eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Ik heb nog geen kraamzorg gekozen. Zit te kijken naar een andere verzekering die meer vergoed. Zit nu bij vgz, iemand nog tips?

2. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Daar ben ik inderdaad ook erg benieuwd naar (verzekering) ik zit nu bij anderzorg en die vergoeden echt niks eigenlijk.

3. kornasia

kornasia Lid

29 sep 2012
    51
    0
    0
    Administratief
    Drenthe
    Ik zit bij zilverenkruis en basis verzekering dekt wenig maar ik heb aanvullende 3* - die dekt bevalling in de ziekenhuis zonder medische indicatie en dekt ook volledig kraamzorg.

4. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    @ nijntjenijn... ik heb afentoe ook medelijden met mijn vent.... ik kan totaal niets hebben...

Ook ik ga overstappen van verzekeraar...
    Ik heb nu Anderzorg + Jong en die vergoed gewoon niet...

Ik wil overstappen naar CZ + Gezinnen en daar word zo goed als alles vergoed, terwijl ik maar 16,- p/m meer ga betalen...

Je moet kraamzorg voor je 20e week regelen. dat is voor mij de 2e week in januarie dus ik ga dat allemaal regelen na de overstap...

5. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Mijn collega's hadden het over izz. Dat is een verzekering speciaal voor de zorg. Die schijnen veel te vergoeden.

6. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    dalijk de eerste echo!!! Wat vind ik het spannend!!

7. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    En hoe was de echo corry?

8. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heey allemaal,

@ littha, ik ben er nog wel hoor meid, ik denk alleen dat je op de verkeerde naam zoekt. Ik sta in de lijst als sparts, maar het is sparks haha. En aangezien mijn vriend en ik gezamelijk al 5 kids hebben, is het soms lastig om de i-pad of laptop te bemachtigen haha. Zij weten het namelijk nog niet dus ik moet soms ff stiekum surfen.
    @lappie, veel sterkte.

Wat een mooie echo's zie ik voorbij komen! Wij hebben vanavond onze eerste intake bij de vk en hopelijk volgende week de eerste echo. Ik voel me wel redelijk, wel bij vlagen misselijk en ik ruik alles!

9. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    @sparks, gelukkig ben je er nog!! Spannend joh de intake. Ik duim hard met je mee voor de echo!! Ja lastig om het stiekem te doen, nooit leuk om een geheim te hebben in huis, maar hopelijk kunnen ze straks het goede nieuws horen!

@corry, hoe was je echo??

10. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Even de trotse toekomstige moeder uithangen! Wat was dat prachtig om te zien! Alles was goed in orde. En we zijn nu 9 weken en 3 dagen in verwachting denken ze. Dus heb alleen maar goed nieuws gekregen! Wat was het spannend, vanacht ook heeeeel slecht geslapen haha. Ik was er met een belachelijke volle blaas, en toen konden ze het al goed zien. Maar toen vroegen ze of ik mijn blaas wilde legen wat ik heeel graag wilde doen. Dit was om het verschil te laten zien een een vrouw die aan het leren was. Hierdoor heb ik ook een langere echo gekregen! en toen kregen ze nog beter beeld. De vrouw die de echo maakte zei ook dat ze als 1 van de weinige een voorstander was van een lege blaas tijdens een vroege echo. en de kleine deed al een beetje bewegen!!!

Bijgevoegde bestanden:

11. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    wat mooi corry!!!
    Blijft toch een wonder om je kindje zo te zien...

14 november ga ik voor de nekplooimeting en dan gaan mn moeder en zusje mee...
    Mn zusje is 8 dus ben heel erg benieuwd hoe zij t zal vinden...

12. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Hier nog een troste mama! Hier is ons kruimeltje!! Vorige week donderdag de echo gehad (en daarna een weekendje weg geweest dus vandaar de late reactie...:)).
    Ik had gelijk, zijn een week terug gezet, dus nu uitgerekende datum 5-6-2013. We hebben het hartje zien kloppen en hij bewoog goed, zwaaide met z'n armpjes, zo schattig!! :D
    Ze hebben de echo wel intern gemaakt, was extern niet zo goed te zien, maar dat vond ik helemaal niet erg.

20 november mogen we weer zwaaien! :D

13. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    wat een mooie echo's weer! Super nieuws!

14. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    @XxDxX: Hoe is het met jou?? In je laatste bericht had je het erover dat je 3 weken terug gezet zou worden, maar dat de echo 3 dagen later meer nieuws zou kunnen geven... Hoe is het gegaan en hoe is het nu?

15. nona2000

nona2000 Lid

12 okt 2012
    22
    0
    0
    Wat een mooie echo's zijn er weer voorbij gekomen...

Heb op dit moment erge last van buikpijn..hopelijk is het de groeiende baarmoeder...maar voelt niet echt lekker..

Ohhh wat leuk dat vele een schoonzushebben die ook zwanger is..wij schelen 8 weken..

16. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    @nona2000: dit heb ik ook... Alleen niet zo erg dat ik krom lig ofzo. Bij mij zit het rond mijn navel, soms er iets onder en soms in mijn lies. Ik denk ook dat het de groei en de banden zijn. Het hangt volgens mij ook in de lucht haha, heb er al meer gehoord/gelezen. Waar zit het bij jou en waarom twijfel je?

17. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Vanavond moest er toch ook iemand naar de vk of had ik het nou verkeerd gelezen?

@ corry, mooie echo hoor!

18. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week weer geweest voor een echo, zag er goed uit maar werd gezet op 5.6 daarna alleen maar bloedverlies.. Gister geweest en het was niet goed. Kon kiezen voor curettage of cytotec pillen.. Deze heb ik vanmorgen ingebracht nu wachten op de miskraam.. We zijn super verdrietig :(

19. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Jeetje zeg xxdxx. Wat erg voor jullie, heel veel sterkte.

20. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    he bah xxdxx!! Heel veel sterkte komende tijd!

Deel Deze Pagina