eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Eff bijgelezen... Wij zijn nog niet getrouwd. Hebben erkenning en ouderlijk gezag geregeld en gaan we bij deze ook weer doen. Als we financieel iets ruimer zitten willen we een kleine bruiloft. Altijd al gewild. Ik vind het niets om maar in dat kantoortje je handtekening te zetten en klaar. Hebben een niet al te grote familie en een vaste vriendengroep, dus meer dan 50 man gaan het niet worden haha. 200 euro voor een trouwjurk is inderdaad niets! Maar wie weet kom je tegen de tijd iets tegen wat ook jouw smaak is, maar dan iets terug houdender. Ik duim voor je!

Hier dus ook overgewicht. Ik krijg als extra de 14 weken en 35 weken echo, verder niets extra's. Ik moest me ook gewoon bij de verloskundige melden en die heeft niets over ziekenhuis/gyneacoloog gezegd. Mijn startgewicht was 105 en zit nu stabiel op 107. Wat is jullie startgewicht?

Qua verbouwing: hopelijk gaat alles super en vlot, zodat jullie verder kunnen! één voordeel: de tijd gaat wel snel haha.

2. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    mijn start gewicht was 54 en zit nu op 57 kilo... net geen onder gewicht dus ook geen extra controle ghihihihi...

Ja hier is mn schoonfamilie heel erg groot dus als je een "echte" bruiloft gaat organiseren zit je al snel aan 200 man en dan heb je je vrienden nog niet uitgenodigd...
    Dus tisz hier echt een keuze tussen alles of niets...
    Ik hoop dat we snel t geslacht weten, dan kunnen we ook weer verder met baby spul hamsteren...

Morgen komt de kraamhulp voor intake gesprek...

3. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Wij gaan voor een geregistreerd partnerschap, dit omdat ikzelf en mijn vriend neit veel gevoel hebben bij een huwelijk.... En dat komt mede door het kosteplaatje ;) Ik vind het wel heel mooi als mensen het doen! Mijn beste vriendin gaat binnekort trouwen (traditioneel) en daar ga ik getuige.

Mag ik even klagen... vanacht de beroerdste nacht ooit gehad! Alles bij elkaar 1-1,5 uur geslapen. liggen woelen draaien, alles. En ik kon niet in slaap komen, werd gek van mijn onderrug. ik heb gisteren de badkamer grondig aangepakt, maar daar heb ik het nog nooit zo van in mijn rug gehad! vandaag werken.... (ik werk al minder wegens vermoeidheid) Herkend iemand dit?

4. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Hier mag je altijd ff komen klagen corry :)

Ik heb hier ook last van, heb ik eindelijk energie om iets aan te pakken hier in huis dan mag ik de volgende dag gelijk boeten met spierpijn e.d.
    Met een vreselijke nacht als gevolg... echt klote is dat, maar goed, we moeten het er maar mee doen he... straks zijn we t allemaal weer vergeten als ons kleintje in onze armen ligt...

5. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    JA ook hier rugklachten helaas (lage) onderrug.
    Steeds na gedaan werk is het ook hier feest
    Denk nu maar zolang het een beetje schoon is vind ik het al snel goed.
    De rest komt na de bevalling wel weer ;)
    Ik ga gewoon hier en daar wat hulp in roepen

6. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Zo denk ik er dus ook over....
    Tot ik t weer eens mn kop krijg (hmmm nesteldrang?) en dan gebeurd t gewoon en mag ik de volgende dag boeten :p

7. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee die nesteldrang die komt nog en dat is nog erger hahahaha

ooo ik heb zo de kriebels, morgen om half 10 de pretecho
    Hoop zo dat alles goed is
    Voel verder niks dus het zal wel goed zijn
    Heb nu 2x een meisje en 1x een jongen met nub en pendel
    ben benieuwd, ik nijg ook steeds meer naar een meid kwa gevoel
    We zullen zien

8. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Succes meid!!! en vooral veel plezier, geniet er van...

Nesteldrang nog erger??? :O
    Gezellie hahahahaha

9. jootje221

jootje221 Actief lid

17 feb 2010
    156
    22
    18
    NULL
    NULL
    hoi carma73,spannende dag morgen dus ;)dus morgen ben jij de eerste die het weet wat het gaat worden? ga je dit ook met ons delen?
    ik ben namelijk ook wel nieuwsgierig haha
    veel plezier en geniet ervan meid :)

10. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Vandaag weer een echo gehad..de 2 beebjes doen het goed en groeien als kool.
    Lagen beide hetzelfde en waren even lang. Echt een tweeling dus :)
    Volgens de meting lopen ze iets voor op groei dus dat is alleen maar mooi.
    Volgende week woensdag hebben we de geslachtsbepaling..ben erg benieuwd!
    24 december weer naar de verloskundige en 10 januari de 20 weken echo bij de gyn. Alles is al gepland omdat ik dubbele tijd moet hebben vanwege dat ze elke keer 2 baby's moeten checken. Helemaal niet erg natuurlijk extra lang kijken :)
    Zal foto's van de echo en mijn buik proberen in mijn album te plaatsen want om ze hier te plaatsen lukt helaas niet!

11. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    super mooi om te zien marcy! Wat moet dan bijzonder zijn om er 2 in je buik te hebben, en om ze zo te mogen zien!!

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

Gelukkg heb ik er bij zoonlief nmaar kort last van gehad, maar menn, wat kun je jezelf er zo mee in de weg zitten :D

13. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Zooo ik had veel bij te lezen!!!

Hier heel druk gehad met verhuizing en klussen.
    Verder afgelopen 3 dagen thuis gezeten met scheef bekken. Dus bij de chiro geweest en nu kan ik eindelijk weer een beetje normaal bewegen.

Ik voel de beeb regelmatig op dit moment, en met onze angelsound "mogen" we van onszelf 1 x in de week luisteren.

@verzerkering, ik stap over op avero achmea, die hadden het beste combi pakket voor mij, met vergoeding ziekenhuis en kraamhulp, maar ook veel fysio.

Dinsdag avond bij de VK geweest, ik heb een bloeddruk van 100/40 dus veel te laag, van het weekend in het nieuwe huis ook bijna flauwgevallen. Vervelend voor mij maar goed voor de beeb!

Was nog wel mooi, de VK vond het niet gek dat ik de beeb als zo goed voelde, het was zeeer bewegelijk zei ze :)

Nou komend weekend echt verhuizen dus ik zal wederom niet veel van me laten horen. Maar voor iedereen een fijn weekend en hoop zonder al te veel zorgen!

14. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Yes!!! vandaag is mn babyuitzet iets wat uitgebreider geworden...
    De vrouw waar ik de kinderwagen van had gekocht had contact met me gezocht dat ze de zolder had opgeruimd en nog wat spulletjes voor me had voor een klein prijsje...
    Die heeft ze daarstraks langs gebracht... een kei mooie autostoel, (voor na de maxi cosi) een badje met standaard, een draagzak voor manlief, een aankleedkussen, een stapel badcapes, 5 lakentjes voor het ledikantje en 3 lakentjes voor de kinderwagen of wiegje... ben er echt kei blij mee :D
    Moest t ff met jullie delen...

15. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de pretecho gehad en we krijgen voor 99% een MEISJE!!!
    Ik ben echt heel blij, mijn dochters wens komt uit "een zusje"
    Melanie van het nub topic en de dame die gependeld had hadden het goed bij mij
    Kan nu lekker aan het shoppen en alles uitzoeken wat ik nog heb van mijn dochter

Alles was verder goed
    geen openruggetje, klompvoetjes, blaas goed gevuld dus nieren werken, navelstreng goed enz enz
    Kleine was ook lekker bewegelijk en lag goed op schema met de groei

O missmama wat fijn zeg dat scheelt weer in de kosten en je hebt het toch nodig
    Hier kunnen we nu ook besparen want ik heb nog een hoop meidenspul

Hoezo is een lage bloeddruk goed voor de beeb nijntjenijn?
    Fijn dat je de kleine al zo goed voeld
    Hier zal het ook wel komen maar mijn buik is nog behoorlijk

16. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie kleine meid!!! Kei leuk man, en idd t scheelt ook weer een hoop centjes...
    De komende weken zullen er wel meer uitslagen komen ghihihi
    Heb ook een fotootje van jullie kleine meid???

Ja ben er echt heel blij mee, en tisz allemaal nog fatsoenlijk spul ook en ook nog eens totaal mijn smaak...

17. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodday from Miami girls. Vandaag precies volle 16 weken! Op naar de 17. Heb sinds deze week constipatie! Iets waar ik NOOIT last van heb dus helemaal nieuw en echt een zwangerschapskwaal dus. Ik eet me suf met granen en bananen maar niks helpt.
    Iemand hier de magic tip? Wil zo graag naar de WC!! :)

18. glimworm

glimworm Niet meer actief

bananen stopt juist de boel! ;)
    wat bij mij de stoelgang goed bevorderd is ontbijtkoek van de c1000, daarvan ga je aan de race:D

19. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    roosvise laxo maar die zullen ze daar niet hebben ben ik bang
    Je kan ook poedertjes vragen aan de huisarts die werken ook super
    Misschien hebben ze ergens bij een pharmasy een middeltje dat je mag hebben als je zwanger bent
    bananen is een no no
    idd ontbijtkoek kan werken
    suc6 daar

20. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Denk dat ze ontbijtkoek ook in miami niet te krijgen is, dat schijnt ook weer iets typisch hollands te zijn...
    Denk idd dat je t best daar ff naar de apotheek kan gaan en navraag doen... Succes!!! geloof best dat dit een stempel drukt op je vakantie...

Deel Deze Pagina