eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Wij hebben ook de mura 4, een groene!

2. kornasia

kornasia Lid

29 sep 2012
    51
    0
    0
    Administratief
    Drenthe
    Die vestje heb ik 6 jaar geleden voor mijn vriendin gekocht toen ze zwanger was. Nu heb ik hem terug gekregen:) die was toen van Prenetal

3. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Mooie buik hoor kornasia!!!!
    Ik ben tot nu toe ik dacht 2,5 kilo aangekomen...

Vanavond bij mijn schoonouders geweest... was allemaal super gezellig.
    Alleen jammer dat hun dobermann in met zijn poot op mijn buik sprong...
    Dat is nu een uur geleden en heb daar nog steeds last van...
    Weet niet hoe harde buiken aan voelen maar mijn hele buik staat echt gespannen, doet echt heel erg pijn....

4. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Missmama, o dat is niet zo fijn! Mijn hond is nog erg jeugdig en lomp en springt nog regelmatig tegen me op of springt ineens met z'n voorpoten op m'n buik als ik op de bank zit, mijn man zegt dan elke keer weer "doe toch voorzichtig met het vrouwtje er zit een baby in d'r buik" haha, maar tot nu toe gaat het nog steeds goed!

Ik heb vanmorgen een kast naar beneden getild met m'n man en toen was m'n buik ook wat gespannen, niet fijn, ik ben toen lekker gaan douche en dat hielp heel erg! Even je rust pakken dan moet het vanzelf weer wegtrekken! Sterkte!

5. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Dat zal wel een harde buik zijn dan. Heb ze ook soms in de avond maar hier niet pijnlijk meer vervelend.

Maar flink balen en goed uitkijken de volgende keer. Vergeet t ook steeds. Vandaag nog lekker geknuffeld met een geit in de kinderboerderij totdat mijn vriend zei let je welkom net je buik. Jeveen natuurlijk naar nooit. Kinderen en dieren zijn onvoorspelbaar.
    Zou even rustig aan dien vanavond!

6. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ik lig nu ook gestrekt op de bank... heb een hele bank voor mij alleen... mn vriend ligt op de andere :p

Ja deze hond is een beetje vreemd, is niet jeugdig meer maar als je niest, dan springt hij tegen je op.
    Dit wist ik niet dus was er ook niet op voorbereid.
    Hij sprong zo met zn poot precies daar waar ik de kleine altijd voel... dus schoot wel ff in paniek... (hond weegt ook bijna evenveel als mij)

Paniek was al snel gedaald en nog geen 5 min later heb ik de kleine al weer gevoelt :)
    Alleen nog steeds veel pijn en gespannen (harde) buik.

Misschien ga ik straks nog wel even onder de warme douche zitten...

7. kornasia

kornasia Lid

29 sep 2012
    51
    0
    0
    Administratief
    Drenthe
    Lekker douchen, rusten, daarna slapen en morgen wordt zeker beter :) positief denken - helpt ook altijd :)

8. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    heb nu de afgelopen dagen best wel wat pech gehad... t kan eigenlijk alleen maar beter :p

Maar dankjewel :)

9. Luja

Luja Niet meer actief

@ kornasia wat een mooie buik al!!

@ kinderwagen, wij hebben ook een maxi cosi mura 4, via marktplaats. Ook een zwarte. Ben zo superblij met dat ding:D

Ik zit hier flink te balen, ik heb 99% zeker de waterpokken, ik zit helemaal onder. Heb het ook nooit eerder gehad, dus dan kan het flink lang aanhouden. Voor mezelf maakt het me niets uit als ik ziek word, maar ik ben zo bang dat er iets ergs gebeurt met ons zoontje :( zit nu al een aantal dagen boven de 39 graden, dus morgen ochtend 08:00 uur bel ik gelijk de huisarts. En daarna richting verloskundige voor een tweede mening....

10. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    heh bah wat naar larissa!! Zeker verstandig om even langs beide te gaan! Ik raadpleeg in die gevallen als eerste de site van rivm en daarna de ha of vk. RIVM schrijft dit erover: Waterpokken en zwangerschap - Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu

Succes morgen! Ik hoop dat het meevalt... En beterschap natuurlijk... Ons zoontje had het toen hij 2 jaar was. Toen hebben we heel wat talkpoeder (op zn romp, niet hoofd) van zwitsal erdoor gejaagd. Hadden we gekocht toen ik zwanger was van hem en nooit gebruikt. Verder teatreeoil van etos.

11. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    oh over kinderwagen.. wij hebben een mutsy, uit mijn hoofd de urban rider. In elk geval 4 wielig (gelijke grootte) en zandkleurig.

12. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier ook de mutsy gekocht. Wilde eerst de Urban rider maar t is nu de single spoke 4rider geworden omdat die wat praktischer leek omdat die niet in t midden beweegt maar bij de wielen. Ze hadden ook niet beide in de winkel staan waar we m wilden bestellen standaard op safe gespeeld.

13. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    O Larissa wat vervelend!! Beterschap en ik hoop dat het goed gaat met de kleine!

Missmama voelt je buik al beter?

14. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ben gisteren lekker wezen douchen...
    Met het inzepen van mijn buik ontspande deze al een stuk...
    Daarna lekker onder de wol gekropen en vannacht goed ziek geworden :S

15. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    heh bah missmama, beterschap!

Larissa hoe is het nu met jou?

Ik heb net even de babykamer en spullen doorgelopen... Zoonlief op de PSZ, dus mooi even de tijd gehad... Lijstje gemaakt en via een willekeurige winkel eens bekeken wat ik kwijt zou zijn om dat aan te vullen... Nog net geen 100 euro en we zijn klaar! De extra dingetjes die er dan nog bijkomen heb ik dus niet meegerekend. Dan denk ik aan een leuk kledingsetje of speeltje als ik dat nog zie. Maar in principe zijn wij dan voor dat geld klaar. Ik moet alleen nog dingen zoals flesspenen, gewone spenen, reserve voeding, haarsetje, badolie e.d. en een nieuw onder boxkleed. En voor mezelf ondermatjes voor straks op werk, kraamverband gezien vorige keer mijn vliezen braken als aankondiging en van die melk opvang pads voor in de bh. En op de babykamer nog een plankje en schilderijlijst. En dat was het wel zo'n beetje...

Al die kleine bedragen van onder de 10 euro lopen toch snel op!

16. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Het zijn vaak ook die kleine dingetjes die t m doen...

Vandaag geen rustdag :( ik mag naar t uwv, de verzekerings arts. maar ik ben van harte welkom bij mn schoonouders en ga daar ff lekker in bad liggen, zonder de hond dan hahahaha
    Haalt mn vriend me na zn werk weer bij zn ouders op, zodat ik niet met t openbaarvervoer naar huis hoef....

17. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    He bah larissa,
    Ben benieuwd hoe het met je gaat?!

Ik ben nu al 4 kilo aangekomen volgens mij, maar er zit ook behoorlijk wat gewicht in mijn borsten, heb al 1,5 cup groter dan voordat ik zwanger was. Verder zit er wel ietsje extra vet op mijn bovenbenen, probeerde gister een gewone spijkerbroek aan te trekken, (aangezien mijn zwangerschapsbroeken in de was zaten) maar helaas kreeg ik die niet meer over mijn kont.

Wij hebben heerlijk geshopt in bataviastad afgelopen weekend, en ons eerste echt kledingsetje gekocht voor ons mannetje. Van Lief, een heel stoer spijkerbroekje en een shirtje met lange mouwen met STOER erop. Heel gaaf :)

18. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    sterkte missmama!

haha nijntje: dat ervaren we denk ik allemaal wel ;). Maar wat leuk dat setje!

19. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Littha ik denk dat je gelijk hebt, ik ben het alleen niet gewend, zit al jaren op hetzelfde gewicht :) dus het feit dat ik iets niet aan kan is voor mij een heel nieuw gegeven. Manlief probeert overigens nog steeds te beweren dat ik "echt niet dikker geworden ben" vet lief :)

20. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    net zo lief!! tjah alles is wennen in het begin ;).

Deel Deze Pagina