eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hen niet teruggelezen want t is chaos met onze nieuwe aanwinst.
    Uiteindelijk de hele dag weeen en kapot door t niet slapen. Gelukkig wel 3 cm ontsluiting. Ze hebben mijn vliezen om 17.00 gebroken en om 18.00 waren we in t geboortecentrum. Ontsluiting ging snel en om 21.15 is onze matthijs geboren. Hij is 49 cm en 2840 gram.
    En we zijn uiteraard super trots op onze vent.

2. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Nicci gefeliciteerd!!! Dat is snel gegaan!!! Geniet van elkaar en rust lekker uit! Bijlezen komt wel weer hoor!

Zo goeiemorgen, hier een kleine die vanaf dat ik om even over 5 moest plassen aan het rommelen is. Hij heeft of lol of is het zat en vind het niet fijn om vast te liggen. Hij bleef maar bezig, anders nooit om dit tijdstip, dus ben er na een uur draaien maar uitgegaan... En nou regent het dus ook geen zin om even met de hond te wandelen wat ik eigenlijk van plan was. Volgens buienradar pas om 8u droog... Normaal maakt regen me niet zoveel uit, maar ik pas m'n winteroverall niet meer en m'n lange regenjas wil ook niet meer dicht, dus pech.

3. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd corry en nicci met jullie zoons!!

4. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Corry en nicci gefeliciteerd met jullie wondertjes
    Xxx

Nou nog een paar te gaan
    Allemaal niet langer meer dan 3wkn
    Hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt bij jullie

Hier is de oude Myrthe weer bijna terug
    Vannacht heeft ze een fles van 120 cc op en lekker 5 uur geslapen
    Merk wel dat ik meer geduld en rust heb met het geven van de fles als hubby vooral in de avond en nacht
    Bij hubby moest ze spugen bij de 3 uur fles vannacht, heb ik nog niet gehad.

5. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Gefeliciteerd Nicci met de kleine!! Geniet ervan.

@shk. haha dat klinkt wel grappig. Wroeten bij je baarmoeder :D

Heb vanmorgen wat urine weggebracht naar de huisarts omdat ik al een paar weekjes na het plassen buikpijn heb. Hieruit kwam naar voren dat er wat witte bloedcellen in de urine zitten. Wordt nu op kweek gezet en moet morgen weer bellen. Als uit de kweek komt dat ik een onsteking heb dan moet ik morgen bij de huisarts komen.

6. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    gefeliciteerd nicci!!

carma: fijn dat het beter gaat met myrthe!

hier vandaag een rustdag. Zoonlief naar de oppas gebracht, paar boodschapjes gedaan. Om 2 uur nog even naar de vk en om 6 uur komen manlief en zoonlief pas weer thuis. HEERLIJK!! De afgelopen tijd geen moment alleen thuis geweest, want moest altijd wel iets doen als zoonlief op school zat. Dus nu wel eff fijn.

Ik ga nog even het lijstje opzoeken om de geboortes toe te voegen en dan eff lekker dutje doen...

7. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    meisje 5x
    jongen 13x
    verrassing 2x

Uitgerekende datum:
    23-05-2013 shk - 1e kindje = een verrassing!
    24-05-2013 nijntjenijn - 1e kindje = jongen
    26-05-2013 myladyw - 1e kindje = jongen
    28-05-2013 missmama2be - 1e kindje = meisje
    28-05-2013 chihuahuatwins, 3e kindje = jongen
    31-05-2013 jootje221 - 4e kindje = jongen
    31-05-2013 suus84 - 1e kindje = meisje
    05-06-2013 Mir81 - 1e kindje = jongen
    06-06-2013 Skyscrapper - 2e kindje = jongen
    06-06-2013 imrw - 1e kindje = jongen
    09-06-2013 Larissa259 - 3e kindje = jongen
    14-06-2013 littha - 2e kindje = meisje
    17-06-2013 sparks - 2e kindje = meisje

Geboren:
    05-03-2013 kornasia bevallen van Igor, 1100 gram
    05-05-2013 Shandy bevallen van Dorian, 48 CM 2670 gram
    06-05-2013 Marcy26 bevallen van Thijn, 49 CM 2600 gram en Daan 50 CM 2640 gram
    09-05-2013 Carma bevallen van Myrthe, 50 CM 3684 gram
    14-05-2013 LaVitaBella bevallen van Reaven
    18-05-2013 Corry bevallen van Roel, 51.2 cm 4255 gram
    22-05-2013 Nicci1982 bevallen van Matthijs, 49 cm 2840 gram

Aankomende afspraken:
    geen afspraken bekend...

Corry stond als 1 van de 2 in de lijst bekend als verassing!

Van Nijntjenijn, chihuahuatwins en Larissa259 hebben we al een tijdje niets gehoord. Kan er ook niets over vinden op het forum, behalve dat chihuahuatwins gestript is.

Wie zal het nu worden? SHK op de uitgerekende datum? Of missmama die al in het zkh ligt om bij te tanken? ;)

8. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Corry en Nicci!

