eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Praten tegen mn buik??? oohnee mijn vriend niet gezien. dat is al te "zweverig" voor hem.
    Vind het wel jammer dat hij nog geen contact maakt met zn kind. hij wilt er niet tegen praten, niet voelen, helemaal niets...
    Ons kleintje is pas "echt" als hij geboren is.

tja ik kan m ook niet dwingen de dingen te doen die ik wel fijn vind...

2. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier beiden meganuchter dus daar ligt t niet aan. Hebben niets met zweverig zijn haha. Krijg al kriebels als ik er aan denk. Maar het is zijn manier om ook contact met de kleine te hebben. En gewoon om de beest uit te hangen en mij te etteren. Anders blijft t zo abstract. Zou t eerlijk gezegd erg zorgelijk vinden als mijn vriend zo afstandelijk zou zijn tov de baby. Lijkt me echt verschrikkelijk.

3. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Is het ook... Vind het echt verschrikkelijk.
    Ik vind zelf ook niet dat t zweverig is of wat dan ook.

Hij zorgt gelukkig wel super goed voor me :)
    Ik kom niets tekort... denk alleen dat hij zichzelf tekort doet door niet nu al contact met de baby te maken...

4. Nicci1982

Ja zonde hoor. En ook niet leuk voor jou.
    Misschien komt het vinnenkort nog

5. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Nou als je t over de duvel hebt...
    Vandaag toch maar weer gevraagd of hij de kleine wilde voelen, die was lekker druk bezig...
    (elke dag tussen 7 en 8 is de baby druk :D)
    En ja hoor vriendlief heeft de eerste kennismaking met zn kindje gehad...

6. Nicci1982

Fijn dat hij bijgetrokken is. Misschien gaat het nu ook meer leven voor hem. Grappig trouwens hoe je de klok erop gelijk kan zetten. Hier altijd net na 20.00 uur begint hij te stuiteren

7. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    he mssmama wat een prestatie!! Super hoor!! Hopelijk is het voor hem net zo magisch geweest als voor jou ;)

8. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooo missmama wat fijn zeg, samen is toch leuker hè

Hier begint het zodra ik in bed lig, maar dat is logisch dan is het allemaal wat platter
    en 's nachts kan ze er ook wat van
    als de darmen een beetje vol zijn of ik heb op mijn zij gelegen komt ze aardig naar boven en dan heb ik een behoorlijke harde bult zeg maar.

Hier een pokke dag achter de rug, een soort van ruzie met mijn moeder
    pffff wat kunnen mensen toch onvolwassen en egoistisch reageren
    Kan hier echt zo niks mee, ik heb ook niks gedaan in deze dus ja.
    Probeer het maar naast me neer te leggen en wacht wel tot ze zelf belt en haar excuus aan bied
    Zal wel weer even duren

9. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ja echt grappig, had al her en der gelezen dat de baby in de buik vaak een vast ritme heeft, maar dacht dat veel later in de zwangerschap zou zijn...
    Moet er denk ik ook nog aan wennen dat ik "al" bijna op de helft zit.

Ja vond het een heel fijn momentje... Mijn vriend zal niet zo snel zeggen dat hij het fijn vond, maar die glinstering in zijn ogen sprak boekdelen :D
    Hij gaf wel toe dat hij t gaaf vond en dat t voor hem al wat meer "echt" is...

@carma... Wat klote!!! (sorry voor mn woord keuze)
    Ruzie met je moeder is wel t laatste waar je op zit te wachten...
    Hoop voor je dat ze snel bijdraait en dat t weer goed komt.

Herken t wel een beetje met mijn moeder, sinds ik zwanger ben loopt onze relatie ook niet zo vlotjes meer, terwijl we eerst 4 handen op 1 buik waren...

10. Nicci1982

Ik herken dit juist niet. Wij zijn veel closer erdoor. Vandaag nog gezellig wezen eten bij mijn ouders.
    Wel veel goedbedoelde adviezen maar ze weet toch dat ik doe wat ik wil.

