Jeetje Carma, heftig... Wij hadden iemand die in onze cursus zou zitten, maar te vroeg was bevallen, leek allemaal goed te gaan, maar aan het eind van de cursus kregen we te horen dat het kindje met 30 wkn toch overleden was. Altijd sneu, zeker als je zelf die termijn al voorbij bent. Babykamer heeft licht, commode staat en is inmiddels half gevuld, planken hangen en daar staat ook gezellig wat op en de muurstickers zijn geplakt. We waren allebei erg moe, maar toch weer een hoop gedaan tussen het bankhangen door . Het wordt zo mooi!
Och jeetje... Indd niet echt fijn om te horen nee. Fijn mir! Komt alles toch nog op tijd af Hier vandaag de tuin maar eens aangepakt. Zoals missmama al zei: als het maar toonbaar is als de kraamvisite komt. Dat is het bijna! Manlief heeft het meeste in de aarde lopen wroeten, ik meer met handschoenen de tegels onkruid vrij gemaakt, geveegd en geschoffeld voor zover mogelijk.
Poeh nare berichten. Ik ben blij als de kleine veilig in mijn armen ligt. Soms heb ik wel van die momenten dat ik bang ben dat t nu nog mis gaat. Brrt Gisteren lekker op pad geweest. Wat nieuwe accesoires voor in huis gekocht. Verder van t hele huis de ramen binnen en buiten gezeemd. En toen vl ging wielrennen ook gelijk maar even de voortuin gedaan. Buuf vroeg of ik gek was en vond dat ik rustig moest doen. Ehh rustig, wat is dat? Ze had me al de ren zoen lappen en toen nog de tuin. Kan echt niet als je hoogzwanger bent... Vond t zo raar, hoogzwanger. Ben ik dat dan? Voelt echt niet zo. Ja misschien over 3 weken als ie er nog niet is. Voel me nog steeds net zwanger alleen met een buik die in de weg zit bij sommige dingen.
Ach de hoop dat de tuin (ruim 300m2) er fatsoenlijk uitziet heb ik opgegeven, eerst binnen maar eens klaar en al het bouwafval van het erf af... Ja ik ben heel blij dat er nu een babykamer is, al vindt ik het ook wel vreemd, een babykamer in ons huis, hihi. Vandaag gaat manlief de zijkanten van het ledikant nog even lakken, gaan we het wiegje bekleden en inelkaar zetten, gister al de dekentjes gewassen. Morgen kan ik het matras ophalen. En dan weer verder met afronden van de badkamer. Ik ga straks eerst maar eens de strijkplank pakken en de hydrofielen strijken en opvouwen, dan kunnen die ook de commode in! Hoeveel setjes 56 hebben jullie?
Genoeg setjes 56 maar die zijn nog te groot Ze heeft nog 50 nu, daar hebben we wat van bij moeten kopen ivm zo nu en dan spugen Nou het word tijd hier dat er weer eens iemand in de weeen schiet hahaha Ben benieuwd naar namen en verhalen
Gewoon bestraten mir. Mijn tuin zelf wordt steeds kleiner en de bestrating steeds uitgebreider Lekker makkelijk in onderhoudt. Nu wachten tot de beesten dood zijn (worden al wat ouder maar ook konijntjes schijnen best 10 te kunnen worden) en dan komen er bakken met bloemen enzo. Nu springen ze er toch gelijk in en vreten ze alles op. En op zich in dat niet t ergste maar ze kunnen er flink ziek van worden. 56 heb ik in overvloed Hij zal t niet eens allemaal aankunnen ws. Van 50 heb ik nu 2 pakjes. Koop bij als t nodig is maar die van ons is lang geschat. Ben bang dat broekjes hoog water in de polder worden bij 50. Dus wil t even bekijken als t zo ver is. Carma: had vandaag uitgekozen maar t gaat m niet worden. Nu mijn zinnen maar weer gezet op de 25e Naam is hier geloof ik al bekend. Iig op t forum terug te vinden. Vind t niet iets om heel geheimzinnig over te doen. Alleen richting bekenden natuurlijk wel. Voor hen blijft het een geheimpje.
