Nog niets. Wel lichte harde buiken. Word nu over gesproken om morgen verder'te gaan met evt balloncatheter of vliezen breken en dan weeenopwekkers. Maar er word ook aan een rustdag gedacht. Even niks, omdat mn lijf niet lijkt te willen en de bloeddruk niet verder stijgt. Dan komt er wel weer bloed en urine onderzoek. Wacht maar weer af
Hallo dames, Ik had even een vraagje wie heeft er wel eens in vorige zwangerschap of nu ook frambozeblad thee gedronken? zou graag jullie ervaringen hier van willen weten vast bedankt
Nou shandy... wel balen dat het niet doorzet, maar misschien ook wel fijn dat ze dan morgen verder gaan. Is toch een leukere dag naar mijn mening. mir: knap hoor dat je dat volhoudt om nu nog te schuren/schilderen. Ik zou dat nu echt niet meer kunnen! jootje: sorry, ik lust geen koffie, thee of prik, dus ik kan je er helaas niet bij helpen... Hier verder alles goed. Zoonlief is sinds deze week ook in de nacht zindelijk (op 1 ongelukje na dan), dus zijn beloning was een groter bed (zijn wens ook). Hij heeft nu een half hoogslaper, die je ook als normaal bed of hoogslaper kan monteren. Zeeën van ruimte nu in zijn kamer haha. Meneer was zo blij dat hij zelfs niet mee wilde naar beneden om avond eten te doen! Na de bevalling maar eens kijken naar een ander thema, gezien hij nu langzaam aan toch echt wat anders wil dan toen hij een jaar was. Vraag is alleen, wat of hoe? haha.
Lijkt mij ook een topdag Bevrijdingsdag En anders moederdag 12 mei, ook leuk Maar ik denk steeds vaker dat ik over de datum ga Dan ga ik echt vragen of ze strippen met 39 wkn ( controle) Nog een keer toi toi toi shandy O ja die thee zou de weeen opwekken, maar is niet bewezen. Mir sterkte maar weer meis xxx
12 mei leek mij ook een hele mooie datum... ach ja... ben toch bang dat de baby bepaald wanneer ze geboren word
shandy, zolang je waardes goed zijn is dat alleen maar goed denk ik dan. Alles wat ze nog eff van jou mee pikt is mooi meegenomen. (enter) missmama en carma: zou een leuk moederdag cadeau worden indd! Voordeel is dat dat elk jaar op een andere datum is, dus ze houdt dr eigen dag haha. Mijn moeder wordt de 14e geopereerd aan een nieuwe knie, dus ik mag van haar tot minimaal de 18e niet bevallen hahaha. Ze moet nml naar een andere stad voor 4 dagen, dus daarom mag het niet.
Shandy, ik leef echt met je mee... Sterkte!!! En wat Littha zegt, zolang het met jullie beide goed gaat is elke dag er weer 1. Littha, ik heb niet veel keus, het zal toch af moeten en ik heb helaas nog geen kaubouters gevonden... Ik had gisteravond ineens rugpijn, net onder m'n schouderbladen. Het was na een half uur, drie kwartier ook weer weg...? Heel vreemd. Vandaag niet zoveel wind als gister, dus straks lekker buiten schuren, commode, ledikant en badkamerkast. Maar nu eerst ontbijten, croissantjes met hagelslag!!! En natuurlijk de roosvice laxo en de kiwi's. Fijne dag allemaal!
Mmmmm klinkt goed mir haha Maar ja bij mij klinkt alles aan eten goed Fijn dat het beter met je gaat Heb hier net een mail gestuurd naar mijn acupuncturist met de vraag of hij wat voor me kan doen om de boel op gang te brengen Vorige keer de hele zwangerschap behandelingen gehad maar bij een ander en ik denk echt dat dit invloed op alles heeft gehad Nu alleen tijdens de icsi behandeld, maar vind het zeker de moeite waardom nu ook weer te gaan om te proberen te voorkomen dat ik over de dat ik over de datum ga Moet er echt niet aan denken Druk op het schaambot is wel stukken minder gelukkig dus ik denk dat de boel nu wat breder is en ze goed is ingedaald We zullen zien dus Baat het niet schaad het niet
hier is de boel goed aan het rommelen... maar goed dat kan ook nog 5 weken aan houden... Vandaag lekker in de tuin luieren denk ik zomaar...
mir: wat jammer nu zeg!! Ik ken dat probleem... Ik heb iets gezien wat ik graag wil hebben voor zoonlief, maar dat zit dan weer 60km lager als waar ik woon! Verzenden is geen optie en ophalen is weer een beetje ver. Waar zijn die kabouters als je ze nodig hebt?? carma: laten we duimen dat het helpt! missmama: sterkte meid en rustig aan!
Hey meiden, even een vraagje tussendoor. Heb net heerlijk een halfuurtje gewandeld met de honden en moest daarna natuurlijk weer gingantisch plassen. Na het plassen zag ik bij het afvegen kleine streepjes bloed. Kan dit kwaad of niet? Lijkt me van niet, maar ik wil graag van jullie horen of jullie contact op zouden nemen met de verloskundige.
LaVitta even kijken of het doorbloed of niet, kan zijn dat er gewoon een adertje gesprongen is door het wandelen, ik heb het ook af en toe gehad. Als het nou door bloed of je hebt het bij de volgende keer plassen weer (vers bloed dus) dan zou ik ff bellen, is het bruin, oud bloed dus zou ik me geen zorgen maken. Ik heb toch iets minder geslapen als ik dacht, ben nu al weer moe... Hmm... zo maar ff tukkie doen.
Leuke foto mir!!! Vind t al wel weer welletjes in de zon... ga lekker op de bank liggen.... daar ist een stuk koeler
geweldige foto mir!! lavita: hetzelfde als mir zegt. Het kan ook al een stukje van je slijmprop zijn denk ik... Gewoon even in de gaten houden wat het doet...
Wauw, mooi uitzicht mir! Dus de een na de ander begint zo langzamerhand te rommelen. Spannend, succes iedereen. Ik begin ook druk op mijn schaambeen en meer pijn in mijn bekken te krijgen. Had 2 dagen geleden kramp in mijn kuit nachts en die pijn zit er nog steeds, niet normaal.