eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie is er dan al bevallen missmama?

Ik hoop toch stiekem dat ik snel mag volgen ;)

2. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Kornasia is toch al bevallen.... veeeeeeeeeeeeeeel te vroeg wel eens waar maar mogen haar en igor niet vergeten ;)
    Ben wel benieuwd hoe t nu met ze is...

3. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Litha: wat schattig zeg. Zal een lekkere kliederboel geweest zijn.

Shandy: succes! Mij is dat dus toch bespaard gebleven. Wel een kleintje nog maar zeg. Weet dat mijn neefje en nichtje met 4 en 5 weken te vroeg al net zo zwaar waren. Lijkt me heel gek als je ineens de laatste dingen niet meer zelf kan doen. Daarom ben ik als een dolle bezig sinds vorige week omdat er ook een risico was. Het belangrijkste is daarom nu af en zijn t alleen nog de laatste kleinere dingetjes die ook wel na de bevalling kunnen.

Mir: balen zeg. T zit je niet mee. Maar zoals je zegt, t is ook niet dramatisch. Lekker rustig aan doen.

Mijn ventje ligt met zijn rug nog links en rechts. Hij draait af en toe weer. Nu ligt hij weer links en dat verklaard die dikke bulten rechts. Duidelijk hakken enzo :D

Vandaag ff de stad in met mijn moeder. En vanmorgen de hal en toilet eens uitsoppen. Dan is beneden weer helemaal af!

4. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Hoi dames!

Geloof dat ik hier maar mee ga praten als t mag! Afgelopen woensdag uitgerekend maar kleine boef heeft nog geen zin! Geen enkel tekentje krampje of iets.. Pas volgende week vrijdag serotiniteits controle dus word wel half mei eer ik beval of er moet ineens een wonder gebeuren;)

Andere topic valt nu ook een beetje stil en juist die laatste weken is hier kletsen op t forum zo fijn!

Fijne dag!

5. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom zustertje
    O dat is wel balen zeg, hoop dat hij/zij snel komt

O ja missmama, maar als je een tijdje niks meer van iemand hoort vergeet je ze snel helaas
    Hoop idd dat alles goed gaat daar

OOO Nicci eerst poetsen en daarna nog naar stad pffff moet er niet meer aan denken
    veel plezier en suc6 met poetsen

ik wil eigenlijk graag ff naar de markt om van die bh hempjes te halen die je altijd op tv ziet
    Lijkt me wel handig voor in het ziekenhuis en tijdens de bevalling
    door het afvallen is de boel niet meer zo stevig en zijn ze richting zuiden gegaan
    En een bh tijdens de bevalling enz lijkt me niet zo lekker zitten

6. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    eff kort berichtje vanaf hier... Wat lief die reacties op de foto! Dank jullie wel... En heel veel succes met bevallen voor shandy!! Ik ben ook benieuwd hoe het nu met kornasia en gezin is, keek gister al eff, maar ze heeft niets meer op het forum gezet. Who's next? Ik hoop op Carma hahahahaha, maar eigenlijk (en eerlijk!) gun ik het iedereen die er een beetje doorheen begint te zitten en waarvoor de tijd gekomen is.

7. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    haha carma, je hebt soms van die humoristische uitspraken! Ik had bij de vorige gewoon een tshirt van de wibra of zeeman aan haha.

Welkom zustertje!

8. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Welkom zustertje...

Ik heb die bh al aan het begin van mn zwangerschap gekocht omdat ik heel snel uit mn gewone bhs gegroeid was. Toen vond ik ze niet fij en niet stevig genoeg en heb ik meegroeibhs gekocht... nu draag ik eigenlijk alleen die bh van de reclame nog... nu vind ik t wel prettig dat de bh niet zo heel stevig is en dus niet benauwend.
    Draag ook mn eigen kleding niet meer... zit veelste strak. Draag lekker de polo's van manlif met een bolero eronder... staat nog best leuk....
    Met mn eigen kleding voelt t aan t einde vande dag alsof mn huid in de fik staat... door t rekken kan die niet veel meer hebben denk ik zo....

9. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@shandy. Succes meid!.

