eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent niet laat hoor littha.
    Hier is het ook nog niet zo lang.
    Bij de eerste was het nog later dusssss, komt goed meis

Hoeraaa 21 wkn !!!! :)

2. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ah nee joh. Dat is heel normaal. Toen ik laatst bij de vk was toen was ze verbaasd dat ik m al voelde. Ze zei gelijk dat dat vrij zeldzaam is om m al zo vroeg te voelen. Maar fijn dat ze je gewoon ff gerust willen stellen. Heb zelf een doppler gekocht omdat ik de baby ineens van heel actief Nasr bij niet voelde gaan. Dus kan mezelf geruststellen als ik me zorgen maak. En t is anders om t thuis te doen als bij de vk. Veel intiemer, het gezicht van mijn vent was geweldig! Echt super leuk want bij de vk voelt hij en ikzelf trouwens ook wat meer geremd.

3. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Sorry ff afwezig geweest. Zal vanavond alles ff lezen!
    Littha, ik heb hem nog helemaal niet gevoeld! :(
    Zal vast goed komen maar zou t wel fijn vinden als ik een teken van leven krijg;)

4. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Hier ook al ff niet meer geweest, kon het topic gewoon niet meer vinden :(
    Heb vorige week de 20 weken echo gehad en deze was gelukkig helemaal goed. Hij heeft een ietswat groter hoofd, maar niet iets om ons zorgen over te maken.
    Wij hebben zelf ook allebei een lang hoofd haha!

Verder voel ik me supergoed, soms een beetje mee of wat lichte krampen als ik de hele dag druk bezig ben geweest.
    Dat zal nog wel iets erger worden met de grote verhuizing over ongeveer 2 maanden.
    Heb er superveel zin, maar zie er ook wel een beetje tegenop.
    Er hoeft niet zo heel veel gedaan te worden in het huis, maar de rest van de spullen inpakken en daar alles in orde maken...pff..

De 9 maanden beurs..
    Ik hoop er ook gewoon te kunnen zijn, lijkt me superleuk!
    Ik heb as maandag een casting voor de 9 maandenbeurs, voor de modeshow. Ben benieuwd of ze mij iets vinden haha,
    want dan mag ik een keer meelopen met zo'n show, lijkt me best lachen!

5. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Heb t met mijn moeder over de negenmaandenbeurs gehad... en ze vind gewoon dat ik een rolstoel moet huren...
    Je kan via een emailadres een rolstoel daar reserveren voor je...(te vind op de site van 9maandenbeurs)

Moeders raadde ook al aan om mijn knalroze trolley wel mee te nemen... als ik ff niet herkenbaar wil zijn kan ik m altijd nog over mn hoofd dragen hahahahahaha

@lavittabella Wat gaaf!!!! Je bent ook mooi zwanger dus waarom niet :)

6. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    #1246 Corry, 9 jan 2013
    Laatst bewerkt: 9 jan 2013
    Wat gaan jullie snel! Wij gaan niet na de 9 maanden beurs... had er misschien wel heengewild met mijn moeder of vriendin maar ik ga 11 tot en met 21 februari op vakantie met mijn vriend, dus ik denk niet dat ik er dan puf voor heb :p
    Anders had ik jou misschien op de catwalk gezien lavitabella!

En leuk dat bij iedereen alles zo verschillend is he! De 1 heeft dit meer, en de ander dat. Dat maakt het ook wel voor iedere vrouw uniek hoe ze een zwangerschap beleven denk ik. En ik heb ook gehoord dat iedere zwangerschap een andere ervaring kan zijn.. hier zou ik niet meer kunnen denken om onze baby niet iedere dag te voelen. Ik voel de baby regelmatig op verschillende momenten van de dag, maar gisteren tijdens de echo was dus ook te zien dat het een echte drukte maker is haha.
    Bij de 20 weken echo bleek alles goed te zijn, en volgens de gemiddeldes! JEEEEJ!!!! wat is dat fijn om te horen! Alleen lag onze baby laag, en nu willen ze met 32 weken een extra echo. dat de baby laag lag wilde niks zeggen (en toch willen ze een extra echo??). Maar nog een keertje kijken naar onze baby is helemaal niet erg!
    's middags zijn we om het te gaan vieren een kinderwagen weze kopen, en allerlei babyspullen. we hebben een mutsy 4rider gekocht in de active coffee kleur. de levertijd duurt alleen wel wat lang, maar we hebben de tijd! En wat is dat leuk al die babyspullen!

