eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Mooie echo kornasia!

Ik heb even een baal momentje. Ik merk gewoon dat het niet meer gaat op mijn werk zoals ik wil. Dit komt omdat mijn heupen/bekken niet mee werken. Mijn collega's hebben ook door dat het niet gaat als anders en hebben geklaagd bij de evv'er(soort teamleider). Ze hebben aangegeven dat ze mij minder gemotiveerd vinden dan anders. In plaats dat ze dat tegen mijzelf zeggen.

Ben vandaag naar mijn werk geweest en we hebben afgesproken dat ik de komende 2 weken 18 uur werk. Ik draai dan alleen dagdiensten tot 14:00 uur. Kijken of dit beter gaat. Morgen moet ik weer naar de fysio.

Net alleen de stofzuiger door mijn huis gehaald en ik voel het meteen weer. Dus ben benieuwd hoe lang ik het volhoud met werk:(

Even wat positievers :)
    Hier weer een foto van mijn buik en de laatste echo:

http://img.photobucket.com/albums/v626/NathalieZwart/IMAG0240.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v626/NathalieZwart/IMG-20121113-WA0001.jpg
    http://img.photobucket.com/albums/v626/NathalieZwart/IMG-20121113-WA0000.jpg

Ik moet 11 dec weer naar de verloskundige. Dan gaan we naar het hartje luisteren. Waarschijnlijk maak ik nog een afspraak voor een 16 weken echo.

2. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Mooie echo's weer!!! kei leuk man...

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Mooie echos en mooie buikjes hoor meiden!!!

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

Wow wat een mooie buik al! Hoe heb je dat ooit tot nu toe geheim kunnen houden? :D

5. Jazz

Jazz Niet meer actief

Meiden,

Hoop dat t goed gaat met iedereen! Sorry dat ik nooit meeklets, ik klets nog steeds mee in mn 'oude cluppie' dus daar heb ik t al druk mee hihi. Ik zie dat ik ook op de 'loser' lijst sta :D (grapje hoor) en vind niet erg om eraf gehaald te worden hoor! Is alleen maar gedoe met bijwerken terwijl ik er niet eens ben.

Vind wel leuk om af en toe eens te spieken hier! Heb super mooie buikjes en echo's gezien :) geniet ervan!!

6. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Heeft er iemand van jullie wel eens gehoord van de nub-theorie?

7. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    de wattes???

8. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
  9. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Heey meiden,

Myladyw, wat vervelend dat je werk niet meer gaat zoals je wilt. Ik herken het wel een beetje, maar gelukkig zijn mijn collega's er wel gewoon open over.
    En trouwens dat stofzuigen moet je echt laten hoor! Dat is een van de "slechtste" bewegingen die je kunt maken als je last hebt van je bekken.

Hier enigszins gestrest, verhuizing staat voor de deur, sinterklaas bij schoonouders, kerst bij beide ouders. En dan ook nog gewoon tussendoor werken. Ohw ja en nog iets, weet niet of er toevallig nog meer dames zijn, maar ik heb ADD (adhd alleen zonder de echte hyperactieviteit) dus het is voor mij soms best moeilijk te overzien allemaal. Pff nou ja weer genoeg geklaagd, ik zal morgen weer even een nieuwe foto plaatsen!

10. Luja

Luja Niet meer actief

11. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Wat een mooie buiken! En wat een mooie echo's!!

Vannacht een pyama aangetrokken tot grote ergenis van mijzelf. Dat is wel 15 jaar geleden dat ik zoiets aan heb gedaan! Maar ik kon mijzelf niet warm krijgen, en mijn vriend werd chagrijnig van mijn koude voeten, benen en handen hahah. Oh verschrikkelijk wat voor een koukleun ik ben op dit moment. Normaal ben ik altijd zo'n 'heete' hahah.

