eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is normaal hoor littha
    Zolang je maar blijft voelen is het goed
    Als je het niet vertrouwd gewoon bellen met de vk
    Xxx

2. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oe spannend nicci, ik hoop dat het doorzet en dat je ontsluiting hebt.
    @ littha, hier ook veel gedraai en soms een poging tot schoppen maar je kunt merken dat de ruimte minder wordt.

Ben benieuw hoe het met corry is!!

Hier straks afspraak bij gyn. Dan gaan we zowieso een einddatum voor een keizersnee plannen dus ben benieuwd.

3. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Zo maar ff naar de vk strompelen...
    Eens kijken of er vorderingen zijn... zal wel niet.... had een uur geleden weer 1 hele wee...

Mij is ook verteld dat de bewegingen kunnen veranderen, alleen de frequentie mag niet ineens enorm afnemen.
    Merk ook dat naar mate dr ruimte beperkt ze mindernschopt en meer schuift

4. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Dank voor de reacties! Kijk... dan ligt het dus niet volledig aan mij. Toen de frequentie wel sterk af nam ben ik een uur in het zkh geweest aan de toeters en bellen. Mevrouwtje speelde er flink op los (te zien aan de uitslaande meters) maar ik voelde er niets van. Daarom weet ik dat de frequentie afgenomen is, zonder zorgen. Morgen moet ik weer naar de vk, ben benieuwd...

Succes missmama!!

spannend sparks!

5. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Hier zijn het ook alleen maar schuivingen ipv schoppen. En afzetten doet ze ook wel is. Kont komt dan naar rechtsboven en de handjes zie je dan linksonder in me buik. Ziet er raar uit :D

Spannend nicci en missmama.

Straks bevalt bijna iedereen voor de uitgerekende datum. Hopelijk ik ook, maar zal wel overtijd gaan. :(. Zit ik hier straks helemaal alleen.:(

6. jootje221

jootje221 Actief lid

17 feb 2010
    156
    22
    18
    NULL
    NULL
    nicci, en wat zei de vk?

hier ook steeds van die ongi krampen en pijn in onderrug en veel pijn aan onder kant lopen is dus echt geen pretje meer.
    mijn vk denkt dat ik weer 42 weken zal lopen aangezien die jongste 2 ook ingeleid moesten worden pffff nou hoop het toch echt niet!!!! ;)

succes allemaal!

7. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Bij de vk geweest... schrok er van hoe slecht ik er uit zag, ik ben ook echt helemaal op...
    Nog steeds geen weeen of ontsluiting. Ze kan me nog niet eens strippen...

Ben door gestuurd naar t ziekenhuis, hartfilmpje laten maken.. de kleine heeft t nog goed naar dr zin in mn buik.
    Urine word zo nog ff nagekeken...
    Ik blijf sowieso de nacht in het ziekenhuis om even bij te tanken en op krachten te komen...

Alvast weltrusten!

8. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Sterkte missmama!!!!

9. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Spannend hoor meiden!

Suus het is hier ook rustig hoor, dus ik blijf bij je ;).

Net controle gehad, alles prima, bloeddruk is goed alleen iets hoger als anders 126/86 en 130/80. Kleine ligt er helemaal klaar voor. Mijn favo vk heeft dienst dit weekend dus ik ga er voor! Nou die kleine nog :D.

Littha hier heeft ie eigenlijk nog nooit echt geschopt, wel getrappel, gedraai en spelen met z'n voetjes wat ik voel. Hij is soms best lang rustig, maar als ie beweegt dat is ie er ook helemaal :D. Maar ja ik beweeg ook meer als op m'n werk, dan zit ik de hele dag stil. Dus is logisch als ik druk ben, dat de kleine rustig is.

10. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    missmama: rust lekker uit!!

11. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net terug van de VK en ze heeft alvast getoucheerd en ik had al 1,5 cm ontsluiting en ze kon het hoofdje al duidelijk voelen.
    Zondag komt ze strippen als het nog niet is gebeurd en maandag staat er al een afspraak in het ziekenhuis om een ander te meten en het inleid plan te bespreken die uiterlijk bij 41w is.

Nog ff dus dames!