11. Webje

Webje Bekend lid

6 okt 2012
    503
    100
    43
    Rode vlekken op mijn gezicht heb ik ook komen en gaan eigenlijk schijnt een zwangerschapskwaaltje te zijn.. :)

Iedereen nog de beste wensen, allemaal bijna op de helft wat gaat de tijd toch soms snel en soms ook weer langzaam wou dat het al Juni was hihihi :D

Hier 17 januari de 20weken echo en ohhh wat kijk ik er naar uit! :D
    25 januari laten we een 3d echo doen en ter controle nog naar het geslachtje kijken gewoon voor de zekerheid :)

Gaaf dat vele de uk al voelen en anderen ook! :$:D Ik kan niet wachtte tot ik me wondertje echt kan voelen en manlief ook zou zijn glinsteroogjes echt zo graag willen zien! :)

Hoe gaat het verder met de 'kwaaltjes??'

Groetjesss

12. Nicci1982

Ja dat heb ik ook begrepen maar twijfelde overheen allergische reactie omdat mijn gezicht ook wat dik was en ik over had moeten geven.
    Maar nu is t weer oké en ziet mij. Gezicht er weer redelijk vlekkeloos uit :-D

13. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Nee Nicci we zien je niet :p alleen je letters :p sorry lekker flauw zo vroeg op de ochtend...

Nou mijn seksleven is voorgoed voorbij....
    Gisteren na t uhhh sporten hebben we de baby voor het eerst zien bewegen :D ik vond t erg mooi, vriendlief schrok er van ghihihi alst om baby's gaat ist echt een watje :p

14. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
  15. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Mooi LaVitaBella!!!! T worden zo langzamerhand al echte buiken :D

16. Nicci1982

Wauw mooie buik!

17. Nicci1982

Hier wat minder strak in mijn vel maar wel een lekkere buik al:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,7 KB
      Weergaven:
      7
  18. Nicci1982

Daar gaat ie weer! Wordt er gek van dat hij alleen op dit forum de foto's omdraait. Ach jullie snappen t idee ;)

19. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    *kruipt onder haar steen vandaan* :)

Zo ik ben ook weer online, na een lang weekendje schoonouders.

Iedereen nog een gezond en babyzonder 2013!!! :D

Ik zie weer veel mooie berichten voorbij komen, tante geworden, mooie echo en mooie buiken! Mijn buik groeit ook hard en ondanks al het lekkere eten niets aangekomen, zelfs een klein beetje minder.

Littha wat vervelend dat je je zo rot voelt, tip als je last heb van je darmen, ik drink elke ochtend roosvice laxo met 15ml lactulose en eet om de dag verse popcorn (3 eetlepels olijfolie en 1 eetlepel pofmais), was tip van de doktersassistent en ik moet zeggen, het gaat nu redelijk goed.

Verder wist ik niet wat me overkwam gister, ik had energie!!! Bedden afgehaald, gewassen slaapkamer gestoft en gezogen, boodschappen gedaan, in huis alles opgeruimd en gekookt! Whoehoe! Stond 's avonds nog te stuiteren, maar moest vroeg naar bed want om 5u ging de wekker weer...
    Ik voel me nu langzaam steeds beter, wat is dat fijn!

Mijn man smeert regelmatig m'n buik in of ik krijg een dikke buik knuf en kus, dus nee aan aandacht heeft "kruimel" nu al geen gebrek :D. Ik voel de kleine af en toe heel licht en we kunnen sinds kort het hartje horen met de doppler, ook erg leuk!

Nog twee weken en dan hebben we de 20 weken echo, ik ben zo benieuwd!!!!

20. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ikk sta gewoon op mn handen om jou foto's te kijken, geen probleem, ben nog lenig zat :p mare idd al ene mooie buik :D

@mir wat fijn dat je weer wat meer energie hebt...
    Hier ook al meer energie, maar kan er helaas niet zo veel mee...

Heb al wel mn strijkplank naast mn bed gezet, op de laagste stand, ken ik in ieder geval mn was strijken ghihihi

Deel Deze Pagina