eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik had toevallig vannacht ook af en toe kramp en heb wel genoeg gedronken gister... Lattebodem staat standaard al 1 tikkie omhoog. Nou ja maar even aankijken.

Nee Littha de baby moet niet te vroeg komen, moet nog een hoop gebeuren.

Mijn man gaat wel mee naar alle afspraken, ik vind het belangrijk voor hem om er ook bij te zijn, dus wij hebben altijd de eerste afspraak van de dag, als hij dan moet werken is hij wat laat, maar dat geeft niet. Voordeel van eigen baas.

Ik eet kleine beetjes, als ik teveel eet, dan wordt dat genadeloos afgestraft... Vanmorgen kon ik ook al het lekkers niet op wat ik had klaargezet. Wel eet ik vaker op de dag wat.

Hier een kerstbuikfoto, morgen 17 weken. We zaten gisteravond op de bank en bedachten ons ineens dat er volgend jaar een krummeltje bij ligt, raar hoor!

Bekijk bijlage 294608

2. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Daar heb ik ook met regelmaat aan moeten denken... volgend jaar is er een kleintje erbij :D

Vandaag bij schoonouders geweest... Zoals verwacht waen de kadootjes niet voor ons maar voor de kleine hahaha
    allemaal lieve kleine dingetjes gehad (spuugdoekjes, rompertjes enz enz) en een wipstoeltje!!! Kei mooi ding die OOK nog eens helemaal onze smaak is... volgens mij hebben ze gekeken naar mn kinderwagen want t wipstoeltje is zwart met beige :D met een nijlpaard erop :D

Morgen naar mijn moeder en dan ben ik stiekems wel blij dat de feestdagen er weer op zitten...

Weet wel, volgend jaar hebben we zelf een gezin en gaan dan lekker naar niemand toe... blijven lekker gezellig thuis :D

3. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    OOO meiden ik baal zo ontzettend van mezelf
    Ben zo onzeker, zo bang
    Ik ben nogal dik en weet niet zoveel meer van mijn vorige zwangerschap (niet onthouden)
    Weet dus niet meer wanneer ik wat moet voelen enz
    voel nu dus nog niet veel, soms niks
    Heb net een mailtje gestuurd aan de mevr waar ik al 2x een pretecho heb gehad, 1x stress 1x pret eigenlijk
    Ze heeft gelukkig morgen even tijd voor me en ook voor een goedkoper tarief
    Ben zo blij dat ik mijn kleintje weer even zie
    Loop regelmatig te huilen hier thuis
    Het is mijn laatste kans op een kleine dus het is zo belangrijk dat alles goed gaat
    Over 1,5 week pas de 20 wkn echo en dat trek ik echt niet meer

* klaagmodus uit*

Vanmiddag nog even lekker uit eten met mijn gezinnetje en mijn ouders.

Iedereen nog een fijne 2de kerstdag xxx

4. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Hier weer een buikfoto, inmiddels ruim 17 weken :)
    Ik ben gene 'buik' gewend, dus moet er erg aan wennen dat deze nu soms al in de weg gaat zitten...:D

5. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi buikie al hoor lavitabella!!!

Hier kan ik het zien als ik mijn buik omhoog trek, ivm extreem afvallen en hangbuikie zeg maar hahahaha
    Beetje moeilijk foto's maken
    Hubby ff vragen

6. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    @carma: ik begrijp je onzekerheid... Ikzelf heb donderdag nog een echo gehad en wil nu weer hartje luisteren om te horen dat het goed zit. Helaas moet ik daarvoor nog tot 8 janu wachten. Zien hoef ik niet altijd eigenlijk.
    Maaaaaaar... Je hoeft je kindje pas bij 22 of 24 weken te voelen hoor!! Zou heel goed kunnen dat je placenta en/of vet in de weg ligt om iets te voelen. Dat heb ik namelijk ook!! Ik heb ook een 2 buikige buik namelijk.
    probeer net als ik het met deze dagen een beetje los te laten. Je merkt het echt wel als het niet goed zit. Bij mijn eerste kindje wist ik het ook. Nu is er twijfel, dat is al heel anders!! Doe rustig aan, probeer het even te vergeten en je zult zien dat de tijd tussen afspraken sneller zal gaan... Sterkte ermee!

7. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel voor je lieve woorden littha.
    Gelukkig mag ik morgen even extra kijken dat scheelt een hele boel
    En ik probeer het ook echt en een week of 2 gaat het goed en daarna beginnen die onzekerheden weer
    en die stomme angelsound doet ook niks dus ja

Er is een programma op tv "i did not know i was pregnant"
    Nou als de onze niet door icsi was ontstaan zou ik het ook niet weten hahaha

jij ook suc6 met wachten tot de 8ste

8. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Wat vervelend al die onzekerheden...
    Denk niet dat ik daar iets zinnigs over kan zeggen.

Hoop wel dat jullie een beetje kunnen genieten van deze drukke maar gezellige dagen X

9. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je ik denk dat het komt omdat ik 39 ben en alweer zo lang in de medische molen loop buiten mijn schuld om
    Dan wil je op z'n minst dit goe laten gaan
    Hierna hield het voor ons op.
    Dan is die angst misschien nog meer aanwezig.
    Zo van het mag nu niet fout gaan.

Hier trouwens ook minder honger.
    Moeten jullie ook nog zo veel plassen?

10. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    nee ik heb juist meer honger ghihihi... ik eet voor 3 :p
    Toevallig valt t vele plassen nu wel mee maar vorige week wast echt een drama...

Ja snap je onzekerheid zeker wel... beetje een, dr op of dr onder situatie... niemand kan je deze onzekerheid afnemen ben ik bang...

11. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Vanmorgen voor het eerst met onze doppler het hartje gehoord, ik was helemaal blij! Die van ons heeft volgens mij nog een heel groot zwembad, ik voel heel af en toe wat gefladder, maar soms ook dagen helemaal niks. Dan is het toch fijn dat we het hartje even gehoord hebben.

Lekker verwend dus missmama! Wij vieren komend weekend sinterkerstennieuw, hahaha! Hadden geen tijd met sinterklaas en met kerst moet ik werken dus alle kadootjes zijn bewaard voor komend weekend.

Mooi buikje Lavittabella!

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

@littha: leuk! en dat boekje lijkt mij ook wel handig, we moeten eigenlijk zoonlief ook veel vaker voorlezen :) maar das nogal lastig, hij kijkt liever alleen plaatjes, hij heeft er geen geduld voor.

@Carma; ach meisie toch! *geeft digitale knuffel*

Bij zoonlief had ik het idee dat ik pas met een week of 23 wat begon te voelen, hij was mijn eerste en ik had toen nog totaal niet het idee wat ik moest voelen en of wanneer ik het zou herkennen.
    Tot gisteravond had ik naar mijn idee ook nog niks gevoeld totdat ik lekker rustig op de bank lag werd het ineens een partij druk daarbinnen;), ik kon het van buiten echt voelen! Dus misschien komt het bij jou ook ineens op een onbewaakt moment ;)

@eten: ik ben nooit een grote eter geweest. Gisteravond toch een bordje vol en net aan alles op gekregen (het was toch te lekker om te laten staan) maar rond koffietijd zat ik tonnetjevol.Kreeg er toen ook niks meer in.

Mooie buikjes dames! ik heb zelf nog steeds niet het idee dat mijn buik groeit al zegt mijn jas iets anders :D wat een opluchting als de rits weer open kan.

13. Luja

Luja Niet meer actief

Even showen:

Buik met 16 weken en 3 dagen!

Vooor het kerstdiner... op dit moment zit ik er nog dikker bij haha

14. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    hier ook weer terug van het kerstdiner haha... Ik heb vaak dat ik best wel wat op kan, maar ineens uit het niets zit ik bomvol! Vanavond was dat tijdens een plakje stokbrood. Heel irritant! Kan je de helft laten staan... Als ik dan toch verder eet krijg ik last van maagzuur... Vond het met name irritant dat je overal op moet letten wat je wel en niet mag. Zo hadden ze bijvoorbeeld als toetje zelfgemaakt ijs en bavrewa (hoe je dat ook schrijft)... Hmmmm voor mij dus een bakje aardbeien, en dit keer ook zonder slagroom want ook die was zelfgemaakt... Het was dan wel lopend buffet, maar mocht de helft dus niet.

