@nicci: anders maak je de foto's op zijn kop! Komen ze hier goed te staan hahahahaha. (flauw....) @mir: bedankt voor de tip. Probleem is alleen dat ik last heb van de (geen) ruimte tussen mn maag en darmen! Beide opzich doen geen pijn, maar het lijkt alsof mn organen zeggen: "kan wel zijn wat er daar beneden gebeurd, maar ik ga heus niet opzij!" Echt heel irritant. Nu is het pijnlijke gevoel best wel over, maar nu heb ik nog last van de reactie op de antagel. Moet laxeren ondanks dat mn lichaam dat al doet. (sorry dames voor het verhaal). Mooie buikjes alweer!!!! Super hoor!!
hahahaha wat een lekker slap geklets hier Mooie buikjes hoor wauw en nog zo lenig nog hahahaha zal hier ook eens wat proberen op de foto te krijgen Littha fijn dat het weer iets beter gaat hier ook poedertjes gekregen tegen verstopping maar heb ze nog niet nodig gehad Vorige keer wel maar toen had ik de gastricbypass nog niet gehad Mir wat lekker dat je weer lekker energie hebt hier ook met enige regelmaat energie Helaas word het opgeslokt door alle toestanden die hier gebeuren op het moment Ziek kind, gedoe met ouders enz, en dan is het weer op. Maar goed dat komt wel weer, ik blijf gewoon postief
O joepie joepie, ik had laatst al een ledikantje gekocht op mp en nu het ik een commode gevonden die aan mijn eisen voldoet, vanmiddag meteen kijken!
super!! veel plezier!! Hopelijk is hij in het echt net zo mooi en geweldig!! Wat balen van je energie carma! Heb je eindelijk wat, moet je het zo besteden!! Hier ook wat meer energie sinds een week. Nu ik thuis zit en regelmatig het toilet bezoek, ga ik gewoon op de grond/kruk zitten dingen doen... Zo heb ik net de wasmachine gemaakt (was verstopt) en de afzuigkap filters gereinigd hahaha. Zo eff met zoonlief lekker onder de douche en dan eens samen met hem de babykleertjes in de kast leggen. Gestaag wil het en het resultaat mag er zijn!
@carma hahaha neeeee ben echt niet meer zo lenig, was als grapje bedoeld. Was een beetje flauw bezig vanochtend... Zullen de hormonen wel zijn Leuk Mir!!! wel foto's maken he we zijn allen super benieuwd
manlief heeft de slaapkamer van onze dochter bijna klaar, dan kunnen we de vloerbedelling laten leggen Dan aankleden en dan kan ze naar boven en kunnen we verder met de babykamer. Babyspullen bij schoonouders van de zolder en de spullen die nu in de weg staan daarheen dan is de boel weer aan kant Kan niet wachten!! mmmmm Toch al nesteldrang????
Foto's komen wel het kamertje klaar is, commode zal zo en zo nog even opgeknapt worden met een kwast. Week 3 ga ik los, dan gaat alles uit het kleine kamertje en gaan we beginnen!!!
wil iemand nog een 2pers hemelbed kopen????? Hij staat in de weg als dees weg is kunnen wij ook aan de babykamer beginnen
zet hem op mp dan is hij toch wel zo weg. Leuk voor als je dochter een jaar of 6 is die zijn daar gek op Of misschien via zwangerschapspagina of facebook
Ja mijn zusje van 8 sliep er altijd in als ze hier logeerde... ja de logeerkamer moet nu plaats maken voor de baby kamer... Op MP staat hij nu al bijna een maand, had gehoopt dattie snel weg zou zijn :S
De commode is mee naar huis! Nu keken manlief en ik elkaar net aan bij de auto, zegt manlief: "Zullen we hem er meteen uithalen?" Ik enthousiast "Ja!" Manlief "En waar moet ie staan dan" Ik kijk manlief aan "Ehhhh dat is een goeie... " Gaan we nog even een uurtje over nadenken, hahaha! Huis staat nokkie vol! Moeten nog twee oude kasten uit komende twee weken.
wat voor kasten?? ook maar op markplaats hahaha hier ook een nokvol huis onze opslagzolder is slaapkamer geworden en ja dan staat nu alles in de bijkeuken en voor in de gang Kan mijn kont niet keren maar ik weet dat het een keer goed komt
hahaha ja zal hem ff veranderen. Hier net 2 ladenkasten (3 lades) gekocht via marktplaats Wil onze slaapkamer ook opleuken maar wel low budget 2 voor 60 euro nu nog gordijnen, witte gardarobekasten, behang voor 1 muur en uiteindelijk een nieuw bed Zou het het liefst klaar hebben voor de bevalling Lig ik er ook een beetje leuk bij zeg maar ;p