Nou even snel de computer aangezet. Hier gaat alles nog steeds goed. Lekker druk met kraambezoek. Onze Roel heeft vandaag zijn hielprikje gehad. Maar ik wil vooral een berichtje sturen naar iedereen om jullie succes te wensen. Ik begrijp dat iedereen er nu wel klaar mee is! Het is ook spannend! Ik weet nu even niet wie erna vroeg, maar iemand vroeg over strippen. Ik heb het als vervelend ervaren, maar niet als extreem pijnlijk. @mir: mooie babykamer! @ Nicci: Gefeliciteerd!!
pffff beginnen weer lekker van voor af aan. eerste nacht thuis was weer een ramp. op deze manier kunnen ze me over 2 dagen weer opnemen voor een nachtje rust. mn verloskundige is voor inleiden omdat dit geen doen is, het ziekenhuis wilt er alleen niet aan grrrr
@missmama. Balen dat je zo slecht slaapt thuis. Had je in het ziekenhuis iets gekregen om te slapen? Of kan je niet slapen omdat manlief naast je ligt te draaien of te snurken? @nijntjenijn. Hoe gaat het nu? @jootje. Wat fijn dat alles goed is bij de vk. Ik hoop dat je niet hoeft ingeleid te worden. @hier. Net de huisarts gebeld voor de 24 uurs kweek en deze was schoon. Moet maandag wel nogmaals urine inleveren omdat er toch minimale witte bloedcellen in die sneltest is gevonden. Dit kan ook vuil zijn zei ze. Moet dus eerst douchen en dan urine in het potje doen. Hopelijk red ik dat.. Moet altijd heel nodig naar het toilet 's ochtends en 's nachts moet ik ook nog, maar mag 's nachts ook niet naar het toilet zei ze. Denk dat ik zondagavond maar niet zoveel drink.
Corry fijn om te horen dat alles goed gaat! Balen Missmama dat je thuis weer zo slecht geslapen hebt, enig idee waar het door komt? Suus, volgens mij is even wassen met een washand ook voldoende hoor, als het maar schoon is, geen afscheiding meer. Ik heb een redelijke nacht gehad, voel me wel alsof door een trein overreden maar heb wel wat uurtjes geslapen volgens mij. Maar ook hele rare dromen gehad... Gister was de kleine mega druk, nu nog niet gevoeld, zal ook wel moe zijn van gister. Gisteravond wat roze draden slijm ipv alleen de melkachtige afscheiding, dus het rommelt...
@mir81. Het is vanavond volle maan dus wie weet Ik had gevraagd of ik met washandje mocht wassen, had ik gisteren ook gedaan, maar dat mocht niet. Moest echt douchen want dan spoel je alles weg. Met washand veeg je meer zei ze. Maar ik ga het gewoon proberen.
Hey dames, @missmama wat vervelend dat je weer een slechte nacht had! @hier de weeen zijn opgehouden rond een uur of 10 gisteravond, dus in totaal bijna 12 uur om de 5 en daarna om de 3 minuten. Verder vannacht heel veel menstruatiepijn waardoor ik vanaf 3 uur ook wakker heb gelegen. Vanmorgen wat slijmerig bloed verloren. Zometeen komt de vk nog even langs om te checken, ook omdat beeb al sinds dinsdag stukken rustiger is dan anders.
Hier ook nog niks gebeurd helaas. Voel me kiplekker, op wat harde buiken na geen kramp te bekennen. Hoop dat het wel snel komt nu, maar ik vrees het ergste, beeb vindt het veels te gezellig bij me haha
slaap slecht door de harde buiken/weeen die ik heb... In het ziekenhuis hadden ze me plat gespoten om te kunnen slapen. Hier slaap ik op de bank omdat ik lig te draaien en te woelen, en dan weer wakker ben van de harde buiken/weeen Hopen dat mn kuurtje snel aanslaat of dat de weeen echt wat gaan doen. vk en ik kijken t weekend nog ff aan en dan als er maandag geen verandering is weer aandringen... zal dan wel weer goed gesloopt zijn...
Bah missmama, niks aan zo!! Ik hoop dat er snel wat gebeurt. @ nijntje nijn, ik hoop voor jou dat het ook doorzet. Hier blijft het ook rommelen, maar zet niet door. Maar ik ben zondag pas 37 weken dus ik heb nog even. De traktaties zijn inmiddels klaar. Ik moest voor 3 klassen maken! De datum voor de keizersnede staat ook vast en mocht het eerder komen dan wordt het ook een keizersnee tenzij ik al rond de 8 cm ofzo zit. Nou ik ben er wel klaar voor. Ik hoop voor vannacht heel wat volle maan baby's haha. Succes meiden.
