eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    He bah, leef met je mee. Wij hebben net opnamegesprek gehad in het ziekenhuis voor keizersnee. Pff en het blijft maar rommelen en het zet maar niet door.

2. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    wat een stilte! ben ik niet gewend dat het hier zo rustig is ;)

Missmama Heel erg veel succes!!!! Gaan ze nu een ballon plaatsen of is de baby er intussen? Ik ben zo benieuwd!

3. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Nou ik heb eindelijk 3 centimeter ontsluiting... eindelijk genoeg om mn vliezen te breken....
    Gaan ze t doen??? Nee tuurlijk niet... ze lassen een rustdag in. Mag zo naar huis en morgen moeten we terug komen en dan gaan ze mn vliezen breken....
    Vannacht goed geslapen dankzij pijnstillers. Dus mag vandaag thuis vergaan van de pijn, waarschijnlijk niet slapen en dan gaan ze de bevalling op gang brengen... snappen jullie t nog???

4. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou een zondagskindje dan maar meis
    Wat een gedoe
    Sterkte xxx

5. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een gedoe miss mama, wat een stom ziekenhuis zeg. Belachelijk dat ze je zo laten rondlopen, straks houd je er nog een rotgevoel aan de hele bevalling over. Heel veel sterkte in ieder geval. Ik denk aan je!!

6. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Vind het er slecht van ze om je zo uit te putten... Wat een rommeltje... Veel sterkte en succes!

7. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Jeetje wat een ellende zeg. Succes maar weer. Ben blij dat mijn verliskundige doorpakte. Heb jij ook geen vk of alleen een gyn? Misschien dat zij het wel willem doen.

8. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Ff spammen:D

Bijgevoegde bestanden:

9. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi meisie hoor!!

10. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een intiem zussen momentje
    De oudste had niet in de gaten dat ik mijn mobiel bij me had ;)

Bijgevoegde bestanden:

11. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Leuke foto's weer!!!

Hier gerommel... Gisteravond en vannacht leek het wel alsof ze er alles aan deed om via de goede weg eruit te komen, maar buiten 5 uur lang harde buiken, buikpijn en steken van onder was er niets aan de hand. Uiteindelijk in slaap gevallen en tegen 7 uur had madam zoiets van: nou dan trap ik wel een ritssluiting in je buik en kom ik er via je navel wel uit.. Helaas (gelukkig!!) voor dr is ook dat niet gelukt. Sinds 11 uur alles rustig. Vermoed dat ze de hoop heeft opgegeven...

na alle leuke foto's spam ik er ook maar weer even één!

Bijgevoegde bestanden:

12. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Leuke foto's weer!!!
    Hoop echt van harte dat ik snel mijn meissie kan spammen...
    De zussen foto is wel echt heeeel sweet :D

Ik heb wel een vk, maar mijn vk kan niet veel. Mijn vk snapt ook niet waarom ze zo lopen te rekken.
    We hebben wel besloten dat ik vandaag nog in in het ziekenhuis blijf. zodat ik met medicatie kan slapen, mijn infuus er niet uit hoeft (en er morgen weer in)

Ze waren al weer aan het draaien, dat ze morgen mn vliezen wilde breken en anders maandag, toen zijn we echt boos geworden. t word niet maandag, t word morgen en niet anders. dat hebben we toegezegd gekregen, en gelukkig waren we niet alleen toen ze dat zei.
    Ik hoop echt dat morgen de ellende eindelijk voorbij is!!

13. Nicci1982

Leuke fpto's dames.

En missmama: heb echt met je te doen zeg. Vind t onbegrijpelijk en ook van de vk dat die niet de druk opvoert. Maar fijn dat je nog en nachtje lekker kan slapen. Morgen hard aan t werk!

14. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi en grootbuikie litha
    Tijd dat hij weer weg gaat nu hahaha
    Laat maar komme ;)

Ja snap ik ook niet missmama
    Ze beginnen ergens aan en maken het maar half af
    Zo van ach het is weekend, ze wacht wel
    Nou mooi niet dus @#&!!!%*&
    Morgen breken die vliezen en dan kunnen ze niet meer terug
    En meis als je moe bent en de pijn niet meer trekt vraag die ruggenprik aub
    Is geen schande hoor,daarbij kan het lijntje maar vast zitten voor het geval dat (keizersnee)
    Sterkte meis en ik hoop dat al het gedoe beloond word met jullie prinsesje xxx

15. Nicci1982

Ff goed nieuws: matthijs is eindelijk weer op geboortegewicht dus we mogen naar buiten. Lekker morgen wandelen met zijn drietjes :D

16. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Hoi meiden,

Kom ook snel weer ff buurten, sorry dat ik niet veel reageer maar heb mijn handen vol aan onze 3 boys.
    Iedereen die bevallen is..van harte gefeliciteerd met jullie wonders geniet er allemaal van!
    Iedereen die nog moet bevallen, heel veel succes met de laatste loodjes! Hoop dat jullie snel jullie wondertjes mogen verwelkomen.

Hier gaat alles goed, aankomende maandag zijn T.hijn en D.aan alweer 4 weken. Wat gaat het snel!
    Ze groeien erg goed en de nachten gaan ook steeds beter. Heerlijk om weer een paar uur achter elkaar te slapen.
    Verder ben ik druk bezig met een draai te vinden om zo goed mogelijk de dag in te delen vandaar dat ik bijna niks schrijf!

17. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    dank carma! Ligt denk ik aan de manier waarop de foto genomen is haha, want het valt wel mee.

missmama: laten we hopen dat je nu heel wat vocht lichter bent!

nicci: wat fijn!

marcy: tis ook wat, ineens 2 hummeltjes erbij! Lijkt me lastig zoeken, maar als je het eenmaal hebt zal het wel dubbel geluk zijn!

18. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een leuke foto's allemaal.

19. jootje221

jootje221 Actief lid

17 feb 2010
    156
    22
    18
    NULL
    NULL
    vandaag wordt ik gestript! zit te wachten op telefoontje van de vk.
    nu vroeg ik mezelf af als ik nou nog geen ontsluiting heb en bmm is nog niet verweekt heeft het dan wel kans van slagen dat het toch kan gebeuren dat ik weeen ga krijgen vind het super spannend en wordt er steeds zenuwachtiger van omdat ik maar zit te wachten op haar telefoontje.

@missmama jij bent stil hopelijk ben je nu inmiddels al mama!

20. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    OOh wat ben ik benieuwd hoe het gaat verlopen bij iedereen! Ik duim voor missmama, en hopelijk werkt het strippen jootje! Wat ik wel begrepen heb is dat strippen alleen kan als je al ontsluiting hebt toch?

Deel Deze Pagina