wat leuk missmama!! Leuke buikband ook!! Nicci afvallen is geen ramp hoor, als het maar geen kilo's te gelijk is Die kleine pakt toch wel wat het nodig heeft Alleen jij hebt wat minder dan Ik heb hier de buikbanden nog van de vorige zwangerschap en die draag ik nu ook Net gelachen Lig lekker beetje onderuit op de bank met het tv kastje op mijn buik (makkelijk tafeltje) Ineens word er een wakker en begint te schoppen, zie ik het kastje een beetje de lucht in gaan Dacht dat is eenmaling maar nee hoor een paar keer Volgende keer mobiel in de buurt en filmen hahaha Merk wel dat het ritme veanderd, ze is nu ook op de dag actief als ik lekker zit en in de avond als we net op bed zijn wat minder 'n achts wel als ik zo ron 3 uur ff wakker ben Vind het heerlijk, ga er lekker voor liggen dan
Ja dat is ook waar maar vind t zo gek omdat er geen reden is voor t afvallen. Ach verder klaag ik niet. Hoe minder ik aankom hoe beter! Buikbanden: snap nooit zo goed wat je daar mij moet. Is t nog nuttig ergens voor of meer voor de leuk? Carma: grappig. Hoop dat de mijne eerdaags ook zo tekeer gaat. Maar voor nu ligt hij met zijn rug naar de buitenkant. Al voel ik m verder ook goed, ook sinds deze week aan de buitenkant. Wel leuk dat hij nu ook op geluid van buitenaf reageert. Laats in de dierentuin van een aap en vandaag van mijn drukke neefje ( zie wel een verband ). Ook hier is t ritme wat anders. Ook tijdens het lopen etc en niet meer alleen als ik zit. En het is ook veel vaker en veel langer per keer. Vind t wel heel mooi.
Ik draag de buikband om te laten zien dat ik zwanger ben en dat het niet door overgewicht komt. Toch leuk omeens positief benaderd te worden over een buik. Al zit het overgewicht bij mij meer op andere plaatsen, mensen denken toch gelijk dat het daar door komt
De buikband KAN decoratief zijn, maar ook een functie hebben. Je hebt namelijk ook buikbanden die de buik ondersteunen en daarmee je bekken en rug iets verlichten. Net zoiets als een bekkenband zeg maar. Ik draag ze nog niet. Vind mn buik er nog niet groot genoeg voor haha. Als hij een beetje rond begint te worden doe ik ze wel om. Vind het je mooi staan missmama!! Ik weet niet waarom, maar je probeert zo langzamerhand bij iedereen een beeld te schetsen hoe iemand eruit ziet en bij jou zag ik altijd donkerbruin haar voor me hahahaha... Toen bleek dat je blond bent . Niets negatiefs hoor haha. Gewicht verliezen: kan het geen vocht zijn dat je vast hield? Als je heel veel vocht vast houdt, moet je ook veel drinken en daar plas je veel van. Plas jij ook veel? Groetjes iedereen weer!
Nou daar is hij dan mijn buikie hahaha Ben best trots Bij de eerste niet gehad omdat ik toen 60 kilo zwaarder was als nu
Weer wat geleerd. Ik vind ze zelf namelijk niet echt mooi staan dus zou ze om die reden nooit kopen. Maar had ook wel eens begrepen dat t niet goed zou zijn om ze de hele dag te dragen. Snapte nooit waarom want zag t als een extra stukje shirt zeg maar. Maar blijkbaar doet t dus ook iets met de buik en rugspieren als je die andere hebt. Hier is t sowieso een duidelijk zwangere buik. Band of niet: opvallen doet ie zeker Maar snap dat als t minder duidelijk is je het wel op zo'n manier wilt laten zien. Maar vind ze vaak zo schreeuwerig en druk. Daar ben ik niet zo van. Vind een mooi strak shirt of jurk veel leuker. Ik houdt volgens mij niet echt vocht vast littha. Maar drink wel veel en plas ook veel. Maar dat is al de hele zwangerschap. Dacht wel een blaasontsteking te hebben maar er is niets uit t onderzoek gekomen. Ach maak me niet echt zorgen. Wil gewoon snappen waardoor r komt omdat er niets veranderd is en ik juist aan zou moeten komen voor mijn gevoel.
