Dankjewel Yan. Hebben vandaag de kaartjes mogen ontvangen en ook gelijk op de post gedaan. ze zijn echt heel mooi geworden (kan ook niet anders met zo'n baby haha) De rest nogmaals beankt voor de felicitaties. Vannacht is niet zo goed gegaan, onze kleine meid kwam elke 1 a 2 uur en dat terwijl ze echt voldoende voeding krijgt. Vandaag gestopt met voeden op verzoek en overgestapt naar voeden naar schema, wat geeft dat een rust. Ook moet ik per voeding maar 1 borst aanbieden om overproductie binnen de perken te houden. De dag begon met flinke kraamtranen maar gedurende de dag kwam ik weer beter tot mezelf en gaat een eens tukje beter.
@missmama2be Goed om te horen! En idd, jullie hebben een prachtig meisje Vervelend is dat he, als ze zo vaak voor een voeding komt. Zeker als je zelf nog zo moe bent. Wij zijn daar net weer doorheen gelukkig. Wij geven sinds kort 's avonds een flesje poedermelk erbij om 7 uur en dan om 9 uur en half 11 nog een keer borstvoeding. Daar slaapt ze nu tot 6 uur op door. Echt fijn!
Wat een rust hier. Iedereen genieten van het mooie weer of baby, aant bevallen of gewoon geen zin in internetten? Hier alles nog hetzelfde... wachtende en er klaar mee zijn. Heb al wat dingen geprobeerd, maar madam wil gewoon nog niet... hoop dat de vk donderdag iets meer wil doen dan alleen zeggen dat het heel normaal is en dat ik gewoon moet wachten.
jou geduld word ook op de proef gesteld!!! Ik heb vanochtend voor t eerst sinds weet ik niet meer ff in de tuin gezeten... ff frisse neus... Herstel gaat hier moeizaam, erg veel last van mn wond waardoor ik niet zoveel voor ons meissie kan doen dan ik zou willen. Gisteren ook keihard terug gevloten door mn lichaam. Krijg hierdoor ook een week extra kraamhulp. Anders was ze vandaag al weer voor t laatst geweest en blijft ze tot zaterdag. echt heeeeel fijn!!! Ons meissie doet t gelukkig geweldig en ik ben gezegend met een super papa!!!
Wat naar dat het herstel zo verloopt zeg. Wel fijn dat je langer hulp krijgt en toch tussendoor geniet van de leuke dingen!! Lekker heh om eff buiten te zijn.
ja was wel ff lekker... moest alleen na een halfuur wel echt weer even plat. vandaag ook ff een zwaar momentje gehad... mn lieve zusje is langs geweest (treinreis van 2,5 uur) om mn kat op te halen. de kat accepteert onze kleine meid niet en loopt overal zn territorium af te bakenen zo ook in de box e.d. dat kan gewoon echt niet... nu is mijn zusje zo lief geweest m op te halen en vanuit haar thuis een nieuw huisje voor m te zoeken... Kat moest echt weg, ging zo niet maar blijft moeilijk... hij is 7 jaar bij me geweest, vanaf kitten af aan...
Oh wat balen miss mama. Nou ik lig inmiddels in het ziekenhuis aan het ctg apparaat en morgenochtend krijg ik mijn keizersnee. Spannend, als alles goe gaat dan zijn we morgen rond 12 uur ouders van een lief meisje. Ze gaat nu nog ff lekker te keer in mijn buik.
Missmama wat erg zeg. Is t niet een momentopname? Gewoon wat wennen en dat t dan wel beter gaat? Of de kat meer naar buiten? Geen idee hoor maar zou t niet over mijn hart kunnen verkrijgen. Benzo'n dierenfreak. Maar wat niet gaat dat gaat niet natuurlijk. Hier gelukkig alleen buitennijnen dus nergens last van. Dat komt pas als de kleine over een tijdje buiten ligt op zijn speelkleed. Sparks: succes morgen. Lekker vooruitzicht! Lijkt me echt fijn als je een ks krijgt. Weten wanneer je bevalt en geen weeen. Zou me er vrijwillig voor opgeven als t zou kunnen. Hoor ook best veel positieve verhalen over het herstel ervan. Nadeel is dat je niet gelijk naar huis mag of een tegenvallend herstel. Hoop dat je binnen no time weer op de been bent!
