missmama: zegt dat wat over het geslacht?? Nee hoor grapje, bij mijn zoon het niet gehad. Nu (gelukkig) ook niet. mir: jeeeeeej!!!!! Die zakjes heb ik nu ook alleen voor nood. Verder red ik het nu met de natuurlijke middelen. Sint maarten lopen we hier geloof ik niet. Wel ken ik foekepotterij en dat is geloof ik hetzelfde, maar dat gebeurd de laatste tijd niet meer echt.
St Maarten is tot 11nov. Vroeger als kind liep ik ook met mijn zusjes... vaders was 12nov. jarig dus dan hadden mooi een berg snoep om op tafel te zetten... Maar nu woon ik in brabant en daar 11-11 de start van t carnavalsseizoen dus St maarten word niet gevierd.. Wel weer 3 koningen 6 januari.. dan word er ook met lampionen gelopen enzo... Ja geen idee oft wat zegt over t geslacht... Mijn moeder heeft 4 meiden en nooit van aambeien last gehad... Mijn schoonmoeder had ze tijdens de zwangerschap van mn vriend en niet tijdens de zwangerschap van mn schoonzusje ghihihi achja... t zal wel toeval zijn... Wat fijn Mir dat het er uit is... kan zomaar opluchten... Ook ik moet de grote boodschap maar 1keer in de 2 a 3 dagen doen... dr word gewoon meer voedingsstoffen uit ons voedsel gehaald waardoor de weg naar de uitgang wat langer duurt... Althans zo ist mij uitgelegd..
Hey meiden, Bij mij is het niet een geval van paardrijden, maar inderdaad een extreem holle rug. En hypermobiliteit, waardoor er sowieso meer ruimte is tussen banden en gewrichten etc. waar ik normaal alleen wat van merk bij mijn enkels en nek. Poepen gaat hier ook vrij moeizaam, had ik altijd al een beetje, maar nu met zwangerschap is het behoorlijk moeilijk geworden, incl aambeien. Dus we zullen zien of het straks een jongen blijkt te zijn
nee eigenlijk nog helemaal niet... t werk van mn vent is een bietje vree aant doen waardoor hij geen uren kan maken en dus niets verdient... T ziet er nu al uit dat kerst en nieuwjaar minimaal of niet gevierd word... laat staan dat er baby spullen gehaald kunnen word... Het brengt mij echt veel kopzorgen... Mijn vriend zegt wel tegen mij dat ik me er geen zorgen om hoef te maken, dat hij dat wel doet en met een oplossing komt... maar zoals t nu gaat zie ik nog geen babykamertje klaar staan over een halfjaar... Grrrrrrrrrrrrr klote geld... Wel struim ik marktplaats af voor leuke spulletjes maar dat schiet nog niet echt op... Tot nu toe een maxicosi en een boxmobiel gekocht...
@ mamma2be wij hebben geen problemen met geld, maar meer met huizen. Mijn vriend gaat zijn huis te koop zetten en ik huur. Mijn huis is niet groot genoeg, dus bij ons zie ik ook nog geen babykamer voorlopig.
tjah ik zal net als de andere die al iets hebben rondlopen zijn. Ik heb eigenlijk alles al. Zowel de ruimte in huis als de spullen. Tuurlijk koop ik af en toe iets leuks. Ik heb bij de wibra een leuk kleding setje gezien voor 3 euro en mijn moeder kon niet wachten en kocht een boxpakje en iets voor in het bedje voor ons (wel zelf uitgezocht). Ik heb dus een luxe eigenlijk. Mocht het nu een meisje zijn straks, heb ik een hoop kleding te verkopen en opnieuw te kopen haha.
Hoi meiden, Mag ik met jullie mee kletsen? Ben morgen 12 weken zwanger van onze tweede. Zoontje is in september 2 geworden. Na een heel moeilijk jaar (vader en sm overleden) eindelijk weer eens goed nieuws! Ben 27 mei uitgerekend. Dinsdag weer naar de vk en als we hartje weer horen dan mijn werk vd week maar eens inlichten...
Welkom Tuti!!!! dat is ook een onzekere factor myladyw... Er vervelend aangezien we zo de behoefde hebben, het thuis in orde te maken Ik heb mij laten vertellen, dat dat alleen maar erger word
Zal ook even weer een foto plaatsen straks! Welkom tuti! Hier is geld/ruimte niet echt een probleem. We hebben een huis met 3 kamers + grote zolder waar evt nog 2 kamers gemaakt kunnen worden. Wel super vervelend als je hier zorgen om hebt. Komt hopelijk allemaal goed!