@carma: wilde nog zeggen dat je het beste kan proberen het los te laten en gewoon bezig zijn met de dag. Elke dag is weer een dag verder. Ik heb ook een soort paniek aanvallen. Dan haal ik me vanalles in mijn hoofd, vooral wanneer ik buikpijn heb omdat de boel gespannen staat. Vaak zeg ik dan tegen mezelf: dit zijn tekenen van groei, als het mis is weet ik het wel. Twijfel is vaak goed gebleken, dus geen zorgen... Wie weet helpt het als jij dit ook denkt?

Mooie buikjes komen er weer voorbij!!

Verder vanmiddag plots tante geworden van een nichtje! Mn schoonzusje had zwangerschapsvergiftiging en hoge bloeddruk en lag al paar dagen in het ziekenhuis, maar vandaag is ze toch geboren! Uit mijn hoofd was ze ergens in de 35 weken. Met beide alles oke en ze moeten een paar dagen blijven.

Voor nu iedereen welterusten en op naar het nieuwe jaar!

15. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    carma73, kom op meid!
    Jij was het die mij opbeurde toen ik ontdekte zwanger te zijn, nu is het mijn beurt!
    Ik merk zelf ook niet veel van mijn zwangerschap door die dikke buik van me en dat programma waar jij het een paar berichten geleden over had..I didn't knew I was pregnant,zou ook voor mij op kunnen gaan...
    Als ik 's avonds heel stilletjes in bed lig, is het af en toe net of ik wat voel kriebelen in mn buik, heel vaag hoor. Als ik dan aan mn buik voel, voel ik niets meer!
    Maarre, ik hoop dat je vandaag een fijne echo hebt en weer even gerust word gesteld!
    Hopelijk is je volgende bericht hier er eentje waarin je knalt van blijdschap!!!

16. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Enne carma73, jij hebt toch ook een man/vriend?
    De mijne zegt dat als hij me nu een knuffel geeft, even lekker omhelzen zegmaar, dat hij minder in mn buik 'wegzakt', maar wat harders voelt........het huisje van ons kleintje!

17. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel lieve meiden.
    Het zal welsteeds beter gaan denk ik, zeker alsik iets voel
    Vandaag ff genieten van de extra echo dan ben ik weer helemaal rustig.

En alsof het zo moet zijn
    Ik lig gister op bed film te kijken en moest eigenlijk naar de wc
    ( plas best veel)
    Komt de kleine omhoog gezwommen en had ik een bultje op mijn buik, heel duidelijk
    Als het nog eens gebeurt maak ik een foto
    Door zachtjes te aaien ging ze weer weg
    Heeeeel apart, bij de eerste nooit gehad omdat ik toen min 50 kg zwaarder was.

18. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier is aan alle kanten rekening met mij gehouden dus dat is wel lief.
    Jammer van de bavarois maaruh met slagroom is niets mis toch. Dat mag je gewoon eten.

19. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

@hier: gruwelijk verwend door beide families de afgelopen dagen. Veel leuke kadootjes gehad van iedereen.
    Mijn ouders hadden beloofd de kinderkamer te betalen en mijn schoonouders de wagen. Zij hadden gisteren geld gegeven hiervoor. Ze hebben alleen 550 euro meer gegeven dan hij kostte dus gelijk gebeld toen we thuis waren. Maar we mogen het houden. De levering van de spullen in februari kost ons zelf dus nog maar een kleine 200 euro! Echt bizar maar zo ontzettend lief van allemaal. We hoeven dus alleen nog wat spullen voor de aankleding en dingen die je echt nodig Hebt kopen. Maar we houden dus voorlopig een goedgevulde spaarrekening over. Heel erg fijn!

20. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd tante Littha :)

Maar ijs en bavarois mag je toch gewoon hebben, en slagroom ook
    Geen probleem hoor
    Alleen de carpatcho en filletamericain, rauwe vis en bepaalde kaas en bepaalde brie niet

Deel Deze Pagina