Myladyw: ik herken het ook! Alleen is het bij mij niet omdat mijn lichaam niet meer wil, maar omdat mijn werk risico's met zich meebrengt. En sja door die risico's wordt ik onzeker (en ik was nooit onzeker dus snap er geen fluit van dat die hormonen dat kunnen doen met mij). Maar door het bespreekbaar te maken (al heb ik alleen maar mannelijke collega's) helpt het wel bij mij. pas nog een gesprek gehad, en ze helpen mij waar ze mij kunnen.... Weten jou collega's wel al dat je zwanger bent? (of heb ik dat stukje gemist)

Ik stop ook niet over een hele lange tijd met werken, gewoon omdat ik niet lang door kan werken. Zou onverantwoord zijn namelijk....

12. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Dat bedoel ik littha, had er nog nooit van gehoord.

Corry, al mijn collega's weten het inmiddels. Heb ook al een paar keer een rare reactie gehad van mijn collega's gehad toen ik het vertelde. Dachten ze grappig te zijn door te zeggen: had je je hand er niet voor kunnen houden.

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

mooi buikje weer.

14. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Dat zijn niet de reacties die je dan wilt ontvangen...
    Op ten duur kan dat tussen neus en lippen door wel een keertje gezegt worden...

15. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Dat vind ik wel verschrikkelijk, kunnen ze niet gewoon blij zijn en jou helpen? wat heb je toch rare mensen tegenwoordig!

16. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    jeetje wat een reactie myladyw!! Zo grappig vind ik dat niet hoor. Alsof ze niet goedkeuren dat je een eigen leven hebt naast het werk. We leven niet om te werken hoor! We werken om te leven!

Hier een beetje uitgeput nu. VL had even geen tijd voor de grote boodschappen deze week, dus resultaat is dat ik samen met mn zoontje alleen moest gaan. Pffffff... Ik kon helaas nergens een blik energie vinden! Nu weer thuis met als resultaat buikpijn...

17. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Hoiiiii!! Ik mag me hier nu ook melden!! Vandaag bij de verloskundige geweest, en alles ziet er prima uit. Ze schatten me tussen de 8 en 12 weken. Nog lastig om te zeggen omdat ik een onregelmatige cyclus heb en mijn laatste menstruatie 18 aug was. Maar op de echo schatte ze me meer rond de 8 weekjes.

Over twee weken heb ik een termijnbepaling. :) Heel spannend! Hartje klopt!

Ik heb zelf wat overgewicht, dus mijn groeiende buikje zie je nog niet. Wel al zie je dat mn buik aan de bovenkant wat meer aan het uitzetten is. Superleuk!

18. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Kei leuk!!!!
    Ik zie aan je handtekening dat t voor jou niet zo vanzelfsprekend is geweest om zwanger te raken...

Super gefeliciteerd!!!

19. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    welkom kruidnootje en wat een dubbel wonder is dat!!!!

Ik wil nog 1x even offtopic gaan, want dit is zooooo grappig!! Vriendlief krijgt tijdelijk een auto van de zaak. Omdat de kleine auto's uitverhuurd waren zou hij een dikkere bak krijgen. Hij de hele week opscheppen over "jij straks een dikke buik, ik een dikke bak!" en maar doorgaan over die auto... Wordt ie vandaag gebracht...... en jawel........ een peugeot 107 uit 2011... jeeeeeee schat wat een dikke bak! :D

20. glimworm

glimworm Niet meer actief

hee die heb ik ook!, zelfde kleur ook. alleen staat ie voorlopig nog in de Collin stand :D

mooie buiken en echo's dames!

hier had ik nog een flinke erfenis van zoonlief overgehouden die ik niet weg kon sporten :( maar nu merk ik dat mijn velletje toch wat strakker gaat zitten :D

Ach die zwangerschapskilo's daar rekenen ik na juni wel finaal mee af, dan ben ik voorgoed uitgezwangerd.

Deel Deze Pagina