eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Laat je weten hoe het ging?
    Succes, spannend!

2. Ior

Ior Niet meer actief

Dank je:p Tuurlijk laat ik het weten maandag. Vind het zo spannend

3. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Super succes bij de echo's! En blij te lezen nijn dat je echo een hartje heeft laten zien! :D

Mooie buikjes alweer te zien!

Nog even een vraagje... (hoezo onzeker :)) ik heb nu een weekje last van wat vloeien (doorzichtig). Hoe gaan jullie daar mee om? Ik heb de neiging steeds naar de wc te lopen om te kijken, maar er is telkens niets te zien (gelukkig!).

4. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Ik merk ook dat ik een stuk moeier ben. Heb nu avonddienst gehad, maar heb ervoor even geslapen dus gaat het nu wel.

Wel merk ik dat ik een veel korter lontje heb. Normaal heb ik echt heel veel geduld, maar de laatste tijd echt niet. Hebben jullie dit ook?

5. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Hoi !

Littha,
    Bedoel je met vloeien alleen witte afscheiding, of ook met bloed en roze of bruin??
    Witte afscheiding is heel normaal, ik geloof dat de meeste zwangere vrouwen iets meer afscheiding hebben dan anders. Maar zodra het rood of bruin wordt zou ik voor de zekerheid even contact opnemen met je VK.

Irmw,

Dat korte lontje herken ik heel goed, ik werk met kinderen en heb normaal (al zeg ik het zelf) engelen geduld. Maar de laatste tijd kan ik nog maar weinig hebben hoor! Hoop dat het de begin hormonen zijn en dat het snel weer beter wordt!

Liefs

6. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Nijntjenijn,

Ik werk in de zorg. Merk echt dat ik waar ik normaal geduld voor zou hebben het nu echt niet op kan brengen. Kan ook mega lullig reageren zonder ik het door heb.

Hoop dat dit snel weer voorbij gaat.

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Goedemorgen allemaal.
    En gefeliciteerd allemaal!
    Ook ik mag mij bij jullie aansluiten.
    Wat een mooie buikjes zie ik al voorbij komen, ik zal binnenkort ook even een foto plaatsen. Ben nu niet thuis dus kan het nu niet doen.

8. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Hoi nijntjenijn, Ik had er al tussenhaakjes gezet, maar waarschijnlijk niet goed genoeg. Heel lekker verhaaltje dit ;) Het is gewoon doorzichtig. Geen urine, want dat ruik je gelijk, maar gewoon vocht. Ook niet wit of rood of klodders ofzo. Geen idee... Las dat meer meiden dat hadden, maar wordt er zo onzeker van.

9. He dames zijn er nog buikjes om te showen!?

Over afscheiding; heb wel witte afscheiding maar dat bedoel je volgens mij niet?

Trouwens mochten er nog begin juni mama's zijn die met ons clubje mee willen kletsen en/of op de bevallingslijst willen, jullie zijn van harte welkom hoor! (zie handtekening)

10. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Nee dat bedoelde ik inderdaad niet. Als je bijv op de bank zit voel je soms gewoon. Het lijkt net alsof je ongesteld bent zeg maar. Maar bedoelde ook meer: als het opvalt, wat denk je dan? En wat doe je om jezelf gerust te stellen als je steeds merkt dat het niets is?

Ik kan wel een buikfoto plaatsen, maar er is nog niets te zien haha.

11. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    hier nog geen foto van mn buik, krijg wel steeds meer een darmenbuikje:)

Ben tot nu toe ook alleen moe en idd minder geduld. werk op het speciaal onderwijs en normaal echt veel geduld (ook wel nodig haha) maar nu echt sneller geirriteerd haha. hopen dat het snel weer overgaat:)

Doen jullie ook allemaal mee met moeders voor moeders?

12. chihuahuatwins

chihuahuatwins Actief lid

28 aug 2012
    292
    1
    0
    nederland
    hoi allemaal,
    wil ook graag hier mee kletsen:) Ben zwanger van mijn derde kindje . Inmiddels wegens een eerdere bbz al drie echo's gehad en alles ziet er goed uit. Afgelopen maandag zelfs het hartje al goed zien kloppen;)

13. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Hooi,

Imrw, Zeker doe ik mee aan MvM! Al vanaf week 6.
    Chichuahua welkom bij de club, mooi dat er iemand bij zit die al eerder zwangerschappen/bevallingen heeft gehad :) hebben we wat ervaring in de groep :)
    Volgens mij is het voor de meeste de eerste zwangerschap toch??

14. chihuahuatwins

chihuahuatwins Actief lid

28 aug 2012
    292
    1
    0
    nederland
    thanks:) voor mij is het ook al weer een tijdje geleden (kids zijn al ouder) maar nog net zo spannend..

15. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Ohw ja herkend iemand het volgende?
    Ik heb vandaag een vrij drukke en lange dag gehad, maar nu doet mijn staartbotje behoorlijk pijn! Alsof het niet helemaal goed zit of.
    Als iemand het herkend... tips??

16. kornasia

kornasia Lid

29 sep 2012
    51
    0
    0
    Administratief
    Drenthe
    Hallo allemaal,

Ik ga ook mee doen aan Moeders voor Moeders. Dat kan vanaf 6de week - nu is denk ik mijn 6de week of nog net niet (dinsdag op echo was nog leeg vruchzakje dus gyn zei dat het 5de week was) - dus ik ga mij vandaag inschrijven. Dan kan ik iets voor andere vrouwen doen die ook moeders willen worden :) Ik denk dat het een goeie gevoel geeft :)

Ik heb nog heen buikje dus nog tijdlijk geen foto :)

17. Ior

Ior Niet meer actief

Hey dames. Ik ben best wel wat onzeker, of het allemaal wel goed is. Hebben jullie dit ook?

18. kornasia

kornasia Lid

29 sep 2012
    51
    0
    0
    Administratief
    Drenthe
    Ik ben ook onzeker... nog meer nadat ik een leeg vruchtzakje heb gezien... ik probeer rustig te blijven en gewoon genieten, in 2.5 week controle dus wij zullen zien.

19. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Hey meiden,
    die onzekerheid begrijp ik heel goed, heb ik ook last van hoor!!
    Het feit dat ik wel een hartje heb zien kloppen deed voor mij heel veel onzekerheid wegnemen. Hoewel ik weet dat het nog altijd mis kan gaan. Maar probeer er nu wel vooral van te genieten hoor!! Veel meer kun je er zelf toch niet aan doen.

20. Ior

Ior Niet meer actief

dat klopt, je kunt er ook helemaal niets aan doen. Een collega van mij (die het al weet, is de dochter van vk) vroeg of Ik woensdag haar tijden wou werken, had gezegd, wel als de echo goed is. Ben zo bang dat het niet goed is.
    Dit ook omdat Ik wat last heb van bruin slijm, al weet Ik dat dit eruit moet en oud is (laatste ongi was 18 juni) het maakt je wel bang. Nou ja. Nog 2 dagen wachten. Dan kunnen we eindelijk heen.
    Ik hoop dat we allemaal een baby in de armen hebben volgend jaar mei en juni. :)

Deel Deze Pagina