missmama beterschap, lekker dat je vanmiddag even kan relaxen Larissa pas goed op jezelf en maak jezelf niet te druk, komt gewoon goed meis. Een mens en ook een klein mensje kan wel wat hebben beterschap en sterkte Hier nog niks aangekomen voor de verandering Ik hoop dat het met de gastric bypass ook zo blijft en dat ik straks na de bevalling 10 kilo lichter ben hahaha Zou geweldig zijn Iedereen lekker spulletjes aan het kopen Wat fijn is dat toch hè Hier nog even wachten tot de slaapkamer van onze dochter boven af is Dan ga ik alles wat er nog is wassen en inruimen en dan weet ik wat ik nog nodig heb Dan start ik met kopen op de 9 maanden beurs en hebben ze daar niks dan shop ik verder bij baby dump en prenatal enz enz Vandaag mooie gordijnen gescoort via mp voor op onze slaapkamer Beetje bij beetje knapt het daar ook op Goed nieuws gehad, mijn moeder mag vanmiddag naar huis Het gaat goed met haar en het ziet er naar uit dat het hart het weer doet zoals het moet doen Gister heeft hubby voor het eerst de kleine echt goed gevoeld Ze was gisteravond en vannacht lekker bezig Hubby moest om 3 uur uit bed omdat hij weer naar het buitenland is voor 4 dgn Het was zo leuk hem thuis te hebben met de feestdagen, pfff wat went dat snel
O oh! Ik was jullie kwijt!! Nu heb ik al wat bijgelezen, maar mijn hersens werken niet mee en ik volg het dus nauwelijks.... pfffffff ik kan de laatste tijd maar 1 ding tegelijk haha. En nu komt erbij dat de belastingdienst moeilijk aan het doen is, en dat is wel zo'n hoofdpijnwerk om te bewijzen dat hun een fout hebben berekend over het jaar 2011, dus heb even een pauze ingelast want ik kom er even niet uit. Maar hier gaat alles goed. Morgen hebben we de twintig weken echo, en als kadootje als alles goed is gaan we morgen voor het eerst babyspullen winkelen! We gaan namelijk naar een wandelwagen kijken. Ik ben zo benieuwd! en ik vind het ook wel spannend om onze kleine morgen weer te zien, ik voel hem elke dag, maar toch wil ik weten hoe de kleine gegroeid is enz. Ik hoop ook dat ze het geslacht geheim kunnen houden voor ons, want dat willen we nog niet weten. Als met al toch wel zenuwachtig voor morgen! Ik heb wel in de snelligheid gezien dat er al meerdere 20 weken echo's zijn geweest en dat deze goed zijn gegaan, SUPER!!
Jeej ik moest ook echt ff bijlezen. Veel beterschap voor Larissa en missmama, hopelijk voelen jullie je snel beter. Ik zie dat er al heel veel mama's voor de 20 weken echo zijn geweest. Leuk leuk! Ik ben ook zo nieuwschierig, maar vind het ook heel spannend. Ik moet nog ff wachten, de 28e mogen wij pas. Vanavond wel naar de vk dus hopelijk hopen we het hartje weer te horen. Mijn hoofdpijn lijkt gelukkig iets beter te gaan, heb alleen wel enorm last van mijn buik/darmen. Maar verder voel ik gelukkig heel goed. Wat een leuke slofjes Carma, heb je ze al gekregen? Ik zit hier ook veel op MP te sneupen. Wij gaan na de 20 echo echt aan de slag boven met de babykamer. Ik ga zelf een dekentje breien voor straks in de kinderwagen. Ik heb een Joolz day gekocht via MP, maar daar zat alleen een matrasje in, dus ik ga me ff lekker uitleven. Hoe plaats je trouwens foto' bij je berichtje, want dat kan ik nergens terugvinden!
leuk dat jullie ons weer gevonden hebben en dat alles goed gaat!! Volgens mij hebben de meeste nog geen 20wk echo gehad, maar een pret echo laten doen voor die tijd. Er zijn er wel een paar dacht ik! Een foto bijvoegen doe je boven je bericht met de paperclip (zonder wereldbol). Bij mij staat er standaard: "snel reageren" en "meer opties". Als je op meer opties klikt, zie je hem wel bovenin staan... Succes! en ben benieuwd!
Tuurlijk batterijen van de fotocamera leeg en geen nieuwe in huis! Zul je altijd zien he hahaha. Nou die foto's houden jullie tegoed dus. Een pretecho lijkt mij ook zo leuk,vooral de 3d of 4d, maar die vond ik toch nog wel prijzig aangezien je die niet vergoed krijgt.
kijk eens aan, ik vond toch nog batterijen. hierbij een foto van de kinderwagen en mijn buikje van 15 weken.
