De eerste boten zijn al door de sluis, gezellig! Ik ben erg benieuwd wat de vk morgen van m'n buik vind, ik vind hem erg gespannen de laatste tijd. Ach het zal er allemaal wel bijhoren, maar het beperkt je zo in je doen en laten. Vanaf morgen weer lekker verder met m'n projectjes in de schuur, wiegje, rek voor boven de commode, boekenplanken, commode, heeeeeeeerlijk!
Die pijnlijke ongemakken zorgen er idd voor dat ik me niet zo heel erg zorgen maak om de kleine, ik voel heel goed dat die er nog warmpjes bij zit... ach eigenlijk ist nooit goed he of te veel pijntje of te weinig Lief van je man mir!!! Geniet van deze dag...
Ben gelijk gestraft. Vandaag de hele dag al zeurende buikpijn en druk van onder haha. Geweldig. Soms moet je gewoon dingen zeggen en dan komt t vanzelf. Gespannen buik: die heb ik echt altijd. Weet niet hoe dat kan. Heb er ook geen last van ofzo. Hoe groter de kleine wordt hoe harder mijn enorme buik wordt. Wilde er nog niet aan beginnen maar toch de box in elkaar gezet vandaag. Vl wilde niet dat ik t alleen zou doen ivm sjouwen. Alsof die afzonderlijke delen zwaar zijn ... Ach het staat wel gezellig! Nu de rest nog afmaken. Bed is nog een belangrijk projectje en voor de rest wat boodschapjes en voorbereiden van eten wat makkelijk in te vriezen is zoals macaroni en soep. Morgen eerste verlofdag dus eens kijken wat ik ga doen. Ws wat schoonmaakwerk en relaxen.
Na maanden van voorbereidingen, knutselen, shoppen maar vooral geduld hebben is het eindelijk zover, de babykamer is af!! Een paar dagen voor mijn verlof.....jeuh!!!
Grr hier alweer paar uurtjes kramp in me onderbuik wat doortrekt naar onderrug en me bovenbenen. je voelt het ook echt komen die pijn. Heel irri
mooi hoor lavitta!! Leuk idee ook dat rek met al die echo's! mir: gaat helemaal goed komen als je zo vrolijk bent! carma: je gaat nog eens een keer over tijd, die ticker loopt gewoon door haha. Hier alles rustig. Baby wat rustiger, maar wel regelmatig beweging. Indalen doet wel wat zeer in de bekken, maar is over het algemeen haalbaar... Het huis is ook al bijna klaar . Nog een paar details, maar geen extreme dingen meer voor de bevalling. Uiteraard zie ik wel extreme dingen, maar er zijn ook zoveel dingen gebeurd zodat het me niet stoort. Vandaag ook een happy dag denk ik haha.
Ja zei ik al tegen hubby Zal je zien bij nr 1een maand te vroeg en bij nr 2 over datum Maar ja de situatie is ook anders nu, minder stress meer rust Geen winkels meer wat gewoon doorgaat en die toen slechter liepen enz enz. Mooie foto's la vita Hier ook een aardige dag Nieuwe kleding voor onze dochter gescoort vandaag in oss Hubby ook mee en onze dochter Kon niet ver lopen maar gelukkig lagen de winkels dicht bij elkaar De rest bestel ik nog wel. Nu lekker op bed beetje buizen met wat drinken en wat lekkers. Hubby heeft t/m woensdag vrij, woensdag controle vk en gesprek verpleegkundige. Verder is hij nu aardig in de buurt nu, is wel een fijn gevoel
Mooi kamertje Lavitta!!! Hier ook een redelijke dag gehad... schoonouders zijn langs geweest, schoonvaders heeft ff de laatste klusjes gedaan... Ben wel en kei moe nu, terwijl ik vrij weinig heb hoeven doen... Pijn aan de onderkant gaat nu wel wat beter, nog wel vaak hevige krampen...
Vandaag met manlief overgehad, lijkt me straks zooooo raar om niets meer in je buik te voelen... Al zal ik de momenten dat ze mn ribben naar buiten wil drukken niet echt missen
LaVittaBella, wat een lekkere ruime kamer! Mooi hoor! (en wat een leuke honden ) Carma wat fijn dat je hubby nu lekker een paar dagen thuis is! Ik heb een heerlijke rot nacht gehad, 4x piesen... Ik zag het gisteravond al aan m'n voeten, die waren aardig dik, dus ik zei al tegen manlief, dat wordt plassen vannacht... En dan is het nog rot weer ook, bah! Nou eerst maar eens ontbijten en dan even de schuur in, m'n plankjes schuren, douche, naar de vk om 12.15 en dan als ik thuis kom de bank maar eens opzoeken...
Heerlijke eerste nacht gehad van mijn verlof. Geslapen aan 1 stuk tot 5.30 en toen moest ik plassen. Vl moet laat werken vandaag dus zijn wekker ging pas om 8.30 uur dus tot die tijd heerlijk geslapen. Wel elk half uur/uur even draaien maar viel steeds gelijk in slaap. Dus nu uitgerust en kan ik lekker aan de poets straks
Lief kamertje lavitabella en mooiekinderwagen! De transit van babydump? Die zouden wij eerst ook nemen, maar ik kwam een mooie tweedehands joolz tegen. Iedereen die nu velof heeft, geniet ervan. Het wordt mooi weer deze week! @carma, zul je idd net zien dat je nu overtijd gaat haha. Ik zeg het ook wel eens tegen mijn lief. Ik heb steeds zoveel klachten en pijntjes en harde buiken dat je er haast van uit gaat dat het wel eerder komt en dan ga je gewoon lekker over de datum heen! Pff, nou ik hoop het niet. Want ik ben er echt wel klaar mee. Ik geniet van het meisje in mijn buik die zich regelmatig meldt, maar de rest! Ik durf ook niet zo goed van huis omdat ik bang ben dat er onderweg wat gebeurt of dat ik niet lekker wordt. Ik hoop zelf nog een week of 3, 4.
Goeiemorgen meiden! Ik had gister nog dikkere voeten als de avond daar voor en ze zijn nu nog niet helemaal geslonken, dus ga morgen maar even kousen halen denk ik. Wat doen jullie tegen olifantenpootjes?? Heb weer 4 keer moeten plassen. Gaan vandaag even een plekje creëren op een andere kamer voor manlief, want die is helemaal kapot van het slechte slapen. Verder, de vlag hangt, tv staat aan, even ontbijten en dan af en toe even de schuur in om aan het wiegje en de planken te werken en verder tv kijken, toch bijzonder om mee te maken.
Zooooo wat een topdag maar wat ben ik kapot. Lig nu lekker op bedje Morgen controle en gesprek met de verpleegkundige. Ik hoop toch de laatste controle Morgen 37 wkn!!! Hoeraaaaa
Iedereen de laatste koninginnedag overleefd?? Hier een spierpijn van heb ik jou daar van dat uurtje markt lopen hahaha. Zoonlief helemaal happy met zn 'nieuwe' step. Was een euro, prima bedrag om uit te vinden of hij het wat vind! Voor dochterlief niets kunnen vinden. Carma: laten we duimen voor je! Hoe was de controle? Mir: ik heb hier een voetenbad met massage functie. Of manlief even lief aankijken voor een voet massage? Verder veel water drinken en daarmee ook veel plassen!