eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    zoooo volgens mij zijn we op één dag nog nooit zo actief geweest of wel ;).

Eff terug denken: jahjah mijn geheugen is nog steeds niet beter als die van een goudvis!

Iedereen bedankt voor de felicitaties! Ik hoop haar morgen te kunnen bewonderen!

Verder heb ik regelmatig "let op!" gehoord voor restaurants. Toetjes en slagroom die ze zelf maken, weet je niet of het ei nog enigzins rauw was en of de melk gepasteuriseerd is. Dus zodoende op gelet. Ze waren wel heel nuchter: als ik niet genoeg keuze had zouden ze een fruitsalade voor me maken haha.

Weer wat mooie buikjes gezien!! En blij te horen dat de echo's super waren! Alleen jammer van het geslacht indd... Hopelijk bij een pretecho dan!

Hier zijn de klachten verschillend. De moeheid begint te vervagen, dus krijg wat meer energie. Maar in plaats daarvoor is er de buikpijn. Wordt er moe van. Hopelijk betekend het gewoon groei, maar ga er wel vanuit. Ondertussen gewoon verder met de babykamer haha. Hebben behang en schilderen nu af. Commode en bedje staan. Nu verder met de details. Hoewel ik nog niets opmaak, heb ik wel alles in de kledingkast staan al. Handig om straks uit te zoeken als dit daadwerkelijk een meisje is hahaha. Beetje zielig met jongens kleding.

Iedereen nog een fijne avond! Als vl zich vanavond wat beter voelt denk ik dat ik nog even terug kom. Mannen zijn dan altijd ZOOOOO zielig als ze ziek zijn ;)

2. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

T is madr goed dat mannen geen kind hoeven te bare. Haha. De doen alsof de wereld vergaat als ze ziek zijn

3. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Dat ben ik met je eens! vriendlief pufte gisteren op de bank, oh ik ben zo moooeeeee....... terwijl meneer gewoon lange nachtrusten heeft en lekker doorslaapt, GRRRRR hahahaha. We konden er wel om lachen want hij kreeg dus ook meteen de opmerking, is maar goed dat je niet zwanger bent :p

4. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    haha nou indd!! Hier vaak genoeg gewaarschuwd dat 5 uurtjes slaap per nacht niet voldoende is en als meneer verkouden is er iets aan doen. Maar niet luisteren heh!! Nu zittie als een dweil naast me en nog niet willen luisteren... mannen!!

5. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden, hier weer eens een berichtje van mij. Zo te zien is iedereen goed de feestdagen doorgekomen, gelukkig maar. Hier gaat alles zijn gangetje. Misselijkheid is zo goed als weg en ik krijg al een lekker buikje. En Littha die buikpijn herken ik hoor. Heb er ook veel last van en in combinatie met vervelende darmen is dat heel irritant. Heb al 2 keer mijn urine laten checken op blaasontsteking maar die was schoon. Morgen gaan we lekker de kinderwagen ophalen!! We zouden eigenlijk een nieuwe doen, maar ik kwam zo'n mooie joolz tegen op marktplaats dat ik de verleiding niet kon weerstaan, ik vind hem zo mooi. Oh heb er zin in! Hier ook al veel kleine kadootjes gekregen voor de baby, zo leuk. Mijn laatste week voor moeders voor moeders is ingegaan en 28 januari hebben we de 20 weken echo. Eigenlijk gaat het best wel snel. Komende zondag ben ik alweer 16 weken zwanger!

6. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    wat goed zeg dat je enthousiast bent over die wagen! Niet alles hoeft nieuw hoor, als het er maar nieuw uit ziet ;). Blij te horen dat het ook goed met jou gaat! Mijn laatste flessen worden maandag opgehaald. Wel blij dat ik er dan niet meer aan hoef te denken! Ach, het was een kleine moeite toch? ;)

7. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 294876

Mijn buikje vandaag. Foto is niet heel duidelijk.
    Op de foto lijkt het voor mij heel wat, in het echt kan je er nog steeds omheen haha.

Heb vluchtig alles gelezen maar weet nu al niet meer wat ik gelezen heb haha.

Heb vandaag bij de etos pampers in de aanbieding gekocht. Elke keer als ze in de als ze in de aanbieding zijn, koop ik er wat. Dan hoef ik straks niet alles in 1 keer haha.

Volgende week gaan we met mijn schoonouders shoppen. We mogen voor 500 euro op hun kosten shoppen dus dat lijkt me heerlijk!

Iedereen alvast een heeeeeeeeeeeeeeel gelukkig, wonderlijk en bijzonder 2013 gewenst!!!