Nou ik had beter in bed kunnen blijven liggen vandaag, wat een ramp! Zo'n goed weekend als ik gehad heb, zo klote gaat het nu. De laatste tijd zit elke keer de wc verstopt, tot nu toe kreeg manlief hem wel weer aan de praat. Maar vandaag moest hij weer naar school en wat gebeurt er, ja hoor hij loopt weer niet door en het ergste was nog dat ik na 4 dagen geen ontlasting eindelijk weer lichte drang kreeg. Jeetje ik kreeg me toch een huilbui... Moest mezelf echt even bij elkaar rapen... Dit kende ik helemaal niet van mezelf . Gelukkig heb ik de sleutel van het huis van vrienden, dus toen ben ik m'n therapie daar maar langs gereden en heb ik even van hun wc gebruik gemaakt. Gelukkig lukte de grote boodschap. Wat een opluchting. Nu wachten tot manlief weer thuis komt, gaan er nu toch maar iemand bijhalen want dit is geen doen. Nou ik probeer dus ook een foto te plaatsen en dat lukt niet, maar ik ben er nu helemaal klaar mee dus dat ga ik morgen maar weer proberen.
Hoi allemaal, We hebben vanmiddag de 20 weken echo gemaakt. We krijgen een zoontje! Gelukkig was alles goed met onze kleine knul.
mir: blijven ademen... blijven ademen... Heel vervelend als je moet maar niet kan! Gelukkig is het toch nog gelukt... Mooie wagen hoor!! En gefeliciteerd met jullie zoon myladyw!
@myladyw. Wat fijn dat alles goed is met de kleine. Wij mogen a.s. donderdag om 0930 voor de 20 weken echo. Vind het zooooo spannend . Ik hoop dat ze kunnen zien wat het wordt, aangezien ze het laatst niet konden zien. @sparks. Leuke kinderwagen. Wij gaan ook een joolz kopen. We wachten alleen ff met kopen tot na de echo om te kijken wat het geslacht is ivm de kleur van de kinderwagen. Ik ben momenteel snotverkouden.:x Slaap er slecht door. pfff. Morgen moet ik weer werken na 2,5 week vakantie. Ik hoop dat het wat beter gaat morgen want anders meld ik me van de week gewoon ziek. Rusten helpt toch het beste als je ziek bent
Gefeliciteerd met de goede echo. Hier ook as donderdag om 8.00. Doodeng vind ik t hoor. Hoop echt dat alles goed is en ons jongetje nog steeds een jongetje is :-D
nou nicci meestal als het een jongen is blijft het wel zo, ze kunnen zich nog wel eens vergissen met een meisje als de geslachtsdelen naar achter liggen, dan is het ineens toch een jongetje hahahaha Mylady gefeliciteerd met een gezonde zoon Voor de meiden die nog moeten suc6 en vooral veel plezier met kijken. Mijn moeder is vandaag thuis gekomen en mag daar verder herstellen Ben echt super blij Vandaag ook de urine van mijn dochter ingeleverd en de assistente zei dat ze nog wat gevonden hadden Ik in de stress want ze heeft al 2 kuurtjes gehad achter elkaar Maar de huisarts belde en zei dat het goed was het was nog maar 1 rode en 1 witte bloedcel dus het was weg Nou hopen dat het weg blijft de gordijnen voor onze slaapkamer zijn super Nu morgen de lamp ophalen voor de nieuwe kamer van onze dochter op zolder. Kroonluchter met veel kleurtjes ook weer via mp I LOVE MP hahahaha
Ben inmiddels weer beetje gekalmeerd, manlief heeft de put op gegraven en die zit vol, morgen komen ze hem legen, dus dan meot het probleem opgelost zijn! Mylady gefeliciteerd met de goede echo en jullie zoon!!!
even showen hoor... eerste had ik al laten zien, dat is de rechter achter hoek en hoofdeinde van het bedje... tweede ben ik heel trots op! Poster had ik al jaaaaaren, maar nooit iets mee gedaan. Vandaag heeft vriendlief bij Ikea de lijst gekocht. Passepartout even aanpassen en dit is het resultaat! (die witte stip is natuurlijk de flits, zonder wilde het niet)
Carma: tja ik zag t er zelf niet in dus ik ben er niet van overtuigd. Maar zij was er zeker van dus zal ook wel :-D Fijn dat je zoveel goed nieuws hebt. Littha: mooie poster.
Mooi hoor littha Mir wat fijn dat je je wat beter voelt, elk dingetje kan nu te veel zijn. Dikke knuf
Mooie poster Littha, het wordt al een lief kamertje. Fijn dat je moeder weer thuis is, Carma en mylady gefeliciteerd met de goede echo. Ik heb zo'n idee dat dit een slapeloze nacht wordt. Ik lig al sinds half 10 te woelen en te draaien Zijn er ook dames die naar de 9 maandenbeurs gaan?
Jazeker wij gaan donderdag. Zooooo zin in Hier ook aan het woelen. Pffff Lag er vroeg op, ff knuffelen met dochter Ook zij heeft een schop gehad van haar zusje 2b, ze was er helemaal van onder de indruk Toen zij naar bed en ik ook en geloof dat ik om20.30 al sliep Maar ja hoeraaaa al weer wakker. Tvmaar ff aan dan
jaaa wij gaan ook naar de negenmaandenbeurs. Maar dan op de zaterdag. Ben er nog nooit geweest, maar kan je ook dingen kopen op de 9 maandenbeurs of geven ze alleen maar info en kan je dingen bekijken?