Ja die pijn is echt niet grappig jootje... merk dat t een kind van dr vader is.... mama lekker pesten ach helaas doen we er niets aan... De bank is niet comfortabel, gek genoeg slaap ik wel beter. Mn rug is het er niet mee eens maar goed die doet toch al zeer Op de bank lig ik meer rechtop waardoor ik minder last heb van maagzuur, ik kan maar in 2 posities liggen dus woelen word ook beperkt en ik houd manlief niet wakker. Daardoor kom ik toch beter in slaap. Die vermoeidheid herken ik ook... kan weer net zoals in het eerste trimester makkelijk de hele dag slapen... probeer er ook zoveel mogelijk aan toe te geven, moet toch reserves op gaan bouwen 10min met de hond lopen lukt niet eens meer, laat staan 2 uur winkelen... zou willen dat ik dat nog kan ghihihi...
Vandaag weer rondje wezen touren, therapie, vk, bouwmarkt, blokker etc. Ben weer goedgekeurd, bloeddruk 117/76 en de kleine ligt al mooi in het bekken, maar nog niet helemaal vast. Hartslag was 130, ook mooi en hij beweegt nog steeds veel, dus ook goed. Ga zo eten koken, krieltjes, grote bak sla en voor mij kippenpootjes en voor manlief kipshoarma. Ik ben ook verschrikkelijk moe, maar ja om de 2-3 uur eruit om te plassen 's nachts... Manlief slaapt nu al ruim een week in een andere kamer, want die kon ook niet slapen door mijn gedraai en geplas. Ik kan gelukkig mijn lattenbodem verstellen, dus als ik last van maagzuur heb zet ik hem wat rechterop. Nu staat al maanden mijn voeteneind 2 tikkies omhoog en sinds paar weken hoofdeind ook.
Ik vergeet trouwens nog het allerleukst te vertellen, ik heb gister van manlief een zwangerschapsfotoshoot gehad! Alleen de fotografe is zelf ook zwanger en heeft behoorlijk BI dus is nog even kijken wanneer ik naar haar toe kan. Maar ik vind het helemaal leuk!!!! Alleen beetje jammer, dat ik tot een week geleden een punt gave buik had en nu in eens scheuren onderin... Maar ja hoort erbij!
Aaaaah wat lief... Ik heb gisteren een naambordje voor bij de deur gehad van mijn man. Ook erg leuk. Net wel weer ff lopen stressen. Heel fijn nesteldrang, keuken lekker aan kant. Ga ik daarstaks koken, ontploft er een pan. Niet gewoon spetters maar echt een vulkaan aan vet was er ontplofte. ALLES van plafond tot grond onder t vet. Manlief geroepen, in huilen uit gebarsten. Om 7 uur kwam er namelijk iemand langs van de kerk voor kennismaking ivm de doop van de kleine enzo. Gelukkig heb ik met hulp van manlief alles optijd schoon gekregen. Hij heeft t plafond en de muren gedaan en ik de tegels, aanrecht, fornuis en al het andere apperatuur. Nu wel last van rug en buik
O dat is echt niet grappig! Nou als diegene van de kerk zo weg is lekker languit! Of even warm douche.
