eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooo heerlijk nicci geniet er maar lekker van
    Fijne dagen nog

2. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Nou bavarois niet. Ivm eieren en niet bakkend koken daarvan

3. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    o oké weer iets geleerd hahaha
    Gelukkig heb ik het niet op deze kerst

4. Nicci1982

Geldt voor heel veel toetjes die zelfgemaakt zijn. Dus zeker iets om rekening meebrengt houden.
    Heb je een iPhone? Er is namelijk echt hele handige app voor

5. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik niet mijn man wel. Ik hen android misschien hebbeb die er ookwel 1 z'n app

6. Nicci1982

De app heet zwanger & eten.
    Soms handig als je twijfelt.

7. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Littha gefeliciteerd!!!

Larissa mooie buik hoor!!!

Nicci wat heerlijk om zo verwend te zijn!

Mijn moeder heeft het niet ruim, maar koopt toch af en toe wat kleine dingetjes en samen met m'n broertje hadden ze laatst een mega luiertaart gemaakt echt super leuk! En zelfs een vriendin van mijn moeder is aan het breien voor mijn baby, zo lief allemaal!

Ik heb inmiddels een mooi ledikantje op mp gevonden en ben ook met de commode bezig, maar denk dat die mensen even uit de lucht zijn met de feestdagen want heb nog geen reactie.

Vanmorgen naar de fysio geweest voor de ischias, ze heeft me twee rekoefeningen meegegeven en m'n bil getaped. Over twee weken weer terug komen. Verder het advies gekregen om zo min mogelijk trap te lopen en wel te blijven wandelen en af en toe paar minuten op de crosstrainer, dus dat gaan we doen.

Het wordt nu steeds pijnlijker, hoop echt dat ik het vol hou... Stomme paarden ook hahaha!

8. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    hey meiden,

Zo te lezen hebben jullie fijne kerstdagen gehad! Op wat zorgen na, maar ik denk inderdaad dat helaas niemand die kan weghalen.

Hier niet zo heel erg verwend, mijn moeder koopt geen cadeautjes voor de kleine omdat zij zelf met 8,5 maand een doodgeboren kindje heeft gehad. Zij vind het dus erg moeilijk als ik met mijn positieve houding bijna alles al in huis heb.
    Maar goed ik denk dat het allemaal wel komt zodra het kindje geboren is.

9. Nicci1982

Oh ja maar dat is ook wel heel heftig.
    Eerst wilde ik ook perse wachten tot de 20 wkn echo maar ben blij dat ik me daar overheen gezet heb. Heb echt al zoveel genoten van het shoppen. Merk dat ik zelf ook een veel positievere insteek krijg daardoor en minder gestrest doe. Mocht er mis gaan dan heb ik in ieder geval wel van de zwangerschap genoten.

10. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    @ mir81 hahaha Kei leuk!!!! Je bent de eerst die ik hoor over sinterkerstennieuw die t daadwerkelijk zo gaat vieren hahaha...
    Maar denk dat je zeker niet de enige zal zijn ;)

@Larissa Mooi buikje!!! Wauw!!!

Gefeliciteerd Littha!!! Hoop dat alles naar omstandigheden wel goed is met moeder en kind...

@carma Je meisje laat toch even weten dat ze aanwezig is ;)

Mijn moeder is ook erg bang dat het alsnog misgaat...
    Mijn broer (mijn moeders eerste kindje) is met 25 weken doodgeboren. (daarna alleen maar meiden gehad)
    Daarbij heeft mijn zus die vreselijke traditie ook voortgezet door met 24 weken te bevallen van een sterretje. (was een jongetje, daarna ook alleen maar meiden gehad)

Door mijn schoonouders word ik al goed verwent, maar mijn moeder heeft het en niet breed en wacht tot ik 30 weken + ben...
    Kan ik me ook wel iets bij voorstellen...

Ik ga er wel vanuit dat ik de eerste ben die de traditie verbreekt.

Hier nog een mooie kerst buik (al zeg ik t zelf :p)

Bijgevoegde bestanden:

11. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik ben net terug van de echoscopist voor onze 20 weken echo en alles tiptop in orde met onze kleine We waren een beetje bezorgd om het geslacht te zien, maar onze kleine dacht waarschijnlijk op een lijn met ons en hield armen en benen stijf d'r voor waardoor het sowieso niet te zien was.
    Ik was een beetje bezorgd omdat ik nog geen buik heb, maar het kindje heeft een normale maat, dus ik hoef me geen zorgen te maken.

Zo nu heerlijk het nieuwe jaar in!

12. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Dat is toch een lekker gevoel!!!! Fijn dat alles goed is met jullie kleine...

