eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    dank je. Ja indd. De operatie zelf is vaak gedaan, dus dat valt wel mee. Maar de wond, het aanhechten e.d. doet gewoon heel erg zeer. Verder wandelt de ene er met een maandje of 2 doorheen, terwijl de meerderheid een complicatie/ontsteking krijgt en er na bijvoorbeeld 2 jaar nog niet volledig vanaf is. Dit laatste hoor ik vaak in de taxi. Heb haar voor de tijd nog niets gezegd, maar vooralsnog zijn de berichten van de fysio en dokter heel erg positief!

2. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    gefeliciteerd lavitabella!

@Corry, heel veel succes, hopelijk komt/gaat de bevalling voorspoedig
    wij wachten hier wel rustig af hoor;)

@hier: een heel krakkemikkig lijf met veel bekken en onderrugpijn.
    manlief graptte al dat ik na de bevalling waarschijnlijk veel beter/meer uren zal slapen dan dat ik nu snachts doe, en hij kon nog wel eens gelijk krijgen haha. Omdraaien in bed is echt killing en als ukkie zijn dancemoves aan het oefenen is? pfff... auw?? hij ligt nu ook vast in het bekken, het lijkt nu ook alsof ik persdrang heb, maar gelukkig is het nog vals alarm.

Ik duik mijn bedje maar in, afgelopen nacht was ook al een horrornight en heb ik amper geslapen.

3. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier ook een week dunne ontlasting gehad. Sinds gisteren is t weer bij getrokken. Nog steeds BIB en verwacht de kleine ook niet echt snel. Dus t zegt niet altijd wat. Had ook echt t idee dat mijn lichaam zich aan t voorbereiden was. Had er namelijk ook misselijkheid bij en soms in die mate dat ook echt alles eruit kwam. En ik was niet ziek ofzo.

4. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Dunne ontlasting, meiden passen jullie op dat je niet uitdroogt als je er zo lang last van hebt! Even overleggen met vk of ha!

Ik heb lekker lang op bed gelegen vanmorgen, manlief is vandaag een dag werken dus ging al om 4u op. Vannacht blijft ie daar om morgen ochtend iemand in te werken en komt dan weer naar huis. Best spannend een nachtje alleen. Ik doe vandaag lekker rustig aan, beetje uitzendinggemist gekeken en was gevouwen, zo nog even de commode lakken en dan kunnen we van het weekend als het goed is de babykamer installeren! Manlief heeft gister al de ergste troep eruit gehaald, dus nu nog even stofzuiger en dweil erdoor en inrichten maar, joehoe! Ben zo benieuwd hoe het straks is als alles erin staat!

5. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Hier sinds vanmorgen ook aan de buikloop :p .
    Had net ook wat vochtverlies uit me muts maar is geurloos, kleurloos en plakt niet .Is iedere keer 1 of 2 druppels . Hoop dat het waterdunne afscheiding is . Ben zelf nog niet klaar om te bevallen . :$

6. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Kan idd afscheiding zijn...
    Ik heb ook sinds een week ineens heeem veel afscheiding, soms transparant, soms wat wittig...
    kan ook dat andere zijn meid... hou t ff in de gaten :)

7. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Hoi meiden,

net voorproefje van de shoot gehad en deze wil ik jullie graag laten zien, haal hem wel over 24u weer weg! Heb er ook een paar zonder blouse met hele mooie ketting die ga ik voor manlief afdrukken voor op z'n nachtkastje... <3

Bekijk bijlage 325555

8. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mir Wauw wat mooooi!!!

Hier vandaag uitslag van de urine binnen en ja hoor
    BLAASONTSTEKING
    Best stevige kuur gekregen 4x per dag pil 5 dgn
    Maar ja als het maar over gaat
    Het is zo wel en en en

9. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi mir!!
    Jakkes carma, beterschap!!

Weinig puf hier verder. Morgen nog ffnaar de kapper, kruidvat en zeeman en dinsdag ben ik jarig en daarna ben ik er wel klaar voor.

10. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Heeeeeeel mooi Mir!!!!

Beterschap carma, zit zo ff niet mee, maar goed dat jullie een mooie dochter hebben :)

Hier ook weinig puf... lig de hele dag op de bank... lopen met de hond gaat ook echt niet meer, althans ik vind t de pijn die t op levert het niet waard

Lig ik in bed, lig lekker naast manlief. Hoppaaaa kramp, ja klaar wakker natuurlijk... zal wel weer niet doorzetten, vervelend ist wel, al een paar dagen geen last van gehad en nu ik naar bed wil moet t weer komen... :p

11. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Mir mooi hoor! Kan me voorstellen dat je er trots op bent!

Carma wat balen nu weer zeg. Hopelijk ben je er snel vanaf!

Dames met weinig puf: ik stuur jullie digitaal wat toe!