Maar als ik al 1,5cm ontsluiting heb zal het niet lang meer duren toch?? Weet iemand daar iets over?

12. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    ik ken er een die er een week mee rond heeft gelopen! Hopen voor je dat dat jou bespaard blijft!

13. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    HALLO!!! Hier een berichtje van mij!
    Onze Roel is geboren op 18-5-2013 om 02:32
    Met een gewicht van 4255Gram en een lengte van 51,2 cm
    Dus die echo die had het gewicht aardig goed geschat!
    Omdat Roel zo groot is moest hij wel naar de couveuse afdeling ter observatie de eerste 24 uur om zijn suiker in de gaten te houden. Maar dit was goed en we mochten zondags van het ziekenhuis na huis.
    Ik ben nog erg moe want heb heel veel slaap in te halen, maar voor de rest gaat alles super! En de borstvoeding is goed op gang en we hebben ondanks dat het zo'n grote baby is die veel nodig heeft maar drie cupjes van 20 cc bij hoeven te voeden. Ook de bevalling ging super en de verloskundige vond het echt een voorbeeldbevalling (ik heb kleine hechtinkjes voor de mooi, maar volgens de kraamhulp was een gaasje ook goed geweest)
    Dit is de eerste keer dat ik weer op internet zit, dus ga snel mijn mail enz. bekijken en ik ga morgen proberen om al jullie berichtjes terug te lezen, want ben erg benieuwd wat er hier de laatste dagen zich heeft afgespeeld!
    P.S. Wat is het toch een bijzonder gevoel om mama te zijn!

14. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@corry. Gefeliciteerd met de geboorte van Roel!! Een flinke jongen :$.
    Gelukkig gaat alles goed met hem en is de bevalling ook goed verlopen. Geniet van je kraamdagen en je kleine man!

@mir. Straks zijn alleen wij over bij dit topic:D. Hopelijk gaan we niet overtijd lopen.

15. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook niet, ik was al vroeg begonnen hoe hiermee om te gaan bij mijn VK.
    Ik wil namelijk absoluut niet te lang doorlopen ermee. We hebben nu een plan al helemaal voor als ik overtijd ga.
    Zondag strippen, maandag afspraak in ZH en uiterlijk bij 41w inleiden..

16. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Had het gisteren ook gevraagd bij de vk: Hun strippen pas vanaf 41w en 2 dagen en bij 42 weken gaan ze inleiden.
    Wat is strippen eigenlijk? Is dat pijnlijk?? Heb wel is wat gelezen op internet, maar lees er verschillende dingen over. Inleiden zou ik liever niet willen. Heb dit ook aangegeven bij de vk.

17. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Corry gefeliciteerd!!! Fijn dat alles zo goed gaat met jullie en dat de bevalling ook goed gegaan is! Rust lekker uit meid!

Net gegeten en nu echt helemaal af. Ben best trots op mezelf, had een goede dag, hele dag volgehouden winkel in winkel uit.

18. jootje221

jootje221 Actief lid

17 feb 2010
    156
    22
    18
    NULL
    NULL
    suus, jij en mir zullen heus nog niet de enigste zijn die over blijven hoor ik ben er ook nog en volgens mij zijn er nog een paar of heb ik het mis?

19. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Gefeliciteerd met roel!! Geniet van deze tijd en laat je lekker verwennen.

Ik ben er ook nog haha. Wel met niet pijnlijke harde buiken en misselijkheid als gevolg.

Ik heb geen idee of inleiden pijnlijk is. Zoonlief was met dit termijn al een week oud nml.

20. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zeiden ze bij mij ook, maar ik heb toen aangegeven dat ik dat niet wil omdat ik dat te lang vind duren. Toen hebben we vandaag dit nieuwe plan besproken.

Met strippen wroeten ze een beetje bij je baarmoedermond en hopen het dan aan te wakkeren, maar soms werkt het ook helemaal niet, bij sommige weer wel. Vandaag ben ik voor het eerst in mijn leven getoucheerd en ze zei dat ze een klein beetje had gestript ook. Het is niet super pijnlijk ofzo, gewoon beetje onprettig maar zo voorbij.

Deel Deze Pagina