eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ooh dat duurt nog zo lang... tot die tijd ons lekker vervelen he mir :p

2. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie echo missmama en gefeliciteerd met jullie dochter. Hier nog twee weekjes geduld. Maar wij denken beide een jongen haha. Ik krijg het trouwens niet voorelkaar om die lijst te kopieren met de i-pad, maar ik heb 28 januari de 20-weken echo.

3. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Hebben jullie allemaal al een naam bedacht?

4. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Ik geloof dat ik de laatste ben met 7 februari... Dan ben ik 22wk.

Wij hebben voor een meisje 3 hele leuke namen, maar willen haar 2 namen geven (net als ons zoontje) maar komen er EN niet uit welke 2 EN niet welke de roepnaam wordt hahahaha... Voor een jongen hebben we 2 leuke namen, maar daar concentreren we ons niet op omdat dit grote kans meisje was.

En jullie dan?

5. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missmama gefeliciteerd met jullie dochter!!!
    klopt de chineese kallender toch hahaha
    Probeer nu lekker te genieten`meis, zonder te veel stress

6. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    nee een naam hebben gewoon nog echt niet...

Voor een knul hadden we er 1 klaar liggen.
    Mijn vent en ik vinden hele verschillende dingen leuk...
    Eens kijken wanneer we daar rustig voor gaan zitten ruziën :p

7. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hebben we al wel een meisjesnaam en ook de doopnamen
    Weer een zorg minder hahaha
    We zijn nu bezig met de geboortekaartjes
    Heb wat proefkaartjes besteld
    Twijfel nog tussen een kant en klare of een eigen ontwerp met onze oudste dochter op een leuke manier op de kaart

8. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor een meisje hebben we al een naam en voor een jongen ook wel maar die is nog niet zeker.
    @littha, dat is idd laat! Bij ons doen ze hem altijd op de 20 weken omdat als er iets niet in orde is, ze nog vervolgonderzoek kunnen doen aangezien je de zwangerschap nog kunt afbreken t/m 24 weken als het echt mis is.. Geen leuk onderwerp, maar helaas wel werkelijkheid voor sommigen. Ik hoop dat het voor ons allemaal niet niet nodig is.

9. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Voor een jongen en een meid lagen de namen al weken klaar :)
    We noemen hem al bij zijn naam dus ben Sims wel eens bang dat ik me verspreek.
    Over het kaartje hebben we wel ideeen. Het probleem is dat we er alleeën via internet niet achter komen waar we het kunnen
    Bestellen. Wel eentje in Amsterdam gevonden maar die heeft geen duidelijk voorbeeld op de website. Dus maar eens een keer langs gaan.

Hier klopte trouwens alle pendels, Chinese geslachtskalender en nub theorie. Oh ja en mijn gevoel ook.

De kamer laten we 31-1 bezorgen. We konden niet meer wachten :-D

10. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    @sparks, dat het later is, is vanwege mijn bmi. Dan kunnen ze meer zien. Maar diezelfde vrouw heeft ook bij 15wk een echo gedaan en volgens haar en de extra gyneacoloog is het kindje eigenlijk al goedgekeurd voor de 20wk echo... Toen ik zei: "maar twijfel je niet over dat ene puntje ;)" begon ze te lachen en zei ze: "ja eigenlijk wel heh, dan kun je nog even terug komen!" dus... niet teveel zorgen vanuit mijn kant...

over namen nog eff... net nog effies met manlief gesproken en we zijn er zo goed als uit! Beide namen zijn gekozen... nu nog even beslissen welke van de 2 eerst komt. Hij wil de ene, ik de andere hahahaha...

11. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@missmama. Gefeliciteerd. Kan je ook shoppen voor roze kleertjes :D. Gisteravond heb ik het eerste roze truitje al gekocht. :p. Van het weekend gaan we beginnen met schilderen in het kamertje en behang uitzoeken.

12. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ik ga straks te stad in (krijg vandaag ook mijn salaris, en moet er sowieso zijn :D)
    Wil vast wat roze rompertjes halen ofzo...
    En heb een snoeproze buikband besteld, Hollands next top baby, by mom and dad

Heerlijk... Alles word Roze...
    Ik was al iemand die gek was op Roze (komt mede door geboorte van mn kleine zusje)
    Ik kan er niet van slapen, t enige wat ik denk, We krijgen een Meid!!!

