Jaaaa hier ook eindelijk duidelijk leven. Hubby kan het nog niet voelen, maar dat duurt niet lang meer. Wel fiin, nu hou ik het wel vol tot 4 jan La vitta bella gefeliciteerd met je ventje Suus veel plezier vanmiddag Dingen krijgen die je niet mooi vind, die verdwijnen in de kast hahaha. Ik vraag gewoon bonnen
Gefeliciteerd Lavitabella!!!! Ik heb het er gisteren met mijn vriend over gehad dat ik m echt niet mooi vind, dat ik er best kan doen alsof ik m mooi vind maar dat ik er tegenop zit mn kindje er jaren lang in te voeden... hij past ook totaal niet in dit huis... Dus mn vriend gaat vragen of ze t bonnetje nog hebben, zodat we m kunnen omruilen voor een andere kleur... We hebben de tiamo kinderstoel gekregen in het wit... te modern te steriel... in het zwart vind ik m al minder vreselijk en beter in mn interieur passen... (al mn meubels zijn hout of zwart met creme en beige stoffering) hoogglans wit past daar echt niet bij... dan de kinderstoel valt nog eens extra op... Nu dus hopen dat we m nog kunnen omruilen... echt vreselijk... t klinkt zo ondankbaar...
Vanochtend weer bij de vk geweest..alles was goed met de beebjes en groeien goed. Was weer leuk om ff naar ze te kijken en nog steeds duidelijk 2 jongens. Heb ook zo'n lieve vk..kan altijd met vragen of zorgen bij haar terecht. Heb nu andere medicijnen gekregen voor maagzuur want zelfs met rennies of andere middeltjes kan ik amper slapen van de maagzuur. Hoop dat het gaat werken! Iedereen fijne dagen!
Hoop het ook voor je Marcy!!! Jij ook fijne dagen!!! Nou ik heb ook weer ff iets positief... EINELIJK zijn mn Uggs binnen die had mn vriend voor me besteld en heb ze eindelijk kan ik eindelijk weer andere schoenen aan als mn gympies...
Vanmiddag bij de VK geweest en alles gaat goed. Uiteraard ook mooie echo foto's gehad. Kindje was weer erg druk. Me bloeddruk is alleen erg laag. Jammergenoeg konden ze het geslacht niet zien. De benen werden stijf tegen elkaar gehouden. Nu maar wachten tot het 10 januari is. Dan krijgen we de 20 weken echo. Hopelijk kunnen ze het dan zien.
OOO dat is wel laag hoor. Het kan geen kwaad voor de kleine maar wel voor jou Misschien ff bloed prikken en kijken of je bv met extra ijzer Straks val je een keer flauw ofzo dat wil je niet, daarbijheb je ook minder energie dan Jammer dat ze het geslacht niet konden zien. Op naar de 10de
Ik mag wat extra zout gebruiken zei ze. Uiteraard niet teveel. En goed en gevarieerd blijven eten is belangrijk zei ze. Had nog gevraagd voor de kramp in me kuiten en scheenbenen. Ze gaf aan dat ik extra calcium moet nemen dmv zuivelproducten.
