Ik heb dat ook hoor dat ik onzeker ben. Komt omdat ik bijna geen klachten heb en nog niks voelt. Dan ga ik me toch afvragen hoe het zal zijn met uk daarbinnen.
Goh ik loop al vanaf week 6 met een positiebroek, heerlijk en zou nu echt niet meer weten wat ik zonder moet... M'n moeder heeft ook een uniform broek vernaaid en die draag is sinds 2 weken, ik had altijd een hele strakke riem om, die had ik al vrij snel niet meer nodig, maar nu zat ook die broek echt te strak. Als het allemaal volgens plan verloopt maken we vanmiddag een foto!
hoi allemaal, ff vraagje hartslag van de kleine was nu 150 pm. ik ben vandaag 14 weken en 3 dagen zwanger. geloven jullie in die bakker praatjes...? ze zeggen dat jongen lager hartslag hebben meisje hoger maar nu weet ik de hartslag niet meer van m,n vorige zwangerschappen hoe snel ging jou hartslag van het ongeboren kindje? ik kan bijna niet wachten tot het 21 dec is haha ben zooooooo ongelofelijk nieuwsgierig hahaha
*breek even in* Zag toevallig je vraag Jootje maar zijn geen baker praatjes dat een jongen een lagere hartslag heeft dan een meisje. Mijn dochtertje zat vaak tegen de 200 aan maar dacht dat je dit pas later in de zwangerschap kon horen. In het begin zegt het nog niets *breekt weer uit*
van mijn oma en mijn moeder, ik weet niet of het iets typisch amsterdams is nou vanmorgen een gesprekje van 5 minuten gehad (daar ben je een uur voor onderweg ) ik kan door subtotaal ruptuur dus toch gewoon weer op de normale manier bevallen. alleen krijg ik door bloedverlies van de vorige keer wat extra voorzorgsmaatregelen; ik moet aan het infuus tijdens bevalling, ik krijg bijstimulatie bij verminderde weeenactiviteit, ik moet zoiezo ingeknipt worden (brrr...) om opnieuw uitscheuren zoveel mogelijk te voorkomen. Bij de placenta moet er zonodig ook bijstimulatie gegeven worden om hem zoveel mogelijk in zijn geheel en zonder al teveel duw- en trekwerk naar buiten te laten komen (de vorige keer is ie gescheurd, vandaar het vele bloedverlies en met spoed naar de ok te moeten) zoow lekker verhaaltje op de maandagmiddag! nu donderdag op controle naar de vk, ik hoop dat ze dan al bloeduitslagen van manlief hebben en me meer kunnen zeggen mbt de irregulaire antistoffen jeetje wat een moeilijke woorden allemaal, nog even en ik kan afstuderen in verloskunde/gynaecologie
Hoi Dames, ik ben deze week in het zonnige Miami dus zal wat minder reageren. Hoe voelen jullie het verschil tussen darmen gerommel en je baby? Ben benieuwd!!
OOO shk ik ben jaloers Ben er ook al 2x geweest en het is in die hoek zo leuk, dit jaar mei nog geweest Ga snel weer terug als de kleine mee kan Heel veel vakantieplezier!! Als het onder de navel plopt dan is de kans groot dat het de kleine is
Even niet gereageerd, druk weekend gehad! Littha wat lief dat je zo geïnteresseerd bent en iedereen vraag hoe het gaat! Hier gaat het goed! Van maandag tot donderdag erg ziek geweest en daarna langzaam opgeknapt! Ik kom ook uit Overijssel Verzekeringsvraag vond ik wel een goeie, zit bij menzis maar twijfel om over te stappen. Over vakantie gesproken.. M'n vent en ik gingen elk jaar met kerst naar 1 vd Canarische eilanden, dit jaar dus niet afkicken! Willen jullie aankomende zomer nog op vakantie? Zo ja, hoe en waar naartoe? Zal deze week een foto plaatsen!
@carma: dat verklaard een hoop! hahaha. Tja ik kan me ook niet alles herinneren... Wel dat ik heel de zwangerschap angstig was vanwege het verlies ervoor. Ik kan me bijv ook niet meer herinneren wanneer ik hem voor het eerst voelde of wanneer die pijnlijk tepels minder werden enz. @jootje: die van ons beebje nu was 180 bij 11.3 weken. Die van mijn zoontje weet ik niet meer... Zal de 3D/4D echo eens nakijken. Maar dat was daadwerkelijk later. @glimworm: klinkt als goed nieuws toch! @shk: ben ook jaloers! Mijn bestemming is nog niet verder gekomen dan zuid frankrijk hahaha. Geniet ervan! Hier valt er vandaag sneeuw door het hele land! Alleen jammer dat het hier niet is blijven liggen... @imrw: ben gewoon meer een mensen-mens dan een dingen-mens . Qua verzekering: zit je links of rechts in overijssel? Wij gaan misschien dit jaar nog wel op vakantie, maar dan einde van de zomer lekker naar een huisje van landal ofzo. Gemakzucht aankomend jaar haha. Mijn ouders hebben nog wel een camping geboekt (ook voor ons) voor pinksteren... Denk niet dat ik hoogzwanger op een luchtbed in een tentje kan haha.
Hartslag: Ik heb even terug gekeken (handig als je het per deel op de laptop hebt staan) gemiddeld 145 slagen per minuut bij 28.1 weken... Is dus een jongen...
Wij willen er ook graag nog even uit als alles het toelaat Een korte vliegreis all inclusive of 2 wkn met de auto naar de vendee in frankrijk net als vorig jaar stacaravan huren met 3 slaapkamer. echt ideaal
Ik zal eens informeren tot hoever zij gaan. Ze vergoeden namelijk 100% zkh bevalling zonder medische indicatie en de eigen bijdrage kraamzorg. Wat ik wel merk is dat er veel mensen in het land bij Achmea zitten!
Ik stap over terug van CZ naar het VGZ en verzeker me plus aanvullend met het beter tandartspakket Het is wel de duurste maar dan word ook alles 100% vergoed zonder dat je een deel eigen bijdrage hebt Kijk daar goed voor uit Bij sommige moet je een klein deel zelf betalen als je niet de hoogste verzekering hebt Heb het wel afgesloten via unitedconsumers omdat ik daar weer extra korting kreeg.
wij hebben geboekt via e camp. maar het kan ook via keykamp die hebben mooiere stacaravans het was in sant jean de moints naam van die camping le clarys plage Lekker aan zee en een mooi zwembad. In de regio is ook het nodige te zien en te doen. Camping Le Clarys Plage, Vendée, St. Jean-de-Monts, Frankrijk Als we gaan nemen we weer een last minute net als vorig jaar Durf niks vooruit te boeken
pffff hier weer een emo bui Ben alleen thuis met m'n dochter, hubby is vanmorgen naar roemenie vertrokken voor werk en is woensdag rond de middag weer thuis Wat is die angst toch klote Ik wou det ik wat ging voelen dan voelde ik me een stuk beter denk ik
@carma: ik deel je gevoel! Ik heb gisteren een wanhopige poging gedaan om het hartje zelf te vinden met de doptone die ik nog had (max 5min hoor), maar kon niets vinden. Inmiddels mezelf aangeleerd dat ik onervaren ben en dat dus mogelijk is, maar had het zoooo fijn gevonden als ik het wel kon!
hahaha ik heb ook z'n apparaat hier Maar ja met die dikke buik van mij zal het voorlopig nog wel niet lukken Blijf het proberen maar heb geen hoop