@webje: ik wist elke ochtend wat ik droomde! Sinds een paar dagen niet elke ochtend meer. Indd variërend van hele leuke grappige lieve tot enge nare vervelende dromen. Van ons kleine hummel die heerlijk ligt te schoppen in mijn buik, tot dat ik mijn zoontje vergeten ben mee te nemen nadat we bij ikea zijn geweest... Straks de echo!!! Spannend..... Om 10 uur zijn we aan de beurt...
carma73,ik heb ook wel een voorkeur hoor ik heb al 3 zoontjes en heb daarom nu voorkeur voor een meisje! maar mocht het weer een knul zijn dan is dat ook leuk. maar gezondheid staat voor mij op nr 1 toch merk ik wel verschil ik heb heel veel trek in zoetigheid en heb ook last van pukkeltjes in m,n gezicht dat heb ik idd niet eerder gehad bij vorige 3 en cholade kun je mij ook wel wakker voor maken haha. en m,n beenharen groeien nu minder snel als bij andere 3 en jullie? toen ik m,n echo kreeg was het kindje al erg bewegelijk bij wie nog meer? hartslag zou waarschijnlijk 160 of meer geweest zijn wow he! spannend allemaal ik kijk uit naar 21 dec dan weer echo voor geslachtbepaling dan ben ik 17 weken liefs van mij
snelle hartslag zou duiden op een meisje... dus ja wie weet jootje Mijn moeder schijnt te horen dat mijn kindje een jongetje is... om dat hij zoooo veel rustiger is dan een meisjeshartslag... nouja we zullen t zien... Mijn kindje was echt heel bewegelijk op mn echo... echt geweldig om te zien.... alleen jammer genoeg nog niet gevoelt ghihihi Kei leuk voor de meiden die hun kindje al wel hebben mogen voelen... T enige wat ik voel is dat als ik "teveel" heb gedaan, zijn buikkrampen... Als t weer eens zover is, beveelt mijn vriend me om te gaan zitten en gewoon echt niets meer te doen en rent hij op en neer om mij t zo comforabel mogelijk te maken ghihihi
Hier weer terug van een heeeeele goede echo!!!!! Ben zo blij!! Kindje lag eerst te spartelen, toen te slapen. Voor de meting moest ik het even wakker porren en je zag het zich nog lekker even een keer omdraaien (zoals in bed) zo van: heh, ik wil nog helemaal niet wakker worden! Zooo gaaf om te zien!! Hartslag was 180. Ben nu weer een paar dagen vooruit gezet... 14 juni is de nieuwe datum!
Wat een mooie echo! Ik mag morgen weer ben dan 13 weekjes hoop zo dat alles goed gaat met ons wondertje!
Genante vraag: Hebben jullie ook veel last van winderigheid vooral in de avond/nacht wordt er soms gek van.. hihi
webje, dank je wel! Dat winden herken ik niet echt eigenlijk. Wel af en toe, maar niet meer als normaal ofzo... Veel plezier morgen!
Dankje wel voor je reactie Littha misschien komt het wel door de moeilijke stoelgang die ik heb..?? Enn dankje wel.. Morgen lekker vroeg 08:45 uur en als alles goed is dan ga ik het echt van de daken schreeuwen! Kan ik het eindelijk op Fb zetten, in de whatsapp en noem maar op.. dusss duimduimduimduimduimduim hihi
Nijntje wat leuk dat je de kleine gevoeld hebt!!! Ik denk soms ook dat ik "iets" voel, zo raar. Mooie echo Littha! Moe, dat dat ben ik eigenlijk vanaf het begin al, vanaf een week of 5. Ik heb nu af en toe 's ochtends wat meer energie, maar daar maak ik vervolgens gretig gebruik van met het gevolg dat ik eind van de middag weer af ben... Dromen, ja ik heb heel veel dromen, soms ben ik zo druk 's nachts dat ik moe wakker word... Ik heb stiekem de voorkeur voor een jongen, alleen al omdat we die naam al hebben en een meisjesnaam echt verschrikkelijk moeilijk is... Maar na de 12wkn echo dachten ze in het NUB topic een meisje te zien. Mijn man wil wel graag een meisje. Ach als het maar gezond is!
Hoi ladies, Ik ben vandaag op controle geweest. We hebben met zo een doptone het hartje gehoord en ze heeft nog een echo gemaakt omdat het rustig was. De kleine was lekker druk. Hij/zij zat met de handen te grijpen naar de placenta . Op een gegeven moment draaide hij/zij het hoofd om en keek recht in de echo. Was leuk om te zien . Zie je precies die oogkassen. En toen draaide hij/zij het hoofd weer om. Ik heb nog even een foto bijgevoegd.
Wij hebben ook vandaag echo gehad Stagiaire moest oefennen dus de echo duurde 50 minuten Het was echt leuk. Wij konden heel veel zien: hersen, ruggengraat, ribben, vingertjes... Wij hebben 3 foto's gekregen - 1 van handje
JAAA kornasia in ieder gevan 5 vingers aan 1 hand hahaha Mooi hoor Idd veel mooie foto's weer!! Pfff meiden hebben jullie ook van die buien dat je niks kan hebben Mijn hubby is 2 wkn vrij en gaat aan het klussen Zolderkamer voor onze kleine meid maken zodat de "babykamer" weer vrij komt. Hij is aan het slopen maar opruimen ho maar, loop de hele dag achter hem aan op te ruimen Heb straks even duidelijk gemaakt dat ik daar niet voor ben en dat de woonkamer en de keuken geen opslag worden net als de tuin, bijkeuken en de hal voor. Ben blij als het woensdag is dan kan er een hoop naar de stort en dat ruimt lekker op echt kan janken en boos worden om niks Zo klaagmodus uit hahahaha
Ik ben rustiger dan voor de zwangerschap, maar misschien gaat dat veranderen volgende week als mijn man met de babykamer begint ... hahah wij zullen zien Oh ik was vergeten te melden dat bij ons wordt het waarschijlijk een jongetje
Wat een mooie echo's weer. Die met het handje is ook heel erg mooi. @ nijntje Heel erg leuk dat je het gevoeld hebt. Ik kan niet wachten totdat ik die kleine voel.
Mooie echo's zijn er bij gekomen! Super! En kornasia: super dat je 50min mocht kijken! Denk dat wij allemaal wel een beetje jaloers zijn
@carma... buien dat ik niets kan hebben???? kan al 3mnden niets hebben... gisteren nog knallende ruzie gehad omdat meneer geen hemeltje boven t ledikantje wilt en ik absoluut wel... Dr is nog steeds geen duidelijk winnaar uitgekomen voor mijn bloeddruk was t beter er over op te houden... enne ik krijg m nog wel zo ver......
HAHAHA ja hier ook van die dingen idd!!! Maar uiteindelijk is moeders wil wet hè FF vies vraagje, zijn er meer dames hier die extra afscheiding hebben als ze een grote boodschap moeten doen. Pfff wat een zooi is dat toch