@marcy. Spannend!

Onze dwarrelkont draait nog van links naar recht. En aan de zijkant komt af en toe een voet of hand. Zie je zo een hele rare bult komen :). Heb zo een flauw vermoeden dat ik over de uitgerekende datum heen ga, maar je weet maar nooit.

Afgelopen nacht weer krampen gehad in me buik. Paar uurtjes wakker gelegen. Pff. Heb het idee dat ik er 's nachts meer last van heb als overdag. En vooral het omdraaien in bed gaat steeds moeilijker. Op een gegeven moment doet dat pijn in me liezen en kan ik me benen wat moeilijk strekken.

Ik heb van een collega'tje wat zwangerschapskleding gehad. Wat broeken en shirts. Heb zelf 2 zwangerschapstshirts gekocht en meer niet. Vind het zonde geld omdat je het maar tijdelijk draagt. Als ik weer terug ben in vorm ga ik een dagje shoppen voor nieuwe kleren.

Denk dat ik met de bevalling een wijd shirt van manlief aantrek. Moet alleen nog ff een nette nachthemd hebben voor als de visite komt.

Vanmorgen al de boodschapjes gedaan. En maandag a.s naar het ziekenhuis toe om te kijken of ik , indien nodig, een ruggenprik kan krijgen ivm die stomme rug van mij. Moet er jammergenoeg wel om 0830 zijn. Zal wel lekker druk zijn in Utrecht. Alhoewel het is vakantietijd dus misschien is het wel rustig.

10. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Sparks wat vervelend dat je je zo slecht voelt... Nog even volhouden meid!

Shandy zal wel druk aan het bevallen zijn, zet hem op!

Littha wat een heerlijke foto!!!

Suus wat vervelend dat je buik zo blijft rommelen.

Wat zijn jullie allemaal lekker sopperig, hahaha! Ik kan dat echt niet meer... Dan schiet het in m'n bil... Ik zit lekker in de schuur met de garage deur open op een kruk te schilderen. En nu ff pauze, beetjes omhoog. Been doet nog erg zeer, is ook mega blauw aan het worden, maar ja dat gaat wel over.

Ik weet niet of het door de kousen komt of omdat ik nu 1x per dag 0,5l brandnetelthee drink, maar ik heb gisternacht maar 2x geplast en vannacht maar 1x!!! Ik is blij, voel me langzaam weer een beetje mens. :)

Ik heb in het begin wat positiebroeken gekocht via mp omdat ik al snel m'n eigen broeken niet meer aan kon. Daarvan draag ik er eigenlijk nu nog maar 1 voor netjes, de rest zit niet lekker meer. Thuis loop ik in de positiehuisbroeken van de liddl. En vandaag lekker korte joggingbroek! Heb wat positie bovenkleding van vriendin te leen, erg fijne shirtjes, en doe daar thuis gewoon mijn eigen grote fleece truien overheen.

Welkom Zustertje, maar wij kennen elkaar al van de andere topics.

11. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Gelijk heb je suus... ik heb toen voor heeeel weinig een grote doos zwangerschapskleding kunnen kopen. Helaas zitten die kleren nu te strak voor mij gevoel... heb nog wel wat zwangerschapsbroeken die ik pas alleen vind die band over de buik niet meer fijn... dus dan maar trainingsbroeken ghihihi

Weer wat dingetjes van mn lijstje kunnen strepen... maxi cosi staat beneden, wipstoeltje heb ik in elkaar gezet en de enveloppe liggen klaar om geschreven te worden... ff de to-do-list voor manlief uitprinten, hoop ik daarmee wat meer rust in mn lijf te krijgen.....

12. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Thanks allemaal!

Heb niet helemaal terug geleZen maar begreep dat er iemand aan t bevallen is?... Succes!

@ bh: hier mijn gewone mee met een strak hempje voor eroverheen!

@ zwangerschapskleding: zelf 2 broeken gekocht, verder gewone topjes vd h en m die lekker mee veren en vestjes open erover heen..

@ schoonmaken: succes! Doe het je ook niet meer na!

@ mir: balen van je been! Gelukkig kun je wel beter slapen nu!

