Ik heb ook een buikje! 6,2 weken zwanger van de tweede Dit is wel een na-het-eten buik hoor! 's ochtends is ie nog helemaal plat
alleen na het eten maar ik zie eigenlijk niemand die het niet weet nog op die tijden haha Ik logeer in nederland bij mijn ouders en die zijn op de hoogte en straks als ik weer thuis ben heb ik meteen een echo dus dan kunnen we het hopelijk voorzichtig aan wat mensen vertellen om ons heen
hoi dames. Allemaal gefeliciteerd. Ik mag me hier ook komen melden. Vind het allemaal zo spannend. Ik weet niet hoever ik ben, we zouden de mmm ingaan, maar net op het nippertje gelukt dus Ik had op 12 sept een kuurtje gekregen van de gyn (provera) om mijn ongi op te wekken, 2 weken erna nog geen ongi, dus maar een testje gedaan. Die was direct knal positief. Jeeej. 12 sept had ik nog wel een inwendige echo gehad, en daar was alleen verdikt baarmoederslijm op te zien. Nu heb ik as maandag een echo om te bepalen hoe ver ik ben. Vind het wel spannend. Ik heb nog geen foto, maar zal het binnenkort snel ff regelen
Ik ben op het moment bijna 8 weken. Heb volgende week donderdag de eerste afspraak bij de verloskundige, erg spannend dus. Vind het leuk om met jullie mee te lezen en buiken te zien
Hallo dames! Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Ook ik wil graag meedoen! In het begin even onzeker of ik wel zwanger was, maar volgens de vk en ha ben ik gewoon zwanger. De digitale gaf ook netjes 2-3wk aan. Ik zou nu precies 5 weken moeten zijn! Omdat ik bij mijn eerste zwangerschap een ma heb gehad en bij mijn tweede zwangerschap (zoontje, eind 2009) heel de tijd zo onzeker ben geweest, heb ik 31okt een afspraak bij de vk en 1nov vroege echo bij het echobureau. Kwaaltjes heb ik opzich wel genoeg haha. Bij vlagen wat maagzuur, onrustig bij het slapen omdat ik misselijk wordt of pijnlijke tepels heb waardoor ik wakker wordt. Steekjes in mijn onderbuik en lucht in de buik (boertjes/windjes ). Hier weet alleen mijn beste vriend en de buurvrouw het. Verder wachten we tot na de eerste echo (8wk) om het te vertellen tegen (schoon)ouders. Ik geloof dat ik nu met alles mijn info heb gegeven hahaha. Ik hoop dat we samen de tijd zo snel mogelijk doorkomen en we de 12 weken voorbij zijn!
Gefeliciteerd dames!! Littha, fijn dat je dan een vroege echo hebt! Waarsch toch een beetje gerust gesteld dan Ior, oh dan is het idd goed te doen! Leuk! Myladyw succes volgende week!! Ik heb die Maandag erop 7 weken echo, toch best zenuwachtig!
Hoi Dames! Gefeliciteerd allemaal! Ook ik ga me aanmelden bij dit clubje... Als ik goed geteld heb, ben ik uitgerekend voor 29/05/'13 en ben ik nu 7+1 weken zwanger. Volgende week vrijdag (19/10) heb ik eerste intake bij verloskundige. Spannnend! Het is voor ons het eerste kindje dus het is allemaal zo nieuw We hebben het nog tegen niemand verteld en het is ZO moeilijk om te zwijgen. Volgende week zondag komen mijn ouders en de ouders van men vriend taart eten voor men verjaardag en dan gaan we het vertellen tegen iedereen tegelijk. Dan zijn we ook al voor de eerste keer naar de vk geweest en weten we of alles in orde is. Het is ook het eerste kleinkind langs beide kanten, dus ik ben zo benieuwd naar de reacties! Verder begin ik sinds deze week last te hebben van misselijkheid en kruip ik al een hele week om 21u in bed. Ik trek het gewoon niet langer... Zijn er nog mensen die zo ontzettend moe zijn?