Jeetje dames. Nog even doorzetten en we hebben allemaal zo'n heerlijk kleintje in ons armen. Kom op voor de laatste loodjes! Moet zeggen dat ik echt top geholpen ben en nu ook nog steeds wordt door de kraamhulp. T is echt wel intensief en wordt geleefd maar t os alles waard! Maar je kan best goed zonder slaap functioneren de eerste dagen haha. Voeding is een drama hier doordat t langzaam op gang komt en mijn tepels niet meewerken dus oefenen met tepelhoedjes, kolven en bijvoeden met gewone flesvoeding. Maar we komen langzaam in de goede richting. Corrie: gefeliciteerd ook!
balen missmama!! Hopen dat het aankomende nacht beter gaat! En als manlief nou eens op de bank ploft en jij het bed in met een warme kruik?? Hier ook alles rustig. Vanmorgen wel een ramp met indalen en bekkenpijn doordat de kleine erg beweeglijk was en het hoofd dus nog niet vast ligt... Met zoonlief even wezen douchen en een gesprekje met hem over de komende bevalling gaat dan ongeveer zo: Wanneer denk je dat de baby komt? ''Als ze geboren is!'' Haha ja, maar wanneer is dat dan? ''Om half 9'' (oke goed, behalve dat hij om 8.31u is geboren, hebben we verder niets met half 9) Vandaag? ''Ja'' Of morgen? ''Kan ook...'' Of volgende week? ''JA!!! Volgende week!!'' Of volgend jaar? ''Nee mama, dat kan toch niet?!!'' Oh... gelukkig maar...
k ben net wel mijn slijmprop verloren Ik ging toen in bad en las daarna op internet dat dat dus niet meer mag Denken jullie dat dit heel erg kwaad kan??
ivm kans op infecties word een bad idd afgeraden als je je slijmprop bent verloren. In hoeverre t echt kwaad kan weet ik niet, denk zelf dat wel zal mee vallen vermoed dat je bad niet smerig was... Ik ga zelf liever op de bank liggen... als ik namelijk niet kan slapen kan ik ff de tv aan zetten enzo... als ik in bed lig en manlief op de bank moet ik manlief wakker maken als ik zelf niet kan slapen (boven geen tv e.d. aanwezig)
Volgens mij mag het na het verliezen van de slijmprop wel, maar niet na het breken van je vliezen, omdat de kans op infecties groter is dan. Stel dat het wel zo is: Ik neem aan dat één keer geen ramp is, maar als je nu 3 dagen elke dag een half uur gaat zou dat wel verschil maken.
Idd geen bad meer als je vliezen zijn gebroken Vrouwen verliezen ook ongemerkt hun slijmprop dus dat maakt niks uit Nou zet hem op meiden xxx
Ja en als je vliezen gebroken zijn mag je wel in bad maar alleen dus met weeen. T moet niet te lang meer duren voor de beeb komt. Iedereen de nacht een beetje doorgekomen?
Nog geen meldingen van pasgeboren baby's??? Hier ook nog niet... wel weer een rotnacht achter de rug. Was echt van plan om in bed te slapen vlak voor t slapen gaan begon het gedonder weer... heb van 1 tot 3 geslapen en vanaf 5uur weer elke 5min een wee... helaas is dat nu weer afgezakt...
Hier is het stil. Ondanks de volle maan van gisteren. De enigste kramp die ik had vannacht was in me kuit :x Ik heb goed geslapen. Lag om 2230 op bed en sliep voor 2300 uur. Toen die stomme kramp om 02.00 uur. Ben toen gelijk maar naar toilet gegaan. Een kwartier later sliep ik weer. Toen ging om 5 uur de wekker, want bij manlief is het zo druk op het werk dat ze in het weekend ook moeten werken. Heb ik ff broodjes gemaakt voor hem (doe ik elke ochtend ) Toen om 545 me bed ingekropen. Sliep binnen een half uur en om 0940 werd ik weer wakker. Doe ik bijna elke dag dit. Behalve zondag. Maar meestal slaap ik dan wel eerder dan 2300, maar we gingen wat later naar bed deze keer.
Hier ook geen beeb helaas haha. Ik ben vandaag 36,6 en met deze termijn is mijn dochter geboren, dus wie weet. Ook een rotnacht gehad. Veel buikpijn en ik was benauwd. Nou ja, nog eventjes volhouden....