missmama,gebruik je niks voor maagzuur dan? ik heb er wel wat voor en slapen gaat daar door gewoon prima morgen als het door gaat weer naar vk.moest eigenlijk vandaag maar omdat ze met z,n tweeen naar een bevalling moesten is het verzet naar morgenmiddag ondervoorbehoud ben benieuwd of de kleine nu wel vast ligt in de bekken ik heb zo,n vermoeden van wel haha met al die pijn en ben benieuwd wat de vk daar over te zeggen heeft
Uitgerekende datum van jootje erbij gezet. meisje 5x jongen 13x verrassing 2x Uitgerekende datum: 23-05-2013 shk - 1e kindje = een verrassing! 24-05-2013 nijntjenijn - 1e kindje = jongen 26-05-2013 myladyw - 1e kindje = jongen 28-05-2013 missmama2be - 1e kindje = meisje 28-05-2013 chihuahuatwins, 3e kindje = jongen 30-05-2013 nicci1982 - 1e kindje = jongen 31-05-2013 jootje221 - 4e kindje = jongen 31-05-2013 lavitabella - 1e kindje = jongen 31-05-2013 suus84 - 1e kindje = meisje 04-06-2013 corry - 1e kindje = een verrassing! 05-06-2013 Mir81 - 1e kindje = jongen 06-06-2013 Skyscrapper - 2e kindje = jongen 06-06-2013 imrw - 1e kindje = jongen 09-06-2013 Larissa259 - 3e kindje = jongen 14-06-2013 littha - 2e kindje = meisje 17-06-2013 sparks - 2e kindje = meisje Geboren: 05-03-2013 kornasia bevallen van Igor, 1100 gram 05-05-2013 Shandy bevallen van Dorian, 48 CM 2670 gram 06-05-2013 Marcy26 bevallen van Thijn, 49 CM 2600 gram en Daan 50 CM 2640 gram 09-05-2013 Carma bevallen van Myrthe, 50 CM 3684 gram Aankomende afspraken: 13-05-2013 Littha controle vk 14-05-2013 Littha 35 weken echo (ligging/groei) 15-05-2013 Missmama2be controle vk 16-05-2013 Skyscrapper controle vk
Ja heb rennie's voor mn maagzuur maar heb gemerkt dat als ik die vaak achter elkaar gebruik dat ze dan niet meer werken... Heb dat best snel met medicijnen, dat ik er immuun voor word. De enige oplossing is dat ik t alleen inneem als alle andere trucjes niet meer genoeg zijn en mn slapeloosheid te groot word... Toevallig vandaag wel rennie's ingenomen, lig ik wakker van 101 andere zaken
missmama, ik heb het toen wel verteld haha geeft niet. wordt een knul dus heb straks 4 lieve zoontjes kijk er nu al zo naar uit dat wordt echt heerlijk genieten
Haha herkenbaar dat vergeten! Ik gebruik tegen maagzuur elke avond voor het slapen gaan een slok melk en sabbelen op een wilhelmina pepermuntje. Als dat niet volstaat een rennie. Geen hele beker melk, want dan haal ik de nacht niet. Ik slaap nu van 11 tot 5.
Ik heb de ene dag meer last van zuur als de andere, maar ik drink idd melk of eet wat (blanke) vla.Inderdaad soms ook een peperemuntje. Als het echt te erg wordt pak ik een rennie, maar alleen als laatste redmiddel. Zo voor mij geen verf vandaag, heb gister het heldere moment gehad om eindelijk toe te geven dat het me teveel wordt... Was een proces . Dus ik ga lekker wassen (gewone was en babywas) en wasopvouwen vandaag. De kapster is net geweest en vanmiddag een vriendin op de thee.
Goed idee mir. De was doen werkt heel ontspannend. Maagzuur, heb ik gelukkig niet zoveel last van. Wl van een brandend gevoel en pijn rond mijn middenrif. Vooral als ik lig, dat komt door het groeien van de baarmoeder. Ik slaap daardoor ook heel erg slecht. Het gaat zowieso niet zo lekker hier. Bloedverlies is nu minimaal, wat bruinig, rozig en het stinkt! Zo'n wondlucht die je ook hebt na de bevalling. Verder kan ik heel slecht lopen vanwege de steken in mijn kruis en onderbuik. Kortom ik kan dus helemaal niks. Vannacht was onze kleine zo druk en deden de bewegingn zo'n pijn dat ik even dacht dat de hele boel openscheurde. Nu ben ik daar zowieso wat bang voor vanwege mijn vorige keizersnede. Ik wil niet klagen, maar ik ben het gewoon zo zat. Alles begint eronder te lijden en ik wil gewoon weer moeder en vrouw zijn!!! We hebben gister de box in de kamer gezet en de maxicosi en de vluchttas staan startklaar, dus dat is dan wel weer leuk nieuws. Het wordt al een echt babyhuis hier.
Ik mag straks weer op controle. Ben benieuwd. Heb ons meisje vanmorgen vroeg maar 1 keer gevoeld. En dat baart me weer zorgen. Hopelijk hoef ik niet weer naar het ziekenhuis straks. Merk dat slapen wat lastiger gaat. Kan niet meer zo lang liggen op me zij. Als ik me moet omdraaien in bed heb ik het idee dat me buik eraf scheurt. Zo voelt het dan tenminste. Is toch aardig gewicht wat ik om moet draaien.
