eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Hier gaat het ff minder. We worden zo in het ziekenhuis verwacht ivm het niet meer voelen van de baby. Ben benieuwd hoe het afloopt.

2. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    O suus heel veel sterkte meis
    Ik duim heeeeel hard voor je dat het allemaal mee valt
    Voel je echt niks meer of ben je heel druk geweest??
    Kan zijn dat de kleine is ingedaald en daardoor minder beweegt
    Xxx dikke digi knuf

Hier te druk geweest vandaag en dat moet ik nu bekopen met erg veel pijn
    Kan wel janken
    Lig nu op bed ff te ontspannen met paracetamol

Shandy is de kleine er al???

3. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Suus84, jeetje wat eng! Ik hoop dat alles goed is. Keep us posted!
    @Carma73, hier ook te veel gedaan vandaag :( Vervelend dat je zo'n pijn hebt ervan! Het zal nu wel snel zakken nu je plat ligt.

Ik lig nu ook op bed al sinds half 7 's avonds. Veel gedaan vandaag. De verbouwers zijn inmiddels zo goed als klaar, alleen nog 2 a 3 dagen schilderwerk en dan zijn ze opgehoepeld. ML is alle spotjes er in aan het zetten (we hadden o.a. het hele plafond van BG en 1e verdieping verlaagd zodat we inbouwspots konden nemen. Het wordt zooo prachtig. Als eerste heeft ML natuurlijk de spots erin gedaan van de babykamer, hij heeft vandaag ook het kamertje gestofzuige en op zijn knieen de eikenhouten vloer gedweild van Babykamer.

Ik heb vandaag alle baby kleertjes gewassen (we hebben nu een 8kg trommel dus alles in 1 was want ik heb alles wit Het hele wasrek hangt nu vol met baby kleertjes, super schattig. Er zit nu een was in met allen hydrofiel doeken, washandjes, lakentjes, hoeslakens en dekens. Ook alles wit dus alles in 1 was lekker handig wel.

Dan volgende week alle rustig gaan strijken en in de kast gaan hangen en then I'm good to go!

Van de week ook ons badje binnen gekregen en mis nu alleen nog de stokke trip trap en een wippertje (ik dacht aan de stokke bounce & sleep) en dan heb ik volgens mij echt ALLES!

Jaja je leest het nesteldrang slaat ook hier toe

Nu lekker in bed wachten op mijn Thaise afhaal die ik net heb besteld

4. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Suus, hier draaien de duimen dat alles goed is!!

5. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh bah suus, heel veel sterkte!!! Ik denk aan je.

6. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    O Suus spannend, hoop dat het meevalt!!! Ik duim ook mee!

Zo ik heb na het eten toch nog ff de commode een eerste laagje lak gegeven en toen samen met manlief boven even opgeruimd zodat we weer fris aan een hopelijk laatste klusweek kunnen beginnen morgen.

Ik voel me nu als een uitgeperste sinaasappel... :)

7. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Hoop voor dat t allemaal goed is met de kleine suus...

Wat zijn sommige nog actief!!!
    Ben blij dat ik alles al gedaan heb want kan echt niets meer :(
    heb vandaag niets gedaan, bietje in de tuin gelegen, beetje op de bank gehangen.
    Toen gaan koken en daarvan onderga ik nog steeds de pijn :( pfff gek word ik er van... vanaf morgen maar weer kant-en-klaar eten...
    Ik ga maar ff lekker onder de douche...

8. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is het nadeel van zwanger zijn van een 2de
    Er loopt hier een meisje rond die vakantie heeft en vraagt of we nog wat leuks gaan doen
    Dus naar een braderie in de buurt, draaimolen en eentjes vissen enz
    Even bij mijn ouders geweest die in hetzelfde dorp wonen
    Eenmaal thuis koken
    Nou ja dan is het op, in het koppie kan ik alles maar mijn onderlijf wil dan niet meer vanaf de onderrug
    Moet ook extra extra veel plassen de laatste 2 dgn

9. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    heh bah suus! Hoop dat alles goed is met het kleintje en gewoon een spelletje aan het spelen was!

Jah actief... De ene dag kan ik het wel, de andere niet. Vanmorgen opgestaan met ontiegelijke spierpijn in mijn linker onderrug. Vriendlief heeft me even gemasseerd, daarna een warme kruik en toen ging het wel weer. Daarna samen de keukenkastjes uitgezocht en schoongemaakt. Ach, beetje bij beetje is de grote schoonmaak ook wel klaar en hoeven we alleen bij te houden.

shk: klinkt erg vermoeiend, maar ook erg mooi!

10. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Heel veel succes suus!

11. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus ik denk aan je meis

12. Suus84

Suus84 Niet meer actief

We zijn vannacht rond half 1 thuisgekomen. Heb er best wel lang gelegen. Heb groot deel van de dag de kleine niet gevoeld, terwijl ik rustig zat. Had de VK gebeld en wat tips gehad om te kijken of het lukte om haar in beweging te krijgen, maar helemaal niks. Moest toen eind van de dag/begin van de avond naar de praktijk komen. Ze heeft daar echo gemaakt. Het hartje klopte goed maar ze bewoog niet. De VK heeft lopen duwen op me buik, maar ze reageerde niet. Het leek er ook op dat er minder vruchtwater was. Ze had gelijk gebeld naar het ziekenhuis of de dienstdoende gyn wilde kijken.
    In het ziekenhuis heb ik paar uurtjes aan van die toeters en bellen gelegen om maar zo te zeggen, moest bloed getapt worden en urine inleveren. Echo's gemaakt. Het vruchtwater was voldoende. Niet super, maar voldoende. Op een gegeven moment kwam er weer wat beweging in de buik. Dus das gunstig. Alleen me bloeddruk is verhoogd. Nog niet zorgelijk, maar moet weer in de gaten gehouden worden. Heb normaliter altijd een lage/normale bloeddruk. Er waren nog geen eiwitten in de urine. Moet nu ook weer vaker op controle komen en alles goed in de gaten houden en indien de bloeddruk verder stijgt of minder vruchtwater dan word ik gelijk ingeleid.
    Ze lag overigens al wel helemaal ingedaald.

Nu moet ik straks weer naar een gyn, maar dan in de andere vestiging.De afspraak stond al. Heb een brief meegehad van de gyn van gisteravond waarin hij vraagt of de gyn waar ik vandaag heen moet ook wil kijken en me aan de toeters en bellen wil leggen om de bewegingen en hartslag te bekijken.

13. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    dus eigenlijk nog steeds geen duidelijkheid...
    goed dat ze je zo in de gaten houden... Houd moed meid!!! X

14. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@missmama. Is eigenlijk heel vreemd. Het vermoeden komt door de verhoogde bloeddruk en minder vruchtwater. maar ze zeiden dat het voldoende was, maar niet super. Balanceer net op het randje daarmee zeg maar

15. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    O suus wat fijn dat ze in orde is
    Nu goed in de gaten houden, en anders halen ze haar denk ik
    Gaat goed komen meis, echt
    Nu lekker slapen, ook rust is belangrijk

16. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Hiephiephoera, gisteren is op bevrijdingsdag ons zondagskind geboren!
    Infuus heeft geholpen.
    21.14 kwam onze zoon Dorian met een noodvaart ter wereld, 48 cm, 2670 gram. Erg wakker,alleen lage suikers dus extra controles.
    Xxx

17. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Gefeliciteerd Shandy! Geniet van jullie mannetje en laat je maar lekker verwennen!

Hier zitten de baby's nog lekker warm..deze week gaan ze geboren worden. Wanneer zeg ik nog niet maar zodra ik kan kan zal ik het gelijk komen melden als onze wondertjes zijn geboren!

Verder iedereen succes met de laatste loodjes!

18. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Feli shandy. Geniet ervan

19. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie manneke shandy
    Nu lekker genieten met z'n 3tjes
    Voel jij je nu ook beter?
    Dikke digi knuf

Hier aan het twijfelen of ik de vk in het ziekenhuis zal bellen
    Ik vind controle om de 2 wkn nu geen fijn idee
    Wel ergens gelezen dat het bij een 2de normaal kan zijn mits je zelf aangeeft dat je iedere week wil va 37 wkn
    Heel slecht geslapen vannacht ivm opstipatie en harde buiken
    Gelukkig werd het iets beter toen ik naar de wc geweest was.
    Moet ook heeeeeel veel plassen
    Maar even bellen zo of ik deze week ook nog even mag komen

20. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    oh suus wat een spanning moet er van je af zijn gevallen toen je hoorde dat het hartje goed klopte! En gelukkig heeft ze weer even bewogen! Die extra toeters, bellen en controles zijn alleen maar goed! Mochten ze haar gaan halen, dan ben je in elk geval over de 36wk en zoals je misschien nog weet zijn die van carma en mij bij dat termijn geboren en die zijn nu bijna 4 en 5 jaar, dus komt helemaal goed!!

Deel Deze Pagina