Aan het aftellen voor vanmiddag. Nog maar even behang krabben (want wél aan een kamertje begonnen) Daarna heerlijk douchen en dan fris en fruitig (én zenuwachtig naar het zh) Moet om 14u voor echo en direct daarna gyn.
Hier vanochtend weer een goede VK afspraak gehad. Ze kon heel duidelijk alles voelen (ik heb nog geen buik), ik voel zelf niks. Als ze moest gokken had ze me ingeschat op 18 weken aan de ligging van de baarmoeder, dus dat klopt aardig Bloeddruk van 95/55 naar 100/55 gegaan. Nog steeds laag, maar heel netjes zei ze. Verder zei ze ook een lichte zwangerschapsstreep te zien, wederom zag ik zelf niks, maar zij vond het duidelijk zichtbaar worden En uiteraard het hartje weer even goed horen kloppen!
Hallo meiden, ik kom ook weer eens om de hoek kijken... Ben ontzettend druk en moe, als ik niet werk dan lig ik op de bank... Het zal er allemaal wel bij horen, maar handig is het niet, kom nergens aan toe! Heb nog wel een foto, maar zit nu op m'n werk dus die komt volgende keer weer. Ik ga ook naar de negenmaandenbeurs, maar ben er nog nooit geweest, kun je daar ook zoveel kopen dan?? Zoals? Morgen naar de VK eens vragen of die vermoeidheid zo erg wel goed is, ben zo moe en daardoor beroerd dat als ik een vrije dag thuis ben ook niks eet en drink. Ben al 2 kilo afgevallen... Ik probeer het echt wel, maar lukt me gewoon niet...
Welkom en gefeliciteerd shandy. Vervelend zeg mir dat je steeds zo moe bent. Ik heb het ook, maar niet zo erg. De verloskundige zei tegen mij dat het van de hormonen komt.
mooie buikjes weer! en welkom shandy! Ik ben ook steeds moe, maar hetzelfde antwoord van de vk: het hoort erbij! Met de tip: Probeer er niet teveel aan toe te geven, anders lig je 's nachts te koekeloeren haha. Hier verder alles rustig. Donderdag weer een echo, dus ben aan het aftellen...
Mooie buikjes weer!!! Echt leuk om te zien... Hier ook veel last van vermoeidheid. Ik geef er vaak wel aan toen, maar slaap dan 's nachts ook gewoon goed dus dan mag het
Mooie buikjes dames!! Ben jaloers! Bij mij kun je het nog niet goed zien, begint een beetje uit te zetten. Ben zelf wel minder moe! Heb er idd ook niet veel aan toe gegeven en heb nu een lekker ritme. Heb wel last van m'n ribben aan de rechterkant. Zit teveel krom denk ik! Wil ook wel naar de 9maanden beurs, ook nieuw voor me, leuk!
Yes! Die kleine maakt het daar prima in mijn buik! Was zo bang om 'niets' te zien.... Helaas moest ik wel op de weegschaal, op het kantoortje van de poli, ook direct de bloeddruk gemeten. Elke keer als ik daar terugkom zal ik deze metingen moeten doen. (maar dat is de normale procedure) Ondanks mn grote overgewicht is er geen naar woord over gezegd. Enne wat een straf, morgen mag ik nogmaals voor een echo. Kleine frummel zag er heel gezond uit, maar was niet van plan om eventje stil te liggen. Naderhand de beelden stil zetten gaven ook een zeer onduidelijk beeld. Nu ik weet dat het er zo goed uit ziet, ga ik morgen graag voor nog een echo! Begin er nu echt in te geloven... Voor mn gevoel ben ik nog maar 3 weken zwanger, zo lang weet ik het nu, maar is zeker al 17 weken......
Wat leuk Shandy!!! Geeft wel wat meer vertrouwen als je je kleintje zo ziet bewegen en idd, is geen straf om terug te komen voor een "goede" echo Wel lekker dat er niets gezegd is over je gewicht. Je bent zwanger dan krijg je al genoeg over je heen, ik kan me bedenken dat dan opmerkingen en "wijze lessen" over zoiets als je gewicht wel t laatste is waar je op zit te wachten.... Volgens mij waren er hier meiden die ervaring hebben in bekken instabiliteit. Ben bang dat ik ook 1 van de ongelukkige ben. Halverwege de middag loop ik al te waggelen en heb zulke vervelende steken bij mn stuitje, zelfs zitten veroorzaak vervelende pijn. Hebben jullie tips om dit zo min mogelijk te hebben. Ik ga t woensdag zoiezo ff aankaarten bij de vk...
Leuk die echo he shandy! Hier wordt vermoeidheid duidelijk minder, maar ik merk dat mijn lichaam niet meer wil wat ik wil. vanacht wakker gelegen omdat mijn rug pijn doet. Ik heb geen sterke rug en dat begint nu al op te spelen (nu is mijn buik ook niet die kleinste meer, want die groeit als kool). En als ik op mijn zij lig, merk ik dat er te veel kracht op mijn rug komt.... hmmmm en ik moet nog zoveel maanden!!! Zijn er meer die er al last van hebben? We hebben pas een vakantie naar curacao geboekt, en morgen gaan we het kindje erkennen bij de gemeente en het begin van het geregistreerd partnerschap regelen!!
Bekken aanspannen en dan rustig ontspannen. Die oefening kun je altijd op elke plek doen. Ik doe het een paar keer per dag!
Fijn nieuws shandy! En wat een fijn gevoel dat ze niet over je gewicht zijn doorgegaan! Heerlijk! Geniet er lekker van! BI heb ik geen ervaring mee. Wat ik wel hoorde van anderen is: Goed blijven lopen want waggelen verergert het, bekkenband (evt via vk), goed zittende positie ondergoed, gymbal oefeningen en slapen met een voedingskussen. Die laatste 2 weet ik zeker dat dat helpt tegen rugpijn! Wat je ook kan doen is een been over je vriend heen slaan haha, maar of hij dat ook wil??
Whahahahaha denk t niet... wij slapen graag ver van mekaar af Toch maar eens een voedingskussen aanschaffen... Ik heb wel een spaans kussen (is een langwerpig kussen ipv rechthoekkig) maar deze is net iets te lomp in bed
Voedingskussen is ook langwerpig en lomp haha. Vooral als je je wil omdraaien. Het voordeel ervan is de vulling, die past zich aan aan jouw houding . Ik slaap er sinds kort ook weer mee. Kan eindelijk weer de nacht doorslapen!
Hoi mamma2be, Ik had daar ook last van. Nu loop ik bij de fysio en heb aangepast werk. Het gaat een stuk beter al heb ik er soms nog wel last van. Ik kan bijvoorbeeld niet lang op een stoel zitten die niet helemaal lekker zit. Ik krijg dan pijn in mijn heupen en stuit. Als ik dan opsta om te gaan lopen gaan de eerste passen moeilijk. Voel me dan net 100 haha
ooh dat herken ik heel erg myladyw... Op de bank kan ik ook niet te lang blijven zitten, ben dan vanwege de pijn genoodzaakt te gaan liggen... En idd bij t opstaan is het net of je houten poten hebt. mn vriend vind t daarbij erg amusant om me te horen zuchten, puffen en kreunen... Dat word nog wat hahahaha Hoera ik ben bejaard, uhhh zwanger, sorry t lijkt allemaal zo op mekaar...
zo spannende morgen weten we als ons beebje mee wil werken of we een jongetje of meisje krijgen... Ben zo benieuwd.. In het nub toppic zei iedereen een jongetje maar wel zullen zien.. T begint nu wel te kriebelen...