eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Waterpret!!!

We denken aan je....

2. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Heel veel succes suus!
    Ik weet nog dat ze mijn vliezen braken, het leek wel of ik mega veel aan het plassen was haha!

3. jootje221

jootje221 Actief lid

17 feb 2010
    156
    22
    18
    NULL
    NULL
    suus succes met je bevalling!

missmama voor jou ook succes voor morgen.

ik ben vandaag ook weer bij de vk geweest bloeddruk was goed 114/76
    a,s zondag,dinsdag en donderdag gaan ze mij strippen in de hoop dat ik nu een keer thuis kan bevallen voordat ik die vrijdag wordt ingeleid.dus dat wordt hart duimen draaien.
    nu ligt de kleine weer niet vast in de bekken :/
    week geleden nog wel dus mochten mijn vliezen nu breken moet ik gelijk plat gaan liggen. volgens vk komt dat omdat ik er al 3 heb gehad dus de kleine heeft teveel ruimte daarna zowel in buik als bij/in m,n bekken.

iedereen succes met de laatste loodjes

4. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Nou suus, doe je best!!

spannend ook voor jou dus jootje! Hoe ver ben je nu dan?

Hier de volgende baaldag achter de rug. Schiet niet op zo. Gelukkig gaat zoonlief morgen heel de dag naar de vaste oppas, dan heeft hij ook even zn plezier en ik weer even helemaal niets of niemand.

5. jootje221

jootje221 Actief lid

17 feb 2010
    156
    22
    18
    NULL
    NULL
    littha,

ik ben a,s vrijdag 40 weken ;):D;)

6. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    zet hem op suus, nu kan het snel gaan
    kan een latertje worden ;)
    beval je thuis??

7. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Hoi meiden, even een teken van leven, wat heb ik jullie gemist!!! Ga morgen proberen terug te lezen.

Zondag bevallen van onze prachtige vent T h i j s :), 3815 gram, 55 cm. 14 uur lang weeën wegwerken en toen een keizersnee. Was een dag om heel gauw te vergeten, uitgebreid verhaal volgt tzt.

Vanmiddag thuis gekomen uit ziekenhuis en moet zo weer voeden. Het gaat naar omstandigheden goed. Lijf is moe, snee doet zeer, maar weeën zijn veeeeeeeeel erger :(.

T. doet het super, is een heerlijk ventje, slaapt veel. Drinken gaat nog wat moeizaam terwijl m'n borsten echt ontploffen... Moet voor het drinken eerst wat druk van de ketel halen anders kan hij er niks mee... :)

Nou tot morgen!

8. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!! Wat vervelend dat je de bevalling zo ervaren hebt, maar wat heb je er een geluk voor terug! Hopelijk gaat de bv snel beter en geneest alles voorspoedig. Doe rustig aan, neem je tijd en we zien je vanzelf weer terug hier als je er klaar voor bent.

9. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie ventje...
    Hoop dat je er snel weer bovenop bent! X

10. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve mir gefeliciteerd met jullie mannetje.
    Ja meis je krijgt ze niet gratis, het is echt en wonder wat wij vrouwen kunnen doorstaan.
    Maar je bent het pijn gevoel snel vergeten, je weet alleen nog dat het er was in je herinnering.
    Gelukkig maar anders had niemand 2 kinderen of meer
    Nu lekker genieten

11. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Mir: van harte! Vervelend dat je zo'n last hebt. Ik was gelijk weer op de been en voelde nauwelijks wat. Ook dat is niet alles want dan ga je snel over je grenzen. Ben bang dat ik nog wel teruggefloten wordt.

Missmama: succes meid! Hoop dat t snel gaat voor je! Had eigenlijk ook morgen uitgerekend geweest :)

Matthijs: doet t super goed. Hij is klein en licht en viel ineens weer af terwijl hij al aan het aankomen was. We hebben besloten om afgekolfde bv te gaan geven. Mijn borsten waren bikkelhard en pijnlijk. Daarnaast een tepelhoedje nodig omdat ik vlakke tepels heb en dan nog kostte het te veel energie waardoor hij waarschijnlijk te weinig binnen kreeg. Kraamzorg en de vk maakten zich geen zorgen. Maar win des te meer. Een kind wat nog maar 2630 gram weegt is in mijn ogen niet goed. Het was nu lager dan zijn laagste gewicht (hij was al aan het stijgen). Nu na een halve dag flesjes bv zat hij direct weer op 2700 gram. Dus het sterkt ons in het gevoel dat we de juiste keuze gemaakt hebben. Kraamtranen zijn ook gelijk weer weg :D

12. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd mir!!

13. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Echt een rot nacht achtr de rug. Zoals verwacht kon geen slaaptabletje mij laten slapen.
    We zijn er klaar voor en gaan zo naar het ziekenhuis.

Ben benieuwd hoe suus dr nacht is geweest! X

14. Nicci1982

Succes missmama! Spannend hoor.
    Mocht je niet naar het ziekenhuis om te slapen? Als ik geen ontskuiting had gehad dan mocht ik kiezen tussen medicatie en thuis: hierbij werd gezegd dat ik dan ws alsnog wel wakker zou worden of grover geschut in het ziekenhuis met gegarandeerde slaap. Ik had al voor t laatste gekozen :D maar t bleek niet nodig.

15. Nicci1982

Volgens mij nog geen foto gespamt toch?!
    Bij deze wil hem nog ff showen :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,9 KB
      Weergaven:
      9
  16. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ooh wat een knappert! Echt een heeeeel mooi kindje.
    Dat je m nu pas spamt!!!! :O :p

Heb 2 uur geleden de gel gehad. Had toen al 2 centimeter, net niet genoeg voor t breken van mn vliezen... over 2 uur kijken ze verder.
    Ik voel heeeeeeeeeel goed dat de gel wel iets doet hahaha... al 2 uur continu een harde buik. Met een beetje geluk zijn we aan het einde van de middag papa en mama...

17. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    zet hem op missmama!!!!
    zal voor je duimen dat het snel mag gaan en goed mag gaan

ik heb ook nog niet gespamt maar dat komt omdat ik steeds op de tablet zat
    Nu op de laptop dus ik zal nu ook even spammen

Bijgevoegde bestanden:

18. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Aaah poppetje... heeeeel cute :D

19. Nicci1982

Thnx missmama. Vind t ook echt een knappert. Hoor t van veel mensen. Meestal vind ik baby's niet zo bijzonder maar zelf ik moet toegeven dat t een lekker ding is. Zelfs als ik biet zijn moeder had geweest. Komt omdat ie zij. Fojn gezichtje heeft. Hij is inieminie.
    Fij. Dat de gel zijn werk doet. Bij mij hebben ze met 3 cm de vliezen gebroken en 4 uur later was hij er al. Ik duim voor je dat t vandaag gaat lukken. Succes met de bevalling. Je kunt t!

Carma: lekker moppie. Heeft ze een ooievaarsbeet of is t toeval

20. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee idd ooievaarsbeet
    Had haar zus ook op dezelfde plekken maar zie je niks meer van gelukkig
    ik zeg steeds dat ze alle 2 een vinkje van goedgekeurd hebben gekregen hahaha

Deel Deze Pagina