@carma: in één woord: WOUW!! Zo te zien hebben we een beetje dezelfde bouw, maar jij showt veeeeeel meer buik! @missmama: hahaha jah dat inbeelden doe je automatisch haha, maar het is wel grappig om te zien dat je het dan fout hebt (en hoe) haha. @Nicci: ik ken een meisje die tot week 25 nog zo plat als een dubbeltje was en geen gram aangekomen of afgevallen. Nu 34wk een bolle toeter en 2kg zwaarder... Waarom of hoe heeft zij ook nooit begrepen. Ik denk dat je pas moet gaan afvragen waar het vandaan komt als je of alleen maar afvalt of in 6 weken geen gram aangekomen bent. Weet je... over 6 weken is het alweer tijd voor de 3D 4D als je zou willen . Wat klinkt dat dichtbij en tegelijk ver weg of niet!
hier ook nog niks aangekomen dussss Maak je niet druk Ben jij al eerder zwanger geweest littha? misschien dat het daardoor komt Plus dat mijn buik veeeel dikker is geweest misschien dat het nu beter showt
ja eigenlijk 2x. De eerste keer tot 13 weken, de tweede keer gezonde zoon bij 35wk6dg. Even met vriendlief overlegd... zoonlief zn naam is T.e.r.r.e.n.c.e. Hij is van eind 2009. Ik woog eerst 120kg, nu 106, dus ook wel afgevallen, maar heb nog mn 2 delige buik en jij zo te zien niet! Dat maakt het verschil wel.
nou ik had hem wel hahaha maar buikbaby maakt er 1 van Och nou dat is toeval onze dochter Carlijn is met 35 en 6 dgn geboren Wat ik toen woog met de bevalling zal ik maar niet zeggen, maar ik ben 1,82m dat scheelt
hahaha dat scheelt vast wel . Ik ben 1.69 haha. Was goed bezig met afvallen, maar ja, nu moeten we even een tussenstop doen en dan gaan we vrolijk verder toch? Zitten jullie ook te janken bij All you need? Ben normaal geen jankerd en nauwelijks heeft iemand mij zien huilen, maar nu??? pffffff... voor het begin met dat liedje "pak maar mn hand"...
hahaha ja ik ook Dat was ons nummer op onze bruiloft nu bijna 5 jaar geleden echt janken mega en dat van dat meisje die die tumor in de rug had met al die fam en vrienden die opkwamen vond ik ook super mooi
haha ook zo een jah!! Leuk joh van jullie bruiloft! Het is ook ons liedje na een nieuwe start... Daarnaast van hun het liedje 'vaarwel verleden', dat kwam voorbij op het moment dat ons zoontje geboren werd en kwam heel toepasselijk.
Knap hoor dames dat jullie zoveel kwijt zijn geraakt. Hier gelukkig voor de zwangerschap ook wat afgevallen. Eerst door gewoon op te letten met eten een kilo of 5 en daarna met sport nog 5 kg. Valt me mee hoe snel ik nu aankom. Had verwacht dat t er zo weer aan zou zitten, vooral omdat ik ook niet meer fiets. En ik ben gewoon slank maar aanleg voor buikvet. En dat is echt irritant. Wou dat ik gewoon in totaal wat steviger was. Was voor mijn zwangerschap 66 kg bij 1.67m. Niet extreem maar ook niet mijn slank zelf van 10 jaar geleden (toen was is 50 kg). Maar so far so good.
hoeraaaa volgens het schematje wat laatst geplaatst is hier ben ik vandaag 5 maanden zwanger!!! lekker dagje vandaag. Zo ff trapheje ophalen dat we via mp hebben gekocht voor boven aan de trap in onze dochterd nieuwe kamer Is een open trapgat naar zolder en ik wil niet dat ze 's nachts naar beneden stuiterd en daarna lekker verjaardag van de kleine van vrienden
Veel plezier carma!!! En idd zoiets wilt geen enkele moeder ghihihi Vind ze t wel leuk dat ze de zolderkamer krijgt???
o ze vind het geweldig, het is een mega grote kamer en helemaal voor haar Alles opgeknapt en zelf papa geholpen, ze is super trots Ze gaat begin febr al over dan kan ze lekker wennen en is het niet zo van jij moet weg want de baby komt maar dan is het speciaal
gefeliciteerd carma en shk!! geloof het of niet... ik ben aan het breien geslagen hahahahaha. Een simpel patroontje voor slofjes kunnen vinden die ik ook nog es leuk vind. Beetje hulp van mn moeders die even het patroon iets makkelijker vertaalde, maar het gaat goed!
Ooh lekker burgerlijk Littha!! Heerlijk... Ooh ja carma als ze zelf mee heeft geholpen maakt dat nog meer eigen voor dr... Misschien stomme vergelijking maar hebben de hond nu ook al in een bench gedaan zodat t straks ook niet zo is van, de baby is er dus jij loopt nu in de weg. (heeft hiervoor nog nooit een bench gehad, ze had een kleedje of lag bij me op de bank)