Succes dames!!!! Gisteren een drukke dag gehad... lag om half 9 al lekker op mijn bedje... Ook even bij mijn schoonouders geweest, die had ik de hele zwangerschap tot nu toe nog niet gezien... echt kei leuk... mn schoonzusje is super geïnteresseerd en mijn schoonvader begon echt te glunderen van trots als we t over de kleine hadden... echt zo leuk!!!
@ doptone, wij hebben een angelsounds, die werkt echt goed! Ik kon zelf tot twee keer toe niets vinden maar mijn vriend heeft het hartje steeds gelijk gevonden. Vanaf nu mag hij dus zoeken, prachtig dat snelle geklop zo compenseert het de weinig bezoeken aan de vk weer. Bij mijn meiden mocht ik 2 keer per week voor een echo komen opdraven, terwijl ik nu alleen met 20 wk nog een echo krijg en verder niet. Als je het heeeel lief vraagt en je een beetje zorgen maakt, willen ze dan alsnog een echo doen, wat zijn jullie ervaringen??
Ik kreeg vorige zwangerschap het stempel risico geval en mocht iedere 2 wkn komen ivm overgewicht en kans op suiker enz Nu ben ik afgevallen maar nog overgewicht maar de stempel is eraf volgens hun Ben bij een ander ziekenhuis en die zeggen dat een normale controle in het ziekenhuis bij de verloskundige voldoende is Ik ben echt een stresskip en we zijn het nu aan het opbouwen 2 wkn/ 3 wkn enz enz maar merk nu dat 3 wkn echt het uiterste is, maak me nu al weer druk. Maar goed dat is ook wel normaal met ons zwangerschaps verleden en de lange medische weg/ mk enz enz Als ik het echt niet vertrouw maak ik een afspraak voor een "pret"echo bij een gediplomeerd verloskundige/ echoscopiste Zij doet dit thuis maar werkt ook nog op de verloskamer en heeft heeeel veel ct echo's en 20 wkn echo's gemaakt Hele fijne vrouw ook hier een angelsound maar ook veel vet op de buik dus dat duurt nog wel ff denk ik
Wat vervelend dat je je zoveel zorgen maakt. Naar wat ik begrepen heb de afgelopen weken heb je daar ook je redenen voor. Ik zelf heb het absoluut niet, maar merk wel dat ik 1 van de weinige ben die "zomaar" zwanger is geraakt en dat ik van geluk mag spreken nog geen narigheid te hebben mee gemaakt. Daarin tegen maak ik me weer om heel andere dingen heel veel zorgen... Ons kindje zit goed waar hij zitten moet, maar ondanks dat het financieel nu al weer beter gaat ben ik nog steeds bang dat alles niet op tijd klaar is voor de komst van de kleine... Over 3 weken word er hier een verbouwing aan keuken en badkamer gedaan. Dr moet een nieuwe douchebak komen. Er moet een aan en afvoer komen voor de vaatwasser die al ruim een jaar on-aangesloten in de keuken staat en 2 nieuwe stopcontacten... pffff t liefst wil ik dat t nu gedaan is en dat er nu een kamertje klaar staat enz enz enz...
Ja verbouwen is een ellende Maar een wieg bij jullie op de kamer een flesje op z'n tijd een schone luier een veel liefde en die kleine red het wel meis Wij hadden de babykamer nog niet binnen en toen beviel ik een maand te vroeg hahaha Zondag bevallen en dinsdags kwam de kamer pas Gelukkig moesten we even blijven
Poe dan mag ik echt niet klagen, mijn man en ik gaan 1 maart pas verhuizen en moeten dan nog de hele kinderkamer in elkaar gaan zetten en schilderen! Nu nog geen stress, maar denk tegen die tijd wel Maar ja sneller kan het niet gaat. Het enige wat ik kan doen is zorgen dat alles klaar staat en dat het een kwestie is van in elkaar zetten en gaan! Nu maar hopen dat de kleine niet eerder komt
Dat hoop ik ook voor je shk... 1 maart i best wel last minute... gezien je dan al bijna 6,5mnd bent... Ik heb mijn vriend gesmeekt alles voor ons trouwen (11mrt) klaar te hebben, en dat heeft hij op toegezegd dus daar moet ik maar op vertrouwen, maar dat moederhart van mij zegt iets anders ghihihi Vandaar dat eind deze mnd verbouwd word... laatste weekend in januari heeft mn schoonvader vrij genomen om te komen klussen voor t kamertje en dat weekend ga ik met schoonmoeders shoppen voor een kamertje... dus dat moet op tijd zijn... hoop ik... Wilde al graag ook een wiegje naast mn bed... nu heb ik een extra reden ghihihi Thnx carma. ook voor je lieve woorden...