Sorry ken nog niet alle namen, zit vooral op me telefoon maar zal proberen vanaf nu zoveel mogelijk op iedereen persoonlijk te reageren!

Thnx voor t welkom heten;)

13. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom zustertje.
    @marcy en shandy heel veel succes!!

Ik was idd ook wel benieuwd hoe het met kornasia was.
    Qua kleding, ik heb 1 voedingsbh aangeschaft en daar woon ik praktisch is. Verder heb ik wat hemdjes en corrigerend ondergoed in mijn tas gedaan voor na de bevalling. Lijkt me wel lekker stevig zitten.
    Ik dacht vannacht ook even dat het begonnen was. Zoveel pijn en harde buiken, maar het lijkt nu weer wat rustig te zijn.

14. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    oohjeej... hoop oor je dat t slechts wat gerommel was Sparks... volgens mij mag de jouwe nog wel heel fftjes blijven zitten :p

@zustertje... Maakt niet uit dat je ons nog niet uit je hoofd kent...
    De meeste hier spreken elkaar al minimaal 7 maanden.

15. Suus84

Suus84 Niet meer actief

welkom zustertje.

@missmama. Heerlijk een trainingsbroek. Als ik de deur niet uithoef woon ik in zo een broek.
    Vandaag wordt het wippertje bij ons geleverd. Gisteren online besteld. Als ik hem in de winkel bestel dan duurt het een week en als ik hem online bestel duurt het 24 uur. Prijs is hetzelfde en betaal geen verzendkosten. Dus dan maar online gedaan.

Ik zat ff te snuffelen hier op het forum en zag ook een vlinderhoek. Ben daar is wezen kijken. Had ik dat maar nooit gedaan. Zat gewoon te janken.

Ik ga is ff was aanzetten en de tuintafel schoonmaken.
    Elke dag komen er 2 kraaien bij ons in het prieel die schijten me hardhouten tafel onder :x. Denk als die schoon is dat ik er maar een zeil overheen leg.
    Verders heeft me konijn voorlopig hokarrest. Die zit nu heel zielig te kijken :p. Manlief had met koninginnedag nieuwe planten in de tuin gezet en dat beest zat gelijk te graven en planten op te knauwen. Doet ze normaal nooit.

Ik zag trouwens dat ik nu 36 weken zwanger ben. Dat betekent dat de kleine vanaf volgende week vrijdag geboren mag worden :$.

16. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    jaja suus, gaat snel heh ;) Over max 6 weken ben je mama!

over kleding: ik heb 2 positie spijkerbroeken die niet meer lekker zitten, 2 positie pantalons die ik op het werk draag en buitenshuis en 2 positie joggingbroeken die echt heerlijk zitten!! Qua bovenkleding indd van die meerekkende normale shirts, ben eff kwijt hoe ze heten en heb een stuk of 3 positie tshirts met lange mouw. Heb tijdens deze zwangerschap alleen die pantys van de lidl gekocht. Tijdens de bevalling draag ik dus een goedkopie shirt en voor erna een net nachthemd/big shirt gekocht. Ik moet er niet aan denken om strakke kleding of ondergoed te dragen dan! Heel het lichaam is overhoop geweest en wil het toch een dag of 2 de tijd geven zichzelf te herstellen voor ik ga manipuleren.

Hou het nog eff binnen sparks! We hoeven niet al te lang meer naar de grens hahaha. Ik heb trouwens vorige week eindelijk die doek van mvm ontvangen, jij inmiddels ook?

17. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb een ook al gekregen. Hij is leuk!! En vooral zo lekker zacht!

18. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Zo lunchtijd, broodjes aardbeien met slagroom... :D Tsja je bent zwanger of niet!

19. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    hmmmm Lekker!!! waarom hedde ons niet uitgenodigd voor de lunch??? :p

Heb kramp in mn hand van het schrijven maar de enveloppen liggen in ieder geval klaar.... hebben zelfs nog enveloppen over :O

20. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier worden de adressen geprint (hoezo lui :) )

zit hier nu lekker aan een verse appelflap mmmmm

Deel Deze Pagina