@nijntjenijn haha leuk he? ja het wordt nog veel erger. ik had op het laatst ook wel eens dat ik in paniek schoot als ik een dag niks voelde, maar als ik dan op het punt stond de vk te bellen, hup daar ging ie weer! de laatste 2 weken was ie zo erg aan het trappen dat mijn ribben helemaal beurs aanvoelde ik begin nu ook heel af en toe wat gerommel te voelen. @missmama2be: ik hoop dat jullie de stoel nog kunnen ruilen. zelf heb ik altijd bij cadeautjes, en dan maakt het niet uit hoe groot of hoe duur het is, dat ik het bonnetje bewaar. iets wat je cadeau doet is vaak onbewust gekozen op basis wat je zelf leuk vind, maar degene die het cadeau krijgt moet het ook mooi vinden. @mama's met al een kindje: hoe bereiden jullie je eerste kind voor op de komst van de volgende? Ik heb laatst een topic gelezen over jongens die met een pop spelen. ik vond dit wel interessant en heb een klein babypopje voor Collin gekocht. Hij speelt er (nog) niet echt mee, (geeft wel een kusje en wijst de onderdelen in het gezicht aan) maar misschien leert ie zo wel dat mama ook net als hij een beebie heeft haha
Uitgerekende datum: 22-05-2013 carma73 - 2e kindje = meisje? 23-05-2013 shk - 1e kindje = een verrassing! 24-05-2013 nona2000 - 6e kindje 24-05-2013 nijntjenijn - 1e kindje = mj 26-05-2013 myladyw - 1e kindje = mj 27-05-2013 Marcy26 - 2e/3e = een tweeling 28-05-2013 missmama2be - 1e kindje = mj 30-05-2013 nicci1982 - 1e kindje - jongen! 31-05-2013 lavitabella - 1e kindje 02-06-2013 Mir81 - 1e kindje = mj 04-06-2013 corry - 1e kindje =? 06-06-2013 glimworm - 2e kindje = een verrassing! 06-06-2013 kornasia - 1e kindje = jongen? 06-06-2013 imrw - 1e kindje 07-06-2013 jootje221 - 4e kindje 09-06-2013 Larissa259 - 3e kindje 14-06-2013 littha - 2e kindje = mj Aankomende afspraken: Marcy26: 24-12: vk Shk: 27-12: 20 weken echo Kornasia: 27-12: echo Kornasia: 31-12: vk Nicci1982: 31-12 vk Jootje221: 03-01: vk Nona2000: 03-01: 20wk echo Larissa259: 03-01: Geslachtsbepaling Nijntjenijn: 04-01: 20wk echo Carma73: 04-01: 20 weken echo Larissa259: 07-01: vk Marcy26: 10-01: 20wk echo Nicci1982: 10-01: 20 wkn echo Missmama2be: 10-01: 20 wkn echo Glimworm: 14-01: 20weken echo Jootje221: 14-01: 20wk echo Imrw: 15-12: lommel-echo Kornasia: 16-01: 20wk echo Missmama2be: 16-01: vk Shk: 18-01: vk Larissa259: 21-01: 20wk echo Carma73: 04-02 20wkn echo/ 22-01: controle Larissa259: 08-03: 3D/4D echo en verder: 31-05-2013 suus84, 1e kindje, -afspraak 31-05-2013 mamavand, 2e kindje, -afspraak 27-05-2013 kiwi1405, 1ste kindje, -afspraak 27-05-2013 tuti80, 2e kindje, -afspraak 28-05-2013 chihuahuatwins, 3e kindje, -afspraak 04-06-2013 merlijn1981, 1e kindje, -afspraak 04-06-2013 webje, 1e kindje, -afspraak 06-06-2013 ingsterr, ?kindje, -afspraak 09-06-2013 sweetangell, 1e kindje, -afspraak 09-06-2013 jazz, 1e kindje=mj, -afspraak 10-06-2013 henriet88, 1e kindje, -afspraak 14-06-2013 nath88, 1e kindje, -afspraak 14-06-2013 olivier27, 1e/2e-2ling zwangerschap, -afspraak 17-06-2013 sparks, 2e kindje, -afspraak 17-06-2013 pooh85, ? kindje, 12-12 termijnecho 21-06-2013 zwangernr2, 2e kindje, -afspraak Toegevoegd: 10 januari 20 weken echo en 16 januari vk Leuk 3 meiden hebben dan hun 20 weken echo!!! Ik heb m om 6 uur 's avonds...