Nee niet bestraten! Tuin is mijn hobby! Heb zelf ontwerp gemaakt en beplantingsplan . Er zijn planten waar konijnen vanaf blijven, dus er is hoop. En eh mijn konijn is heel oud geworden weet het niet precies meer, maar ouder als 12. Was een dwerg hangoor. Ik ga ook voor de 25e! Mooi met volle maan .
Haha dan is t niet handig nee. Hou ook van mooie tuinen maar niet van t werk eraan. Haha. Men volgens mij eten die beesten van mij alles kaal. Zelfs wat giftig voor ze is. Dat lijken ze nog t lekkerste te vinden. Konijntje vroeger lustte 1 soort niet dus mijn moeder zette daar altijd de tuin mee vol. Maar verder is een tuin ook geen optie omdat t echt gravers zijn. Ze zijn zo weg of er moet een hek omheen en dat waren we wel zat. Ze zijn nu 4 en bijna 5 maar verwacht niet heel veel jaren meer. Blijven doorgefokte dierenwinkelkonijntjes. Maar we zorgen wel goed voor ze. Duur en goed voer, veel ruimte, dierenarts als ze ziek zijn. Dus wie weet worden ze ook zo oud. Jd hoort t best vaak dat t een normale leeftijd is als je er goed voor zorgt. Is de 25e volle maan? Oh dat is dan wel een leuke bijkomstigheid.
hahaha ik dacht ook aan de 25e ivm volle maan... Schijnt ook zo te zijn dat er meer kinderen geboren worden met volle maan dan in andere nachten. Zul je zien, zal de helft van t cluppie de 25e bevallen Ik weet niet eens hoeveel setjes 50 ik heb meer dan 4 dacht ik zo. broekjes heb ik minimaal de tussenmaat 50/56 omdat al bekend is dat ze lange benen heeft. Voor de rest heb ik best wat jurkjes enzo ghihihi Heb wel nu een paar leuke setjes gekocht in 56 kon t niet laten ghihihi
Konijntjes kunnen heeeeel oud worden hoor! Die van mij is 8 geworden, ondanks dat ze uit de dierenwinkel kwam en op 3 jarige leeftijd VHS en myxamatose heeft gehad en toch sinds klein af aan entingen. De ander is 9 geworden omdat hij ging wegens eenzaamheid. Maar ik heb meerder malen meegemaakt dat een konijn 13-15 werd hoor. De leeftijd van 4 a 5 jaar is eigenlijk nog jong hoor. Ze zitten dan zo'n beetje halverwege, soms nog niet eens dus. Hier zat setjes in 50 en 56, maar dat komt omdat ik nog neutraal van zoonlief had en gewoon veel heb gekregen. Heb vanwege haar kleine schatting ook een setje in maat 46/48 gehaald, gewoon voor de zekerheid. Hier al een paar dagen gerommel. Darmen rommelen, af en aan misselijk zonder spugen, bekkenpijn, indalingsweeën en onrustig in de kont. Zullen zien hoelang ik het vol houdt. Ik denk dat dit in elk geval een seintje is dat ik toch echt een stapje terug moet gaan doen.
Heb t hier blijkbaar over me af geroepen. Eentje is blojkbaar ziek. Vermoedens van ec omdat ze steeds omvalt. We zijn hier een nest jonge konijntjes aan kwijtgeraakt. Maar misschien is ze ook gewoon verkeerd gesprongen. Kijk t even aan. Heb pijnstilling in huis en desnoods dwangvoeren als ze zelf niet snel begint. Morgen bekijken hoe t er voor staat en ook of de ander symptomen krijgt. Maar ik vrees dat we er weer eentje verliezen en met pech de laatste ook als t ec is en hij ook besmet. Hier dus geen geweldige dag vandaag. Ook vl die niet iets wilde gaan doen omdat ie vind dat ik rust moest pakken. Zat mezelf zo in de weg dat ik wel kon janken. Uit kwaadheid de schuur leeggetrokken en opgeruimd. Daar werd ik wat blijer van. Toch nog t gevoel iets zinnigs gedaan te hebben. Uiteraard nu spijt want heb flink last van pijntjes. Wou dat ik echt niet meer kon want dan is t niets doen zo veel makkelijker
Ik reageer straks later even op iedereen, moet even 'n ei kwijt... Zit gewoon huilend achter de laptop... Ik ben zo moe... Ik slaap zo slecht, lig alleen maar te draaien, wordt er helemaal iebel van, ik wil gewoon een paar uurtjes slapen. Moest om 1 en om 4 u plassen, tot die tijd af toe wel weg gezakt, maar daarna echt een drama. Ik hoop niet dat dit nog lang duurt want dat hou ik niet vol...
