eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed is Nicci
    Gewoon naar je lijf luisteren en rusten als je voelt dat het moet

Kaartjes hier ook besteld!!!
    Hubby heeft de adressenlijst aangevuld met Duitse adressen
    dus nu nog ff uitprinten en postzegels in huis halen en klaar
    Het weekend ff de puntjes op de i en dan zijn we er helemaal klaar voor

Hubby begint ook zenuwachtig te worden nu dat merk ik wel
    Al laat hij het niet overduidelijk blijken
    Hij wil sterk blijven voor mij en er zijn voor mij, maar zijn nek en schouders zitten vast. Nou dan weet je het wel.
    Hij gaat ook niet ver meer weg
    Vanmorgen oud beierland maar hij was om 13.00 al weer thuis en nu is hij even naar Oss
    morgen even naar Düsseldorf maar ook dan is hij om 12.00 al weer thuis, en dan alweer lekker weekend
    Onze dochter gaat morgen logeren bij vrienden en zaterdag met hun naar de Efteling dus dan zijn we ff lekker saampies.

2. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Manlief wilt ook ineens niet meer ver weg... normaal gesproken zitten hier elk weekend vrienden van m bier te drinken enzo. Vanwege mn zwangerschap gingen ze om de week naar de kroeg ipv hier rond hangen, om mij een beetje rust te geven. Nou zei manlief ineens dattie nu liever thuis blijft bij mij. Toch wel lief van m...
    Hij is ook niet zo van de emoties. Heb hem ook nog maar 1 keer 1 traan zien laten dat was met de crematie van zn oma. Dus ja meneer weet ook niet zo goed wat hij mn zn zwaar emotionele vrouw aan moet... hij weet inmiddels wel dat als ik weer een boos ben dattie niet terug boos moet reageren, dan komen de tranen vanzelf. Is wel een hele prestatie voor hem.

3. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Heb net vast geboortepostzegels gehaald. Was die helemaal vergeten.Zal niet de eerste keer zijn dat ik kaarten verstuur zonder postzegel :D.

@carma. Heerlijk ff een weekendje saampjes. Lekker van genieten.

@nicci. Leuk als alles matcht met elkaar. Ben zelf niet zo crea met dat soort dingen, maar vind het altijd leuk om te zien.

4. Suus84

Suus84 Niet meer actief

manlief is afgelopen weekend voor het laatst wezen nachtvissen. Nu wil hij dat niet meer. Straks begint de bevalling 's nachts zegt ie en dan moet ie halsoverkop alles in het donker opruimen. Vindt hij ook niks zegt ie. Ik gaf aan dat hij nog tijd zat had om naar huis te komen, maar hij wil bij de eerste wee geloof ik al thuis zijn.

5. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Suus: ben ook totaal niet crea :D. Heb de afbeelding van de muursticker naar een mevrouw gemaild en die heeft het omgezet naar een geboortekaartje die ze standaard in de collectie hadden. Dus hun concept, mijn afbeelding en wat gezamenlijke dingen om t af te maken. Het was haar isee de afbeelding in t etiket te doen en mijn idee om m dan ook op de sluitzegel te doen. En nu hoop ik dat t lukt om t ook nog over te zetten naar postzegels.

Manlief is ook vreselijk bezorgd en laat me ook echt niet alleen. Van mij mag ie juist lekker zijn gang gaan. Voel me schuldig erdoor.
    Zo snel zal de bevalling ook niet gaan en als t moet kan ie zo weer thuis zijn. Andere kant van t land is nog niet ens 2 uur rijden van ons. Heb vast niet zoveel mazzel dat ik zo snel beval :)
    Maar t is wel lief.
    Hij is ook niet van de emoties en ik ook niet. Ben benieuwd hoe we beide bij de geboorte reageren. Of we dan wel een traan laten. Heb t ook totaal niet gehad bij de positieve test of eerste echo.

6. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Hoi meiden,

even een updateje. Ik heb een aantal dagen zeer slecht geslapen en was daardoor gister zo moe dat ik over m'n eigen benen gestruikeld ben. En het evenwicht is ook niet meer wat het geweest is... Dus hard gevallen. :( Gelukkig niet op m'n buik, kleine heeft nergens last van, maar ik heb een grote schaafplek op de zijkant van m'n been ter hoogte van m'n knie en twee grote blauwe plekken. Ben precies op het trapje naar de achterdeur gevallen, dus een paar stoepbanden in m'n been... Ook m'n arm heeft een klap gehad (met de slechte schouder...) en handen liggen beetje open. Alles bijelkaar niet ernstig, maar wel erg pijnlijk en vervelend... Dus vandaag maar een beetje rustig aan gedaan.

Ik heb voor het vocht in m'n voeten/kuiten kousen aangemeten gekregen, erg fijn! De vk zei dat het vaak voorkwam als de kleine ging indalen, dan klemmen de lymfklieren af. Dat kan kloppen want ik voel regelmatig iets van onderen :).

Nou verder niet veel nieuws.Wel goed dat jullie over kaartjes beginnen, ik moet ook de enveloppen bestellen!

7. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    dag dames... even een tussen berichtje. Ik heb een deel van de foto's! En dit is de meest bijzondere die ik ooit heb gehad! Beschilderd door onze zoon! En ook echt met een vinger IN mn navel heh hahaha. De foto waarop goed te zien is dat de kleine rechts ligt heb ik nog niet, maar je ziet het ook wel op deze...

8. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och hoe schattig!!!!
    Hier ook een rechts ligger trouwens, soms heeeel duidelijk

Oooo meiden ik heb soms echt mega trek hier pffff
    Moet mezelf echt in de hand houden

9. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha, grappige foto littha.
    Ik heb juist minder trek, maar dat komt ook omdat er bijna niks meer inpast. Ik zit gauw vol. Blijf ook mega veel harde buiken houden en ik krijg steeds meer bekkenpijn en indalingsweeen, pfff. Wat fijn dat jullie mannen zo meeleven en denken. Hier ook zo'n man hoor, maar hij heeft zoiets van ze mag wel komen omdat hij ziet hoe zwaar het voor mij wordt, maar we moeten toch maar even wachten.
    Hier hebben we de kaartjes ook bestelklaar liggen. De enveloppen konden we helaas niet eerder krijgen, maar we hebben adreslabels gemaakt, dus die kunnen we er zo opplakken. We heben van de week de wieg in de kamer gezet. Het is een echte familiewieg. Volgende week komt de box erin, zodat ik daar vast de maxicosi en de vluchttas in kan zetten. Alles wel wat vroeg, maar je weet maar nooit haha.

10. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ik vind dat je nooit te vroeg bent met dat soort dingen Sparks!!!

Leuke foto Littha!!! echt heel sweet :D
    Onze kleine meid ligt ook rechts, komt doordat mijn baarmoeder ook wat aan de rechterkant ligt (mij is verteld dat een baarmoeder zelden precies int middel ligt)

Je hebt wel pech he mir... Gelukkig heeft de kleine niets... Laat je maar goed verwennen.

Vandaag niet aan de enveloppen toegekomen... wilde dolgraag de vloer dweilen met dettol (voor t eerst, moeders had een fles voor me meegenomen, ben ik heeeeeeel blij mee) weet nu weer waarom manlief al 7 maanden dweilt, lichamelijk lukt het gewoon echt niet meer, verga nu ook echt van de pijn :( Maar huisje ruikt wel erg lekker :D was ook t eerste wat manlief zei toen hij thuis kwam ghihihi

11. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mir jeeee wat een ellende zeg
    Doe vooral rustig aan, je weet nooit wat z'n val achteraf voor gevolgen heeft
    Beterschap en een dikke digi knuf

12. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Al even niets neergezet hier, af en toe wel meegelezen. Iedereen met de laatste loodjes.
    Ik ging woensdag naar de verloskundige in het ziekenhuis voor controle. ( overgewicht) Bloeddruk was ineens hoog, 160/100, was daarvoor vaak 135 over 85. Urine en bloed gecontroleerd, dreigende zwangerschapsvergiftiging. Ctg van de kleine goed, die druktemaker heeft nog zoveel plaats dat t lang duurt voordat een half uurtje ctg is gemaakt. Zwemt steeds weg en draait en schopt onder het apparaat. Mocht niet meer naar huis.... Wat een raar idee... Alles op zn kop in huis. Wasmand puilde uit, vuilniszak nog los in de keuken, cavia's hadden nodig een schone kooi nodig. Dat zou ik allemaal wel doen na de verloskundige, moest daar al om 9.15 zijn. Mooi mis! Mocht niet naar huis, 24 uur urine opvangen en dan verder actie.
    Gisterochtend vroeg hoofdpijn en onderdruk 110.

13. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Gyn wilde de 24 uurs urine niet afwachten. Hij zegt, we gaan de baby geboren laten worden.. heb gel gehad om mijn baarmoedermond te rijpen en strakkies gaan we weer verder kijken.
    Heel apart. Collega die vier weken eerder was uitgerekend beviel hier gisteraaf van een dochter en twee vriendinnen van mij moeten hier ook bevallen. Allebei overtijd, de 1 is gister ook ingeleid, maar word steeds naar huis gestuurd na goede ctg's.
    Het zal toch niet zo wezen dat drie vriendinnen op 1 dag in t zelfde ziekenhuis bevallen?
    Voel me uitstekend nu, geen hoofdpijn, alleen maar spannend!
    Mn huis is glad dankzij mn ouders. Ik moet alles maar uit handen geven.
    Hoop zo onze uk te mogen ontmoeten!!
    Iedereen veel sterkte!!

14. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve shandy toi toi toi voor vannacht en morgen
    Je bent mooi op datum, die kleine red het wel
    Zet hem op meis, nog even en jullie wondertje is er
    Xxx

15. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Kan bijna niet wachten Carma! En ukkie heeft het nog heerlijk, is aardig baantjes aan t trekken en houd me'een beetje wakker.
    Maandag met echo schatten ze de beeb op 2700 gram, maar kan natuurlijk best al wat groter zijn.

16. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Heel veel succes shandy!!!!

17. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Succes Shandy!!!! Zet m op!!!
    Zal denken aan jullie...

18. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach ja shandy, dan krijg je in ieder geval een baby en niet al een kleine peuter zoals toen bij mij met een maand te vroeg hahaha
    Moet je wel ff prematuur kleertjes laten halen
    Is er verder al nieuws????

19. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Kon jullie niet meer vinden! Dus sorry heb jullie erg verwaarloosd!
    De laatste loodjes voor iedereen...
    Hier zit de tweeling nog steeds warm in buik maar kan jullie wel vertellen dat ze binnen een week geboren zijn met een geplande keizersnee (als ze al niet eerder komen!)
    Erg spannend dus! Probeer jullie op de hoogte te houden.
    Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes.

20. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Spannend Marcy...
    Wanneer staat de keizersnee gepland???

Mijn schoonzus die heeft haar keizersnee de 16e staan.

Toch gek, nu komt t echt dichtbij met 1 al bevallen, 1 aan het bevallen en 1 binnen nu en een week bevallen...
    Who's next??? :D

Deel Deze Pagina