T moet wel goed komen... Hoe weet ik alleen nog niet.. Vannacht amper geslapen en een hoop traantjes gelaten... Kan ook opluchten... Woensdag ga ik naar moeders.. (samen naar de echo) dan neem ik mn hondje mee en laat ik daarna bij mn moeder... Kan dr er ff niet bij hebben T hondje reageert nogal op mijn hormonen en er is geen land mee te bezeilen... Dat zal hopelijk wat meer rust in de tent brengen...
[/ATTACH] Hierbij mijn buikje gisteravond --------------------------------------------------- Kan me heel goed voorstellen dat het voor veel stress zorgt. Vriendin van mij heeft ook veel geldzorgen.. Moeilijk hoor.. Probeer niet teveel te stressen en toch een beetje te genieten.
Ik ben gestopt met stressen. Heb zoiets van zal best goed komen allemaal. Als ik blijf stressen kan ik niet genieten van de zwangerschap.
De afgelopen dagen ben ik toch al verschrikkelijk boos op alles en iedereen... Zo erg dat ik me bij vlagen afvraag hoe mensen in godsnaam kunnen genieten van heel dat zwanger zijn. Begrijp me niet verkeerd, er zijn mensen die veel moeite hebben moeten doen voor hun zwangerschap en mij is t zo'n beetje aan komen waaien. Ik ben zeker wel dankbaar en vind t een mooi idee dat er een mensje in mij groeit, helaas kan ik er niet van genieten... Zal wel een mooie combi zijn van de hormonen en de afbouw van mn antidepresiva...
Welkom Tuti! Mooi buikje hoor Imrw! Hier is geld geen probleem maar wel lastig, mijn man heeft een eigen bedrijf en het ene seizoen meer werk als het ander. We hebben begin van de zomer een nieuw dak op het huis gelegd en toen heeft ie ook weinigg werk gehad en dat merk je dan meteen... Nu hard aan het sparen want wij willen boven een badkamer maken, voor de kleine komt. Die zit nu beneden in de bijkeuken. Ik heb voor nood al een postoel boven staan omdat ik zo vaak moet plassen 's nachts . Als we aan de bakamer gaan beginnen wordt de overloop en het kleine babykamertje meteen meegenomen. Ik heb al een paar kleertjes gekocht en al wat dingen gekregen, babygym, boxmobiel en speelspiraal etc. Verder op marktplaats m'n favo kinderwagen in de gate aan het houden en zoeken naar een geschikte commode en ledikant. De commode die ik graag wil zie je niet veel, dus ik moet het echt in de gate houden. Vanaf dat ik 20 weken ben gaan we spullen kopen hebben we afgesproken.
Ik heb ook mijn droom kinderwagen gezien op marktplaats... en ik heb overlegd met moeder dat als de vraagprijs boven mijn budget komt (en dat is al gauw) dat mn moeder m voorschiet.. Heb een bod gedaan en nu hopen dat ik m zelf kan halen en anders dat moeders bij springt... Wij proberen zo elke keer iets te halen... de kinderwagen is erg geslachtsneutraal want t moet ook mee naar eventuele volgende kinderen.... Ik heb ook mijn droom kinderkamer gezien op marktplaats... maar ik ben bang dat mijn vriend die niet mooi gaat vinden Hij is van het modern wit en ik ben van t landelijke grenen... Zo verschillen we ook teveel in namen ghihihi.. voor een jongen zijn we er al uit, dat stond al vast voor ik zwanger was (krijgt de familienaam, al generaties heeft iedere eerst geboren zoon dezelfde naam, of een variatie daarvan) Maar een meisjesnaam uitzoeken word ook een ramp ghihihi
O wat herkenbaar!!! Hier ook de jongensnaam geen enkel probleem, wordt ook vernoemd, maar een meisje... Pfff! Vernoemen is heel lastig want dat zijn zulke ouderwetse en vervelende namen... En de babykamer, ja ik ben ook meer van het landelijke enzo, maar omdat de kamer echt heeeeel klein is gaan wij wel voor wit of white wash. Ik wil 1 muur behangen met bosfotobehang om de kamer wat ruimtelijker te maken, op de vloer ligt kersen laminaat dus dan zijn witte meubeltjes wel zo rustig. De stoel die er komt heeft bij mijn overleden oma gestaan en heeft beetje oranje achtige kleur, past mooi bij de vloer en het bos. De kinderwagen die ik wil (Maxicosi Mura 4) vind ik in verschillende kleuren mooi, dus we wachten tot we weten wat het wordt .