Sparks suc6 meis morgen Nog even en ze is er, lekker knuffelen met je meisje Littha ga jij ook eens even bevallen hahaha Missmama, ik vind het ook snel om de kat weg te doen Misschien wat deskundige/ dierenarts om advis vragen De kat komt al 7 jaar op plek 3 en die moet hij nu in zijn ogen afstaan Misschien een tijdje in een aparte ruimte laten lopen en met iets dat de geur van de kleine heeft confronteren bv luier Wij hebben de hond ook de luier laten ruiken. Hier lekker bezig Naast een laag hb en vocht vasthouden nu om de feestvreugde te verhogen een aanbei hoeraaaa Morgen maar ff wat halen Gelukkig doen de meiden het goed
Nee heb best veel dergelijke problemen gehad de afgelopen jaren met deze kat. Kon het nooit over mn hart verkrijgen m weg te doen of wat dan ook. Maar nu de kleine er is kunnen en mogen we dit gedrag gewoon niet meer accepteren. Nu zit hij bij mn zusje... als er iemand goed is voor dieren dn is zij het wel. Zeer waarschijnlijk blijft hij ook bij haar, omdat hij zo goed gaat in de groep (ze heeft al een aantal katten) Had een paar keuzes, fleurs gezondheid in gevaar brengen, m in laten slapen of een ander huisje voor m zoeken. Dan is dat laatste toch t beste... Heb echt al heel veel geprobeerd omdat gedrag af te leren of op te lossen... en altijd gaat t weer een tijdje goed en heb je weer goede hoop. dan gebeurd er weer zoiets en dan strijk je toch je hand over je hart (tuurlijk straf ik m wel) maar nu is de maat vol. Succes Sparks!!! T eind is in zicht!!! duurt nu niet lang meer... en neem echt de tijd om te herstellen. Gaat ook lekker carma, of niet dat?? Idd goed dat je meiden t goed doen!! daar doen we toch uiteindelijk allemaal voor...
Sparks: heeeeel veel succes en geniet van je meisje morgen!! Missmama: balen dat het zo moet lopen, je wilt toch het beste voor mens en dier natuurlijk. Sterkte! jah carma, zou niet anders willen! Heb je nog tips voor me?? Hier vandaag al heel de dag harde buiken. Gemiddeld 2 tot 5 per uur. Soms een uur helemaal niets, soms ook wel om de 10 min... Wordt er gek van! Volgens de vk die ik vorige week sprak kan het 2 dingen zijn... Voorweeën of reactie op babybeweging. Heb er dus ook maar niets mee gedaan...
Dat klinkt al anders idd dat je altijd al dragsproblemen had met je kat. Het klonk alsof het alleen de 2 wkn baby acceptatie problemen waren Wel fijn dat hij nu bij je zus is. Littha misschien acupunctuur, die kunnen weeen opwekken zeg maar Zou ik ook gaan doen maandags maar was al niet meer nodig
Dan snap ik de overweging. En uiteraard gaat je kind voor natuurlijk. En fijn als ze bij je zus kan blijven. In laten slapen doen ze alleen niet. Wij hadden een hond die mensen beet maar de da liet m echt niet inslapen. Uiteindelijk heeft hij mijn nichtje die toen 4 was gebeten in haar hand. Toen was de maat vol voor mijn ouders en hebben ze geeeist dat de da m in liet slapen. Met heel veel tegenzin ging ze t toen doen. Maar ze snapte t ineens beter toen hij haar bijna greep. Ik was t er eigenlijk niet mee eens. Helaas was ik op vakantie maar anders had hij bij mij mogen wonen. Ik ben wel overtuigd dat je al t gedrag kan aan/afleren als je er superveel tijd in steekt. Maar makkelijk zal t niet zijn. Vandaag weer eens een schoonmaakdagje er van maken. Vl is thuis geweest t weekend en dan is t ineens chaos in huis haha.
Dat is nog eens een optie! Naja eerst donderdag maar eens afwachten... Ben het met je eens nicci, dat je veel gedrag kan afleren mits er de tijd, ruimte en consequentheid is! Heb in mn opleiding een deel dierenpsychologie gehad en daarin geleerd dat zelfs een konijn op commando kunstjes kan leren en een kat kun je leren de krant op te halen ipv erop te plassen. Tenminste... het is mij beide na 3 maanden elke dag trainen gelukt... Het konijn ging op commando zn hok in en de kat kwam een potlood brengen. Het is dus wel mogelijk, maar in het geval van missmama nu geen tijd meer voor...
Mag ik jullie voorstellen aan onze prachtige dochter Tamara Rosalia. Ze is om 11.45 geboren en weegt 3030 gram. Alles is heel goed gegaan. We hebben lekker de hele middag gedoezeld met zijn drietjes haha.
Gefeliciteerd sparks. Wat een snoepie! Lttha: idd wist van tevoren ook niet dat konijnen zo makkelijk leerbaar waren. T zijn net als honden gewoontedieren. Ze hebben een ritme en leren snel iets aan. Ideaal dat ze zindelijk worden. De mijne hebben alleen een toilet net zaagsel. Ze houden niet van stro en de warmte ervan plus dat t een hoop werk scheelt met dat megahok van ons