13. Nicci1982

Missmama2be: wat een mooie buik zeg. Zo groot is de mijne nog net niet. Maar kan ook niet meer ontkennen dat ik zwanger ben.

Shk: super nieuws! Fijn dat alles goed is. Hier nog 2 weken geduld. Maar mogelijkheid maandag weer even een controle

@hier: zit net te denken dat ik de kleine nog niet gevoeld heb. Maar nu ik ff op de bank ga zitten voel ik m direct haha. I

14. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Wat een mooie buiken!!!!
    Ik kom erachter dat jullie zo actief zijn dat ik soms niet bijkom met lezen, of dat ik zo veel in 1 keer moet lezen dat ik lang niet alles onthoudt :p
    Iedereen is kerst goed doorgekomen zo te horen! WIj zijn de kerst ook goed doorgekomen, en onze kleine voel ik nu bijna iedere dag wel zeker als ik 's avonds rustig op de bank zit.
    Ik had net op mijn werk een kop koffie gedronken sinds een maand geleden ofzo, en daar leek onze kleine het niet mee eens te zijn. Of dat dat nu echt zo'n effect kan hebben???? Voor het eerst voelde ik de kleine echt overdag druk in de weer, misschien toeval maar ik vond het wel grappig.

Hebben hier meerdere vrouwen last van bandenpijn?? Ik kan 's nacht niet goed meer liggen omdat het dan begint te zeuren...

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

gefeliciteerd Littha!

mijn schoonzusje is nog niet bevallen (uitgerekend voor 3 januari) haar 1e jochie was 2 weken eerder gekomen dan verwacht dus ben benieuwd hoe lang deze blijft zitten. Ik heb zo'n gevoel met oud en nieuw :D Ze laten haar zoiezo niet langer lopen dan de uitgerekende datum (zwangerschapssuiker)

@hier zijn we (nou ja manlief) begonnen met het schilderwerk op de zolder. 1 groot gedeelte wordt onze slaapkamer en aangezien ik een deadline heb moet die als eerste af.

16. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    @ shk Goedzo!! Fijn zo het nieuwe jaar in!!
    @miss mama mooie buik hoor!!

hier geen bandenpijn, sinds ik naar de manueel therapeut gegaan ben voor mijn bekken, voel ik me eigenlijk heel goed. Ik kan weer veel meer.
    Ook die lamlendige vermoeidheid is zo goed als weg (tuurlijk ben ik nog moe, maar dat komt meer door verhuizing,klussen, kerstdagen etc) Dus ik kan eigenlijk sinds 2 week eindelijk zeggen dat ik ook kan genieten van de zwangerschap. Ik vond het daarvoor maar een slopende gebeurtenis.

Meer meiden die het duidelijk makkelijker hebben nu in het tweede trimester?

17. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Helaas niet... mn misselijkheid is wel verminderd (niet weg) maar ben nog steeds verschrikkelijk moe...
    Nou had ik voor mn zwangerschap al heel erg last van vermoeidheid...
    In mn 2e trimester zijn mn bekken problemen bij gekomen en natuurlijk die overgevoelige buik.

Ik zelf denk dat dat laatste komt omdat de placenta voor zit... ik zelf heb t idee dat ik precies voel waar hij zit, als ik de pijn volg...
    De bewegingen van de baby voel ik ook precies aan de andere kant van waar ik pijn heb...

18. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    ZOOO hele blije zwangere vrouw hier
    Alles goed en het hartje klopte goed
    Wat groeien ze hard nu hè wow!!
    Ben er ook achter dat het niet het hoofdje was wat omhoog kwam gister maar de billen hahahaha
    Nu al een dikke kont, lijkt op mama hahaha
    22 febr gaan we weer kijken maar dan in 3d, lijkt me geweldig
    bij mijn dochter kon dat niet, en veel dikker en de placenta voor

Hier soms een klein beetje bandenpijn

Thanks voor de app nicci
    Lekker als je de kleine voeld hè!!

SKH fijn dat alles goed is

Mooie buik ook hoor missmama
    Zal ook eens kijken of ik iets kan fabriceren

Ik snap de reactie van de moeders maar ze moeten toch positief zijn voor hun dochters denk ik
    We zijn zelf soms al ongerust genoeg toch

19. Nicci1982

Ik ben een van de gelukkigen denk ik. Helemaal nergens kast van gehad tot nu toe. Keren dat ik misselijk was waren op 1 hand te tellen. En dan vaak omdat ik te weinig had gegeten of in combi met autorijden. Ik ben wagenziek en dan in combi met zwangerschap ging het soms mis. En de eerste paar weken moe. Maar daar is alles wel mee gezegd. Geen vervelende kwalen in ieder geval.

20. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nergens last van vandaag de onrust hahaha
    Zal er maar heel blij mee zijn

Deel Deze Pagina