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

#1068 glimworm, 27 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 dec 2012
    even een huishoudelijke tip!

sinds een tijdje bestel ik de luiers via de wehkamp.
    Daar kun je volle dozen kopen, en ze zijn ook een stuk goedkoper dan de voordeelpakken in de winkel én je kan ze thuis laten bezorgen :D

voor 200 luiers was ik vandaag 50 euro kwijt
    (het scheelt 8 cent per luier)

Luiers & verzorging - Mama & kind - wehkamp.nl

9. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb hier nog pampers newborn liggen van mijn dochter (3 pakken)
    En als deze ook zo vlot gaat dan kunnen we snel over naar een maatje groter
    Durf dus niet al te veel in het vooruit te kopen
    Doe dat wel met natte doekjes en zwitsal producten enz enz

10. glimworm

ik zag later pas dat die grote dozen pas bij maat 3 beginnen
    waarschijnlijk snappen ze dat die kleintjes snel uit hun luiers groeien :D

joepie! binnen een paar dagen hebben we er een neefje bij
    schoonzusje wordt morgen al ingeleid
    Kunnen we met o&n op kraamvisite LOL

11. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij is binnen hoor, de Joolz! Ben er zo blij mee, hij zag er nog super uit. Als ik door heb hoe ik foto's moet plaatsten, deel ik hem met jullie. Is er ook iemand die ervaring heeft met hoofdpijn? Ik heb er al weken last van en het gaat van kwaad tot erger. Nu mag ik zo nu en dan wel paracetamol hebben, maar ben er liever helemaal vanaf.

12. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Hey Sparks,

Wat tof van de kinderwagen!!!
    Helaas kan ik je niet helpen met hoofdpijn, gelukkig heb ik daar geen last van!!

13. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    hier helaas vandaag ook hoofdpijn :( Ik las een tijdje terug van iemand die dat aan de vk had gevraagd dat die meer water moest drinken, omdat hoofdpijn ook een uitingsvorm was van vocht tekort ofzo.

14. Nicci1982

Hier ook een week of twee dagelijks gehad en ook praktisch de hele dag. Soort migraine achtige hoofdpijn. Hier geen paracetamol genomen maar gewoon mijn tijd uitgezeten. Gebruik t normaal oom zelden dus nu ik zwanger ben al helemaal niet. En T helpt meestal toch niet bij mij als ik zilke hoofdpijn heb. Iedere dag ma t werk wven mijn oogjes dicht op de bank en daarna ging t meestal wel iets beter. Zorgen dat je genoeg vocht binnenkrijgt wil zeker wel helpen hoor. T is de moeite waard om te proberen. Ik ben er ook extra op gaan letten en t verdween. Kan ook puur te maken hebben met hoe ver je bent vermoed ik. Ik had t in week 14-15 extreem. Een zwangere vriendin heeft t nu ook bij 14/15 weken. En jij bent ook zover. Kan natuurlijk ook toeval zijn.

15. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    o dames ik heb een tip! Heb van vl voor de kerst een voetenmassagebad kado gehad! Heerlijk ontspannend aan de voeten! (ook straks dus als we opgeblazen vochtvoeten hebben hahaha)

16. Nicci1982

Haha dat klinkt best lekker :-D

17. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Hoi dames,

Hoe is het daar met jullie?

Moest even veel bijlezen, jullie zijn hard gegaan haha.

Gisteren had ik even een verschrikkelijke baaldag. Ik wist al dat mijn collega's roddelen over mij, maar nu hoorde ik dat er een paar vonden dat ik me aanstelde en misbruik maakte van de situatie. Dit raakte mij dan ook diep en ben meteen naar de teamleider gestapt.

Mijn collega's balen er waarschijnlijk gewoon van dat ik nu al aangepast werk doe.

Nu even positief nieuw! Ik voel nu regelmatig de kleine en 7 januari hebben we de 20 weken echo. Dan weten we wat het wordt en kunnen we naar behang opzoek. Kan ik eindelijk mijn nesteldrang erop los laten haha.

18. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Glimworm, en? Is je neefje geboren? Alles goed?

Myladyw, wat vervelend van je collega's! Weinig begrip dus bah!
    Spannend hè 20 weken echo! Wij hebben hem 21 Jan!

19. glimworm

ja het neefje is er! C.asper vrijdagmiddag geboren, toen ik lekker de toekomstige zolderkamer van zoonlief stond te grondverven :D we gaan er straks even op kraamvsite!

Dit gaat een lange nacht worden ;) wilde net naar bed gaan maar draco is klaarwakker en wil niet meer slapen.

20. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd tante glimworm!!

Hier last van mijn darmen, heb een darmleging gehad en daarna alleen maar lucht (sorry voor de uitleg)
    Heel opgeblazen gevoel pfff
    Zit ook al weer dagen met een ziek kindje
    Ze heeft een nierbekkenontsteking en daarvoor een blaasontsteking.
    Hoop dat 2013 beter begint

Ik wens jullie allemaal een heel fijn en gelukkig 2013 xxx

Deel Deze Pagina