Hier ook in de avond en nacht veel buikpijn. Inderdaad met draaien zeer pijnlijk. Af en toe denk en hoop ik dan dat t gaat beginnen maar helaas! Geen idee hoe weeen moeten voeken of wat voortejenen kunnen zijn. Komt doordat ik tot nu toe sowieso weinig gevoeld heb van de zwangerschap en t indalen. Enige was ik echt jerk is dat de druk onder steeds zwaarder wordt.
Pffff hier een dochtertje met spruw Gelukkig wist ik gelijk wat het was dus huisarts gebeld uitgelegt en zo ff gel halen bij de apotheek Ik ben er snl bij dus zal het wel snel over zijn, niks ernstigs. Gister echt te veel gedaan dus vandaag ff bijslapen Kaartjes besteld voor 7 sept, tros ledendag in plopsaland incl k3 optreden 12,50 per kaartje!!! Echt niet duur De oudste dochter is die dan echt jarig!! Dat vieren we zondag dan maar. Ze vind het helemaal super dat we gaan!!!
Gefeliciteerd sparks!!! Hier al sinds gisteravond elk kwartier weeen. Van 1 tot 5 wat kunnen slapen. Daarna weer elk kwartier. Van half 10 tot 11 weer wat kunnen slapen. Toen kwamen ze elke 5 min. Verloskundige gebelt... helaas vals alarm, nog maar een halve centimeter ontsluiting en de weeen komen nu weer elke 15min pffffff
@missmama. wel spannend!!Misschien zet het straks wel door of vannacht. Ik ben benieuwd wanneer onze kleine komt. Heb het nu wel een beetje gehad. Ben ook chagi aan het worden. En dan die stomme krampjes en dat vochtverlies. En met omdraaien in bed doet me buik ook pijn. Buikje begint nu toch een beetje in de weg te zitten.
Spannend missmama. Dat us een mooi begin toch. Je lichaam is in ieder geval aan t werk gegaan. Kan niet wachten tot het hier begint. Maar nu even een paar daagjes wachten totdat ik mijn beestje weer wat aan de beterende hand heb. Gelukkig heb ik verlof zodat ik de meds goeds kan geven. Hopen dat t aanslaat. Maar vanaf t weekend kan ie dan wel komen
Nou ik ben weer in het land der levenden... Ik reageer als ik meer energie heb weer op alles wat iedereen geschreven heeft. Sparks gefeliciteerd!! Carma sterkte! Missmama succes! Ik kreeg vanmorgen ineens last van een oog, zag raar, later hoofdpijn wat steeds erger werd en toen ik misselijk met een emmer op bed ben gaan liggen viel ineens het kwartje, migraine! Heb sinds ik de nuvaring ging gebruiken migraine (na 3 maanden mee gestopt, maar helaas is de migraine gebleven). Ik heb kans op migraine tijdens de menstruatie voornamelijk als ik chocolade eet. Dit is dus hormoongerelateerd. Sinds ik zwanger ben, nergens last van, heerlijk ontbeten met boterhammen hagelslag etc. Gistermiddag sinds een paar dagen weer wat chocolade gegeten. En nu dit... Nu is mijn vraag de hormonen die tijdens je menstruatie aanwezig zijn, zijn die soms ook aan het eind van je zwangerschap/begin bevalling actief? Iemand die hier verstand van heeft? Ga het morgen zeker even met de vk overleggen. Voel me nu alsof ik door een vrachtwagen overreden ben, maar ook dat klopt helemaal met hoe ik me anders ook voel na migraine. Kom net uit m'n bedje, manlief gaat zo lekker eten maken voor ons.
@mir81. Migraine is echt vervelend. Had het toen ik de pil gebruikte (Diane 35). Had van de huisarts toen speciale pijnstillers daarvoor gehad. Kon van die migraine echt 2 dagen beroerd zijn. Maar sinds ik gestopt ben heb ik er totaal geen last meer van gehad. Je leest regelmatig dat mensen tijdens de zwangerschap ook migraine krijgen. Dit schijnt dat toch met de hormonen te maken te hebben. Weer op controle geweest. Eigenlijk hetzelfde verhaal als vorige keer. Bloeddruk nog steeds verhoogd en vruchtwater net aan voldoende.
Sparks: gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad... Carma: wat balen van de spruw! gelukkig was je er snel bij en is ze er snel vanaf. Wat ben je op zo'n moment dan blij dat je geen bv geeft haha. Missmama: klinkt al goed! Hopelijk zet het door en blijven het geen voorweeën. Dat is het enige waar ik tegenop zie bij de bevalling eigenlijk. Ik ben best bereid die pijn te doorstaan en te moeten wachten zoals vorige keer (2 dagen), maar dat toucheren! Bah.......... mir: geen idee hoe dat precies zit met hormonen. Ik heb ook de nuvaring gehad omdat ik allergisch ben voor een bepaalde stof die in de meeste anticonceptie zit. In de nuvaring zit hij niet en hij doet opbouwend en afbouwend zijn werk. Heb nooit last gehad van hoofdpijn, dus ik ken het niet. Sorry. Hier vandaag een dubbel dag. Enerzijds vanmorgen een paar steken van onder dat ik denk: gaat het beginnen? Anderzijds een rustige dag. Zowel bij baby (voel ik 3/4 minder omdat ze dan achter de placenta ligt) als bij lichamelijk. Vandaag werkelijk niets gedaan in het huishouden. Morgen zoonlief naar de psz en de laatste keer consultatiebureau en overmorgen gaat hij de hele dag naar de oppas. Dan heb ik buiten de afspraak met de vk gewoon een hele dag helemaal niets en niemand. Lijkt me ook eens heerlijk voor de verandering...
