@shk. Nee dat niet. Toen ik de pil gebruikte had ik vaak migraine. Maar had toen hele andere symptomen. Erg vaag. Nu ga ik de laatste weken wel wat vaker op controle ivm me verhoogde bloeddruk en me vruchtwater wat net aan voldoende is.
Suus,is er de mogelijkheid om je bloeddruk te laten controleren vandaag?? Sterretjes zien past ook bij hoge bloeddruk...
suus kijk uit voor zwangerschapsvergiftiging aub kan ook hoge of lage bloeddruk zijn idd maar hoge bd kan ook een teken zijn van.
Klinkt mij indd als een hoge bloeddruk of migraine aanval. Maar meer als hoge bloeddruk. Aangezien je zegt dat je dat al langer hebt, kan er indd ook nog eens zwangerschapsvergiftiging bij zitten... Eff bellen met je vk dus en alles vertellen! Hier net terug van de vk. Bloeddruk netjes, baby nu eindelijk volledig ingedaald, maar daardoor ervaar ik nu ook de 'hoogzwanger kwaaltjes' die ik bij zoonlief nooit gehad heb. Als ze dus met dr rug rechts ligt drukt ze 9 vd 10 keer op mijn been zenuw. Verder alweer afgevallen. In 2 weken tijd nu 1.5 kg. Ik mocht er niets over vragen want bij afvallen vraag je niets... Maar het begint toch te knagen of het geen kwaad kan. Ik eet wel mn groente vlees en aardappels, en heb extra vitamines voor zwanger/bv, maar eet verder ook niet super gezond ofzo. Normaal kwam er nu al lang 2 kg bij. Verder was baby helemaal goedgekeurd en lag prima op schema. Pfff... de paniek slaat weer toe door de onzekerheid over van alles. Heb het vandaag aangegeven, maar ze zei dat dat nergens voor nodig was en dat als ze niet meer naar het zin had, ze toch altijd zelf zal komen... Moet er maar op vertrouwen denk ik dan...
Ben weer terug van controle. Bloeddruk was nog licht verhoogd. Moest ook urine laten testen en er waren geen eiwitten gevonden. De vk zei dat zw vergiftiging is uitgesloten. Ze denkt toch aan migraine. Die krampen in me onderrug die doortrekken naar me bovenbenen zijn oefenweeen zei ze en de pijn in me heup komt uit het bekken vandaan. Ze zei dat dit normaal is aan het einde. Had onderweg in de auto de fysio aan de lijn over de pijn in me heup en die zei hetzelfde. Ze kunnen er momenteel niks aan doen. Ze zeiden beide dat ik rustiger aan moet gaan doen. Geen zware dingen in de huishouding meer of veel lopen etc. Wat ik wel vreemd vond is dat de vk geen afspraak wilde maken voor de volgende week. Ze heeft het vermoeden dat ik dan al bevallen ben. Geloof er geen hol van. Dus ik heb aangegeven dat ik wel een afspraak wilde hebben. Moet nu maandag terugkomen en als ik dan nog niet bevallen ben dan kunnen ze indien mogelijk en indien ik dat wil gaan strippen.
Proficiat nijntjenijn! En voor de rest, (jullie hebben er niet veel aan) Maar ik leef met jullie mee! Doe rustig aan! En suus84 gelukkig is het geen zwangerschapsvergiftiging, dat is geen lolletje namelijk. Ik blijf meelezen met jullie want ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat! Het is zo'n spannende tijd! Wij zijn lekker aan het genieten met zen drietjes. Gisteravond zouden we eigenlijk weer bezoek krijgen (hebben constant veel mensen over de vloer) maar die heb ik toen afgezegd, het werd me te veel en ik had last van de beruchte kraamtranen. Dat is toch stom want ik ben dolgelukkig en dan ga je nog huilen
gefeliciteerd corry,nicci en nijntjenijn! hier ook begonnen met een beetje gerommel. vorige week ontzettende steken in mijn flank en onderrug, maar kon het niet echt thuisbrengen waar het vandaan kwam. Toch maar vk gebeld, want ik kon op geen enkele manier meer een houding aannemen, zij is geweest, maar alles was nog goed en potdicht. later palste ik een beetje bloed en was het voor mij duidelijk dat het weer eens een blaasprobleem was, dus weer aan de AB nu rommelt het de laatste 2 uur wel een beetje, maar het lijkt nog niet op iets van weeën, eerder gewoon aanhoudende ongiekrampen. Het zal wel weer loos alarm zijn, morgen maar gewoon op controle!
Nou! eindelijk nieuws!! nee nog steeds geen baby in mn armen maar we zijn al wel wat verder. Donderdag a.s. word ik ingeleid. we hebben hemel en aarde moeten bewegen maar we hebben t eindelijk voorelkaar. Ben zooooo blij dat er nu een eind in zicht is. Ben nu weer lekker thuis en heb slaaptabletjes mee gekregen voor de komende 2 nachten en word donderdag om 7uur verwacht. Dus met een beetje geluk hebben we donderdag middag ons kleine meisje in mn armen. (hou er uiteraard rekening mee dat t ook langer kan duren) Vandaag de hele dag weer weeen gehad maar ook dat heeft tot op heden nog geen ontsluiting opgeleverd. Ik ga echt lachen als onze kleine meid zich morgen nog uit zichzelf aandient maar dat zal wel niet... Ik had Nijntjenijn nog helemaal niet gefeliciteerd met kleine sam. dus bij deze: GEFELICITEERDDDDD!!!
@missmama. Wat fijn dat ze je willen inleiden donderdag. Hopelijk wordt ze dan snel geboren. Wil je niet ongerust maken, maar een vriendin van me is ook ingeleid en pas 2 dagen later werd de baby geboren. Kan dus best wel ff duren. @hier. Wat minder goed geslapen vannacht.Heb last van pijnlijke harde buiken en krampen in me onderrug. Voel dan echt me buik hard worden en de pijn komt opzetten en zakt dan weer langzaam af. Stomme oefenweeen :x. Zometeen nog maar is ff slapen.
Fijn missmama dat ze nu eindelijk wat gaan doen. Alvast heel veel succes!!! Ik hoop voor jou suus dat het doorzet en dat et geen oefen weeen zijn. Hier straks weer controle bij de gyn en meteen bloedprikken voor de keizersnee. Gelukkig duurt het niet lang meer. Fijne dag iedereen.
Hoeraaaa missmama, het is bijna zover Kan idd wel even duren als ze gaan inleiden zeker omdat het de eerste is Alvast heeeel veel suc6 morgen Sparks wanneer is de keizersnee geplant??? Ook alvast heel veel suc6
Ik weet dat het idd snel kan gaan maar ook nog 6 dagen kan duren. We zullen zien wat morgen brengt Succes suus
Spannend suus! @carma, 10 juni wordt ze als alles goed gaat geboren, maar ik hoop natuurlijk eerder haha.
De vk is geweest. Ze kon niet voelen of ik ontsluiting had omdat me baarmoedermond naar achteren ligt geklapt omdat het hoofdje heel laag in het bekken ligt . Ze kwam er niet bij . Het kan door de weeen en druk van het hoofdje zijn dat de baarmoedermond in 1 keer om het hoofdje klapt waardoor de bevalling plots heel snel gaat. Ze komt om 2 uur weer terug. Maar ze vermoedt dat we net na middernacht papa en mama zijn. Geloof er niks van eigenlijk . Ze kon horen dat tijdens een wee de hartslag van de baby veranderde .