@nicci: we hebben er later hard om kunnen lachen! Het konijn deden we 's avonds als we gingen slapen dus het hok in. Soms moesten we samen even een beetje drijven om hem langs de bank te krijgen, maar het ging wel. Later hadden we een kat en die wilden we 's nachts niet in de woonkamer. Dus wij met zn twee die kat op dezelfde manier de gang op drijven... Wat we toen even waren vergeten was dat een kat natuurlijk over de bank kan springen en dat kan een konijn niet hahahaha. Hier de nachtprobleempjes. Wordt steeds wakker 's nachts en kan niet achterhalen waarom. De ene keer door een geluid, de andere keer zomaar... Val dan ook het eerste uur niet meer in slaap... Afgelopen nacht was ik 1x wakker geworden met als reden jeuk en een beetje pijn down there (ter hoogte daar waar de schaamlippen beginnen)... Dacht gelijk aan een schimmelinfectie, maar je ziet helemaal niets! Ook niet in de omgeving. Je voelt alleen 2 kleine soort muggenbultjes en thats it... Aangezien ik toch niet kon slapen, maar even gegoogled... Las iets over ingegroeide haren, nog nooit last van gehad! Iemand hier ervaring mee? Zowiezo belt de dokter me zo even terug, want kan nu moeilijk bij hem komen. Er is toch niets te zien, dus wellicht kan het telefonisch. De assistente had nog een goede: "babymeisjes blijven vaak wat langer zitten, want die moeten zich mooi maken..."
Littha: geweldig verhaal. Hier wel last van ingegroeide haartjes. Bij mij worden t soms abcesjes. Nu ook weer maar dat komt door t scheren icm kraamverband. Heb t ook als ik veel fiets en verkeerd ondergoed aan heb. Heel irritant! Maar jeuken doet t niet. Alleen als de stoppeltjes weer doorkomen maar dat is volgens mij bij iedereen. Even mijn ventje spammen:
ik heb me indd geschoren van de week. Het hoeft er niet perfect uit te zien, want het is geen modeshow, maar vind het wel hygienisch als het geen oerwoud is... Het begint met jeuk en als ik dan even wrijf doet het zeer... Wat doe jij er aan?? Assistente zei dat manlief dan even moest kijken en proberen hem eruit te halen, maar hoe doe je dat als het erin zit zet maar... net zoals een splinter ofzo?
Idd wel fris. Hier haal ik altijd alles weg want hou echt niet van haar. Zelfs vl moet er aan geloven haha. Tegen de jeuk: eerste dagen met sudocreme smeren. Dan groeit t ook niet snel in namelijk en jeukt t ook niet echt. Alleen ik vergeet dat steeds. En haartjes eruit halen: ik gebruik een naaldje ervoor. Gewoon proberen open te maken. Vind t zelf geen pijn doen. En als er een haartje zit dan komt hij vanzelf tevoorschijn. Succes!
Nou ben benieuwd. Dokter net gesproken en die vermoed dat het komt dat de kleine drukt op mebodem en er daardoor een vaatje verstopt zit. Moet vanacht paracetamol innemen om de jeuk tegen te gaan en als dat niet helpt mag ik morgen langskomen. Ben benieuwd... wederhelft zei al: als je nou gewoon bevalt dan kan diegene die je hecht dat gelijk oplossen hahahaha.
hahaha ik doe mn best! Liefst zo gewoon mogelijk Heb net wel mn eerste 3 voorweeën gehad!! Joepie! Helaas was het na 10min ook weer voorbij...
ja heey, ga eens bevallen!!! We zitten allemaal op jou te wachten hahahaha Ik zelf word een beetje simpel, denk je alles te hebben gehad, krijg je t opnieuw... heb gewoon weer blaasontsteking, ooh en als dat niet genoeg is ook een beginnende infectie aan mn wond... joeppieeeeee Hier ook slapeloze nachten, ons poppetje heeft last van spruw, zo zielig... Met zoveel infecties en schimmels zou je haast denken dat t hier 1 grote vieze bende is, maar tisz hier bijna net zo steriel als de OK int ziekenhuis. Snap er niets van...