Pfoe, weer even bijgelezen! Ook vanaf hier iedereen fijne feestdagen gewenst!! Tja niet leuke cadeau's heb je altijd en je zal er nog wel meer krijgen ben ik bang! Vaak is het zo dat ze het bonnetje bewaren bij cadeau's die veel invloed hebben (zoals indd een kinderstoel) mede vanwege de garantie. Anders misschien overschilderen? Kleding leggen wij dan vaak als reserve in de kast, in de luiertas of bij mijn ouders als reserve. Altijd handig! Kleintjes verschoon je soms 3x op een dag als bijv de voeding verkeerd valt. Fijn dat de echo goed was! Bij een lage bloeddruk moest ik elke dag een kop boulion eten, extra zout over de aardappels en over broodbeleg als worst. Als ik weg ging wat zoute dropjes in de zak doen. Ik viel toen ook regelmatig om. Over mijn zoon voorbereiden: Als ik met hem op de bank zit zeg ik: dikke buik heh? Wat zat er ook alweer in? Ben het namelijk vergeten... Dan zegt hij lachend: mama, mijn zusje!! de baby!! Naja dat soort dingen. Als we in het kamertje bezig zijn, dan helpt hij met zijn eigen plastic gereedschap of kwast. Ik denk dat ik tegen de 30 weken indd een pop of knuffel haal waarmee hij dan kan 'oefenen'. Ook hebben wij een boekje van nijntje over een broertje of zusje krijgen. Dan gaan we dan ook voorlezen enzo. Tjah heus niet elke dag, want het duurt anders te lang (en nog langer wanneer je elke dag de vraag krijgt: hoelang nog?). Maar zo af en toe tussendoor eens even. Denk dat het kwartje ook wel valt als de box, kinderwagen e.d. klaar gaan staan. Heel verhaal alweer... Nogmaals allemaal fijne dagen gewenst! Vanavond lekker snotteren op rtl4 bij all you need!
Fijne feestdagen!! Lees later alles wel ff Tijd voor buikfoto's! Ik probeer na de kerstdagen een foto te uploaden!
Hey Suus, je HB (ijzer) heeft weinig met je bloeddruk te maken hoor. Ik heb een zeer hoog HB (8.4) en een zeer lage bloeddruk (90-40). Maar inderdaad wat mijn tip is, om vooral tussendoor een bouillon te drinken ofzo. Daar knap ik altijd van op als ik wat duizelig en/of lusteloos ben.
Ja leuk met zijn drieën tegelijk. Ik heb m om 8.00 uur al dus de eerste van de dag. Kan ik me ook niet de hele dag zenuwachtig maken :-D
@Nicci... Leuk! en dat snap ik helemaal... mijn vriend wil graag bij de 20wkn echo aanwezig zijn... Hij werk heel veel en heel hard dus door de afspraak zo laat mogelijk te plannen is de kans groter dat hij er ook echt bij kan zijn...
Mijn vriend neemt er vrij voor. De afspraken bij de vk kunnen in de avond maar nekplooimeting en 20 wkn echo enzo niet. Ze kunnen ook alleen aansluitend plannen op de vorige afspraak en ik was de eerste voor die datum dus vandaar zo vroeg. Maar vind t niet erg. Hief je er ook niet tegenaan te hikken.
nee dat is ook zo... Helaas heeft mijn vriend niet de luxe positie om zomaar vrij te nemen... Niet werken betekend geen inkomen en dat hebben we wel nodig zeg maar ghihihi (wie niet )
Ja dat is dan lastig. Wel van mijn p geleerd nooit een eigen bedrijf te beginnen. Geef mij maar de luxe van een goeie baan :-D
Fijne kerstdagen allemaal!! Zijn hier meer meiden die opeens veel minder eten lusten? Zo irritant. Gisteren na de kerstbrunch zat ik vol, tot savonds laat. Dus het kerstster heb ik laten staan, had er juist vooraf zo'n zin in grr.. Nu alleen een kommetje special k op, als t diner er nu niet in past dan weet ik het niet meer.