Missmama lekker onder de warme douche op een kruk Dat wil nog wel eens helpen dat de weeen doorzetten / versnellen Suc6 meis xxx Andere meiden Hang in there xxx Geloof dat het spulletje hier de irritatie/jeuk/pijn van de spruw een beetje wegneemt Ze ligt nu eindelijk rustig te slapen Moet soms wel lachen dat je vaak zelf dokter moet zijn Andere dochter is met paps aan de avond 4daagse begonnen Ach gossie in dat pokke weer Gelukkig maar 2,5 km, en gezellig samen met de hele klas
Suus ik heb er ook medicijnen voor, maar die mag ik nu niet gebruiken... Dus gewoon stil in bed gaan liggen en zo donker mogelijk en dan hopen dat het gauw over gaat, meer kan ik er niet aan doen... Littha nuvaring heeft als bijwerking 1 op de weet ik veel hoeveel mensen migraine, en ik ben de gelukkige. Heb het 3 maanden gebruikt, toen aantal maanden niks, maar ging niet over. Toen weer aan de pil, maar nog steeds migraine. Toen maar besloten helemaal niks meer te doen, alle hormonen uit m'n lijf, maar het is gebleven, tot ik zwanger werd. Daarom vind ik het vreemd dat het nu ineens komt... Carma fijn dat het lijkt te helpen.
Ik heb lekker lang onder de douche gezeten... staat sinds een paar weken standaard in de douche. Geen idee hoe lang ik er onder heb gezeten maar kon zo goed de pijn opvangen. Helaas mocht het niet baten. Sinds 5 uur helemaal geen weeen activiteit meer, wel harde buiken af en toe. Lopen gaat niet dat doet te veel pijn... Op dit moment verlies ik wel mn slijmprop dus laat ik dat maar als voorruitgang zien... Weet echt ff niet wat jullie allemaal hebben geschreven. Heb t wel gelezen maar t komt niet binnen, sorry X
Hier begin rond 17.00 uur een doort kramp die om de 15-20 min terug kwam. Na 1,5 uur kwartier ging t al snel over naar 10-8 en toen om de 5 min. Helaas begint de frequentie nu af te nemen. Zat net weer op de 10. Geen idee of t weeen zijn. T voelt als een soort ongesteldheidskramp maar dan houdt t langer aan. Heb wel mega hoofdpijn erbij gekregen. Wordt een spannende nacht denk ik. Vind t wel jammer dat die regelmaat van 5 min voorbij zijn
Ooo die komen wel weer terug nicci Het lijkt bij jullie alle 2 eraan te komen Jij ook meer ff lekker wam douchen, ff relaxen Suc6 vannacht meiden, ik denk aan jullie Ben stiekum wel blij dat het hier achter de rug is De meiden net lekker in de douche en in het badje gedaan ingesmeerd met olie (zwitsal) Myrthe drinkt nu lekker haar flesjes leeg zonder te spugen (afkloppen) Nu nog lekker gaan slapen, ze is het er nog niet mee eens.
Sinds gisteravond heb ik last van me onderrug. Soort krampen onderin wat dan doortrekt naar me knieholtes . Met bewegen totaal geen last van me rug. Heel vaag . Heb er slecht door geslapen. Uiteraard ook weer die irritante ongikrampen erbij . Ben nu maar ff met tablet in bed gekropen. Hoe is jullie nacht verlopen missmama en nicci ?
De hele nacht weeen gehad. Om de 10 min tot aan 5 min maar steeds afwisselend. Om gek van te worden. Geen oog dichtgedaan en vl ook niet. Net de vk gebeld en die komt er zo aan. Beetje spannend is t wel aan t worden. Hoop in ieder geval op ontsluiting want dit trek ik niet nog een dag.
Vk is gebeld en komt even kijken. Spannend hoor. Hoop dat er ontsluiting is want trek t niet nog een dag.
Maakt niets uit Nicci... Hoop voor je dat je ontsluiting hebt... Hier vooralsnog geen vordering om gek van te worden... af en toe weer eens een wee... voornamelijk harde buiken. Van 1 tot half 4 wel wat kunnen slapen maar verder niet Hoop toch echt dat onze kleine meid zich snel aandient...
Hahaha onze stoere nicci (geintje hè) Is geen lolletje die weeen idd Ik zal voor je duimen meis Missmama klinktwel als voor weeen, hoop dat het doorzet vandaag en dat je je kleintje snel in je armen mag houden
Jullie houden het wel spannend zo hoor, potjandorie! Even een vraagje. Voelen jullie de baby ook meer draaien dan nog schoppen? Ik voel dr af en toe voorbij draaien (te wijten aan placenta) en wat trappelen met voeten en duwen met handen, maar echt schoppen is er niet meer bij. Kan het me van zoonlief niet meer herinneren... Veel succes dames!