Ik heb ook de angelsound.. Werkt echt prima hier.. Eerste keer even zoeken Waar je ongeveer moet zijn..vrij laag en de eerste keer ook aan de rechterkant.. Echt heel leuk..
HAHAHA oooo ook nog trouwstress Ja dat is dubbelop maar uiteindelijk komt alles goed, mannen zijn nu eenmaal van het laatste moment gebeuren "zucht" Gelukkig is mijn man nu al bezig met de zolderkamer voor onze dochter en als die af is verhuist zij en maken we de babykamer schoon (vloerbedekking/ gordijnen/ meubeltjes enz) en halen we de rest van de meubeltjes en spullen bij mijn schoonouders van zolder en KLAAAAR!!! Hij heeft er wel van geleerd de vorige keer hahahaha Eefje fijn dat hij het al doet bij jou Ik baal er wel van dat ik niks kan horen maar dat komt wel een keer Misschien als ik donderdag zie waar ik moet zoeken dat het beter gaat Luister tot die tijd naar mijn eigen hartslag en die van mijn dochter hahahaha
Ja voor t trouwen heb ik niet echt heel veel stress... soms wel heel veel verdriet. We gaat gewoon op maandag ochtend naar t gemeentehuis met 2 getuigen, tekenen en klaar... dus alles is daarvoor al geregeld... Waar ik dan soms moeite mee heb is dat t verre van mn droom huwlijk is... Ook daarin moet ik mijn vriend maar vertrouwen dat we, zoals hij dat beloofd, voor mijn 30e nog een keer "echt" trouwen met een mooie jurk, vrienden en familie erbij enzovoort...
O meis maar dat komt dan ook echt wel hoor als hij dat zegt. Ook hier in 2x getrouwd, eerst voor de wet met familie En daarna nog een keer voor de kerk en met een groot feest Ik kan je geruststellen dat een grote bruiloft ook niet alles is hoor Ik vond het wettelijk huwelijk achteraf voldoende en heel gezellig Het is een hoop gedoe dat een hele boel geld kost die je beter aan een leuke vakantie kan uitgeven ofzo Je doet het meer voor een ander als voor jezelf Misschien kan je anders een mooie jurk huren en je man in een pak en dan samen foto's laten maken samen met je kleintje erbij Jurk kan je dan weer terugbrengen hangt hij ook niet onnodig in de kast hahahaha
Ik heb wel die droomhuwelijk gehad eind juni dit jaar en kan je verzekeren ik zit behoorlijk op de blaren nu financieel. Wat een geld gaat daar inzitten. Ik heb er absoluut geen spijt van maar ik voel het wel en dat is nu natuurlijk wel jammer met een nieuw huis en een baby op komst..maar ja THAT'S LIFE!
nou hè 10.000 euro is niks!!! en als je dan bedenkt wat je er voor had kunnen doen!! Maaaaar spijt moet je idd nooit hebben Ik heb spijt van 1 ding en dat is dat ik toen op mijn zwaarst was en niet lekker in mijn vel zat dus niet happy was in de jurk 1 voordeel, elke vrouw droomt ervan na jaren nog in hun jurk te passen en ik wil er noooooit meer in kunnen hahahaha
Hahaha in jou geval mag dat ook carma.... Dat is ook de reden dat we nu alleen voor de wet trouwen, vanwege het geld, willen graag getrouwde ouders zijn maar kunnen ons geld nu veel beter uit geven aan de baby... Vant weekend stuitte ik op een pracht jurk een sisi-achtige jurk maar dan in positiejurk... om kippenvel van te krijgen... en dan zie je de prijs, 200,- en dan is wel even slikken dat je je bedenkt dat dat t zelfs niet word... Ik ga wel int wit trouwen maar dat zal wel een Jomanda-achtige jurk worden Mijn vriend gaat ook in pak... in Armanipak zelfs, geleend van zn vader ghihihihi
Op zich is 200 euro voor een jurk niet zo duur. Zal maar niet zeggen wat ik betaald heb destijds, ook een deel van mijn ouders gehad. Maar als je krap zit is alles veel. Jammer is dat eigenlijk, als je je jurk zou hebben was het voor jou al compleet denk ik. Het word gewoon een topdag en het belangrijkste is dat jullie samen zijn en van elkaar houden
ja die jurk is dat wat t m doet ghihihi Tisz die jurk waar ik als klein meisje al van droom... En nee tisz helemaal niet veel geld, had m gevonden op marktplaats dus ik weet ook dat tegen de tijd dat ik t geld er wel voor heb, de jurk al weg is... Had al gelijk de link door gestuurd naar mn moeder ghihi maar omdat ze de kinderwagen al had voorgeschoten (wat natuurlijk veel belangrijker is) had zij t ook ff niet... Jammer, maar tisz niet anders... Mare genoeg over trouwjurken nu Hoe ist met de buikjes en de baby's...