@ Corry, overdag heb ik er niet veel last van, wel 's avonds met de warme maaltijd. Dan heb ik er enorm veel zin in, schep ik een lekker bordje op (niet meer als normaal hoor) en na een half bord zit ik vol... Zo zonde van dat lekkere eten... @Marcy welkom en gefeliciteerd!!! Mijn man zat me te plagen, dat ik al zo'n dikke buik had, "Misschien zitten er wel 2 in!" zegt ie ineens. Ik wil niet ondankbaar zijn, maar vind 1 eigenlijk wel genoeg... Nou ben ik extra benieuwd naar de echo donderdag... @xxDxx ik zou gewoon gaan, als ze je op6-7 weken vaststellen krijg je met 10-12 weken misschien wel weer een echo om de uitgerekende datum te controleren. Het is niet jouw schuld dat het niet klopt hè ! Ik had gister een heerlijke dag, wat wassen gedraaid, m'n vriendin op visite waar ik vanalles van gekregen heb (babygym, mobiel, boxspriraal). Zij is gastouder en had dingen over en de moeder van haar oppaskindjes deed wat weg. Ook had ze een hele kadodoos gemaakt met allemaal handige dingetjes als luierzakjes, doekjes, badspullen etc. Echt zo verwend! Toen zijn we ook nog wezen winkelen en heb ik eindelijk nieuwe laarzen gevonden, geen bruine helaas, maar wel zwarte die heeeeeeel lekker zitten, nou dat is het belangrijkste! Vandaag verder met de was, opvouwen en opruimen...
Hoi allemaal, Ik heb vanmorgen weer een echo gehad. Helaas kon mijn vriend er niet bij zijn omdat hij werken moest. Het was echt heel bijzonder. Ik zag de baby flink schoppen en slaan. Heel apart om te zien. Ook echt heel jammer dat mijn vriend er niet bij was. Ik moet nu 12 nov weer en krijg dan weer een echo. Gelukkig is het dan 's avonds en kan mijn vriend er gewoon bij zijn. Hoe is het verder met jullie?
Deze echo is gemaakt toen ik 6 weken en 4 dagen zwanger was, een mooi knipperlichtje was te zien.. Bekijk bijlage 283488 Deze afgelopen week gemaakt van mijn buik 8 weken en 2 dagen zwanger.. Vandaag 8 weken en 5 dagen zwanger en morgen de 2de echo ben zo benieuwd! We zijn zwanger van ons eerste kindje en ben 06-06-2013 uitgerekend.. Groetjes Webje
Hoi Dames.... Als allereerste welkom voor de nieuwe dames die erbij zijn gekomen...nog 1 met tweeling...leuk!!!!! Ik heb zelf ook last van dat snel vol zitten naar een paar happen..word wel erg misselijk van gebakken ei lucht.. Naar het lange wachten heb ik morgen eindelijk me eerste echo...jeahhh.. Ben zo benieuwd..eindelijk kan je zien dat er dan echt wat in zit.. Ondanks me buik aardig zichtbaar is ben ik toch 2 kilo afgevallen..
Dames welkom en Gefeleiciteerd! Webje, we zijn gelijk uitgerekend spannend! Mooi buikje ook al zeg! Heb ik nog niet! Maar wil het ook nog 2 weekjes geheim houden dus komt goed uit Ik ben elke ochtend zooo misselijk, als ik dan eet gaat het weer goed! Hebben jullie dat ook?
ja daar heb ik ook last van... Lijkt wel een rare manier van mn lichaam om te zeggen dat ik iets moet eten
XxDxX: Jeetje wat moet je zijn geschrokken!! Heel fijn dat je gelijk al terecht kon in het zkh, maar wat balen zeg dat ze niets konden zien... Ik hoop dat je over 3 dagen een echoscopiste krijgt die wel iets meer kan zeggen van hoe en wat... Sterkte deze dagen en laat alles goed zijn vrijdag!! Alle nieuwe: welkom!! Aangezien ik net een lijstje heb geplaatst, zal ik dat donderdag of vrijdag weer doen. Jullie komen erbij! Met dat eten heb ik ook haha. Ik heb dan zo'n ontzettende honger, maar verder dan een half bordje eten kom ik niet. Ondanks dat ik minder eet nu, kom ik helaas wel aan. Ik ga maar gewoon heeeeeeel veel water drinken en heeeeeel veel plassen in de hoop dat het gewoon vocht is wat vast zit. Morgenmiddag de vk!! Ik hoop dat ze gaat proberen om het hartje te luisteren! Zo niet, donderdag ochtend de echo... EINDELIJK komen ook voor mij de dagen dichterbij... Laat alles goed zijn!
