eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    en shandy, gefeliciteerd met jullie zoon!!! Klinkt goed allemaal!!! (enter) Carma, gewoon bellen hoor. We weten wat voor streskip je kan zijn en dat lijkt me niet fijn als jij op vrijdag eind van de dag denkt: had ik nou maar....

2. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd shandy!
    Fijn dat alles goed lijkt suus, gelukkig houden ze je nu goed in de gaten.

3. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Gefliciteerd met jullie zoon.... wat een mooie geboortedatum ;)
    Geniet van jullie mannetje en rust lekker uit, dat hedde verdient....

4. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Geboorte Dorian toegevoegd...

meisje 5x
    jongen 11x
    verrassing 3x

Uitgerekende datum:
    22-05-2013 carma73 - 2e kindje = meisje
    23-05-2013 shk - 1e kindje = een verrassing!
    24-05-2013 nijntjenijn - 1e kindje = jongen
    26-05-2013 myladyw - 1e kindje = jongen
    27-05-2013 Marcy26 - 2e/3e = tweeling jongens
    28-05-2013 missmama2be - 1e kindje = meisje
    28-05-2013 chihuahuatwins, 3e kindje = jongen
    30-05-2013 nicci1982 - 1e kindje = jongen
    31-05-2013 lavitabella - 1e kindje = jongen
    31-05-2013 suus84 - 1e kindje = meisje
    04-06-2013 corry - 1e kindje = een verrassing!
    05-06-2013 Mir81 - 1e kindje = jongen
    06-06-2013 glimworm - 2e kindje = een verrassing!
    06-06-2013 imrw - 1e kindje = jongen
    09-06-2013 Larissa259 - 3e kindje = jongen
    14-06-2013 littha - 2e kindje = meisje
    17-06-2013 sparks - 2e kindje = meisje

Geboren:
    05-03-2013 kornasia bevallen van Igor, 1100 gram
    05-05-2013 Shandy bevallen van Dorian, 48 CM 2670 gram

Aankomende afspraken:
    08-05-2013 Missmama2be: controle vk

Heeft verlof:
    Carma
    Nicci
    Mir 81
    Littha

5. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    meisje 5x
    jongen 11x
    verrassing 3x

Uitgerekende datum:
    22-05-2013 carma73 - 2e kindje = meisje
    23-05-2013 shk - 1e kindje = een verrassing!
    24-05-2013 nijntjenijn - 1e kindje = jongen
    26-05-2013 myladyw - 1e kindje = jongen
    27-05-2013 Marcy26 - 2e/3e = tweeling jongens
    28-05-2013 missmama2be - 1e kindje = meisje
    28-05-2013 chihuahuatwins, 3e kindje = jongen
    30-05-2013 nicci1982 - 1e kindje = jongen
    31-05-2013 lavitabella - 1e kindje = jongen
    31-05-2013 suus84 - 1e kindje = meisje
    04-06-2013 corry - 1e kindje = een verrassing!
    05-06-2013 Mir81 - 1e kindje = jongen
    06-06-2013 glimworm - 2e kindje = een verrassing!
    06-06-2013 imrw - 1e kindje = jongen
    09-06-2013 Larissa259 - 3e kindje = jongen
    14-06-2013 littha - 2e kindje = meisje
    17-06-2013 sparks - 2e kindje = meisje

Geboren:
    05-03-2013 kornasia bevallen van Igor, 1100 gram
    05-05-2013 Shandy bevallen van Dorian, 48 CM 2670 gram

Aankomende afspraken:
    08-05-2013 Missmama2be: controle vk
    14-05-2013 Carma : controle 39 wkn

Heeft verlof:
    Carma
    Nicci
    Mir 81
    Littha

6. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Shandy: gefeliciteerd. Lekker genieten nu.
    Suus: schrikken zeg, maar op zich nog goed nieuws tot nu toe. Fijn dat ze je onder controle houden.

Actief: iemand zei dat ze zich verbaasde dat sommigen nog zo actief zijn. Ik heb t juist andersom, dat zo veel mensen klachten hebben. Kan me daar echt niets bij voorstellen. Ik voel me bijna net zo mobiel als wanneer ik niet zwanger ben. Het enige wat echt niet meer gaat is kilometers achter elkaar lopen. Maar een dagje winkelen lukt nog prima als ik af en toe even een terrasje pak.

Vandaag weer lekker wat schoonmaken in huis, lading macaroni koken voor in de vriezer en de schommelstoel wordt geleverd dus afhankelijk van hoe laat ze dat doen ook die gelijk in elkaar zetten.

Gisteren het bed op bierkratjes gezet. Je zou bijna hoogtevrees krijgen. Wat een ellende zeg. Je drinken van t nachtkastje halen wordt wel een hele onderneming midden in de nacht :D

7. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Gefeliciteerd shandy!!

En suus wat spannend allemaal! Maar de onduidelijkheid lijkt me frustrerend. Maar ga er maar vanuit dat ze geen onnodige risico's nemen!

8. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Jeetje Suus, nog steeds best spannend dus, wel fijn dat het hartje in ieder geval goed klopt. Succes vandaag weer bij de gyn! Je zit al bijna op 37 weken dus als je ingeleid moet worden komt dat vast goed.

Shandy gefeliciteerd!!! Toch nog gelukt op 5 mei!

Marcy succes deze week!

Hier niet veel nieuws, ik ben moe, ben er helemaal klaar mee dat geklus, maar moet nog ff volhouden. Bij manlief komt er een belangrijke klus tussendoor dus die moest nu eerst de machines klaarmaken want die moeten op transport morgen...

Heb vanmorgen al even wat gelakt, nu lekker tosti gegeten en nu ga ik zelf even op transport, even bij de verfboer wat halen, 2 dozen extra tegels bij de tegelboer en het laatste restje bij de badkamerboer, nou dan ben ik wel weer 2,5 zoet mee. Daarna ff liggen gok ik zo...

Vanavond laatste bijeenkomst zwangerschapscursus met de mannen erbij, ben benieuwd naar alle mannen van die meiden, hihi.

9. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nicci ik denk dat jij een van de weinige bent die er zo doorheen fietst
    9 van de 10 namelijk niet, Ik zou zeggen wees blij.
    Waarschijnlijk zal je bij een 2de ookanders piepen helaas.

Ik heb besloten niet te gaan bellen, het is zode 14de en als er iets is is er zo gebeld
    Wat wel spannend is is dat hubby morgen naa frankfurt is en een nachtweg blijf
    Zal je net zien en het is toch 4 uur rijden
    De grote kleine meid is een nachtje logeren dat als er wat is ik een taxi kan bellen en naar het ziekenhuis kan.
    Dan bel ik mijn moeder wel om bij me te blijven tot mijn man er is.

10. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Ben weer in het ziekenhuis geweest. Ruggenprik moet geen probleem zijn, hij zal alleen lastig zijn te zetten en misschien dat ie niet helemaal werkt, maar die kans is klein.
    Heb nog aan die toeters en bellen gelegen net als gisteravond en er is nog een extra groeiecho gemaakt. Ze weegt nu zo een 2770 gram. Met de groei zit ze in het midden van de grafiek. Precies tussen de onderste en bovenste lijn in. Dus dat is goed. Bloeddruk nog steeds verhoogd en de hoeveelheid vruchtwater vonden hun net voldoende. Nog geen reden tot zorg, maar moet in de gaten gehouden worden. En als ik niks voel of er is wat anders dan moet ik gelijk bellen. Moet het laagdrempelig houden zeiden ze.
    Donderdag a.s moet ik weer op controle. Ben benieuwd. Moet verders gewoon weer rust houden.
    Merk wel dat ik het nu een beetje op me heupen krijg. Na dit gedoe heb ik het gevoel dat alles klaar moet staan zoals tas, kamertje, huis moet schoon etc, briefje waar alles ligt wat manlief moet regelen en waar ie alles kan vinden etc.

11. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt vrij positief suus
    Idd goed rusten en mocht ze komen is ze er klaar voor
    Sterkte meis

12. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    We houden de moed erin suus!

Ik moet ondertussen even heel hard lachen. Ik zei een tijdje terug iets over het leitzmapje voor manlief klaarmaken. Daar werd toen fel op gereageerd met vrij vaak: "mn man ziet me aankomen, moet ik echt niet doen!" Maar vandaag lees ik er wel veel die toch ook een briefje klaarleggen voor manlief wat ie allemaal moet doen/halen hahahahaha. Dus eigenlijk was het helemaal niet zo raar wat ik deed ;).

13. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    vind t ook helemaal niet raar littha... heb er ook 1 in mn tas gestopt...
    Gisteren is hier t bed ook op kratten gezet... vond t heerlijk in en uit bed stappen zonder te hoeven bukken... van mij mag t bed altijd wel zo blijven staan ghihihi

Hier word t gerommel steeds vaker, maar nog niet vaak genoeg zeg maar... Zaterdag avond 3 keer gerommel gehad met een half uur er tussen... zondagavond t zelfde... nu vanochtend ook weer 3 keer achter elkaar met een half uur er tussen en vanmiddag weer, nu vanaf half 3 niets meer... de boel is goed aan het oefenen...

14. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag is mijn verlof officieel ingegaan en vanmiddag zijn we op controle geweest bij de gyn. Alles leek goed, heb alleen zelf zo'n pijn en harde buiken. We hebben samen met de gyn besloten dat het met 39,40 weken een keizersnede wordt en mocht er eerder wat gebeuren, dan laten we het eerst op zijn beloop. Er wordt in geen geval ingeleid. Dus spannende tijden. Ik hoop dat ze iets eerder komt met een gewone bevalling!

15. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    spannend missmama! En fijn dat ik toch niet gek ben hahaha.

sparks, ik ben benieuwd! Dan weet je in elk geval zeker dat je niet over tijd gaat.

16. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Carma: moet zeggen dat er maar weinig meiden in mijn omgeving echt last hebben van klachten tijdens de zwangerschap. De meesten zijn lekker druk met vanalles en gaan als een speer. Eerste of tweede maakt niet uit. Maar ben er zeker blij mee hoor :D En gewoon lekker doorgaan hoort nou eenmaal bij mijn karakter. Ben niet t typ om rust te nemen, zelfs al moet t. Weet zeker dat als ik rustiger aan doe ik vast instort. En daar wordt ik ook niet gelukkiger van. Dus hyper gewoon lekker door zo lang ik kan. En heb t gevoel dat t tot aan de geboorte zo blijft gaan. En hopelijk daarna net zo. Als ik maar half op mijn moeder lijkt komt t zeker goed. Die heeft hetzelfde karakter als ik heb en ging ook door. Zelfs bij mij nog ( ben de vierde). In de kraamweek deed ze het huishouden en de 3 andere kids klaarmaken voordat de kraamzorg gearriveert was. Toen moest men nog vetplicht in bed blijven tijdens de kraamweek dus dan deed ze t maar zo :D
    Lijkt me heerlijk als t zo zou gaan!

Littha: moet nog steeds stiekem lachen om de mapjes hoor :D
    Vertrouw nog steeds op een goed stel hersenen die zelf na kunnen denken. En anders ben ik er zelf ook nog bij om dingen te regelen of sturen. Regel het liefst alles zelf, dan weet ik tenminste dat t gedaanis en hoe t gedaan is. Verder ben ik geen controlfreak hoor haha

Iedereen is al lekker aan t rommelen zeg. Hier echt 0,0. Af en toe wat kramp maar daar houdt t wel bij op. Kleine beweegt ook lekker dus dat gaat ook wel prima volgens mij. Maar volgens mij zegtbt rommelen niet echt heel veel. Hoor van iemand dat ze al een week of twee elke nacht weeen heeft om de paar minuten. Maar na een paar uur zakt t dan weer af. Lijkt menecht frustrerend. Liever geen voortekenen en dan ineens dat t doorzet. Maar we hebben t niet voor t zeggen helaas.

17. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Klinkt allemaal goed bij jullie dames ;)

Hier niet zo'n fijne nacht en ochtend gehad.
    Harde buiken vannacht en 3 x eruit geweest om te moeten plassen....buik deed echt zeer en wist niet hoe ik fijn kon gaan liggen.
    Daar baalde ik van, want ik ben iemand die minimaal 8 uur slaap moet hebben anders ben ik niet te genieten haha.
    De ochtend verliep ook moeizaam, maar nadat ik rustig gestart ben ging de rest van de dag super en heb genoten van het zonnetje in onze heerlijke tuin.
    Mijn vriend was de hele dag weg, die moest op het land aan het werk maarheb gezelschap van een goede vriend gehad en dat is nu toch wel erg fijn.

Vandaag toch maar voor de zekerheid alle adressen opgezocht en in de computer gezet en daarna uitgeprint voor het geval dat...
    Morgen een proef geboortekaartje bestellen en dan hebben we echt alles geregeld ;)

Zometeen ga ik uitgebreid douchen met een stoel onder de douche.
    Mijn benen lijken wel die van een aap, dus wil me even goed kunnen scheren voor het geval dat....hahaha:D

18. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Hahahaha over lijstjes gesproken.... manlief vroeg zojuist (toen ik aan het bijlezen was) of ik niet een lijstje kon maken wat hij moet doen mocht ik naar t ziekenhuis moeten...
    Ghihihihi schat die heb ik allang klaar liggen. Zit in t trouwboekje.
    Heb m verteld over t rommelen en volgens mij komt t nu ineens heel dichtbij voor m...
    Ik weet dat t rommelen ook nog 5 weken kan aan houden, we zullen t vanzelf zien...

19. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Fijn om te lezen dat het bij de meestal aan het rommelen is! Hier is het al bijna 5 weken aan de gang, en ik slaap dus al 5 weken bar slecht. Kom meestal niet aan meer dan 2-3 uur slaap.... Ik zit er dan ook echt doorheen, en komt ook wel omdat ik niet veel mag doen. Vannacht had ik een nacht van maar 1,5 uur slaap ofzo en vanochtend was ik dus ook echt woedend op mijzelf :p (gelukkig ben ik voor de omgeving niet sjachrijnig) Vanochtend ben ik dus heel demonstrerend meer gaan doen en kreeg dus ook weer direct op mijn kop van mijn man, en terecht.... Van mij mag de kleine echt nu voort komen en zeker nu we weten dat het al een zware baby is! Maar ik weet dat het ook nog bijna 6 weken kan duren, maar ik denk dat ze me dan bij elkaar kunnen vegen...

20. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Vanmiddag zijn we trotse ouders en grote broer geworden van 2 hele mooie jongetjes!
    Thijn (geboren om 15.25, 2600 gram en 49 cm) en Daan (geboren om 15.26, 2640 gram en 50 cm)
    Nu eerst herstellen van de keizersnee en dan lekker genieten met zijn 5en!

Deel Deze Pagina