We zijn weer lekker thuis Nu lekker bijkomen, wordt heerlijk verwend Niks voor mij, wil altijd alles graag zelf doen hahaha Gelukkig zegt mijn lijf dat dat niet kan Ik ga morgen op iedereen reageren
Carma wat fijn, doe lekker rustig aan meid! Zo even klagen, niks gedaan vandaag, ben gewoon helemaal leeg en zie het even niet meer goedkomen... En dan is de machine die aan de andere kant van Nederland in de verhuur loopt ook nog eens stuk en moet manlief daar morgen heen om te repareren... Gelukkig snapt ie wel dat het heel belangrijk is voor mij dat we even bij het ziekenhuis gaan kijken, dus dat gaan we wel doen en daarna gaat hij weg. Maar ja weer een dag dat er niet geklust wordt... Schema weer veranderen... En ondertussen zie ik die 37ste week steeds dichterbij komen... Zo dat is er uit...
Gisteren ook even een behoorlijk mindere dag gehad. Last van mijn buik, steken van onder en enorm moe en misselijk. Heb bijna de hele dag geslapen, waar ik me eiegnlijk nog slechter door voelde.... Maar vandaag voel ik me stukken beter en heb zelfs weer zin om iets te ondernemen. Mijn buik begint nu wel loeizwaar te worden, dus lange stukken autorijden en veel lopen kan helaas niet meer.
Fijn dat je weer thuis bent carma... eigen bed is toch fijner dan een ziekenhuisbed vind ik. Gisteren ook een mindere dag gehad... begin van de middag al voor weeen gehad, helaas niet doorgezet. Gelukkig kwam mn schoonzusje langs om te poetsen. Kei lief. Jammer dat manlief ook een bbq had georganiseerd met zijn vrienden en dat werd m3 een beetje teveel met alle gevolgen van dien ( huilen, harde buiken enz enz) toen ik naar bed ging nog last gehad van wat weeen maar ook weer niet doorgezet. Hoop toch niet dat dat nog 2 weken zo door gaat....
Hey meiden, vannacht een nachtje in het ziekenhuis geweest omdat ik bloed verloor. Alles lijkt verder wel goed dus misschien vandaag weer naar huis. Die steken onderin heb ik ook heel erg lavita. Niet normaal en ze worden erger nu ik meer bloed verlies. Vooral als ze heel druk is doet mijn baarmoedermond enorm veel pijn.
Och jee... iedereen slechte dag gehad dus... Sterkte allemaal!! Bij mij is dat drukken er ook hoor, dat is gewoon het indalen van baby... Hebben jullie al moederdag cadeautjes gehad?? Hier wel natuurlijk, vanwege de tweede, maar manlief deed dat ook tijdens de zwangerschap al. In elk geval een fijne moederdag gewenst!
Jeetje Sparks, hoop dat alles gauw weer rustig is en je naar huis mag! Nou vanmorgen naar het ziekenhuis geweest om te kijken, maar ik wordt er niet vrolijk van. Het zal niet anders zijn, maar echt leuk is anders. Er zijn 3 verloskamer en 1 aparte badkamer. Nu is het daar eigenlijk nooit zo druk, maar je zal het maar meemaken dat er al iemand onder de douche staat of in bad ligt, dan kun je zelf alleen maar op je kamer blijven . Ik zal me er bij neer moeten leggen... Mocht het huis over 2 weken wel zover zijn en de kleine blijft braaf nog even zitten gaan we misschien toch op het laatste moment nog een bevalbad kopen voor thuis. Manlief zag ook wel dat het bad daar niet ideaal is, erg klein. En ik zie zo op tegen bevallen op een bed...
Ligt het aan mij of dienen de laatste loodjes zich aan bij iedereen Fijn lekker klagen met zijn alle! Hier snapt iedereen het tenminste, en het is een fijne uitlaatklep! ikzelf hoop echt dat de baby er over 5 minuten al is Maar die hoop laat ik maar varen. Ik ben nu wel echt benieuwd wanneer het zich gaat aandienen want ik vind het de laatste tijd echt slopend. @ mir: toen ik in het ziekenhuis lag was mijn gevoel veel beter geworden bij een ziekenhuisbevalling (Zag hier eerst echt totaal niks in) Maar bij ons is het ziekenhuis echt super! Wel &%^*&^dat jij dat niet hebt bij jullie ziekenhuis, lijkt mij erg vervelend! Kun je ook uitwijken na een ander ziekenhuis of is dat geen optie? @Sparks Hopelijk mag je snel na huis en is alles goed! de kleine mag nog wel lekker even in je buik blijven zitten zie ik aan je banner. Ik duim met je mee!
