eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ja daar gaan we gewoon voor:)

Ben zelf ook al begonnen met mvm sinds 2 dagen.
    Moet er wel echt aan denken, is nog even wennen!

Heb trouwens geen last van m'n staartbotje nijntjenijn.

Eigenlijk wel tijd voor foto's! Zal kijken of ik er vanavond 1 kan uploaden!

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Nou, vooruit... hier een foto van gisteren, 6+0 weken:
    (en normaal heb ik best een slanke taille)

3. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Hierbij een foto van vanavond!
    Broek zit niet echt heel lekker meer....

Bijgevoegde bestanden:

• 7+4.jpg
      7+4.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,3 KB
      Weergaven:
      25
  4. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Voor mij is het niet het eerste kindje, maar 2e. Mijn eerste zwangerschap was een MA. Bij de tweede heb ik een zoontje gekregen eind 2009 en dit is dus de derde.
    Ik ga me bij mvm aanmelden na mijn 1e echo 1 nov (8wk). Vaak blijkt dat je dan toch minder ver bent en zou dan dus 7wk zijn.
    Ik ben dus ook heel onzeker! Zeker na de ervaring met MA en deze opstart probleempjes. Indd laten we duimen dat straks iedereen in deze groep (en die er nog bijkomt) een kindje in handen mag hebben tegen die tijd.

5. Ior

Ior Niet meer actief

:( hier last van bloedverlies. :( helderrood. :(

6. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ior zou wel eens de vk bellen als ik jou was.
    Hopen dat het niks ernstigs is!

7. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Ior,

hoeveel bloed verlies je?? Als het heel weinig is kan het ook een gesprongen adertje zijn. Maar ik zou inderdaad toch even VK bellen!

8. Ior

Ior Niet meer actief

Ik heb nog geen VK, omdat ik bij de gyn liep, en die hebben alleen doordeweeks dienst, alleen 's morgens. Heb alleen bij afvegen, maar het is wel helder :(

9. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Heb ik vorig weekend gehad, het was niet veel maar was bij mij gelukkig niks aan de hand.
    Heb je ook krampen erbij?

10. Ior

Ior Niet meer actief

nee, alleen heel soms een steek links onderin, maar meer richting de heup, en soms wat onderrugpijn. Verder niet :(

11. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Ior,

Volgens mij kun je ook een willekeurig VK in je buurt bellen. Die hebben meestal een spoedlijn.
    Ze kunnen je in ieder geval misschien vertellen wat je moet doen.
    Maar kijk niet raar op dat ze in eerste instantie zeggen dat je moet afwachten. Het gebeurd echt vaker dat mensen in de eerste weken bloed verliezen en dat er niks aan de hand is.
    Ik weet dat het bij mij ook weinig uitmaakte wat mensen vertelden, want ik maakte me toch ook zorgen. Maar onthoudt dat het niet persee fout zit nu!

12. Ior

Ior Niet meer actief

Hey, dank je voor je bemoedigende woorden. Dat doet me wel ff goed. Ik weet dat ik spoedlijn kan bellen, maar inderdaad, ze gaan zeggen dat we af moeten wachten. Dat gaan we nu ook gewoon doen. We wachten tot maandag, dan heb ik een echo bij mijn gyn en dan kan ik mijn verhaal doen.

Gelukkig zit het bij jullie allemaal goed :)

13. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Ior: Ik wilde dat net zeggen: overmorgen je echo! Verder had ik bij mijn zoontje dat ook hoor... Zowel bij 8wk als bij 22wk... Ik heb geleerd van de vk dat zolang het alleen bij afvegen is en geen maandverband vol en er geen krampen bij zijn, het helemaal niets hoeft te betekenen! Je zei eerder al dat je wat bruinverlies had. Dat betekend naar mijn idee dat je baarmoeder ruimte aan het maken is voor de kleine. Zou naar mijn mening heel goed kunnen wat nijntjenijn zegt, er daardoor een bloedvaatje geknapt is... Ik begrijp heel goed dat je niet gerustgesteld kunt zijn tot je de kleine hebt gezien op de echo, maar ik hoop dat we je op deze manier erdoorheen kunnen slepen tot overmorgen!