Hier wat fotos van de echo, en van de buik (19+1 is de laatste)

Bijgevoegde bestanden:

• Naamloos.jpg
      Naamloos.jpg
      Bestandsgrootte:
      17 KB
      Weergaven:
      11
    • 4.jpg
      4.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,6 KB
      Weergaven:
      5
  7. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    zwaai zwaai!

Bijgevoegde bestanden:

• 2.jpg
      2.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,3 KB
      Weergaven:
      6
    • 3.jpg
      3.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,9 KB
      Weergaven:
      5
  8. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Wat een mooie echo's.

Bij ons zijn het niet zulke mooie en duidelijke foto's geworden. Die man ging ook zo snel met de echo, dat het soms moeilijk te volgens was. Gelukkig gaan we nog een pretecho maken.

Meiden heb even jullie hulp nodig. Mijn vriend en ik zijn helemaal weg van forever Friends en willen er dan ook graag spullen voor voor in de babykamer. Nu is het probleem dat er erg weinig van te vinden is. Hebben jullie tips?

9. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto's hoor Corry
    Fijn dat het goed gaat
    Weten jullie wat het gaat worden??

hier even geen fut, ben moe.
    Kan de hele dag wel slapen
    Misschien doordat er weer rust in de tent is en dat alles er even uit komt
    Maar goed, dat gaat wel weer over

10. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1250 carma73, 9 jan 2013
    Zo weer even het schema naar boven gehaald :)
    Kan iedereen het weer even aanvullen/ updaten

Uitgerekende datum:
    22-05-2013 carma73 - 2e kindje = meisje
    23-05-2013 shk - 1e kindje = een verrassing!
    24-05-2013 nona2000 - 6e kindje
    24-05-2013 nijntjenijn - 1e kindje = mj
    26-05-2013 myladyw - 1e kindje = mj
    28-05-2013 missmama2be - 1e kindje = mj
    30-05-2013 nicci1982 - 1e kindje - jongen!
    31-05-2013 lavitabella - 1e kindje
    02-06-2013 Mir81 - 1e kindje = mj
    04-06-2013 corry - 1e kindje =?
    06-06-2013 glimworm - 2e kindje = een verrassing!
    06-06-2013 kornasia - 1e kindje = jongen?
    06-06-2013 imrw - 1e kindje
    07-06-2013 jootje221 - 4e kindje
    09-06-2013 Larissa259 - 3e kindje
    14-06-2013 littha - 2e kindje = meisje?

Aankomende afspraken:
    04-01: Nijntjenijn: 20wk echo
    04-01: Carma73: 20 weken echo
    07-01: Larissa259: vk
    09-01: Littha: vk
    10-01: Marcy26: 20wk echo
    10-01: Nicci1982: 20 wkn echo
    10-01: Missmama2be: 20 wkn echo
    14-01: Glimworm: 20weken echo
    14-01: Jootje221: 20wk echo
    15-12: Imrw: lommel-echo
    16-01: Kornasia: 20wk echo
    16-01: Missmama2be: vk
    18-01: Shk: vk
    21-01: Larissa259: 20wk echo
    22-01: Carma73: controle
    29-01: Nicci1982: controle
    08-03: Larissa259: 3D/4D echo
    23-03: Littha: 3D/4D echo
    22-02: Carma73 3D/4D echo