Ga ik doen Littha ! Corry, nee uitwijken heeft niet veel zin, bij die ziekenhuizen is een badbevalling niet toegestaan... Ja het worden nu echt de laatste loodjes, ik merk echt dat ik er een beetje doorheen zit. Ik slaap slecht, plas veel/vaak 's nachts en daardoor komt er overdag niks uit m'n handen, ben ik alleen maar moe terwijl er nog zoveel moet en daar kan ik me dan helemaal over opvreten... Ook ontlasting is een drama. Ach en dan heb je ook nog zoiets als hormonsters... Maar goed, we gaan gewoon door, verstand op nul... Nog ff volhouden!
Ik weet niet of dat bij jullie ook is, maar wij wonen dicht bij een subtropisch zwemparadijs (zwembad) en zij hebben in een aparte ruimte een bevallingsbad staan.
Dat klinkt leuk Littha, maar ik denk niet dat ze dat in deze hoek van Nederland hebben... Ze zijn hier niet zo bekend met badbevallingen.
ik werd vanmorgen wakker en moest rennen naar toilet! krampen in m,n onderbuik pffff tot 3x aan de diaree (sorry de detail) en pijn aan onderkant lijkt idd wel of het elke dag pijnlijker wordt. en ook zo,n last van m,n boven benen en oefenweeen zijn ook al iedere dag aanwezig wie heeft dit ook al allemaal? hopelijk gaat het nu niet meer lang duren ben het nu wel zat om eerlijk te zijn ach we kunnen niet meer dan rustig afwachten succes allemaal.
Jeetje jootje het rommelt aardig bij jouw! Hier nog helemaal niks (gelukkig), dus kan er niet over meepraten...
nou mir, ik zit er niet ver vanaf met midden/links in overijssel... Jootje, veel mensen maken zich leeg voor de bevalling! Ik had het bij zoonlief tussen de 3 en 7 cm met spugen. Klinkt indd alsof het allemaal niet lang meer duurt!!
Op de diarree na heb ik ook last van jootjes klachten... Hoop dat dit niet nog 2 weken, laat staan 4 weken gaat duren hahaha... Vannacht maar weer een nacht op de bank ben ik bang... in bed kan ik weer eens mn draai niet vinden
hoi missmama, ik hoop het voor jou ook niet! wat erg he al die pijn. laten die kleintjes maar snel komen dan haha en sterkte op de bank! (bank lijkt mij nou ook niet alles? )
Hier ook wel wat kwaaltjes . Regelmatig oefenweeen . Heb er momenteel ook last van dus lig nu maar in bed met kruik.merk ook dat lopen wat minder gaat. Voel dan continu een druk aan de onderkant en ga daardoor anders lopen . De vk zei dat dit kwam omdat ze al helemaal ingedaald ligt. Tevens red ik een hele dag stad niet meer. Na ongeveer 2 uurtjes heb ik het wel gehad. En dan nog die moeheid pfff . Net als in het begin van de zwangerschap .die moeheid is gewoon weer terug. @mir . Dat zijn wel weinig suites. Waar ik heen ga zijn er 10 bevalsuites en nog is 10 a15 kraamsuites . Elke bevalsuites heeft een eigen douche . Er is hier ook maar in1 bevalbad , maar ze zeiden dat die amper wordt gebruikt.
Hallo Dames, Een lange tijd niet meer gereageerd wel af en toe de verhalen gelezen maar vergeet dan weer te reageren of heb dan weer wat anders in gedachten het lijkt soms niet stil te zijn in mijn hoofd hihi.. Morgen 37 weken zwanger van ons mannetje.. Wat betekend tussen nu en 36 dagen ben ik eindelijk en wordt ik eindelijk Mama genoemd.. Helemaal geweldig! Hoe gaat het met jullie? Kamertje etc al klaar? Wij moeten nog een aantal spulletjes kopen heb vanochtend om 06:25 uur de fotolijstjes in de verf gezet moesten toch opeens dezelfde kleur als de speelgoedkist zijn hihi en verder hebben we nog een speelboog, magnetronknuffel en kleertjes nodig volgens mij van de week maar ff gaan winkelen voor kleertjes Ik ben zoo nieuwsgierig naar ons mannnetje, kan niet wachten die uk in mijn armen te hebben.. Er wordt veel gevraagd 'Kijk je op tegen de bevalling?' Nee totaal niet betekend alleen dat het niet lang meer duurt voor ons mannetje er is <3! Groetjes Webje