14. ilana

ilana Actief lid

23 sep 2012
    130
    0
    0
    Hallo dames ,

Is het goed als ik me hier aansluit? Het lijkt me leuk om met jullie mee te kunnen kletsen en ervaringen uit te delen :)

Liefs

15. Ior

Ior Niet meer actief

:) dit vind ik het fijne van dit forum, iedereen denkt met elkaar mee en wenst elkaar het beste.
    Ik zat er later ook aan te denken, dat er ruimte word gemaakt. En ik denk dat er nogal wat 'rommel' inzit, aangezien ik niet ongesteld werd. Dank je voor je lieve woorden. We gaan het zien maandag.

16. Ior

Ior Niet meer actief

welkom en gefeliciteerd

17. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Dat vind ik indd het doel van dit forum. Niet alleen blij zijn met elkaar, maar ook elkaar steunen in tijden dat je het even moeilijk hebt. Zowel voor de 12wk als erna. Iemand die over zijn tijd gaat lopen (na 40wk) heeft het ook zwaar. Iemand met bekkeninstabiliteit ook. Ik denk altijd maar: Als het mij zou overkomen, wat had ik dan graag gehoord?

onderhand ben ik even een lijst aan het maken met wie er meedoen en wat info haha.

Welkom ilana!!

18. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    De stand.....

29-05-2013 nijntjenijn, 1e kindje, -afspraak
    29-05-2013 saanee, 1e kindje, 19-10 VK
    03-06-2013 luca2504, 2e kindje, -afspraak
    06-06-2013 mennnie, ? kindje, 18-10 echo
    08-06-2013 giegel1989, ? kindje, 23-10 VK
    09-06-2013 imrw, ? kindje, 22-10 echo / 15-11 echo
    09-06-2013 jazz, 1e kindje, 23-10 VK / 06-11 echo
    13-06-2013 littha, 2e kindje, 31-10 VK / 01-11 echo
    17-06-2013 sparts, ? kindje, 05-11 VK

en dan hebben we nog:
    sweetangell, 22-10 GC
    ahk, 24-10 echo
    kornasia, 31-10 GC
    lavitabella, 1e kindje, 15-11 echo
    ior, 15-10 GC+echo
    myladyw, 18-10 VK
    kiwi1405, 17-10 VK
    jootje221
    giraf 3e kindje
    Lappie 2e kindje
    chihuahuatwins 3e kindje
    ilana

19. Ior

Ior Niet meer actief

dat verwoord je Heel mooi. :) een lijst, leuk idee. Je bent een topper. :)

20. Saannee

Saannee Lid

14 aug 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ior, dat is vast wel even schrikken... Ik heb laatste dagen soms ook (bruin) bloed met afvegen, maar zolang het maar bij het afvegen is, zou ik me niet te veel zorgen maken.
    Gelukkig kan je maandag al naar VK, hopelijk kan je dan zien dat alles in orde is :)

Ik geniet de laatste dagen ABSOLUUT niet van m'n zwangerschap. Ik ben nog nooit in mijn leven zo moe geweest als nu. Ik slaap iedere nacht meer dan 10u en wordt dan wakker en dan ben ik nog doodmoe. Overdag moet ik nog een uurtje slapen en ik heb nergens zin in/ niets fut in men lijf. Ik hoop zo hard dat dit niet te lang gaat duren. Verder gaat dit nog gepaard met misselijkheid (niet overgeven).

Ga voor de zekerheid maandag even naar huisarts om bloed te laten trekken, volgens mij kom ik echt iets te kort in mijn bloed... (had voordat ik zwanger werd al ijzer te kort). Heb vrijdag eerste afspraak bij VK, maar ik kan echt niet meer wachten tot dan...

Deel Deze Pagina