eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

helpt misschien wel tegen de misselijkheid, maar je krijgt er maagzuur voor terug (hier iig wel) dus het is kiezen tussen 2 kwaden

2. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Welkom en gefeliciteerd kruidnootje.

Ik ben vandaag weer naar de fysio geweest. De fysio raadde aan om helemaal niet meer in de zorg te staan, maar lichtere werkzaamheden moest doen. Ze is bang dat als ik zo door ga ik snel niets meer kan dan op bed liggen.

Heb nu afgesproken dat ik het nog 2 weken probeer, maar dan minder uren. Dan kijken we verder.

3. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okugerst van VSM werkt goed tegen misselijkheid, opgeblazengevoel enz en verbeterd de spijsvertering
    Echte aanrader!!

4. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Vandaag is ff rondkijken bij diverse bouwmarkten voor behang, vloer. Is ff kijken wat er allemaal te krijgen is. Niet dat ik wat koop, maar anders moet ik op het laatste moment gaan kijken en is ook weer niet handig.

5. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode

Gisteren 12 weken zwanger, foto gemaakt na een etentje bij de Thai ;)

6. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Lieve foto LavitaBella!

7. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto!!
    Ben wel jaloers hoor, wat zijn jullie allemaal slank en wat zie je die buikies goed!!

8. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Mooie buikjes zie ik weer voorbij komen, ik heb ook een foto, maar nog niet geupload... Misschien morgen.

Ik had vandaag een mega goeie dag, begon wel een beetje misselijk, maar na het ontbijt was het weg en... kreeg ik er een portie energie voor terug! Het zonnetje scheen dus we zijn even lekker in de tuin bezig gegaan, heg snoeien, blad blazen, vogelvoederhuisjes opgehangen, terras afgemaakt en tuinmeubels opgeruimd. Heerlijk!!!

Nu moe maar heeeeeel voldaan met de houtkachel aan op de bank, wauw hier kan ik nog dagen van nagenieten! :D:D:D

9. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Tegen de misselijkheid neem ik altijd een slokje melk! Maar dan moet ik ook bekennen dat ik van geluk mag spreken dat ik soms een vlaag heb en niet ergens boven hang.

mir kan me voorstellen dat je daar helemaal happy mee bent! Fijn gevoel moet dat geven! Hier lopen we een maand achter met onkruid haha.

10. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Ik dacht eerst dat ik 10juni was uitgerekent... bleek 21juni dus te zijn.. Had ik het gewoon verkeert uitgerekent;)

11. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik heb nu nog 1 hoek van de tuin, die achter loopt en vol staat met onkruid en wat dode planten, die moet nog, maar ach alles op z'n tijd :D.

Vandaag niet misselijk bij wakker worden en voel me goed, wel beetje moe, maar ach, ik ben happy! We gaan vanavond eindelijk weer naar dansles, zijn al weken niet geweest vanwege mijn toestand... :( Maar vanavond gaan de voetjes weer van de vloer :D!

12. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Hier wordt de misselijkheid minder gelukkig!

Wij hebben het deze week algemeen bekend gemaakt en moet er wel ff aan wennen. Herkennen jullie dat? Eerst wisten natuurlijk alleen mijn dierbaren het en nu iedereen. Wel ontzettend leuk maar ook ff wennen!

Verder heerlijk weekend gehad, vrijdag gourmetten met vrienden en gister verjaardag van een vriend van ons. Veel gingen daarna nog stappen (deed ik ook nog regelmatig) maar ik was echt te moe haha!
    Vandaag voor het eerst in tijden, een zondagse niks! Heerlijk!

13. nona2000

nona2000 Lid

12 okt 2012
    22
    0
    0
    Weer effe alles bij gelezen....hahahaha heb het niet lang kunnen verbergen probeer het nog wel op mijn werk omdat ik pas ben begonnen en effe door de proeftijd wil...maar word erg moeilijk..met zo een zichtelijke buikie... wat een mooie echootjes weer allemaal...ben nog steeds heel erg moe en lig al om 9 uur in bed..maarja is ook wel weer lekker..hihihi:D

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Begint al goed te zien lavitabella!!

15. kornasia

kornasia Lid

29 sep 2012
    51
    0
    0
    Administratief
    Drenthe
    Gisteren zwangerschapsbroek en zwangerschpspanties gekocht :):):) Oh de broek zit zooooooo lekker... ik had al last van mij normale spijkerbroek :(
    Wij hebben nu ook aan iedereen verteld :)

16. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Hier ook een productieve dag gehad sinds een maand ofzo haha. Elke keer was het elke dag iets, nu op 1 dag veel gedaan! Wel apart dat ik vandaag zoveel energie had, maar las al hier op het forum dat dat vaker zo is bij 9 a 10 weken... Laten we hopen! Nog 7 dagen en dan krijgen we weer een echo!! Als dan alles wederom goed is zijn we dus 11wk en vertellen wij het ook aan de rest...

17. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal! Gisteren ook super productieve dag gehad hier! Mijn man ik hebben het hele huis uitgemest/opgeruimd, 12 vuilniszakken en nog meer spullen bij elkaar kunnen mesten :D Tegelijkertijd hadden we een schoonmaakster voor 3 uurtjes die ging poetsen dus toen we 's avonds op de bank ploften was het heerlijk in een schoon fris huisje :)

Vanochtend 08.30 hadden we controle afspraak bij de verloskundige, er zat ook een stagiaire bij die eerst even het hartje mocht proberen te vinden. Helaas lukt haar dat niet, ze zat veel te laag, maar ik durfde haar niet meteen wat te zeggen. Ze zat echt met dat apparaat op mijn schaambot :( Dus ik op een gegeven moment "uhm, volgens mij zit het niet zooo laag hoor?" Op een gegeven moment bood de verloskundige aan om te helpen en die voelde direct dat de rand van mijn baarmoeder veel hoger zat (eerder op de plek van een 14-16 weken iemand) en had het apparaat meteen raak en prachtig hartje gehoord! Verder lage bloeddruk nog steeds 95/55 maar daar zijn ze alleen maar blij om :)

18. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Hier een gezellig druk weekend gehad...
    We hebben mn stiefdochtertje t weekend hier gehad en haar verteld dat ze een broertje of zusje krijgt... (officieel niet eens mn stiefdochter, ze is de dochter van mn vriend zn ex en omdat ze verder geen vader figuur in dr leven heeft neemt mijn vriend nog steeds de verantwoordelijkheid over haar)
    Verder was mijn zusje ook hier (Ze zijn van zelfde leeftijd). Dus hebben al lekker "vadertje en moedertje" kunnen spelen...

Zaterdag naar de intocht van Sinterklaas geweest, en super gezellie en ook leuk toen ik me bedacht dat ik volgend jaar met mn eigen kindje daar naartoe ga...

19. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden
    Vanmorgen onze termijnecho gehad. 3 en halve cm groot en een kloppend hartje! Gaat heel goed dus, pff wat een opluchting. Volgens de computer was ik 10 weken en 1 dag zwanger. Klopt precies met de dag van bevruchting hahaha! Mooie buikjes allemaal hoor, hier nog niet veel verschil te zien, alleen ' s avonds een darmenbuikje. Wij gaan het deze week de kids vertellen en daarna maken we het wereldkundig!

20. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Hey dames... we hadden het even terug over namen... Ik keek net voor het eerst naar "volgens mama" (uitzendinggemist sbs6) wat een namen komen daar voorbij!!! ;)

Deel Deze Pagina