(is wel heel erg anders dan een paar dagen terug...)

13. Nicci1982

Haha grappig. Ik heb t juist met een jongen. Zoo blij dat t geen roze wordt :-D T had uiteraard net zo welkom geweest naar wel even een teleurstelling als t een meid had geweest. En vooral paniek denk ik.

14. Suus84

Suus84 Niet meer actief

pfff heb sinds 2 uur buikpijn:(. Gelijk stress.
    Is scherpe steken rechts van me navel en trekt door naar beneden en naar de zijkant. Lopen is pijnlijk. Als ik rustig zit voel ik bijna niks. Ik heb de verloskundige gebeld en die zei dat dit komt door de groei van de baarmoeder. Dit kan pijnlijk zijn. En als je gaat staan komt er meer spanning op. Zijn er dames die dit herkennen? Ik vind het best eng.

15. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Hoi meiden..even van me afschrijven.
    Gister de 20 weken echo gehad en helaas niet met een heel gerustgesteld gevoel weggegaan. Bij baby 1 was een verkleuring van de darmen te zien wat kan duiden op echodense darmen (kan niks te betekenen hebben maar ook iets ernstigers zoals bijv taaislijmziekte of syndroom van down) Ze hadden de echo foto doorgestuurd naar Amsterdam ter beoordeling en nu moet ik aankomende maandag naar het AMC voor een uitgebreide prenatale screening. Vind het zo spannend en we hopen dat het niks te betekenen heeft. Gelukkig waren er verder bij beide baby's geen afwijkingen te vinden en liepen ze qua groei goed op schema. Dat is al een fijne gedachte.

16. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    @littha, gelukkig maar!!!
    @suus, hier best wel veel buikpijn, bijna elke dag sinds ik zwanger ben. Bij mij vooral onderin bij mijn schaambeen en kruis zeg maar. Volgens de vk hoefde ik me geen zorgen te maken, maar automatisch doe je dat natuurlijk wel. Helemaal nu ik de kleine begin te voelen heb ik ook meer pijn. Klinkt bij jou idd als bandenpijn, je kleine zal wel ff een groeispurtje maken, maar als je het niet vertrouwd zou ik wel gewoon weer bellen hoor.

17. Nicci1982

Suus: herkenbaar. Gisteren zoveel pijn gehad. Vandaag besloten rustig aan te doen en thuis te blijven. Ben ook zo ontzettend moe!

Msrcy: wat vervelend nieuws zeg. Toch nog spanning maar het loopt vast wel last. Heb wel eens begrepen dat bij 1 twijfelgeval niet eens verder gekeken wordt voor down. Dan schijn je er minstens 2 moeten hebben??? Weet t niet zeker hoor maar dat is mij verteld. Wel spannend of zijn darmen in orde zijn! Poeh je hoopt toch op een goede uitslag Catherine met wachten

18. Nicci1982

Catherine= sterkte met.
    Stomme autocorrectie

19. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marcy wat een rotnieuws zeg
    Fijn dat ze even verder gaan kijken want vaak is het ook niks
    Herken het van een kennis
    Die is uiteindelijk naar het radboud in Nijmegen geweest en toen bleek het niks te zijn
    Ga hard voor je duimen meis

Buikpijn heb ik niet maar wel bv met opstaan soms steken/ soort verkramping
    Dat heet bandenpijn en ik denk dat dat het bij jou ook is
    de boel rekt nu lekker op

Hubby is lekker weer thuis na 4 nachten weg te zijn geweest
    Nu vertelde hij net dat hij eind febr 2 wkn naar china moet
    Pffff 2 zware weken worden dat

20. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    jeetje marcy! Sterkte ermee! Ik ga meeduimen dat er niets is... Verder dus wel goed nieuws gelukkig. Weet je ook wat beide baby's zijn? Of is dat een verassing voor jullie?

Oer buikpijn beneden de navel.. dat kan indd groeipijn of bandenpijn zijn is mij verteld. Ik heb momenteel ook een beetje bandenpijn/harde buik. Als ik het me goed herinner bij mijn zoontje komt dat omdat de kleine zich meer beweegt en groeit. Als het klopt zal ik de kleine binnenkort ook voelen!

Deel Deze Pagina