He bah mir, niks aan. Misschien kun je overdag nog een paar uurtjes pakken? Ben jarig vandaag, wie weet krijg ik nog wel een heel bijzonder kado haha. Maar voorlopig is het nog rustig en heb wel een heel mooi nieuw koffiezetapparaat gekregen van mijn mannetje en de kids. Iedereen een hele fijne dag en sterkte voor alle bijna moeders.
Sparks gefeliciteerd en een fijnedag Mir dikke knuf van mij Zal niet lang meer duren denk ik Ik voelde me de laatste dagen voor de bevalling ook zo kl..te Sliep ook erg slecht Neem van mij aan op HET moment kan je alles Dan neemt het oerinstinkt over en ben je zo sterk Probeer op de dag wat meer te gaan liggen en (hoe moeilijk ook) ontspan. Dat werkt het beste ook voor het starten van weeen Sterkte meis xxx
Vervelend mir. Misschien vanmiddag weer even liggen. Al is dat voor mij vaak niet goed omdat ik dan s nachts juist slechter slaap. Slaap ook niet heel geweldig maar dat is meer door vl. Denk echt dat ik de ergste de boosdoener ben daarvoor. Weekenden gaan goed maar zodra hij weer moet werken en dus mij thuis achter moet laten is t gedaan. Dus hier ook tond een uur of 1 gaan slapen. Om 3 uur weer wakker en anderhalf uur liggen beppen enzo met mijn schatje. Daarna gelukkig in slaap gevallen tot 8 uur. Op zich trek ik t super goed zonder slaap. Heel bizar. Emoties zitten wel heel hoog. Gisteren ook steeds tot bijna in tranen. En ook nog een van mijn beestjes ziek. Ws zelfde ziekte die we dus vaker gehad hebben. Dus ben bang dat t einde oefening is net zo als bij de rest. Normaal trek ik dierenleed al niet maar nu komt ie dubbel zo hard binnen.
Er is weer een boel getypt. Ik heb geloof ik 1 of 2 setjes van maatje 50. Verders heb ik 56. Alhoewel er qua merk wel verschil in zit in de maatvoering. De ene 56 valt heel klein en de ander heel groot. @sparks. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wij hebben een ook een konijn. Loopt los in onze tuin overdag. 's nachts moet ze in haar hok. Ze is nu 7 jaar. Ze kan niet weg uit onze tuin. Ook hebben we planten en bloemen erin staan. Het arme beestje is in verleden regelmatig ziek geweest. Ze heeft een paar jaar terug ook iets van een soort beroerte gehad. Hierdoor doet ze nu af en toe raar om maar zo te zeggen. Maar kon het niet over me hart verkijgen om haar te laten inslapen. Ze heeft gelukkig geen pijn. Heb haar wel van begin af aan laten inenten voor myxamatose en VHS. Dit doe ik elk half jaar. Als het goed is wordt er deze week gestart met het opknappen van de voortuin. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Verders verlies ik nog regelmatig wat druppels helder vocht van onder en heb ook regelmatig irritante krampen in me buik/bovenbenen en onderrug. Voel de kleine wel bewegen, maar niet super. Moet vanmiddag weer op controle. Zal het dan gelijk is doorgeven.
sparks,gefeliciteerd een gezellige dag vandaag. mir,dikke knuffel hoor.ik weet hoe je je voelt ik heb er ook erg last van vannacht lag ik net 1,5 uur op bed en lag heerlijk te slapen en kreeg opeens hevige buikpijn zelfs zo erg dat ik mezelf bijna niet kon omdraaien:x uiteindelijk met veel pijn en moeite gelukt. ben nu bijna 39 weken zwanger laat maar komen hoor haha