en verder:
    31-05-2013 suus84, 1e kindje, -afspraak
    31-05-2013 mamavand, 2e kindje, -afspraak
    27-05-2013 kiwi1405, 1ste kindje, -afspraak
    27-05-2013 tuti80, 2e kindje, -afspraak
    27-05-2013 Marcy26 - 2e/3e = een tweeling
    28-05-2013 chihuahuatwins, 3e kindje, -afspraak
    04-06-2013 merlijn1981, 1e kindje, -afspraak
    04-06-2013 webje, 1e kindje, -afspraak
    06-06-2013 ingsterr, ?kindje, -afspraak
    09-06-2013 sweetangell, 1e kindje, -afspraak
    09-06-2013 jazz, 1e kindje=mj, -afspraak
    10-06-2013 henriet88, 1e kindje, -afspraak
    14-06-2013 nath88, 1e kindje, -afspraak
    14-06-2013 olivier27, 1e/2e-2ling zwangerschap, -afspraak
    17-06-2013 sparks, 2e kindje, -afspraak
    17-06-2013 pooh85, ? kindje, 12-12 termijnecho
    21-06-2013 zwangernr2, 2e kindje, -afspraak

11. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    #1251 Corry, 9 jan 2013
    De exhoscopiste was een hele fijne vrouw, ze legde alles uit wat ze zag. en toen ze met de medische kant klaar was deed ze onze dvd in het apparaat en maakte ze speciaal voor ons een nieuwe echo met leuke foto's, en een filmpje voor op de dvd. Dat vind ik wel heel fijn om te krijgen! Maar ik heb begrepen dat dat lang niet overal standaard is.. Dat is wel jammer.

voor forever friends.... Hmm misschien een leuke muurschildering ervan op de babykamer?
    Hier heb je stickers om te bestellen:
    Zoeken -allemaaldingetjes
    En misschien kun je van de patches (ofzoiets) vinden om op spulletjes te naaien van forever friends?

En deze site? Forever Friends - de officiële nederlandse website dan bij producten kijken..

12. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    mooie echo corry!!

Het is indd waar dat iedere zwangerschap anders is! Ligt niet alleen aan de stand van de baarmoeder, plek van de placenta of hoe je je voelt. Het ligt ook aan het kindje zelf! Is mij verteld dan...

Bij de vk alles goed!!! Baarmoeder lag net boven mijn navel. Ze liet ons voelen hoe we dat konden voelen, best boeiend! Daarnaast had ze gelijk het hartje te pakken: "wat een uitslover!" zegt ze hahaha. Kindje lag waarschijnlijk precies goed en ging er nog eff beter voor liggen.

Morgen ochtend half 10 de buikecho. Ze zijn bereid even beneden te spieken, maar echt als echo moet ik het niet zien. Ben benieuwd wanneer ik de uitslag daarvan krijg. Eff herinnering: waarschijnlijk galstenen... Als het echt zo is, dan kunnen ze niets doen tot ik bevallen ben.

Nou dames... geniet van het shoppen e.d.! En misschien komen we je wel tegen op de catwalk lavitabella! Zou een super ervaring voor je zijn denk ik.

13. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    We willen het lekker een verassing laten wat het gaat worden! Is wle spannend hoor!

En littha hopelijk kun je de kleine morgen even zien! En heb je iets wat heel makkelijk verholpen kan worden.

14. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    OOO littha wat beroerd galstenen
    Ik had galaanvallen tijdens de vorige zwangerschap, wat een hel
    En de eerste keer weet je niet of het de kleine is of wat anders
    dikke diclofinacspuit gehad
    bij mij kwam het doordat ik voor de zwangerschap was afgevallen en tijdens snel aankwam
    3 maanden na de zwangerschap is de galblaas eruit gehaald

Tip kijk uit met vet eten daar word een aanval vaak door veroorzaakt.
    o meis ik hoop echt dat het je verder bespaard blijft
    Dikke knuf

15. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    ah een paar reacties intussen...
    Heb je al gekeken op de site van forever friends nederland? Staan ook wat linkjes op.
    Verder ook veel op MP te vinden...
    Met een stickervel kun je ook wat dingen versieren zoals de luieremmer, billendoekjesdoos, nagelschaarbakje, enz.
    Indd een muurschildering? Wij hebben op de kamer van onze zoon een diaprojector gebruikt. Overtrekken en inkleuren!
    Zelf maken/laten maken hoeft ook niet veel te kosten. Je hebt nog tijd om uit te zoeken wat bijv een vrouw die met de naaimachine werkt voor de hobby vraagt voor een ledikantlaken te borduren. De deken kun je dan weer neutraal doen.
    Hoop dat je bij deze tips iets geholpen bent??

16. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Dank je voor de reacties! Dat hoop ik ook ontzettend! Ze weten het niet zeker, maar de plek die ik aanwijs als zijnde pijnlijk, zeggen ze dat daar de gal ergens zit. Ik let indd goed op vet! Verder ben ik voor de zwangerschap 15kg afgevallen en nu eerst 2kg eraf en 1kg erbij. Dus -1 sinds start. We wachten af wat er (over)morgen gezegd wordt. Ik heb nooit eerder zo'n aanval (of niersteen) gehad! Wist niet wat me overkwam. Zakte door mn benen met oudejaar...

17. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja joh als dat gebeurd, kan je niet zitten staan of liggen
    ZOOO veel pijn
    1 ding is fijn om te weten, de meeste bevalingen doen minder pijn en het fijne daarvan is dat je tussendoor pauzes hebt
    Bij galaanvallen niet

Het zit rechts net onder de ribben, trekt ook door naar voor en achter
    Heb je diclofinac zetpillen 1000 mg gehad?
    Die heb ik gekregen om als ik toen een aanval voelde aankomen ik deze in de kiem kon smoren
    Als het dit echt blijkt te zijn vraag of je ze mag hebben, dat geeft iets meer rust

18. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    indd! blij dat je me begrijpt! Ik zal ze zeker vragen als het zo is. Het straalt bij mij uit naar het midden en links. Het is nu met paracetamol nog aardig haalbaar. Als het zo doorgaat kan ik maandag weer beginnen met werken (na 2 weken). De bijwerking van het slechte reageren op antagel zijn ook bijna over, dus al met al voel ik me nu wat beter. En een bevalling is indd MET pauzes haha. Vond het toen erg fijn dat vriendlief op de monitor meekeek en me vertelde wanneer de wee op zn hoogtepunt was. Dat miste ik nu wel ;)

19. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier ook gehad toen ik nog klein was,11 ofzo.
    Kon niet meer rechtop staan van de pijn maar de huisarts heeft me doorverwezen Nasr t ziekenhuis. Ik kon er toen was na 2 weken terecht. In de tussentijd was t over gegaan en heb er gelukkig nooit meer last van gehad. Volgens het ziekenhuis zijn t waarschijnlijk nier of galstenen die mijn lichaam zelf opgelost hebben.

20. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Lieve meiden jullie hebben zoveel gekletst dat ik het even niet op kan brengen om op iedereen te reageren, heb nogal een rot dag. Wil er niet te veel woorden aan vuil maken maar ben gezakt voor E achter C voor de zoveelste keer. Lang verhaal maar heb nogal last van examenstress... :(:x:( Slechte ervaringen met examinatoren. Maar de volgende keer is al snel en dan bij dezelfde man, hij was namelijk in tegenstelling tot al die andere wel aardig :). Maar goed ik ben behoorlijk down en teleurgesteld. En dan moet ik ook nog werken tot 22u! :(

Littha ik hoop dat het meevalt!!!

Wat een mooie foto's en echo's zeg, wauw!!!

En wat leuk Lavitabella dat je misschien mee mag lopen!

Ik heb de laatste tijd helemaal nergens meer zin in... Ik moet mezelf echt in de gate houden dat ik genoeg drink en ook regelmatig iets van voedsel naar binnen werk. Heb een kast vol lekkers, want als ik in de supermarkt loop lijkt alles heerlijk, maar thuis heb ik nergens zin in en blijft het dus braaf in de kast liggen. Maak me er wel een beetje zorgen over dat ik te weinig eet, gelukkig heb ik vetreserves genoeg :). Ben blij dat m'n energie een beetje terug is, maar ik zou ook wel weer een keer trek willen hebben, of vraag ik nu te veel...

Deel Deze Pagina