hier was het hetzelfde hoor missmama spruw, blaasontsteking en nu 1 aanbei pffff heb je zelf ook iets gehad voor de spruw?? ivm borstvoeding hier een huilende meid gehad van 12 tot 16.00 uur weet niet wat er gaande was, ze moest in ieder geval poepen We hebben be de eerste gehad dat ze een scheurtje bij de anus had ivm hardere ontlasting Heb nog een middeltje uit Duitsland dat je kan smeren en dat een beetje verdoofd bij de billen nu slaapt ze lekker had vrijdag een spruwmiddeltje besteld en dat zou er vandaag moeten zijn, hebben ze niks ontvangen pffff morgen maar even bellen met de huisarts.
ja heb voor de kleine meid een drankje en heb voor mezelf een zalfje voor op de borsten. Ergens ben ik wel blij dat ik een blaasontsteking heb. Krijg daarvoor iig een kuurtje. T ziekenhuis wilt pas naar mn wond kijken als ik er ook koorts bij krijg (voorkomen is beter dan genezen, dacht ik zo) Nou maar hopen dat t kuurtje ook aanslaat op de wond en dat t allemaal met een sisser afloopt... Ben zo blij dat ik straks na de laatste controle niets, maar dan ook echt niets meer met dat ziekenhuis te maken heb. Ga echt nooit meer naar dat ziekenhuis, ben ze zoooo beu.
Geboorte van Fleur en Tamara toegevoegd meisje 5x jongen 13x verrassing 2x Uitgerekende datum: 26-05-2013 myladyw - 1e kindje = jongen 28-05-2013 chihuahuatwins, 3e kindje = jongen 31-05-2013 jootje221 - 4e kindje = jongen 06-06-2013 Skyscrapper - 2e kindje = jongen 06-06-2013 imrw - 1e kindje = jongen 09-06-2013 Larissa259 - 3e kindje = jongen 14-06-2013 littha - 2e kindje = meisje Geboren: 05-03-2013 kornasia bevallen van Igor, 1100 gram 05-05-2013 Shandy bevallen van Dorian, 48 CM 2670 gram 06-05-2013 Marcy26 bevallen van T.hijn, 49 CM 2600 gram en D.aan 50 CM 2640 gram 09-05-2013 Carma bevallen van Myrthe, 50 CM 3684 gram 14-05-2013 LaVitaBella bevallen van Reaven 18-05-2013 Corry bevallen van Roel, 51.2 cm 4255 gram 22-05-2013 Nicci1982 bevallen van Matthijs, 49 cm 2840 gram 25-05-2013 Nijntjenijn bevallen van Sam, 50cm 4080 gram 26-05-2013 Mir81 bevallen van T h i j s, 55cm 3815 gram 30-05-2013 suus84 bevallen van Mandy 30-05-2013 shk bevallen van dochter, 2960 gram 02-06-2013 Missmama2be bevallen van Fleur, 52 CM 3635 gram 10-06-2013 Sparks bevallen van Tamara, 3030 gram Aankomende afspraken: 07-06 Jootje inleiding Al iets van Jootje gehoord???
mooi meisje missmama zo ik ga mijn mandje in, ben toto wel balen ze belden voor een leuke beveiligingsklus morgen in den bosch (Koninklijk bezoek aldaar) maar een dienst van 8 uur is echt nog te snel, zeker met mijn hb eerst de boel onder controle en dan ga ik weer
Sweet foto!!!!! Wat balen zo na de bevallingen zeg. Denk je eraf te zijn krijg je dat onthormonen! Hopelijk gaat het snel beter met jullie!
Oh dames, sorry weinig neergezet hier maar wel veel meegelezen! 1juni bevallen van een prachtige zoon! Dames die bevallen zijn; gefeliciteerd! Dames die nog moeten; zet hem op!
Missmama: vond t ook wel spannend maar vooral leuk. Mijn vent geniet er ook echt heel erg van dus dat is heel erg leuk. En zelf was ik er ook echt aan toe. Jezelf direct na de bevalling top voelen en dan dagen in huis te zitten. Echt niks voor mij. Veel plezier. Imrw: gefeliciteerd.
Imrw gefeliciteerd. Mooi meisje miss mama. Ik hoop dat het voor jou ook niet meer zolang duurt littha. Hier gaat alles goed. Tamara doet het super en ik heb vanmorgen de katheter eruit gekregen en gedouched en zelf geplast. Dus hopelijk morgen naar huis.