Zoooo... ook weer rondje stad gedaan. De laatste dingetjes voor zoonlief, onszelf en baby gehaald... Vervolgens nog wat afval naar de stort en kringloop gebracht en nu met de beentjes omhoog. Gister bij de vk geweest en daar goedgekeurd. Oke baby wat klein, maar dat wisten we al. Waren zelf (incl broers/zus) ook niet groot. Vanmiddag de lang geplande 35 weken echo, dus dan zullen we zien hoe klein ze precies is. Met manlief afgesproken om toch ook maar een paar kleertjes maat 44/46/48 te halen. Al zijn het maar 3 setjes. Missmama: vanacht beter geslapen? Erg vervelend sparks! Succes suus, ik duim met je mee! En mir ik dacht al zoiets... Met die laatste loodjes... Toch teveel hooi op je vork genomen. Ach als je om de dag iets doet, komt het vast ook goed. En anders manlief/familie/kennissen even aan het werk zetten!
nee helaas niet beter geslapen. dit keer niet wakker gelegen vanwege t maagzuur en heb wel gewoon in bed gelegen. Tegen t maagzuur drink ik ook melk en heb ik de pepermuntballen standaard op tafel liggen. Klinkt erg pijnlijk Sparks... succes ermee! @suus ik heb juist dat als ik me omdraai dat t voelt alsof mn rug geplet word... wanneer ik op mn zij lig voelt t weer net of ik helemaal geen buik heb maar een kuiltje, heel vreemd gevoel is dat. Vandaag voel ik me echt niet lekker, ben erg misselijk en voel me een beetje zwakjes... Denk dat onverwachts de keuken opnieuw moeten poetsen een beetje teveel van t goede is geweest. Word maar weer een dagje plat Heb wel ff wat was gevouwen, manlief was nu echt door zn sokken heen. de strijk heb ik even laten liggen, manlief heeft nog genoeg T-shirts op voorraad hahaha
jammer missmama! Net terug van de echo en begrijp niet goed waarom ze me steeds waarschuwen dat ze zo klein is... Hoop dat de foto's goed te zien zijn... Nog steeds een meisje hahahaha. Geschat gewicht nu: 2390 gram en 45cm. Geschat gewicht bij 40wk: 3000/3500 gram.
Nou hier is het ook weer lekker gezellig. Vanochtend bij de vK doorgestuurd naar de gynaecoloog vanwege de grote baby. Ontbijttest was overigens goed (die heb ik nu al voor de tweede keer gedaan en heb nog steeds geen zwangerschapssuiker) bij de gynaecoloog wisten ze ons te vertellen dat de baby nu al 4100 gram weegt.... Dus tot 40 weken zullen we niet wachten en het wordt een ziekenhuisbevalling, omdat het een eerste is. Erna weer door de hele mallemolen want ze verdenken me van zwangerschapsvergiftiging... Ja ik heb hoofdpijn, maar ben strontverkouden... En rechts onder mijn ribben doet het al langer pijn, en mijn bloeddruk was te hoog, en ik hou vocht vast. Maar geen eiwit in de urine, dus mocht lekker naar huis (gelukkig) Ikzelf denk dat ik gewoon lekker ziek ben, zo voel ik me vandaag ook echt. Maar littha: wil jij niet wat grammetjes lenen van mijn baby voor die van jou Ik slaap slecht maar komt niet door het maagzuur, als ik er last van heb is dat zo opgelost met een beetje melk. Maar het lijkt me wel zo vervelend! @ Sparks: hopelijk wordt de baby wat rustiger! @ suus: hoe was de controle? @ mir: Je bent zwanger! Dan mag je het rustig aan doen! Lekker aan toe geven! (al ben ik wel jaloers op jou dat je tot nu toe zoveel hebt kunnen doen!)
Nou Littha ik vind het er helemaal niet verkeerd uitzien, zit onder het gemiddelde, maar niet onder de onderste lijn, en 3000/3500 gram met 40 weken is toch prima! Dat die van ons nou al waarschijnlijk over de 3000 heen is, ben ik ook niet zo gelukkig mee, maar ja... Dus ik wil ook wel wat grammetjes afstaan . Nou Corry het is niet alleen het kunnen, want je wilt echt niet weten hoe ik het gedaan heb, maar het moest gewoon... Hier het bosbehang geplakt vanmiddag, nou dat kun je vergelijken met bv samen een tent opzetten ofzo . Het was een vinyl sticker, dat is mooi, maar een hele uitdaging... Maar we hebben de relatietest weer overleeft en houden nog steeds heel veel van elkaar en zijn op wat kleine vouwtjes heel tevreden met het resultaat! Missmama ik hoop dat je vannacht een betere nacht hebt... Wat kamille thee voor het slapen gaan en vroeg erin!