Ik heb het vandaag ten overvloede... Weer veel kunnen doen en dit keer zonder pijn! Helaas wel weer de indalingspijn. Hoop dat ze snel beneden ligt, want nu vind ik het niet grappig meer. Hier ook last van afscheiding, helaas niets aan te doen. Vandaag de baby weer minder gevoeld. Ligt weer wat achter de placenta te spelen gok ik, want als ik dr wel voel zit ze op mn ribben of in mn bekken te duwen met daarna nog even zo'n lekkere kontschuiving hahaha.

Nou ga zo mn bedje maar opzoeken, hopelijk val ik nog in slaap. Truste dames!

12. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoor hier allemaal aankomende bevallingen
    Ik had ook eerst vlugge ontlasting en net voor de bevalling niet
    En de dag voor de bevalling had ik ook echt een mega off day
    (Bleek al ontsluiting te zijn :) )

Verder ja of je er klaar voor bent of niet word niet gevraagt helaas
    Hij/zij komt als het er klaar voor is

Hier net de nachtfles gehad, ze melde zichzelf netjes na 4 uur slaap
    Eindelijk de hele 90 cc opgedronken
    Gister echt een rot avond voor haar
    Boer dwars, veeeeel ontlasting, beetje spugen op haar kleding, toen weer ontlasting en toen HONGER!!!!
    Uiteindelijk gaan slapen en de rust was weer terug
    Hoop nu dat ik snel van de zo nu endan lekkende borsten af ben scheelt weer in de was hahaha
    Ga maar weer slapen
    Truste xxx

13. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Weltrusten Carma!!

Pfff hier weer een vreselijke nacht...
    Ben rond een uur of half 1 terug mn bedje in gekropen en nu al vanaf 3 uur weer klaar wakker en vreselijk last van maagzuur grrrrrrrrrrrrrr overigs geen krampen meer gehad...

Hoop dat de kleine zich snel aandient... dan ben ik tenminste 's nachts wakker met een reden :p

14. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Hier vandaag de klap van gisteren gehad... Man man wat een indalingsweeën zeg! Maar goed. Samen met manlief weer wat dingen voor elkaar gekregen gelukkig. Einde van de dag nog eff een dutje kunnen doen met de jongste kat haha. Nu lekker met de pootjes omhoog en niets meer doen!

Hoe gaat het bij de andere dames?

15. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lig lekker op de bank songfestival te kijken. Nog geen gerommel hier so far.. Hoop zo dat het op een natuurlijke manier én op tijd gaat komen..wil echt niet overtijd!

16. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Vandaag enveloppen geschreven en tussendoor wat andere klusjes en de mannen voorzien van hun natje en droogje, lekker cake gebakken vanmorgen.

Installateur heeft de kranen, douche en wc gemonteerd boven. Planken in de babykamer hangen, morgen de lampen en dan schoonmaken en inrichten!! Alleen manlief wil de zijkanten van het ledikant toch in de lak zetten, dus het ledikant zetten we over een paar dagen erin. Wel morgen wiegje bekleden en inelkaar zetten!

Nu songfestival kijken, ben benieuwd waar we eindigen.

Trusten voor straks allemaal!

17. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Hmmm lekker cake...

Hier is manlief druk in de weer geweest met de voortuin (is een lap grond van 70 vierkante meter)
    Alle beplanting eruit, geelzand gestort, worteldoek neer gelegd zodat er grind gestort kan worden en de auto in de tuin kan staan. Heeft t tuinpad ook opnieuw recht laten leggen (lag er al 30 jaar en dat was te zien)
    Word al echt wat...
    Vond zn timing wat minder, maaaaaarrrr hij heeft zich aan zn woord gehouden en heb wel t vertrouwen dat t toonbaar is eer dat de kleine er is en er visite op de stoep staat...

18. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    shk: ook lekker! Ik duim met je mee!

mir: fijn zeg! Ineens gaat het hard dan heh.

missmama: klinkt leuk!

Hier vanacht een aardige nacht gehad en vanmorgen alweer vroeg uit de veren. Voordeel is wel dat er veel gedaan wordt op een dag nu ik zoveel tijd over heb haha. Als ik wakker ben, liggen beide mannen nog 2 uur te slapen haha.

19. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Hier slecht geslapen, ik lag lekker, was moe, maar kon niet in slaap komen... Had vanmorgen ook ineens kramp toen we in de schuur iets aan het zoeken waren, misschien een oefenwee? Had het nog niet eerder gevoeld. Het is wel wat gevoeliger de laatste dagen, veel steken enzo onderin.

Vandaag de babykamer afmaken op het ledikant na, maar de stroom wordt aangesloten en ik kan de commode en de planken gaan inrichten!

20. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff kreeg net te horen dat een kennis/ lotgenootje iui veel te vroeg is bevallen van een zoontje en deze is overleden
    Ze waren al 10 jaar bezig
    Vind het zo erg voor ze en voel me te gelijker tijd zo gezegend
    Gelukkig zijn we hier allemaal al zo ver dat dit hopelijk niet meer kan gebeuren

Deel Deze Pagina