Hier is nog niks gebeurd vannacht helaas, vandaag dan de langverwachte uitgerekende datum aangebroken en ik voel me prima. No sign of contractions...
    Maar ja wat niet is kan nog komen, ik ga maar dansen ofzo, misschien dat ie dan komt hahaha. Wil nu ook wel weten wat we krijgen! We hebben allebei echt totaal geen idee of vermoeden.

9. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
  10. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@shk. Ze zeggen dat het hart van een ananas opeten nog wel is wil helpen of tonic drinken. Voetmassage of een gezellig avondje in bed met je man:D .

@mir. Leuk kamertje. Die blauwe gordijnen had ik vroeger ook op me slaapkamer. Precies dezelfde. :)

11. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    mooi hoor mir!! Echt bosrijk!

shk: indd schoudermassage (vooral bovenop ter hoogte van sleutelbeenderen), voetmassage, heeeeel veel seks en net iets harder je best doen bij ontlasting schijnt ook te helpen :).

12. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Hey dames,

Ik heb me inderdaad lang stilgehouden, even niet de mood om te reageren op dingen. Wel steeds een beetje meegelezen.

Ik ben het zat..... vana 28 week thuis zitten en nu morgen uitgerekende datum.
    Tot dinsdag nog geen enkel teken van komende bevalling... Tot ik aan ctg ging omdat ik meneer wat minder voelde dan anders.
    Met ons mannetje ging het allemaal goed gelukkig!
    Bleek wel weeenactiviteit te hebben en na toucheren al 2 cm ontsluiting. Nu elke dag voor overdag veel "oefenweeen" maar Helaas zet het allemaal niet door en ik bereid me voor op overtijd gaan.

Mijn vk stript ook pas op 41 week en op 41+3 wordt je doorverwezen naar gyn. Ik ben benieuwd!

13. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Die zijn ook gemaakt van mijn oude gordijnen :) en hangen daar al sinds we er wonen ;).

14. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Corry en Nicci, heel erg gefeliciteerd met jullie zonen!!!

@mir leuk kamertje!!

Ik ben weer thuis... en helaas zonder geboren kindje...
    Ik blijk dus een blaas ontsteking te hebben die dus al die weeen veroorzaakt.
    Heb een kuurtje gekregen en kon naar huis... Word er best moedeloos van.
    Heb gelukkig wel goed kunnen slapen :)

15. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@missmama. Oh wat balen een blaasontsteking. Hier waarschijnlijk ook een blaasontsteking. Moet morgen bellen voor de uitslag. Ze hadden wat witte bloedcellen in de urine gevonden met de sneltest (strip) bij de huisarts. Nu las ik op internet dat die strips ook een valse uitslag geven als er net een druppeltje afscheiding in zit in de urine. Maar wachten het weer af.
    Gelukkig heb je ff een nachtje kunnen bijtanken.

16. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Fijn om weer van je te horen nijntjenijn! Wel balen dat je er zoveel last van hebt...

Missmama: balen dat de weeën niets hebben uitgehaald dan, maar wel blij te horen dat ze iets hebben gevonden en je daardoor hopelijk beter kan slapen thuis.

suus: laten we duimen dat het een goede uitslag is!

Hier bij de vk geweest... alles was weer goed, baby goed, bloeddruk goed, bijna een kilo afgevallen (maar daar maakten ze zich totaal niet druk om) en baarmoeder goed. Baby was wel verder ingedaald, maar lag nog niet vast. Fijn hoor, met BI een baby die indaald en dat ze vervolgens gaan voelen en madam heftig protesteerd... Bleh.. Maja hopelijk niet al te lang meer...

Dames, vrijdag op zaterdag volle maan!

17. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@littha . Wat fijn dat alles goed was bij de vk.

Oh ik ben benieuwd met volle maan. Misschien dat er dan toch wat gebeurt. :D ik ga ervoor duimen. :D

18. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    het hangt in de lucht de blaasontsteking!
    Ik ook aan een kuurtje, en vanaf vanmorgen 10 uur weeen sinds 3 uur vanmiddag zelfs om de 3 minuten. Maar vk is langs geweest en kom niet verder dan 2 cm ontsluiting (dit had ik dinsdag ook al). Dus moet wachten tot ze krachtiger worden, en hopen dat ze dan meer ontsluiting veroorzaken.

Dames die al bevallen zijn gefeliciteerd trouwens!! Heb wel elke keer meegelezen.

19. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ik merk het ja!
    Allemaal gezellig aan de antibiotica...
    Nou maar hopen dat we allemaal snel "echte" weeen krijgen...

20. jootje221

jootje221 Actief lid

17 feb 2010
    156
    22
    18
    NULL
    NULL
    vandaag weer op controle geweest bij de vk.
    bloeddruk was goed en de kleine ligt al goed met het
    hoofdje in de bekken ;)
    mocht ik nou niet voor 7 juni bevallen zijn dan
    wordt ik 7 juni ingeleid met 41 weken.
    dit omdat mijn moeder 10 juni met vakantie gaat en m,n schoonvader ziek is en die nu ziekenhuis in ziekenhuis uit loopt dus vandaar het inleiden.

Deel Deze Pagina