Hoi allemaal, Gefeliciteerd mamma2be. Kom net bij de fysio vandaan. Mijn bekken staat scheef vandaar dat ik er steeds last van heb. Heb volgende week weer een afspraak.
jeetje dames, wat zijn we toch aan het klungelen allemaal! Naja allemaal, heel blij voor diegene die zich nu weer iets beter voelen! De rest sterkte en ach, na even klagen komen we er wel door heen toch!
hahaha helemaal mee eens!! Ik heb met vl afgesproken dat ik elke dag 10min mag losgaan over alles wat we dwars/tegen zit. Door deze afspraak kan ik een stuk rustiger zijn en heeft mijn omgeving geen last van prikkelbare hormoontjes hahaha.
Ik kan niet klachen, ik had alleen last van vermoeiheid maar deze week valt dat ook mee. Ik ben niet misselijk, heb nergens last van. Alleen door pijn in borsten en dikkere buik zie ik dat ik zwanger ben. Ik hoop dat het zo de hele zwangerschap gaat Vandaag heb ik nieuwe foto vand de buik gemaakt
hoi dames. Hier gaat het goed hoor. nog een dikke week en dan mag Ik weer beginnen met de pillen. zijn er weer helemaal klaar voor.
@ myladyw helpt de fysio een beetje? Ik ben wat eigenwijs aan het doen op dit moment, weet eigenlijk dat het bij mij hetzelfde geval is alleen nog steeds geen afspraak gemaakt.
beide dames toevallig op jonge leeftijd veel paardgereden? Schijnt een bekende oorzaak te zijn ... Wel naar overigens dat jullie er last van hebben...
Dat klagen hier kan af en toe zo heerlijk zijn... Even je hard luchten... Ik moet zeggen tot nu toe gaat het goed, niet zo misselijk en zelfs om 4u opstaan ging redelijk. Wel ben ik met 2/3 dagen niet naar de wc geweest voor een grote boodschap... Ik vrees dus met grote vrezen dat het daar ook wel een beetje mee te maken heeft en zie best op tegen "de bevalling" als ik straks wel moet. Nou ja we zullen wel zien, heb vanmorgen maar warm water gedronken, ontbijtkoek gegeten, yakult, en nu aan de koffie. Vanmiddag weer aan de roosvice laxo, ach dan moet het toch een keer komen .
Ben nu 1x geweest, kan niet meteen zeggen dat het helpt. @ littha, ik rijd al jaren paard en heb een eigen paard. Rijd op het moment nog steeds.
@mir: veel vezels eten en bewegen!! Gewoon ook 'snoepen' van de dingen waar je normaal van moet. Ook ga ik nu 15min na het middag- en avondeten een half uur lopen. Mocht dat net als bij mij niet helpen, dan krijg je dus zakjes poeder. Die zijn gewoon veilig. Ik moest er wel om lachen eigenlijk. In de bijsluiter bij bijwerkingen staat: u kunt hiervan aan de diarree raken!... Nee joh......... hahahaha. Wees niet bang, dan duurt het alleen maar langer. @myladyw: dat verklaard een groot deel dus. Ik namelijk ook, alleen geen eigen paard, maar wel veel gereden tussen mijn 5e en 20e. Je zithouding op het paard vraagt namelijk om je bekken op die manier te kantelen en waarschijnlijk als gevolg daarvan dus ook de slechte eigenschap holle rug. Het (andere/verkeerde houding) is alleen nooit bewezen omdat een holle rug ook erfelijk kan zijn en dat ook bekken kantelen veroorzaakt.
Littha dank voor de bemoedigende woorden, bewegen doe ik normaal zo en zo wel, want ik heb een "adreline"hond . Maar ik heb volgens mij nog zakjes liggen, even kijken als ik straks thuis kom, dan zal ik die maar eens gaan gebruiken. Ik vind dit niet grappig... Ik heb ook helemaal geen drang ofzo, maar het zal er toch een keer uit moeten...
snap ik, het is ook niet grappig en mijn geval zelfs pijnlijk... mijn zakjes heten movicolon 13,8g. Die zijn gewoon veilig en werken net iets meer als roosvice laxo.
en probeer niet te veel te gaan "drukken" want daar kan je weer aambeien van krijgen... Geloof me... die wil je niet
gaat redelijk... soms vergeet ik t en als ik dan iets te snel ga zitten word ik er altijd weer pijnlijk aan herinnerd T schijnt toch echt vaker voor te komen bij zwangerschappen... Mijn moeder heeft er nog nooit last van gehad... mijn schoonmoeder heeft er wel last van gehad toen ze in verwachting was van mn vriend... Zo vader, zo beebje... Ben ik gezegend mee hahahaha
We gaan even door met dit smakelijke onderwerp ik ben wat kwijt! Ja ik ken de zakjes wel, heb ze paar jaar geleden ook gehad toen m'n darmen kapot waren door 4 ab kuren... Ik heb ze niet meer, maandag maar ff bij de ha vragen of ik die weer kan krijgen voor het geval dat. Aambeien heb ik niet zo snel last van, wel dat ik uitscheur en dat is echt zo niet tof... Maar ik ben helemaal blij dat er wat uit is. Lopen ze bij jullie ook St. Maarten??? Ik heb de vuurkorf aan en straks gaan de fakkels langs het pad ook aan. Wij wonen in het buitengebied, dus ik maak het altijd maar een beetje gezellig, ik liep vroeger ook en heb er leuke herinneringen aan alleen ik woonde in de stad en wij liepen dan in het centrum bij alle winkeliers langs, kreeg je vaak de meest leuke en lekkere dingen.