Mijn buikje van deze ochtend (5+6). http://i.imgur.com/pRhYL.jpg 's avonds zijn mijn darmen nog beter zichtbaar
Goedemorgen meiden, Ik hoop dat ik me hier ook bij kan voegen. Vandaag net 7 weken zwanger. Op 17 oktober hebben we de intake met de VK. Hopelijk mogen we ook nog even naar het hartje koekeloeren! haha.. Anderhalve week super misselijk geweest en nu gaat het weer super eigenlijk. Bij mij werkt het cracker + thee 's morgens eigenlijk erg goed. Hiermee kan ik het zeker wel volhouden Sinds vanmorgen kwam ik erachter dat ik eigenlijk nog een ander symptoom erbij heb gekregen... Als ik 's morgens eet of drink, moet ik niesen... Ik dacht eerst dat het sporadisch was, maar als ik me nu terugdenk, moet ik elke ochtend bij het eten niesen. Soms beetje vies..
Heey dames!!! Gefeliciteerd allemaal!!! Ook ik voeg me bij deze club Ik denk dat ik rond 8 juni uitgerekend ben, door mijn onregelmatige cyclus weet ik het niet precies... 28-9 was mijn test nog negatief, na 35 dagen maar een dag later een heel licht streepje dat daarna steeds donkerder werd Ik ga er dus een beetje vanuit dat ik 29-9 4 weken zwanger was... SPANNEND!!! De 23e zullen we het zien, dan moet ik naar de VK voor intake en dan krijg ik meteen een echo om te kijken hoever ik precies ben. Qua kwaaltjes valt het mij mee tot nu toe... De week voor de positieve test veel gerommel in mijn buik en veel lucht. Vanaf de positieve test eigenlijk de hele tijd al moe, lig vaak tussen 21.00 en 21.30 al te slapen. Eerder was dat half 11 of later... Sinds zondag doen mijn borsten pijn... Verder voel ik helemaal niets, geen pijn, geen misselijkheid, niets Foto heb ik al wel, maar die staat op mijn telefoon en er is nog niet echt iets te zien... Ik ga elke zaterdag een foto maken zodat ik het verschil mooi kan gaan zien!!! Zodra er iets te zien is zal ik het met jullie delen
Hoi Dames, ik ga straks naar onze intake bij de VK. Ik hoop op een snelle vervolgafspraak voor een echo. Ik heb nu niet meer dan 2 positieve testen! Ik wil wat zien!!
Hey Saanne, Zo te zien lopen wij precies gelijk! Ik herken je vermoeidheidsklachten absoluut! Bij mij gaat ook het lichtje uit om 9 uur. Terwijl ik voor mijn zwangerschap niet voor half 12 sliep. Wat leuk om te lezen dat bij jou ook de eerste is, en dan ook het eerste kleinkind aan beide kanten. Dit is bij mij ook het geval, wij hebben het wel al aan beide kanten verteld, en de reacties waren super leuk! We waren op huwelijksreis geweest en beide ouders hadden een paar dagen op onze katten gepast. We hadden daarom voor beide een kaartje geschreven met " bedankt voor het oppassen, we hopen dat jullie vanaf eind mei ook eens op mij willen passen...." Zeer leuke reacties! Liefs, PS welkom iedereen en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik snap dat zo goed!!! Ook al was de aanleiding minder leuk, maar sinds ik gister het hartje heb zien kloppen toch wel heel overtuigd En het is zo bijzonder om te zien! Hoop dat alles goed zit, veel plezier!!
Intake ging prima, en heb op 24 oktober mijn eerste echo! Nog 1,5 wachten en dan kan ik eindelijk wat horen/zien! Spannend!!
hoi dames. Hier mijn buik van vandaag. Ik heb nooit echt een strakke buik gehad,maar volgens mij kun je het wel een beetje zien toch? Bekijk bijlage 279681
Allemaal welkom en gefeliciteerd!! Ior je ziet het zeker, mooi hoor! Maandag 1e echo? Laat je weten hoe het gegaan is? Succes!
Leuk al die berichten hier Nog 4 nachtjes slapen voor ons tot de 1e echo....hahaha Mooie buikjes zie ik hier al voorbij komen!!