Pfff net me kapot geschrokken... Zat op het toilet, nummer 1 en 2 gedaan en mn wc papierje knalrood met een soort vliesjes... Kijk in de pot en daar echt een bloedbad(uuhhh toilet) "Gelukkig" kwam het van de grote boodschap... heel fijn aambeien, maar ben allang blij dat daar al dat bloed vandaan kwam.... Sorry voor het iets wat vieze onderwerp maar moest t echt ff kwijt... Binnen een paar tellen doodsangst en opluchting...
Hey dames, Nou alles even weer bijgelezen, welkom aan de nieuwe meiden! xxDxx ik snap dat je van zoiets toch wel erg schrikt! Inderdaad gewoon gaan dan krijg je iig zekerheid! Verder goed nieuws (aangezien ik ook weer reageer) mijn vader is uit het ziekenhuis en het gaat redelijk goed. Dus ik heb mijn laptop weer terug en kan dus gewoon weer gezellig meekletsen! Missmamatobe, jeetje dat lijkt me ook wel even schrikken! En je hoeft je niet te verontschuldigen over je verhaal want ik vind dat we dat toch ook hier kwijt moeten kunnen!
mama2be: zoals nijntjenijn al zegt: je kan hier gewoon je verhaal kwijt en hoeft je nergens voor te schamen! Fijn dat je dit met ons wilde delen, hopelijk heeft het bij jou ook opgelucht. Neemt niet weg dat ik me kan indenken hoe erg je moet zijn geschrokken van het hele gebeuren!! Hoe kwam je erachter dat het aambeien zijn? Ik heb het namelijk nog nooit gehad, dus zou ook niet 123 in me opgekomen zijn.
ik heb al enige tijd last van pijn (en meerdere klachten) bij de grote boodschap (sinds zwangerschap) heb t hier over met meerdere mensen gehad die t zelf aambeien hebben gehad... dat t zo hevig kon bloeden dat was nieuw voor me... morgen toch maar ff naar de huisarts....
Vandaag echo gehad alles is goed, baby is 2cm groot... hartje klopt, maar kon ik niet lang van genieten want baby is erg bewegelijk nu ben ik 8weken en 4 dagen zwanger ik ben echt blij. Direkt heb ik aan mijn collegas op werk vertelld Nu kan iedereen weten Morgen moet ik afspraak maken voor 12 weken echo
mooioe echo kornasia!! missmam2be: wat zei de HA? Hier bij de vk geweest. Niet echt heel bijzonder. De standaard vragen en dingen besproken. Kwam niet in aanmerking voor de combitest e.d. en zou hem dan zelf moeten betalen (150). Wel hoorde ik dat ik nu meer echo's krijg als toen bij mijn zoontje. Toen bij 12wk en 20wk en 35wk bij indicatie te klein. Nu standaard 11wk, 14wk, 20wk, 30wk en 35wk. Mocht ze morgen een goede termijn kunnen vaststellen, vervalt die van 11wk. Dus we pleiten maar voor niet goed te bepalen hahaha.
@Littha Bij inwendige aambeien is er niets aan te doen, gaat binnen 2 weken OF na de zwangerschap vanzelf over... Voor uitwendige kan ik gewoon een zalf halen bij de apotheker en ingeval van pijn kan ik zo'n zwembandje halen om op de te zitten hahahahaha lekker charmant... Gelukkig zitten ze bij mij (nog) inwendig... Hoort er dus gewoon allemaal bij... We gaan maar weer gewoon door, doen t allemaal voor die kleine wolk in mn buik... Ik hoop met je mee meid, lekker vaak ff koekeloeren naar je kleintje...
tja ik overleef t ook wel... Ik weet gewoon dat ik bij bloedverlies niet moet schrikken maar eerst oet controleren uit wel gat t komt
tja dat kan ik ook het beste doen... er om lachen... Kan moeilijk gaan staan huilen (al doe ik dat toch al om het minste geringste)